Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 406
    • 407
    • 408
    • 409
    • 410
    • 731
    • 732
    • 408 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    125873
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      rufous last edited by

      Δώσαμε περισσότερο μείγμα (εμπλουτισμό) στο κρύο πρωινό ρελαντί.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        asteris last edited by

        Η καμπύλη κρύου πρωϊνού πρέπει να ξεκινάει από 20-25% και να καταλήγει στο 0% στους 65-70 βαθμούς. Είναι έτσι η δικιά σας? Γιατί αν παρεμβαίνει στην κανονική λειτουργία της μηχανής, σημαίνει ότι δεν μηδενίζεται όταν το ψυκτικό πιάσει θερμοκρασία.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rufous last edited by

          Τώρα με πιάνεις αδιάβαστο.
          Εννοείς μήπως το short term; Γιατί αυτό είναι στο +25 όταν είναι κρύο με lpg στο ρελαντί. Όταν ζεσταθεί είναι κοντά στο 0.

          Άλλες παρατηρήσεις;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lyggas last edited by

            Ο χρήστης dathens έγραψε:

            Πήγα από τον εγκαταστάτη μου στο μενίδι κ μου πρότεινε τα παρακάτω μπουζί.
            http://www.brisk.biz/page.php?page=2600
            κατά τύχη τα είχα δει κ εγώ στο ίντερνετ κ μου άρεσαν οπότε αφού εμπιστεύομαι αυτό τον εγκαταστάτη (πολύ καλός μάστορας) τα βαλαμε.
            50 ευρώ η τετράδα
            για να δούμε

            Ότι χειρότερο υπάρχει..ι έχω δοκιμάσει τα πάντα μόνο Bosch LPG όλα τα λεφτά 0.7 διακενο

            Γιατί έχεις αυτή την άποψη; Υπάρχει προσωπική εμπειρία;
            Εγώ τα φοράω εδώ και 15.000 χλμ. χωρίς κανένα πρόβλημα, θα τα συνιστούσα ανεπιφύλακτα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dathens last edited by

              Έχω δοκιμάσει τις LPG τα ngk τα brisk τα champion και τα Bosch !!! Όλα δουλεύουν στο περίπου λίγο καλύτερα απο τα μαμά με υγραεριο τα bosch κάνουν τι διιαφορά δεν ξέρω γιατί έχουν πολυ καλή ροπή σπιρταδα και το δικό μου αμάξι αλλα και αλλα φίλων γερμανικής προέλευσης αυτοκίνητα δεν κάνω διαφήμιση και δεν συμπαθώ τους γερμανούς αλλα δεν παιζοντε στο ml to δικό μου πετάνε !!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • B
                bluemicrar last edited by

                Η αλήθεια είναι πως δεν το έπιασα το θέμα από την αρχή επειδή ποτέ δε με απασχόλησε πραγματικά... Προς το παρόν (αλλά μέχρι πότε.. ; ) υπάρχει εταιρικό , οπότε το θέμα κατανάλωση δεν με απασχολεί. Όμως μελλοντικά δε ξέρει κανείς πως θα τα φέρει η μοίρα . Λοιπόν το αυτοκίνητο είναι honda ep3 type -r . Πρακτικά πέρα από τη χαρτογράφηση και το μπλοκέ δεν έχει αλλαχθεί κάτι , συνεπώς είναι μαμά όσον αφορά τα μηχανικά μέρη του κινητήρα. Και η ερώτηση είναι η εξής : LPG σε typeR = ανατίναξη ;
                Θα ήθελα τη γνώμη σας και αν θα έκανε κάποιος αυτή τη κίνηση. Εννοείται πως το lpg δε θα μπει για να βαράει οικονομικές 8άρες σε ορεινό στροφιλίκι , απλά για καθημερινές μετακινήσεις εντός πόλης ,οι οποίες μπορεί να σημαίνουν 80-100χλμ κάθε μέρα.
                Το αυτοκίνητο πλέον πιάνει λιγότερα χρήματα από cinquecento 10ετίας και δεν μπαίνω καν σε διαδικασία να το βάλω αγγελία. Άλλωστε και πείτε με γιαπωνεζόφιλο hondakia...., δεν νομίζω κάποιο μεταχειρισμένο 3-4ετίας μέχρι 10-12Κ , να βγάλει λιγότερα προβλήματα ή να είναι καλύτερο αυτοκίνητο από ένα type-r 8ετίας, για να μπω στη διαδικασία να το δώσω .Όποιο και αν είναι αυτό . Συνεπώς ψάχνω όλες τις εναλλακτικές εκτός της παράδοσης πινακίδων και μια σκέψη είναι το LPG. Υπάρχει άραγε κάποιος που να το έχει κάνει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cson last edited by

                  θα πας στη σπυρου πατση στην geartech που ειναι κορυφη σε υγραεριο και βελτιωση στα honda!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    p_george last edited by

                    Αν δεν κανω λαθος καποιες εταιρειες υγραεριοκινησης εχουν τα honda σε black list
                    χωρις να σημαινει τιποτα παραπανω απο το οτι απλα οι κινητηρες αυτοι δεν εχουν φτιαχτει για χρηση υγραεριου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pantelis-kapsalakis last edited by

                      Ο χρήστης m@evius έγραψε:
                      Με τα μαμά είχατε πρόβλημα ή δεν είχατε τι να κάνετε και αλλάζετε μπουζι......αφήστε τα πειράματα και καθήστε στα σίγουρα και μη τσιμπάτεεεεεεεεεεε

                      Αυτο δεν μπορω να καταλαβω και εγω!Εχω τα μαμα και δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα. Γιατι να πεταμε λεφτα οταν δεν χρειαζεται?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        chemic last edited by

                        Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:

                        Με τα μαμά είχατε πρόβλημα ή δεν είχατε τι να κάνετε και αλλάζετε μπουζι......αφήστε τα πειράματα και καθήστε στα σίγουρα και μη τσιμπάτεεεεεεεεεεε

                        Αυτο δεν μπορω να καταλαβω και εγω!Εχω τα μαμα και δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα. Γιατι να πεταμε λεφτα οταν δεν χρειαζεται?

                        κ εμας αν δεν μας έκαιγε τους πολ/στες θα μέναμε στα ίδια
                        σήμερα πάντως το αμάξι με τα καινουργια δε μου άναψε check engine για Missfires στον 4ο κύλινδρο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • E
                          evolander last edited by

                          Παιδιά ποιό σύστημα lpg να επιλέξω για outlander turbo 2000cc ?
                          Το κόστος που κυμαίνεται ?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            pantelis-kapsalakis last edited by

                            Φιλε chemic,
                            να ξερεις οτι οι πολλαπλασιαστες ειναι ακρως αναλωσιμο ειδος στα τελευταια μοντελα για πολλες μαρκες και χωρις να υπαρχει το υγραεριο στη μεση.
                            Σου μιλω απο προσωπικη εμπειρια σε VW αλλα και για BMW συναδελφου μου (316 τελευταιας γενιας, 2 ετων αυτοκινητο) που εχει φτυσει αιμα με το να καιγονται συνεχεια και να ταλαιπωρειται. Να φανταστεις οτι αυτη η συναδελφος προτιμησε να ξαναπαρει bmw αντι για την αντιστοιχη c class Mercedes γιατι το μεχρι τοτε αυτοκινητο της ηταν BMW που ειχε για πανω απο 15 χρονια και δεν ειχε κανενα προβλημα σχεδον και τωρα φυσικα αναθεματιζει.
                            Απο αλλο φιλο μου με bmw 320 coupe προηγουμενης γενιας, το ιδιο προβλημα προσφατα με το να καιγονται 2 πολλαπλασιαστες ενας μετα τον αλλο και οπως του ειπαν να περιμενει να καουν και οι αλλοι δυο οσονουπω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              evolander last edited by

                              Ο χρήστης evolander έγραψε:
                              Παιδιά ποιό σύστημα lpg να επιλέξω για outlander turbo 2000cc ?
                              Το κόστος που κυμαίνεται ?

                              Ρώτησα για vialle και μου είπαν 4ης γενιάς στα 1200 € και 5ης γενιάς στα 2000 €.

                              Οι τιμές αυτές είναι fix? ή παίζει ανάλογα τον εγκαταστάτη?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                rufous last edited by

                                Ο χρήστης rufous έγραψε:
                                Παιδιά μια βοήθεια σας παρακαλώ.
                                Το αμάξι μου κινείται στη Βόρεια Ελλάδα, με θερμοκρασίες έως και -12 βαθμούς το πρωί μερικές φορές.
                                Όταν είναι κρύο και ζεσταθεί στους περίπου 55-60 βαθμούς μπαίνει το υγραέριο και στο ρελαντί ρετάρει έντονα σε σημείο που είναι έτοιμο να σβήσει.
                                Παρά τις αλλεπάλληλες προσπάθειες του εγκαταστάτη να το διορθώσει, δεν καταφέραμε κάτι. Απλώς το προγραμματίσαμε να ξαναγυρνάει σε βενζίνη μέχρι να ζεσταθεί και μετά να γυρνάει πάλι στο υγραέριο.
                                Πάλι όμως ρετάρει στο ρελαντί.
                                Αν κάνω όμως κάποια χιλιόμετρα και πιάσει π.χ. 87 βαθμούς όλα οκ.

                                Διάβασα κι αυτά, αλλά άκρη δεν βγάζω.
                                http://www.autogasforum.gr/viewtopic.ph ... 60&start=0
                                Ο εγκαταστάτης επιμένει πως δεν γίνεται να κάνουμε κάτι καλύτερο και πως θα το 'έχουμε αυτό', μιας και φταίει το μίγμα υγραερίου που χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα.

                                Ποια η γνώμη σας;
                                Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να δουλεύει σωστά στο ρελαντί στο πολύ κρύο;

                                Άλλος κανείς;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  m-evius last edited by

                                  Άλλαξες πρατήρια να δεις τυχόν διαφορά στην συμπεριφορά; Αυτό που λες ίσχυε όταν άλλαζαν τα μίγματα από θερινά σε χειμερινα πολλοί είχαμε αρρυθμίες στιγμιαία. Αλλά από όταν εγινε η αλλαγή και μετά(πχ σήμερα με -8 στα Γιάννενα κελαηδαγε (ούτε κατάλαβα την αλλαγή από βενζίνη σε υγραέριο). Αν έχεις αλλάξει πρατήριο και στο κάνει μάλλον πρέπει να στο ρυθμίσει να εμπλουτίσει το μίγμα στο ρελανρί και μισοκρύο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    rufous last edited by

                                    Ένα πρατήριο έχουμε στην περιοχή (εφοδιάζεται απο τον Φαρμάκη) και δεν δοκίμασα από αλλού.
                                    Το συζητήσαμε για εμπλουτισμό στο ρελαντί, αλλά ο εγκαταστάτης μου είπε ότι είμαστε οριακά. Μόλις του δίνει παραπάνω και ζεσταθεί η μηχανή ανάβει λαμπάκι κινητήρα για πλούσιο μείγμα.
                                    Τι να κάνω ρε παιδιά! Μιλάμε για πολύ τρέμουλο στο κρύο ρελαντί...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fokion_sportage last edited by

                                      Ο χρήστης rufous έγραψε:

                                      Παιδιά μια βοήθεια σας παρακαλώ.
                                      Το αμάξι μου κινείται στη Βόρεια Ελλάδα, με θερμοκρασίες έως και -12 βαθμούς το πρωί μερικές φορές.
                                      Όταν είναι κρύο και ζεσταθεί στους περίπου 55-60 βαθμούς μπαίνει το υγραέριο και στο ρελαντί ρετάρει έντονα σε σημείο που είναι έτοιμο να σβήσει.
                                      Παρά τις αλλεπάλληλες προσπάθειες του εγκαταστάτη να το διορθώσει, δεν καταφέραμε κάτι. Απλώς το προγραμματίσαμε να ξαναγυρνάει σε βενζίνη μέχρι να ζεσταθεί και μετά να γυρνάει πάλι στο υγραέριο.
                                      Πάλι όμως ρετάρει στο ρελαντί.
                                      Αν κάνω όμως κάποια χιλιόμετρα και πιάσει π.χ. 87 βαθμούς όλα οκ.

                                      Διάβασα κι αυτά, αλλά άκρη δεν βγάζω.
                                      http://www.autogasforum.gr/viewtopic.ph ... 60&start=0
                                      Ο εγκαταστάτης επιμένει πως δεν γίνεται να κάνουμε κάτι καλύτερο και πως θα το 'έχουμε αυτό', μιας και φταίει το μίγμα υγραερίου που χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα.

                                      Ποια η γνώμη σας;
                                      Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να δουλεύει σωστά στο ρελαντί στο πολύ κρύο;

                                      Άλλος κανείς;

                                      Οι 55-60 βαθμοι θερμοκρασία που αναφερεις ειναι του μοτερ ή του πνευμονα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        m-evius last edited by

                                        Και εγω στον Φαρμακη βαζω. Το μιγμα του ειναι κορυφη. Αλλα ποτε δεν ξερεις.....

                                        Sent from my Carl using Tapatalk

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dathens last edited by

                                          Ο χρήστης evolander έγραψε:

                                          Παιδιά ποιό σύστημα lpg να επιλέξω για outlander turbo 2000cc ?
                                          Το κόστος που κυμαίνεται ?

                                          Ρώτησα για vialle και μου είπαν 4ης γενιάς στα 1200 € και 5ης γενιάς στα 2000 €.

                                          Οι τιμές αυτές είναι fix? ή παίζει ανάλογα τον εγκαταστάτη?

                                          Βάλε όσο προλαβαινεις prins silver line στα 1230 ευρώ με τη λιπανση !!! Qgas.gr αν είσαι Αθήνα !!

                                          Αλλιώς 5 γενεάς απο 2000 χιλ vialle

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alexeft last edited by

                                            Ο χρήστης rufous έγραψε:

                                            Παιδιά μια βοήθεια σας παρακαλώ.
                                            Το αμάξι μου κινείται στη Βόρεια Ελλάδα, με θερμοκρασίες έως και -12 βαθμούς το πρωί μερικές φορές.
                                            Όταν είναι κρύο και ζεσταθεί στους περίπου 55-60 βαθμούς μπαίνει το υγραέριο και στο ρελαντί ρετάρει έντονα σε σημείο που είναι έτοιμο να σβήσει.
                                            Παρά τις αλλεπάλληλες προσπάθειες του εγκαταστάτη να το διορθώσει, δεν καταφέραμε κάτι. Απλώς το προγραμματίσαμε να ξαναγυρνάει σε βενζίνη μέχρι να ζεσταθεί και μετά να γυρνάει πάλι στο υγραέριο.
                                            Πάλι όμως ρετάρει στο ρελαντί.
                                            Αν κάνω όμως κάποια χιλιόμετρα και πιάσει π.χ. 87 βαθμούς όλα οκ.

                                            Διάβασα κι αυτά, αλλά άκρη δεν βγάζω.
                                            http://www.autogasforum.gr/viewtopic.ph ... 60&start=0
                                            Ο εγκαταστάτης επιμένει πως δεν γίνεται να κάνουμε κάτι καλύτερο και πως θα το 'έχουμε αυτό', μιας και φταίει το μίγμα υγραερίου που χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα.

                                            Ποια η γνώμη σας;
                                            Υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω για να δουλεύει σωστά στο ρελαντί στο πολύ κρύο;

                                            Άλλος κανείς;

                                            Μου φαίνεται ότι ο πνεύμονας δε ζεσταίνεται καλά.
                                            Έλεγξε στάθμη υγρών στο ψυγείο (όχι στο παγουράκι), εξαέρωση κυκλώματος ψύξης (και του κυκλώματος του καλοριφέρ εννοείται), κατάσταση θερμοστάτη, κατάσταση αντλίας νερού (αν έχει πλαστική φτερωτή και έχει σπάσει...!!!).

                                            Το καλοριφέρ σου δουλεύει; Δοκίμασε να κάνεις διαδρομή χωρίς να το ανοίξεις καθόλου (επιλογέας θερμοκρασίας στο κρύο).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 408
                                            • 409
                                            • 410
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 408 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr