Ευχαριστώ πολύ όσους απάντησαν στις απορίες μου. Για την ιστορία όπου ρώτησα ακόμα γελάνε με αυτόν που πρότεινε αλλαγή ιμάντα στο TSi στα 65Κ, φαίνεται πέσανε πού οι δουλειές τελευταία... , τί άλλο να πεις.
Latest posts made by tzoran
-
RE: VW FORUM
-
RE: VW FORUM
Παιδιά καλησπέρα σε όλους.
Δεν μπορώ να βρω ένα topic για Golf με 140-150-160 κ.λ.π. άλογα που θυμάμαι ότι υπήρχε και έτσι ρωτάω εδώ: το μοτέρ αυτό με τους δύο υπερσυμπιεστές έχει ιμάντα χρονισμού ή καδένα?, αν θυμάμαι καλά σε κάτι pdf λεγόταν ξεκάθαρα ότι έχει καδένα, όμως τα μαστόρια μου λένε ότι θέλει αλλαγή ιμάντα και μάλιστα στα 65Κ χλμ.
Επίσης ένα άλλο θεματάκι που προέκυψε τον τελευταίο καιρό στο Golf TSi του 2007, είναι ότι με τα κρύα η μπαταριά φαίνεται ότι είναι στα τελευταία της. Το πρωί λοιπόν ίσα ίσα που καταφέρνει και βάζει μπρος το μοτέρ και μετά ακούγονται 3 συνεχόμενοι βόμβοι όπως όταν έχει μήνυμα στο on board computer ( π.χ .πάγος , ανοικτή πόρτα κ.λ.π.) χωρίς όμως να δείχνει οποιαδήποτε ένδειξη ή να ανάβει κάποιο φωτάκι. Σωστά υποπτεύομαι ότι θέλει να δηλώσει την πτώση τάσης της μπαταρίας ή είναι κάτι άλλο?
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και συγνώμη για το μακροσκελές τη ερώτησης -
RE: Saab Forum
Καλημέρα σε όλους.
Ήμουν εχθές με ένα φίλο μου με SAAb 9.3 1800 και μου έλεγε ότι στην αντιπροσωπεία θέλουν τουλάχιστον 650€ για το service των ...40000 ΚΜ . Επίσης ότι ενώ το βιββλιαράκι του λέει να αλλάξει ιμάντα εκκεντροφόρου του είπαν ότι νεότερη οδηγία δεν το επιβάλλει. Τι ξέρετε γι' αυτό?
Τα αναλώσιμα φίλτρα και λοιπά μπορώ να τα βρω εύκολα στην αγορα ή στο νετ, γιατί την εργασία δεν θα την κάνει φυσικά στην αντιπροσωπεία
Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
RE: VOLVO FORUM
'Οποιος θα μπορούσε να δώσει περισσότερες πληροφορίες γι'αυτό ή και για ένα δίλτιτρο diesel θα βοηθούσε πολύ στην επιλογή μου ,
Ευχαριστώ -
RE: a/c συμπλήρωμα φρέον?
Ευχαριστώ όλους σας για τις απαντήσεις, επιβεβαίωσα αυτό που είχα καταλάβει .
Όσον αφορά το 'φίλτρο καμπίνας', εννοείται ότι το αλλάζω κανονικά δλδ. στα μισά απ'ότι προτείνει ο κατασκευαστής γιατί μερικοί οδηγοί καπνίζουν (και για να βοηθήσουμε και τα συνεργεία να αυξήσουν τον τζίρο τους ). -
RE: Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες
Στο TSi 140 hp που έχω η VW συνιστά έλεγχο στα 90.000Km μετά έλεγχο και πάλι κάθε 30.000Km και αλλαγή στα 150,000Km, στα δε 2,0 FSI και 2,0 TFSI αλλαγή στα 180,000Κm. ' Βολικά' λίγα ακούγονται τα 60.000 που σου είπαν.
-
RE: a/c συμπλήρωμα φρέον?
Καλημέρα σε όλους,
'Εχω ένα Honda CRV 2003 και παρατήρησα ότι τώρα το χειμώνα δεν ξεθαμπώνουν κανονικά τα τζάμια παρότι βάζω το a/c. Στην αντιπροσωπεία μου λένε να περιμένω να ζεστάνει ο καιρός για να ελέγξουν την απόδοση του κλιματιστικού , γιατί έτσι μπορεί να βάλουν περισότερο φρέον και να κάνουν ζημιά. Αλλιώς πρέπει να βγάλουν όλο το φρέον να το ζυγίσουν και να συμπληρώσουν. Δεν υπάρχει τρόπος - μετρώντας τη υποπίεση π.χ - να γνωρίζουν πότε είναι ο..κ?
Ευχαριστώ -
a/c συμπλήρωμα φρέον?
Καλημέρα σε όλους,
'Εχω ένα Honda CRV 2003 και παρατήρησα ότι τώρα το χειμώνα δεν ξεθαμπώνουν κανονικά τα τζάμια παρότι βάζω το a/c. Στην αντιπροσωπεία μου λένε να περιμένω να ζεστάνει ο καιρός για να ελέγξουν την απόδοση του κλιματιστικού , γιατί έτσι μπορεί να βάλουν περισότερο φρέον και να κάνουν ζημιά. Αλλιώς πρέπει να βγάλουν όλο το φρέον να το ζυγίσουν και να συμπληρώσουν. Δεν υπάρχει τρόπος - μετρώντας τη υποπίεση π.χ - να γνωρίζουν πότε είναι ο..κ?
Ευχαριστώ