Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW FORUM
    • 1
    • 2
    • 211
    • 212
    • 213
    • 214
    • 215
    • 377
    • 378
    • 213 / 378
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    87
    7542
    70161
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      g60 last edited by

      Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
      'Εγνωσμένης αξίας', για τους ρέκτες, τόσο, ώστε να τον τοποθετούν και σε κινητήρες άλλων κατασκευαστών, πλέον!

      Eδώ βρίσκει εφαρμογή σε ένα κινητήρα Ld9 της GENERAL MOTORS.

      Αυτός είναι ο 16v των Golf II και III,passat και σια ΟΕ απλά έχει κοντή εισαγωγή

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        ο νέος σκαραβαίος έχει ημιάκαμπτο ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • vespas
          vespas last edited by

          Ο χρήστης red_monster έγραψε:
          ο νέος σκαραβαίος έχει ημιάκαμπτο ?

          Ναι, εκτός από το δίλιτρο που έχει 4 συνδέσμους.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • H
            hellenic-vanagon last edited by

            Ο χρήστης G60 έγραψε:

            Αυτός είναι ο 16v των Golf II και III,passat και σια ΟΕ απλά έχει κοντή εισαγωγή

            Από άγνοια! (Θέλω να πω...παραδρομή! )

            Φίλε G60 ευχαριστώ πολύ για την διόρθωση!

            Η σωστή φωτό με τον General Motors Ld9 + GLADER είναι αυτή:

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g60 last edited by

              Kαι για την ιστορική αποκατάσταση του εκλιπόντος,επειδή έχουν γραφτεί απείρου κάλους ασυναρτησίες από ανθρώπους που δεν είδαν ούτε στον ύπνο τους G lader(πόσο μάλλον τα εσωτερικά του!!),
              Ο G έσπαζε γιατί κοβόταν ο οδοντωτός ιμάντας (πες τον και χρονισμού) που είχε για το αντίβαρο και γινόταν της π@@τάνας το κάγκελο.
              Εσπαζε δηλ γιατί κανείς δεν ήξερε ότι είχε ιμάντα κι ότι αυτός αντικαθίσταται,κι όταν το έβλεπαν πάλι δεν ήξεραν γιατί υπήρχε.
              Ακόμα και σε υπερπίεση αν και αλουμινένιος άντεχε 1 bar ΑΝΕΤΑ,και στη φθορά έτρωγε τα εσωτερικά στεγανά τα οποία υπήρχαν ως σετ αντ/κά με αποτέλεσμα να χάνει πίεση κι όχι να σπάει όπως πολλοί νομίζουν
              Αλλά είπαμε,η άγνοια μετατρέπει τα πάντα σε σατανάδες και μάγισες.......

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hellenic-vanagon last edited by

                Ο χρήστης G60 έγραψε:
                🙂

                Kαι για την ιστορική αποκατάσταση του εκλιπόντος,επειδή έχουν γραφτεί απείρου κάλους ασυναρτησίες από ανθρώπους που δεν είδαν ούτε στον ύπνο τους G lader(πόσο μάλλον τα εσωτερικά του!!),
                Ο G έσπαζε γιατί κοβόταν ο οδοντωτός ιμάντας (πες τον και χρονισμού) που είχε για το αντίβαρο και γινόταν της π@@τάνας το κάγκελο.
                Εσπαζε δηλ γιατί κανείς δεν ήξερε ότι είχε ιμάντα κι ότι αυτός αντικαθίσταται,κι όταν το έβλεπαν πάλι δεν ήξεραν γιατί υπήρχε.
                Ακόμα και σε υπερπίεση αν και αλουμινένιος άντεχε 1 bar ΑΝΕΤΑ,και στη φθορά έτρωγε τα εσωτερικά στεγανά τα οποία υπήρχαν, (ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ), ως σετ αντ/κά με αποτέλεσμα να χάνει πίεση κι όχι να σπάει όπως πολλοί νομίζουν
                Αλλά είπαμε,η άγνοια μετατρέπει τα πάντα σε σατανάδες και μάγισες.......

                Aκριβής!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  g60 last edited by

                  Kερνάω καφέ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • H
                    hellenic-vanagon last edited by

                    Youtube Video

                    *(Μυστήριο 1... ) *

                    Youtube Video

                    (Μυστήριο 2... )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hellenic-vanagon last edited by

                      Ο χρήστης G60 έγραψε:
                      Kερνάω καφέ

                      Ευχαριστώ πολύ.

                      Κάποια στιγμή θα τα πούμε. (Δύσκολη εποχή...).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Να ευχαριστήσω εδώ και τα 2 trolbots που επιβεβαιώνουν όσα έγραψα για τον συμπιεστή G. Όχι πως υπήρχε ανάγκη φυσικά.

                        Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:

                        Kερνάω καφέ

                        Ευχαριστώ πολύ.

                        Κάποια στιγμή θα τα πούμε. (Δύσκολη εποχή...).

                        Χυλόπιτα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hellenic-vanagon last edited by

                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                          Να ευχαριστήσω εδώ και τα 2 trolbots που επιβεβαιώνουν όσα έγραψα για τον συμπιεστή G. Όχι πως υπήρχε ανάγκη φυσικά.

                          Μπράβο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tzoran last edited by

                            Παιδιά καλησπέρα σε όλους.
                            Δεν μπορώ να βρω ένα topic για Golf με 140-150-160 κ.λ.π. άλογα που θυμάμαι ότι υπήρχε και έτσι ρωτάω εδώ: το μοτέρ αυτό με τους δύο υπερσυμπιεστές έχει ιμάντα χρονισμού ή καδένα?, αν θυμάμαι καλά σε κάτι pdf λεγόταν ξεκάθαρα ότι έχει καδένα, όμως τα μαστόρια μου λένε ότι θέλει αλλαγή ιμάντα και μάλιστα στα 65Κ χλμ.
                            Επίσης ένα άλλο θεματάκι που προέκυψε τον τελευταίο καιρό στο Golf TSi του 2007, είναι ότι με τα κρύα η μπαταριά φαίνεται ότι είναι στα τελευταία της. Το πρωί λοιπόν ίσα ίσα που καταφέρνει και βάζει μπρος το μοτέρ και μετά ακούγονται 3 συνεχόμενοι βόμβοι όπως όταν έχει μήνυμα στο on board computer ( π.χ .πάγος , ανοικτή πόρτα κ.λ.π.) χωρίς όμως να δείχνει οποιαδήποτε ένδειξη ή να ανάβει κάποιο φωτάκι. Σωστά υποπτεύομαι ότι θέλει να δηλώσει την πτώση τάσης της μπαταρίας ή είναι κάτι άλλο?
                            Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και συγνώμη για το μακροσκελές τη ερώτησης

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chemic last edited by

                              Ο χρήστης tzoran έγραψε:
                              Παιδιά καλησπέρα σε όλους.
                              Δεν μπορώ να βρω ένα topic για Golf με 140-150-160 κ.λ.π. άλογα που θυμάμαι ότι υπήρχε και έτσι ρωτάω εδώ: το μοτέρ αυτό με τους δύο υπερσυμπιεστές έχει ιμάντα χρονισμού ή καδένα?, αν θυμάμαι καλά σε κάτι pdf λεγόταν ξεκάθαρα ότι έχει καδένα, όμως τα μαστόρια μου λένε ότι θέλει αλλαγή ιμάντα και μάλιστα στα 65Κ χλμ.

                              σε εξουσιοδοτημένο? θα τρελλαθούμε τελείως

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                golfv last edited by

                                Ο χρήστης tzoran έγραψε:
                                Παιδιά καλησπέρα σε όλους.
                                Δεν μπορώ να βρω ένα topic για Golf με 140-150-160 κ.λ.π. άλογα που θυμάμαι ότι υπήρχε και έτσι ρωτάω εδώ: το μοτέρ αυτό με τους δύο υπερσυμπιεστές έχει ιμάντα χρονισμού ή καδένα?, αν θυμάμαι καλά σε κάτι pdf λεγόταν ξεκάθαρα ότι έχει καδένα, όμως τα μαστόρια μου λένε ότι θέλει αλλαγή ιμάντα και μάλιστα στα 65Κ χλμ.
                                Επίσης ένα άλλο θεματάκι που προέκυψε τον τελευταίο καιρό στο Golf TSi του 2007, είναι ότι με τα κρύα η μπαταριά φαίνεται ότι είναι στα τελευταία της. Το πρωί λοιπόν ίσα ίσα που καταφέρνει και βάζει μπρος το μοτέρ και μετά ακούγονται 3 συνεχόμενοι βόμβοι όπως όταν έχει μήνυμα στο on board computer ( π.χ .πάγος , ανοικτή πόρτα κ.λ.π.) χωρίς όμως να δείχνει οποιαδήποτε ένδειξη ή να ανάβει κάποιο φωτάκι. Σωστά υποπτεύομαι ότι θέλει να δηλώσει την πτώση τάσης της μπαταρίας ή είναι κάτι άλλο?
                                Ευχαριστώ για τις απαντήσεις και συγνώμη για το μακροσκελές τη ερώτησης

                                Για το πρώτο σου ερώτημα σε μη εξουσιοδοτημένο που πήγα μετά τη λήξη της εγγύησης μου είπαν για καδένα.
                                Για το δεύτερο νομίζω ότι άμα το συνδέσουν θα φανεί στο τσεκάρισμα του ελέγχου που γίνεται.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fanistelrooy last edited by

                                  Eδω και 2 χρονια μου εχει αναψει ενα λαμπακι που λεει οτι εχει χαλασει ο αισθητηρας Nox.

                                  17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus
                                                      P1070 -- 001 -- Upper Limit Exceeded - MIL ON
                                  

                                  Kαποια αλλαγη δεν εχω παρατηρησει στο αμαξι, και σε συνδιασμο με την τιμη του ανταλλακτικου που φτανει τα 500€ το εχω αφησει ετσι.

                                  Καποια στιγμη το ειχα συζητησει με ενα μηχανικο μου και μου ειπε οτι και να μην τον αλλαξω δεν παιζει προβλημα, αφου στην ουσια μετραει τα αερια που φευγουν και δεν επηρρεαζει το μειγμα οπως πχ ο αισθητηρας λ.
                                  Ενας αλλος μου ειπε οτι πρεπει να αλλαχτει γιατι θα δημιουργησει αλλα προβληματα, πχ καταλυτη κλπ.

                                  Απ οτι λενε και τα παιδια στο vwclub εχει παρουσιαστει το προβλημα σε πολλα fsi
                                  http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php? ... 7807d&st=0

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tzoran last edited by

                                    Ευχαριστώ πολύ όσους απάντησαν στις απορίες μου. Για την ιστορία όπου ρώτησα ακόμα γελάνε με αυτόν που πρότεινε αλλαγή ιμάντα στο TSi στα 65Κ, φαίνεται πέσανε πού οι δουλειές τελευταία... , τί άλλο να πεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      peterpan last edited by

                                      Ξέρει κανείς στο Golf 5 ποια είναι η ασφάλεια του ηχοσυστήματος? Αναφέρει μία μπροστά στο χώρο της μηχανής, αλλά δεν υπάρχει καμία εκεί... Θέλω να το απομονώσω για λίγο καιρό να δω κάτι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        golfv last edited by

                                        Περίπου πριν 2 μήνες άλλαξα τα λάστιχα που φορούσε το golf μου με τα bridgestone 001S, διάσταση 225/45/17. Μετά από 1000km παρατηρώ πως πέρα του ότι δε ζεσταίνονται γρήγορα, κάτι που το γνώριζα, έχω την αίσθηση ότι ¨κοπανάνε¨ αρκετά όταν πέφτω σε καμιά λακούβα. Έχει κανείς εμπειρία για τα συγκεκριμένα ελαστικά ή γνωρίζει τίποτα σχετικά με τη συμπεριφορά τους, να μου αναφέρει. Ευχαριστώ προκαταβολικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Πιεσεις εχεις ελενξει;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • giuseppe-busso
                                            giuseppe-busso last edited by

                                            Youtube Video

                                            Ακόμα ομορφότερο το νέο Passat CC.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 211
                                            • 212
                                            • 213
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 377
                                            • 378
                                            • 213 / 378
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr