-
Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
'Εγνωσμένης αξίας', για τους ρέκτες, τόσο, ώστε να τον τοποθετούν και σε κινητήρες άλλων κατασκευαστών, πλέον!Eδώ βρίσκει εφαρμογή σε ένα κινητήρα Ld9 της GENERAL MOTORS.
Αυτός είναι ο 16v των Golf II και III,passat και σια ΟΕ απλά έχει κοντή εισαγωγή
-
ο νέος σκαραβαίος έχει ημιάκαμπτο ?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ο νέος σκαραβαίος έχει ημιάκαμπτο ?Ναι, εκτός από το δίλιτρο που έχει 4 συνδέσμους.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Αυτός είναι ο 16v των Golf II και III,passat και σια ΟΕ απλά έχει κοντή εισαγωγή
Από άγνοια! (Θέλω να πω...παραδρομή! )
Φίλε G60 ευχαριστώ πολύ για την διόρθωση!
Η σωστή φωτό με τον General Motors Ld9 + GLADER είναι αυτή:
-
Kαι για την ιστορική αποκατάσταση του εκλιπόντος,επειδή έχουν γραφτεί απείρου κάλους ασυναρτησίες από ανθρώπους που δεν είδαν ούτε στον ύπνο τους G lader(πόσο μάλλον τα εσωτερικά του!!),
Ο G έσπαζε γιατί κοβόταν ο οδοντωτός ιμάντας (πες τον και χρονισμού) που είχε για το αντίβαρο και γινόταν της π@@τάνας το κάγκελο.
Εσπαζε δηλ γιατί κανείς δεν ήξερε ότι είχε ιμάντα κι ότι αυτός αντικαθίσταται,κι όταν το έβλεπαν πάλι δεν ήξεραν γιατί υπήρχε.
Ακόμα και σε υπερπίεση αν και αλουμινένιος άντεχε 1 bar ΑΝΕΤΑ,και στη φθορά έτρωγε τα εσωτερικά στεγανά τα οποία υπήρχαν ως σετ αντ/κά με αποτέλεσμα να χάνει πίεση κι όχι να σπάει όπως πολλοί νομίζουν
Αλλά είπαμε,η άγνοια μετατρέπει τα πάντα σε σατανάδες και μάγισες....... -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Kαι για την ιστορική αποκατάσταση του εκλιπόντος,επειδή έχουν γραφτεί απείρου κάλους ασυναρτησίες από ανθρώπους που δεν είδαν ούτε στον ύπνο τους G lader(πόσο μάλλον τα εσωτερικά του!!),
Ο G έσπαζε γιατί κοβόταν ο οδοντωτός ιμάντας (πες τον και χρονισμού) που είχε για το αντίβαρο και γινόταν της π@@τάνας το κάγκελο.
Εσπαζε δηλ γιατί κανείς δεν ήξερε ότι είχε ιμάντα κι ότι αυτός αντικαθίσταται,κι όταν το έβλεπαν πάλι δεν ήξεραν γιατί υπήρχε.
Ακόμα και σε υπερπίεση αν και αλουμινένιος άντεχε 1 bar ΑΝΕΤΑ,και στη φθορά έτρωγε τα εσωτερικά στεγανά τα οποία υπήρχαν, (ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ), ως σετ αντ/κά με αποτέλεσμα να χάνει πίεση κι όχι να σπάει όπως πολλοί νομίζουν
Αλλά είπαμε,η άγνοια μετατρέπει τα πάντα σε σατανάδες και μάγισες.......Aκριβής!
-
Kερνάω καφέ
-
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Kερνάω καφέΕυχαριστώ πολύ.
Κάποια στιγμή θα τα πούμε. (Δύσκολη εποχή...).
-
Να ευχαριστήσω εδώ και τα 2 trolbots που επιβεβαιώνουν όσα έγραψα για τον συμπιεστή G. Όχι πως υπήρχε ανάγκη φυσικά.
Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
Kερνάω καφέ
Ευχαριστώ πολύ.
Κάποια στιγμή θα τα πούμε. (Δύσκολη εποχή...).
Χυλόπιτα?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Να ευχαριστήσω εδώ και τα 2 trolbots που επιβεβαιώνουν όσα έγραψα για τον συμπιεστή G. Όχι πως υπήρχε ανάγκη φυσικά.Μπράβο!
-
Παιδιά καλησπέρα σε όλους.
Δεν μπορώ να βρω ένα topic για Golf με 140-150-160 κ.λ.π. άλογα που θυμάμαι ότι υπήρχε και έτσι ρωτάω εδώ: το μοτέρ αυτό με τους δύο υπερσυμπιεστές έχει ιμάντα χρονισμού ή καδένα?, αν θυμάμαι καλά σε κάτι pdf λεγόταν ξεκάθαρα ότι έχει καδένα, όμως τα μαστόρια μου λένε ότι θέλει αλλαγή ιμάντα και μάλιστα στα 65Κ χλμ.
Επίσης ένα άλλο θεματάκι που προέκυψε τον τελευταίο καιρό στο Golf TSi του 2007, είναι ότι με τα κρύα η μπαταριά φαίνεται ότι είναι στα τελευταία της. Το πρωί λοιπόν ίσα ίσα που καταφέρνει και βάζει μπρος το μοτέρ και μετά ακούγονται 3 συνεχόμενοι βόμβοι όπως όταν έχει μήνυμα στο on board computer ( π.χ .πάγος , ανοικτή πόρτα κ.λ.π.) χωρίς όμως να δείχνει οποιαδήποτε ένδειξη ή να ανάβει κάποιο φωτάκι. Σωστά υποπτεύομαι ότι θέλει να δηλώσει την πτώση τάσης της μπαταρίας ή είναι κάτι άλλο?
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και συγνώμη για το μακροσκελές τη ερώτησης -
Ο χρήστης tzoran έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα σε όλους.
Δεν μπορώ να βρω ένα topic για Golf με 140-150-160 κ.λ.π. άλογα που θυμάμαι ότι υπήρχε και έτσι ρωτάω εδώ: το μοτέρ αυτό με τους δύο υπερσυμπιεστές έχει ιμάντα χρονισμού ή καδένα?, αν θυμάμαι καλά σε κάτι pdf λεγόταν ξεκάθαρα ότι έχει καδένα, όμως τα μαστόρια μου λένε ότι θέλει αλλαγή ιμάντα και μάλιστα στα 65Κ χλμ.σε εξουσιοδοτημένο? θα τρελλαθούμε τελείως
-
Ο χρήστης tzoran έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα σε όλους.
Δεν μπορώ να βρω ένα topic για Golf με 140-150-160 κ.λ.π. άλογα που θυμάμαι ότι υπήρχε και έτσι ρωτάω εδώ: το μοτέρ αυτό με τους δύο υπερσυμπιεστές έχει ιμάντα χρονισμού ή καδένα?, αν θυμάμαι καλά σε κάτι pdf λεγόταν ξεκάθαρα ότι έχει καδένα, όμως τα μαστόρια μου λένε ότι θέλει αλλαγή ιμάντα και μάλιστα στα 65Κ χλμ.
Επίσης ένα άλλο θεματάκι που προέκυψε τον τελευταίο καιρό στο Golf TSi του 2007, είναι ότι με τα κρύα η μπαταριά φαίνεται ότι είναι στα τελευταία της. Το πρωί λοιπόν ίσα ίσα που καταφέρνει και βάζει μπρος το μοτέρ και μετά ακούγονται 3 συνεχόμενοι βόμβοι όπως όταν έχει μήνυμα στο on board computer ( π.χ .πάγος , ανοικτή πόρτα κ.λ.π.) χωρίς όμως να δείχνει οποιαδήποτε ένδειξη ή να ανάβει κάποιο φωτάκι. Σωστά υποπτεύομαι ότι θέλει να δηλώσει την πτώση τάσης της μπαταρίας ή είναι κάτι άλλο?
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και συγνώμη για το μακροσκελές τη ερώτησηςΓια το πρώτο σου ερώτημα σε μη εξουσιοδοτημένο που πήγα μετά τη λήξη της εγγύησης μου είπαν για καδένα.
Για το δεύτερο νομίζω ότι άμα το συνδέσουν θα φανεί στο τσεκάρισμα του ελέγχου που γίνεται. -
Eδω και 2 χρονια μου εχει αναψει ενα λαμπακι που λεει οτι εχει χαλασει ο αισθητηρας Nox.
17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus P1070 -- 001 -- Upper Limit Exceeded - MIL ON
Kαποια αλλαγη δεν εχω παρατηρησει στο αμαξι, και σε συνδιασμο με την τιμη του ανταλλακτικου που φτανει τα 500€ το εχω αφησει ετσι.
Καποια στιγμη το ειχα συζητησει με ενα μηχανικο μου και μου ειπε οτι και να μην τον αλλαξω δεν παιζει προβλημα, αφου στην ουσια μετραει τα αερια που φευγουν και δεν επηρρεαζει το μειγμα οπως πχ ο αισθητηρας λ.
Ενας αλλος μου ειπε οτι πρεπει να αλλαχτει γιατι θα δημιουργησει αλλα προβληματα, πχ καταλυτη κλπ.Απ οτι λενε και τα παιδια στο vwclub εχει παρουσιαστει το προβλημα σε πολλα fsi
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 7807d&st=0 -
Ευχαριστώ πολύ όσους απάντησαν στις απορίες μου. Για την ιστορία όπου ρώτησα ακόμα γελάνε με αυτόν που πρότεινε αλλαγή ιμάντα στο TSi στα 65Κ, φαίνεται πέσανε πού οι δουλειές τελευταία... , τί άλλο να πεις.
-
Ξέρει κανείς στο Golf 5 ποια είναι η ασφάλεια του ηχοσυστήματος? Αναφέρει μία μπροστά στο χώρο της μηχανής, αλλά δεν υπάρχει καμία εκεί... Θέλω να το απομονώσω για λίγο καιρό να δω κάτι...
-
Περίπου πριν 2 μήνες άλλαξα τα λάστιχα που φορούσε το golf μου με τα bridgestone 001S, διάσταση 225/45/17. Μετά από 1000km παρατηρώ πως πέρα του ότι δε ζεσταίνονται γρήγορα, κάτι που το γνώριζα, έχω την αίσθηση ότι ¨κοπανάνε¨ αρκετά όταν πέφτω σε καμιά λακούβα. Έχει κανείς εμπειρία για τα συγκεκριμένα ελαστικά ή γνωρίζει τίποτα σχετικά με τη συμπεριφορά τους, να μου αναφέρει. Ευχαριστώ προκαταβολικά.
-
Πιεσεις εχεις ελενξει;
-
VW FORUM