-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Mito και abarth μοιραζονται πολλα κοινα μηχανικα μερη(ιδιο group)ομως η alfa ειναι πολυ ποιο αποτελεσματικη σαν συνολο λογο ποιο ψαγμενων ρυθμισεων(κυριως στην αναρτηση και τα ηλεκτρονικα)
Κι όμως ανάμεσα στα 2 το Abarth είναι μάλλον πιο καλοστημένο και σίγουρα πιο GTI από την Alfa. Μπορεί να είναι πιο σκληρό αλλά περιέργως κοπανάει λιγότερο, ενώ έχει και καλύτερο τιμόνι.
Ειναι πιο καλοστημενο, και πιο GTI απο την Alfa, καλυτερο τιμονι ομως απο αυτην δεν εχει, εκτος αν της Mito ειναι στην θεση N του D.N.A...H Mito QV απο την αλλη βεβαια εχει απειρως καλυτερο εσωτερικο, (αλλα χειροτερα σε στηριξη καθισματα απο τα φοβερα sabelt του Abarth...) φανταστικο σε αισθηση κιβωτιο, και xenon προβολεις, (για κολημμενους σαν και εμενα )τους οποιους το Abarth evo δεν διαθετει ουτε ως εξτρα.
Η Mito παιδιά είναι πιο καλοστημένη και γρήγορη και σε πίστα και σε βουνό με μετρήσεις! Τo Abarth κάπου μπερδεύεται υπό πίεση...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Mito και abarth μοιραζονται πολλα κοινα μηχανικα μερη(ιδιο group)ομως η alfa ειναι πολυ ποιο αποτελεσματικη σαν συνολο λογο ποιο ψαγμενων ρυθμισεων(κυριως στην αναρτηση και τα ηλεκτρονικα)
Κι όμως ανάμεσα στα 2 το Abarth είναι μάλλον πιο καλοστημένο και σίγουρα πιο GTI από την Alfa. Μπορεί να είναι πιο σκληρό αλλά περιέργως κοπανάει λιγότερο, ενώ έχει και καλύτερο τιμόνι.
Ειναι πιο καλοστημενο, και πιο GTI απο την Alfa, καλυτερο τιμονι ομως απο αυτην δεν εχει, εκτος αν της Mito ειναι στην θεση N του D.N.A...H Mito QV απο την αλλη βεβαια εχει απειρως καλυτερο εσωτερικο, (αλλα χειροτερα σε στηριξη καθισματα απο τα φοβερα sabelt του Abarth...) φανταστικο σε αισθηση κιβωτιο, και xenon προβολεις, (για κολημμενους σαν και εμενα )τους οποιους το Abarth evo δεν διαθετει ουτε ως εξτρα.
Η Mito παιδιά είναι πιο καλοστημένη και γρήγορη και σε πίστα και σε βουνό με μετρήσεις! Τo Abarth κάπου μπερδεύεται υπό πίεση...
Καποιο link...? Kαταρχας σε τυχον ελαφρια υπεροχη της Mito QV εναντι Punto evo Abarth, σε χρονους καποιου περιοδικου πχ που μπορει να την αναδεικνυει, δεν παιζει ρολο ΜΟΝΟ
το στησιμο, ωστε να ευθυνεται για το τελικο αποτελεσμα . Ρυθμισεις σε ηλεκτρονικα, συνολικο βαρος, και τυπος ελαστικων συνθετουν το συνολο (χοντρικα) των παραμετρων που δημιουργουν τις οποιες διαφορες μεταξυ τους σε χρονους...
Εμενα παντως απο την συντομη γνωριμια που ειχα με το GP Abarth SS (του οποιου το σχεδον αγωνιστικο στησιμο λεγεται οτι εχει περασει αυτουσιο στο νεο Punto evo Abarth...) vs Μιτο QV με την ηλεκτρονικη αναρτηση, ενω το Abarth εδειχνε σαφως καλυτερα στημενο απο την Mito, τα ηλεκτρονικα του σε συνδυασμο με το πιο ασαφες συγκριτικα τιμονι-μπροστινο συστημα μπερδευαν λιγο στην πληροφορηση, και ενδεχομενως αυτο να επηρεαζει και στο αποτελεσμα.
Απο την αλλη, η Mito μου φανηκε να εχει καλυτερο τιμονι-πληροφορηση μπροστινου συστηματος, αλλα ταυτοχρονα τα ηλεκτρονικα της ηταν πιο 'ελευθερα'.
Η αναρτηση της τελος για τα δικα μου δεδομενα-γουστα, δεν ηταν σωστα ρυθμισμενη με το αμαξωμα, τα αμορτισερ ειχαν πιο αργο rebound απο τις φοβερες δυνατοτητες πλαισιου-κινητηρα, τουλαχιστον στο αυτοκινητο που ειχα εγω στα χερια μου...
Με απλα λογια, το ιδανικο GTI μεταξυ των δυο, για εμενα, θα ηταν η Mito QV με την αναρτηση του Punto evo Abarth... -
κοίτα που θα συμφωνήσω με τον κίκιζα...
με την ανάρτηση της ds3 ακόμα καλύτερη η μίτο... -
[Απο την αλλη, η Mito μου φανηκε να εχει καλυτερο τιμονι-πληροφορηση μπροστινου συστηματος, αλλα ταυτοχρονα τα ηλεκτρονικα της ηταν πιο 'ελευθερα'.
πανω κατω αυτο λεει και ο ειδικος τυπος και βγαζει ποιο αποτελεσματικη την αλφα, παντως εφοσον μιλαμε για τα ιδια μηχανικα μερη ιδιο πατωμα,δεν πιστευω ποια να εχουν και τις τρελες διαφορες,σαν εμφανιση θα φωναξω και παλι abarth!!ειναι αγριο και το δηλωνει....
-
Εγώ προσωπικά από την εμπειρία μου με τα 2 βρίσκω το Abarth πιο κοντά στα γούστα μου. Ανάρτηση καλύτερη (μάλλον όλα φοράνε τα Koni FSD πλέον) και τιμόνι ένα κλικ λιγότερο 'ηλεκτρικό' από αυτό της Mito, του οποίου η ασάφεια και η ελαφριά αίσθηση γύρω από την ευθεία μου γυρνάει τα μυαλά. Εν το μεταξύ οι Mito και τα Abarth που έχω οδηγήσει είναι όλα με 17αρια και p zero ιδίων διαστάσεων.
Από χρόνους δεν ξέρω τι κάνουν και δεν με πολυαπασχολεί, στις επαφές μαζί τους εγώ έχω καταλήξει στα ανωτέρω πάντως.
-
Χρόνια... τόσα χρόνια μετά, τόσο κοντά στην αντικατάσταση με καινούριο, κι όμως το 207 RC από οδική συμπεριφορά είναι πιο κοντά στον όρο GTi από όλα της παρέας, με την DS3 να ακολουθεί κατά πόδας λόγω κοινής καταγωγής και το Abarth να είναι η πιο... μοϊκάνα εναλλακτική (με μικρή επιφύλαξη, γιατί δεν έχω βάλει στο χέρι το EVO, αλλά το προηγούμενο)
Και τα τρία τους έχουν πραγματικά ρυθμίσιμη από τον οδηγό συμπεριφορά, και νομίζω αυτό είναι το ζητούμενο στην κατηγορία
Δυστυχώς, το 5άρι σασμάν χαλάει τη σούπα ενός εξαιρετικού αυτοκινήτου από κάθε άποψη. Είναι ασαφές στα γρήγορα, πολύ κοντό για ταξίδι... για να κινηθείς με υψηλές μ.ω.τ. καις ΠΑΡΑ πολύ καύσιμο, την ώρα που τα VWοειδή και η αδελφή DS3 δεν καίνε τίποτα. Δυστυχώς το μόνο 207 με 6άρι (Rallye) έχει μη-απενεργοποιούμενο ESP, που είναι και αυστηρότατο, σε αντίθεση με MiTo (στο Dynamic, πάντα) και Abarth όπου πραγματικά δουλεύει εξαιρετικά.
Η MiTo... δεν (για μένα), εφόσον υπάρχει Abarth. Κι αν μιλάμε για SS (πολλά τα λεφτά), τότε έχεις το πιο hardcore σουπερμίνι του σήμερα, και με αποτέλεσμα (γιατί καφρίλα είναι και το OPC, αλλά αποτέλεσμα ουδέν).
Το Corsa δούλεψε εξαιρετικά στα Μέγαρα, κάποτε, ο κινητήρας είναι δράκος πραγματικός, αλλά στο δρόμο δε θέλω ούτε βόλτα να το πηγαίνω. Καίει αδιανόητα, χτυπάει αν περάσεις πάνω από εφημερίδα, τα υπέροχα μπάκετ δε με βόλεψαν ποτέ, το τιμόνι έχει κλίση φορτηγού προς τα εμπρός και ο επιλογέας είναι... Opel ( ). Επιπλέον, παρόλο το άγριο στήσιμο και τα τεράστια λάστιχα, τα μούτρα είναι πάντα εκεί να σου χαλάσουν τη χαρά.
Στα 3 VW, τώρα, νομίζω ότι η Fabia και μόνο από εμφάνιση χάνει το παιχνίδι εξαρχής. Από τα άλλα 2, το καλύτερο είναι το... Audi A1 ( ), αλλά είναι τόσο ακριβό... Polo, που πας για... Polo
To ΔΣΓ είναι ένα εξαιρετικό κιβώτιο, όπως έχουμε πει και ξαναπει, αλλάζει ταχύτατα, αλλά το πρόβλημά μου είναι το ΠΟΥ και το ΠΟΤΕ αλλάζει, όχι το πώς. ΔΕΝ το θέλω σε σπορ αυτοκίνητο, τελεία και παύλα. Πάντως, σαν all around car, μάλλον συγκεντρώνει τα περισσότερα πλεονεκτήματα από τα υπόλοιπα, με βασικότερο αυτό της κατανάλωσης και της απτής ποιότητας... αλλά εδώ μιλάμε για GTi, σωστά;Το Fiesta δεν το ξέρουμε. Η παιχνιδιάρικη συμπεριφορά και το ωραίο τιμόνι του απλού μοντέλου από μόνα τους δε λένε κάτι. Είναι κουκλί και το γλεντάς οδηγώντας το, αλλά ακόμη και τα 120 άλογα του ατμο-1.6 το φέρνουν εύκολα κοντά στο όριο. Πιστεύω ότι οι φορνταίοι θα έκαναν καλά τη δουλειά τους στο ST, αλλά αυτό μένει να αποδειχτεί. Εγώ θα του έβαζα τον 150άρη εκομπούστ, έχει και καλύτερες καμπύλες από τον 180άρη, τουλάχιστον μετρημένος πάνω στα Φόκους.
ΥΓ1: για την ιστορία, και μιας και αναφερθήκατε σε ανοιχτές καμπές πιο πάνω... με 200 σε ανοιχτές καμπές περνάνε σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα του σήμερα. Οι καμπές της Υλίκης προς Αθήνα (κατηφόρα) ΟΤΑΝ είναι άδειες αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα
Οπότε... δεν έχει νόημα αυτή η συζήτηση. Ελπίζω να μη με αναγκάσετε να δώσω παραδείγματα γελοίων κουβάδων που... το κάνουν μια χαράΥΓ2: για ένα... γρανάζι (αυτό της 6ης που δεν υπάρχει στο RC) και δύο αρχικά (SS, πίσω από τη λέξη Abarth), δεν ψήφισα.
-
Για την ιστορία, πάντως - και για να κάνω και τον Πεζάκια λίγο, ως οφείλω - το γρανάζι της 5ης στο 207 αντικαθίσταται πολύ εύκολα με μακρύτερο, ώστε να κερδίσεις οικονομία στο ταξίδι. Για την πάσχουσα αίσθηση εννοείται ότι συμφωνώ.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Για την ιστορία, πάντως - και για να κάνω και τον Πεζάκια λίγο, ως οφείλω - το γρανάζι της 5ης στο 207 αντικαθίσταται πολύ εύκολα με μακρύτερο, ώστε να κερδίσεις οικονομία στο ταξίδι. Για την πάσχουσα αίσθηση εννοείται ότι συμφωνώ.Και πάλι, βγάζει παλιατζουρίλα (sic) αυτό το σασμάν γμτ... ειδικά αν έχεις οδηγήσει το καταπληκτικό 6άρι των DS3-Rallye (έχω σπάσει και ένα... τα όμορφα σασμάν όμορφα σπάνε ). Άλλη ένσταση; Στη DS3 βγαίνει το ESP, στο Rallye όχι. Ανάποδοι οι άτιμοι οι Γάλλοι. Τουλάχιστον ας ήταν χαλαρό όπως στα φιατάκια
ΥΓ: όποιος είναι έστω και λίγο καμμένος με την οδήγηση, είναι έστω και λίγο πεζάκιας κάπου μέσα του
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ΥΓ: όποιος είναι έστω και λίγο καμμένος με την οδήγηση, είναι έστω και λίγο πεζάκιας κάπου μέσα του
+1
τα σασμαν των 207 νιώθεις πως αν τα ζορίσεις λίγο αρχίζουν να γρατσουνανε, εκτός ότι δεν σε 'εμπνεουν'
κ αν διαβασεις το φορουμ των πεζω πολύ τα ζορίζουν λίγο κ αρχίζουν να ακουγονται τα συγχρονιζέ
βρε σπύρο, για το dsg... αν δεν ενεργοποιεις το διακοπτη κικ νταουν, δεν κατεβαζουν στο μανουαλ. σωστα? -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
βρε σπύρο, για το dsg... αν δεν ενεργοποιεις το διακοπτη κικ νταουν, δεν κατεβαζουν στο μανουαλ. σωστα?
ετσι ειναι, αλλα ο Σπυρος ειναι λιγο αξεστος...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
βρε σπύρο, για το dsg... αν δεν ενεργοποιεις το διακοπτη κικ νταουν, δεν κατεβαζουν στο μανουαλ. σωστα?
ετσι ειναι, αλλα ο Σπυρος ειναι λιγο αξεστος...
Αφενός, είμαι...
Αφετέρου, ποιος μου λέει εμένα ότι ο εγκέφαλος ΟΝΤΩΣ καταλαβαίνει 'τέρμα γκάζι' αν δεν πατήσω μέχρι το πάτωμα;
Τρίτον, τα paddles είναι ΕΝΤΕΛΩΣ διακοσμητικά με το τιμόνι στριμμένο, στη θέση που είναι και με το μέγεθος που έχουν. ΓΙΑΤΙ κυρά Φάου Βε πρέπει να σπρώξω τον επιλογέα προς το ΣΥΝΟΔΗΓΟ για να έχω manual; Εγώ οδηγώ, όχι η γυναίκα
Και γιατί το + είναι μπροστά και το '-' πίσω;Τέλος, όταν θέλω τέρμα γκάζι μετά το apex θα σανιδώσω και θέλω να συγκεντρωθώ στο τιμόνι μου, όχι σε ένα γ@μ2#$%νο κουμπάκι που βρίσκεται κάτω από το δεξί πόδι. Φέρτε μου ένα χειροκίνητο, παρακαλώ. Ένα Alfa TCT, ένα BMW M-DCT, ένα Πόρσεντούπλουνγκσγκετρίμπε, κάτι επιτέλους
-
Αν δεις, Krusenstern, μια σελίδα πίσω, συμφωνούμε σχεδόν 100%.
-
το κουμπακι που σου δυσκολευει τοσο τη ζωη,ειναι πολυ ευκολο να μην πατηθει .κ παλι τερμα γκαζι θα ειναι,απλως δεν θα κανει κατεβασμα.αυτο στο λεει (αν δεν λανθανω) στο εγχειριδιο χρησης.ξερεις,αυτο που 10 στους 9 ελληνες ποτε δεν αχολουνται να διαβασουν.
δλδ τα αλφα,μπεμπες,πορσε κτλ δεν εχουν αυτο το βασανιστικο κουμπακι?
λες για το οτι ειναι απο την δεξια πλευρα.αρα να φανταστω οτι εσυ οταν τρεχεις βαζεις μονο πρωτη δευτερα.απο τις υπολοιπες σχεσεις κ επειτα σταματας επειδη σου πεφτουν μακρια!
για τα παντλς θα συμφωνησω απολυτως! οπως κ για την φορα.αλλα η τελευταια συνηθιζεται.τα παντλς ομως δεν παλευονται.οπως δεν παλευονται σε κανενα αυτοκινητο που τα φερει στο τιμονι κ οχι στην κολωνα.
δεν μπορεις να συγκεντρωθεις ταυτοχρονως σε 2 πραγματα?εχεις καποια συγγενεια με τον νιξον η τον ναπολεωντα?
πλακα κανω! -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
δλδ τα αλφα,μπεμπες,πορσε κτλ δεν εχουν αυτο το βασανιστικο κουμπακι?Όχι όλες. Κι όσες το έχουν, ΔΕΝ κάνουν kickdown στο manual πρόγραμμα. Κάποιες μάλιστα, δεν αλλάζουν ούτε στον κόφτη από μόνες τους.
-
αν δεν το εχουν,πως κανουν κικ νταουν?
αυτο παντως που λες με το κικ νταουν στο μανουαλ,θα πρεπει να το δοκιμασω στο δικο μου επειδη δεν το θυμαμαι..
το να αλλαζουν στον κοφτη,το εχω δηλωσει αρκετες φορες γιατι το θεωρω μονο θετικο.εκτος κ αν εχεις κινητηρα φτιαγμενο να οδηγειται στον κοφτη για ωρες. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
δλδ τα αλφα,μπεμπες,πορσε κτλ δεν εχουν αυτο το βασανιστικο κουμπακι?
Όχι όλες. Κι όσες το έχουν, ΔΕΝ κάνουν kickdown στο manual πρόγραμμα. Κάποιες μάλιστα, δεν αλλάζουν ούτε στον κόφτη από μόνες τους.
Ποιός ο λόγος Σπύρο να μένει στον κόφτη και να μην πάει μία σχέση επάνω ? Στην δικιά μου που ανάλογα με το πρόγραμμα είτε πάει μιά σχέση επάνω είτε μπαίνει στον κόφτη καταλαβαίνω ότι χάνω στην δεύτερη περίπτωση και ανεβάζω αμέσως σχέση....
-
Δεν είπαμε να είσαι κανένα 5λεπτο στον κόφτη, το θέμα είναι πως αλλάζουν λίγο πριν τον κόφτη και αυτό μπορεί να σε στείλει αδιάβαστο σε στροφή. Στην πίστα πχ πολλές φορές κρατάω σχέση στις 6300 περίπου (κόφτης στις 6400 στην τράτα μου) γιατί βλέπω πως έρχεται στροφή η οποία ξέρω ότι θέλει την ίδια σχέση.
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
αν δεν το εχουν,πως κανουν κικ νταουν?Κάνουν μόνο στο αυτόματο πρόγραμμα, όταν πατήσεις τέρμα το γκάζι.
Το δικό σου (αν πιστέψω την υπογραφή) σίγουρα κατεβάζει όσες σχέσεις μπορεί (εντός κόφτη) αν σανιδώσεις, ακόμη και στο manual.
ΥΓ: για να μη μιλήσω για το σκορτσάρισμα και κροτάλισμα των ξηρόδισκων DSG7 με 2α και χαμηλές σ.α.λ.
@sv2, με κάλυψε ο ντίνος.
Δεν είπαμε να είσαι κανένα 5λεπτο στον κόφτη, το θέμα είναι πως αλλάζουν λίγο πριν τον κόφτη και αυτό μπορεί να σε στείλει αδιάβαστο σε στροφή. Στην πίστα πχ πολλές φορές κρατάω σχέση στις 6300 περίπου (κόφτης στις 6400 στην τράτα μου) γιατί βλέπω πως έρχεται στροφή η οποία ξέρω ότι θέλει την ίδια σχέση.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Δεν είπαμε να είσαι κανένα 5λεπτο στον κόφτη, το θέμα είναι πως αλλάζουν λίγο πριν τον κόφτη και αυτό μπορεί να σε στείλει αδιάβαστο σε στροφή. Στην πίστα πχ πολλές φορές κρατάω σχέση στις 6300 περίπου (κόφτης στις 6400 στην τράτα μου) γιατί βλέπω πως έρχεται στροφή η οποία ξέρω ότι θέλει την ίδια σχέση.Ο καθένας μαθαίνει το αυτοκίνητό του και τότε μένεις λίγο πρίν το όριο αλλαγής σχέσης...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Δεν είπαμε να είσαι κανένα 5λεπτο στον κόφτη, το θέμα είναι πως αλλάζουν λίγο πριν τον κόφτη και αυτό μπορεί να σε στείλει αδιάβαστο σε στροφή. Στην πίστα πχ πολλές φορές κρατάω σχέση στις 6300 περίπου (κόφτης στις 6400 στην τράτα μου) γιατί βλέπω πως έρχεται στροφή η οποία ξέρω ότι θέλει την ίδια σχέση.
Ο καθένας μαθαίνει το αυτοκίνητό του και τότε μένεις λίγο πρίν το όριο αλλαγής σχέσης...
Χαίρω πολύ, με την ίδια λογική μην γκρινιάζεις καθόλου για τα dsg/f1 κλπ, μάθε την ιδιαιτερότητά τους και μην σε χαλάει η συμπεριφορά τους στην πόλη.
Σούμα: στο manual θέλουμε όντως manual, όχι τραβεστί καταστάσεις.
Τα μικρά GTi