-
Ο χρήστης george000 έγραψε:
Οπως ειπα και παραπανω δεν εχω προσοπικη εμπειρια απλα σας μεταφερω οτι ακουω.Μου εχουν πει οτι μετα απο 3-4 χρονια και καποια χιλιαδες χιλιομετρα οι κινητηρες της αλφα ρομεο δεν ειναι τοσο αξιοπιστοι οσο της βοκσβαγκεν.Μεγαλυτερη αντοχη και πιο αξιοπιστοι...Υπενθυμιζω οτι μου λενε σας λεω γιατι δεν εχω πρωσοπικη επφαη με το αμαξι.Σημερα εχω κλεισει για τεστ ντραιβ!Aν και ξαναλεω, για τους περισσοτερους του forum θεωρουμαι ορκισμενος VAGελλης, στα...αρκετα χρονια που ασχολουμαι με το 'αθλημα' αυτο που λες ΔΕΝ το ακουω. Ισα-ισα, μαλλον το αντιθετο ισχυει. Αν ριξεις μα ματια σε Forum της VAG και αρχιζεις να διαβασεις περιστατικα για τους twincharger, δεν θα τελειωσεις ουτε σε ενα χρονο...
(παροτι τελικα, μετα απο 4-5χρονια λειτουργιας τετοιων κινητηρων στην Ελλαδα, πλεον εχουν μαθει και εχουν λυσει
οτι ειχε παρουσιαστει απο παιδικες και μη ασθενειες...)
Ανιθετως οι περισσοτερες AR σε καθαρα μηχανολογικο επιπεδο, εχουν παρουσιασει πολυ χαμηλοτερης εκτασης προβληματα.
Τα μονα που θυμαμαι να εχω διαβασει για τα πιο προσφατα μοντελα της μαρκας, ειναι συγκεκριμενα στην ηλεκτρονικη διαχειριση καποιων Mito 155, και αυτα απο νοθευμενη βενζινη, δηλαδη επι της ουσιας, σφαλμα λογω κακης ποιοτητας καυσιμου, και οχι καποιου ελλατωματικου εξαρτηματος του κινητηρα.
Οτιδηποτε αλλο αφορα ενα αυτοκινητο της AR, περα ομως απο τον κινητηρα τoυς, σε επιπεδο αξιοπιστιας, μπορει να ειναι συζητησιμο. Επιπλεον ο m-air κινητηρας για τον οποιο και ουσιαστικα υπαρχει το ενδιαφερον, εχει κλεισει ηδη δυο χρονια στην αγορα, και προσωπικα δεν εχω ακουσει, διαβασει τιποτα το αρνητικο, σε επιπεδο λειτουργιας-αξιοπιστιας, περα μονο απο την συγκριτικα, ελαφρως τσιμπημενη καταναλωση. -
Greg δώσε μια το λινκ με το θέμα της 155αρας να Έχω γνώση...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Greg δώσε μια το λινκ με το θέμα της 155αρας να Έχω γνώση...Το ειχα διαβασει παλια στο Alfisti, δεν το βρισκω τωρα...
Ενα παρομοιο, βρηκα εδω:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-mit ... ngine.htmlκαι καποια γενικοτερα μικροπροβληματακια που εχουν αναφερθει σε καποιες Mito, ασχετα ομως με τον κινητηρα, απο το alfisti:
http://www.alfisti.gr/forum/showthread.php?t=21470 -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Greg δώσε μια το λινκ με το θέμα της 155αρας να Έχω γνώση...
Το ειχα διαβασει παλια στο Alfisti, δεν το βρισκω τωρα...
Ενα παρομοιο, βρηκα εδω:
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-mit ... ngine.htmlκαι καποια γενικοτερα μικροπροβληματακια που εχουν αναφερθει σε καποιες Mito, ασχετα ομως με τον κινητηρα, απο το alfisti:
http://www.alfisti.gr/forum/showthread.php?t=21470 -
να πας να παρεις προσφορες ετσι οπως τα θες και να τα καβαλησεις και τα 2 και να μας παραθεσεις ετσι ωστε να βοηθησουμε!!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
και καποια γενικοτερα μικροπροβληματακια που εχουν αναφερθει σε καποιες Mito, ασχετα ομως με τον κινητηρα, απο το alfisti:
http://www.alfisti.gr/forum/showthread.php?t=21470Τι ειναι τα greeting lights που αναφερει στην 4η σελιδα? Κατι σαν τα φωτα coming home?
-
Ας αφήσουμε τις υπερβολές και τους χαρακτηρισμούς . Γιατί οδηγούμαστε σε λάθος μονοπάτι .
Ο χρήστης george000 έγραψε:
Επιπλεον,οταν ενας ανθρωπος σου λεει την εμπειρια του απο οδηγηση αμαξιου **μετα απο 4-5 χρονια ** . . .**Δεκτές όλες οι γνώμες **. Αλλά ψάχτηκες λιγάκι ? Δεν λέω ότι εσκεμμένα διαστρεβλώνει κάποιος ,
απλά άνθρωπος είναι , μπορεί να κάνει λάθος . όπως και εγώ.**4-5 χρόνια **είχε multi-air και σου λέει ότι ο κινητήρας έχει προβλήματα ?
Αν , λέω** Αν **δεν κάνω λάθος ο κινητήρας πρωτοπαρουσιάστηκε στην Γενεύη to 2009 .
Και το 2010 πήρε το ' International Engine of the Year - Best New Engine ' μαζί της και ο 1,4 tsiΔεν βγαίνουν τα χρόνια . Όσο και να τα μετράω .
όπως έγραψα και στο 1 ποστ μου .
Καλά είναι και τα 2 . Η Mito είναι λίγο καλύτερη για τον GT χαρακτήρα που τους έχουν προσδώσει είναι και πιο ευχάριστη στον οδηγό.
Αλλά
Από τα δύο αυτό που ξεχωρίζει είναι η MiTo . θα την κοιτάζεις και θα είναι ντελικάτη και μετά από 4-5-6 + χρόνια .
Και φυσικά όπως έχουν γράψει τόσοι συνφορμουρίτες . . . Κάνε TEST DRIVE . ( προσοχή όχι τον κύκλο του τετραγώνου ) -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
αυτοι που σου τα ειπαν εχουν κανει τα ιδια χλμ στις ιδιες συνθηκες τοσο με γκρουπο οσο κ με βαγκ?
το πολο εχει δσγ7.λογικο να εχει τοσο χαμηλη,εργοστασιακη καταναλωση.σε πραγματικες συνθηκες τα νουμερα ειναι παντοτε αυξημενα.Πράγματι.
Σε πραγματικές συνθήκες πάντως, το Polo καίει ΑΡΚΕΤΑ λιγότερο από τη MiTo. -
Πιστευω πως με ενα VW Polo GTI θα εισαι κομπλε και πανω απ'ολα αξιοπιστια. Ολοι αυτοι που στο λενε κατι θα ξερουν τι διαολο
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Ας αφήσουμε τις υπερβολές και τους χαρακτηρισμούς . Γιατί οδηγούμαστε σε λάθος μονοπάτι .Επιπλεον,οταν ενας ανθρωπος σου λεει την εμπειρια του απο οδηγηση αμαξιου **μετα απο 4-5 χρονια ** . . .
**Δεκτές όλες οι γνώμες **. Αλλά ψάχτηκες λιγάκι ? Δεν λέω ότι εσκεμμένα διαστρεβλώνει κάποιος ,
απλά άνθρωπος είναι , μπορεί να κάνει λάθος . όπως και εγώ.**4-5 χρόνια **είχε multi-air και σου λέει ότι ο κινητήρας έχει προβλήματα ?
Αν , λέω** Αν **δεν κάνω λάθος ο κινητήρας πρωτοπαρουσιάστηκε στην Γενεύη to 2009 .
Και το 2010 πήρε το ' International Engine of the Year - Best New Engine ' μαζί της και ο 1,4 tsiΔεν βγαίνουν τα χρόνια . Όσο και να τα μετράω .
όπως έγραψα και στο 1 ποστ μου .
Καλά είναι και τα 2 . Η Mito είναι λίγο καλύτερη για τον GT χαρακτήρα που τους έχουν προσδώσει είναι και πιο ευχάριστη στον οδηγό.
Αλλά
Από τα δύο αυτό που ξεχωρίζει είναι η MiTo . θα την κοιτάζεις και θα είναι ντελικάτη και μετά από 4-5-6 + χρόνια .
Και φυσικά όπως έχουν γράψει τόσοι συνφορμουρίτες . . . Κάνε TEST DRIVE . ( προσοχή όχι τον κύκλο του τετραγώνου )οχι φιλε μου δεν ειχε μουλτι αιρ αλλα ενα παλαιοτερο μοντελο.Για την ακριβεια δεν καθομαι να καταπιανομαι απο λογια γιατι εναι φυσικο ολα τα αμαξια να βγαζουν προβληματα ή οχι.απλα σας λεω τι εχω ακουσει και τι εχω διαβασει.Απο κει και περα κατι που με χαλαει ειναι η εντονη παρεμβαση του ΕΣΠ και στα δυο αλλα δεν πιστευω πως επιρεαζει τοσο πολυ την ταχητητα και την επιταχυνση,το θεμα της καταναλωσης επισης ειναι σημαντικο αλλα πιστευω και τον 1.4 της μιτο θα μπορεσω να τον συντηρησω.Επιπλεον το συστημα ΝΤΙ ΕΝ ΕΙ της μιτο ειναι φοβερο...θα το κανω σημερα τεστ ντραιβ και θα σας πω εντυπωσεις!
-
Δεν ξέρω αν κατέληξες αλλά δες αυτό.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1975853/ Χρεοκόπησε το μαγαζί και την δίνει. Καινούργιο αμάξι είναι .
Αξίζει . -
Όντως είναι και στο αλφίστι το παλικάρι, δεν λέει μούφες.
-
πολλή όμορφη η qv του αλλα εγώ ζαχαρώνω αυτή http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2012707/
κόκκινο ιταλικό δέρμα, μιαμ
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Δεν ξέρω αν κατέληξες αλλά δες αυτό.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1975853/ Χρεοκόπησε το μαγαζί και την δίνει. Καινούργιο αμάξι είναι .
Αξίζει .Δειχνει πραγματι καλη περιπτωση. Αν ειχα καταληξει σε επιλογη QV, και η συγκεκριμενη εβγαινε 'καθαρη' μετα απο ελεγχο,
θα την χτυπαγα ανετα, αντι για καινουργια. 3κ διαφορα (περιπου με τις εκπτωσεις που κανουν τωρα σε καινουργιες)
δεν ειναι και λιγα λεφτα, για ενα τοσο προσφατο αυτοκινητο.
Ο φιλος που δημιουργησε το παρον τοπικο, καλο θα ειναι εφοσον καταληξει σε Mito, να την τσεκαρει πρωτου κοιταξει
για νεα, εφοσον βεβαια και οι χρωματικοι συνδυασμοι τον καλυπτουν. -
Αν η διαφορά είναι μόνο 3Κ, τότε πρόκειται για κλεψιά/κουταμάρα/ανωριμότητα να αγοράσεις τη συγκεκριμένη. Σε 3.5 μήνες θα είναι δύο ετών. 3 χιλιάρικα κάτω έπρεπε να κοστίζει αν την πουλούσε τον πρώτο μήνα, όχι τώρα.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αν η διαφορά είναι μόνο 3Κ, τότε πρόκειται για κλεψιά/κουταμάρα/ανωριμότητα να αγοράσεις τη συγκεκριμένη. Σε 3.5 μήνες θα είναι δύο ετών. 3 χιλιάρικα κάτω έπρεπε να κοστίζει αν την πουλούσε τον πρώτο μήνα, όχι τώρα.3k κάτω σε πιασάρικο 1400άρη? δεν νομίζεις οτι είσαι λιγο υπερβολικός ?
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αν η διαφορά είναι μόνο 3Κ, τότε πρόκειται για κλεψιά/κουταμάρα/ανωριμότητα να αγοράσεις τη συγκεκριμένη. Σε 3.5 μήνες θα είναι δύο ετών. 3 χιλιάρικα κάτω έπρεπε να κοστίζει αν την πουλούσε τον πρώτο μήνα, όχι τώρα.Κοιτα, ειναι περιπου 3κ χοντρικα, εχοντας υπολογισει στα στανταρ μια γεναιωδωρη προσφορα, εαν επαιρνες απο καποιο
αντιπ/σωπο, και σου εκανε εκπτωση-δωρα αξιας 1000-1200ευρω. Καποιοι κανουν, καποιοι αλλοι οχι σε τετοιο βαθμο.
Οποτε στα 4κ συνολικα που ειναι η πραγματικη διαφορα, για 2χρονια σχεδον αυτοκινητο, με πολυ λιγα χλμ που προιδεαζει τουλαχιστον απο τις φωτο οτι θα μυριζει 'καινουργιλα' στο εσωτερικο, δεν ειναι και ασχημη περιπτωση, για αγορα επιπεδου των +20κ συνολικα. -
Γράφει (Συζητήσιμη) . . .
-
Καλά με 15.000€ στο χέρι του το παίρνεις αύριο...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αν η διαφορά είναι μόνο 3Κ, τότε πρόκειται για κλεψιά/κουταμάρα/ανωριμότητα να αγοράσεις τη συγκεκριμένη. Σε 3.5 μήνες θα είναι δύο ετών. 3 χιλιάρικα κάτω έπρεπε να κοστίζει αν την πουλούσε τον πρώτο μήνα, όχι τώρα.+1
+
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2106392/
η απαξίωση είναι 20% την πρώτη χρονιά και 15% για κάθε επόμενη. ΣΤΑ ΚΑΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
Απλά όσοι έχουν αμάξι μέχρι δυετίας συνήθως δεν είναι κ πολύ σίγουροι αν θέλουν να το πουλήσουν κ να αποδεχθούν ότι 'έχασαν' το 30% των χρημάτων τους, οπότε δημιουργείται ασυνέχεια του πάνω κανόνα Οπότε όσοι το παίζουν ιστορία, το αμάξι δεν πουλιέται ποτέ, οι εποχές περνάνε με 8000views στο car.... κ βάζουν το γ@μημένο το συζητήσιμη ενώ είχαν κάνει δηλώσεις...'opoios ta exei as erthei na to dei oute 1 eyrw dn prokeitai na paisw '
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/1943193/
Alfa Romeo MiTo QV vs VW POLO GTI 1.4 180 PS