-
Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
Mε ένα πολύ απλό service των 300€ κάθε 100.000 χλμ., είναι o.k.. Σημειώστε ότι ο κινητήρας αυτός 'κτυπάει' τα 500.000 χλμ., (κατα άλλους 600.000).
-
Αν αντικαθίστεται ο κινητήρας με νέο κάθε 30.000χλμ μπορεί να αντέξει έως και 1 τρις χλμ. (κατά άλλους 2 τρις χλμ)
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Hellenic Vanagon, δώσε πόνο!+1 Πλέον το vw forum είναι από τα θέματα που αφήνεις να γραφτούν σελίδες και τα διαβάζεις..
Έχουν γραφτεί επικά πράγματα! -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Αν αντικαθίστεται ο κινητήρας με νέο κάθε 30.000χλμ μπορεί να αντέξει έως και 1 τρις χλμ. (κατά άλλους 2 τρις χλμ)Αφού στο avatar σου επιτρέπουν να το 'παίζεις' Κώστας Καββαθάς, δηλώνω πως αποχωρώ άμεσα από το forum!
Χαίρεται!
-
you're welcome 4tforum
-
Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
Αν αντικαθίστεται ο κινητήρας με νέο κάθε 30.000χλμ μπορεί να αντέξει έως και 1 τρις χλμ. (κατά άλλους 2 τρις χλμ)
Αφού στο avatar σου επιτρέπουν να το 'παίζεις' Κώστας Καββαθάς, δηλώνω πως αποχωρώ άμεσα από το forum!
Χαίρεται!
σου πρόσβαλε τον πάπα ?
-
Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
Αφού στο avatar σου επιτρέπουν να το 'παίζεις' Κώστας Καββαθάς, δηλώνω πως αποχωρώ άμεσα από το forum!
Χαίρεται!
ΔΕΝ είναι ο Κώστας Καββαθάς?
-
Θα συνεχίσω το έργο του H.Vanagon, ποστάροντας ανελεήτως στο σύνκρο φόρουμ.
Κρίμα είναι να σταματήσει
-
Ο χρήστης Saligari_Magiko έγραψε:
Αφού στο avatar σου επιτρέπουν να το 'παίζεις' Κώστας Καββαθάς, δηλώνω πως αποχωρώ άμεσα από το forum!
Χαίρεται!
ΔΕΝ είναι ο Κώστας Καββαθάς?
Αυτη τι στιγμη γκρεμιστηκε το φορουμ με τετοια αποκαλυψη .
-
Ο χρήστης roman_k έγραψε:
Θα συνεχίσω το έργο του H.Vanagon, ποστάροντας ανελεήτως στο σύνκρο φόρουμ.Κρίμα είναι να σταματήσει
Αν το κάνεις θα σου χρωστάω το ευ ζειν μου
-
Γεια σου ρε ΙΚΕ με τις ιδέες σου. Τελικά ήταν πολύ εύκολο. God bless you...
-
1)glader service κάθε 100.000 χλμ..
2)Διάρκεια κινητήρα G60 500.000 χλμ. +
3)Τα παρακάτω αναφερόμενα νούμερα, είναι σε μίλια, δηλαδή επί 1,6 για να γίνουν χλμ..'engines will last for much longer than 200k. I have a customer that has about 320k on the original engine without even having the head removed for its whole life (yes, he is the original owner). Superchargers should be rebuilt every time the timing belt is done; or every 60k yeah they might last longer than that, but they will do their damage internally if its not done until the charger starts making noise..'
Η ύπερθεν σχετική, (από Καναδό μηχανικό G60), επιβεβαιώνεται και από δικές μου παρατηρήσεις του παρελθόντος...
*Υ.Γ. Καλά ρε παιδιά, ο 'ΙΚΕ' είναι ο Κώστας ο Καββαθάς;
Εαν ναι, υποβάλλω τα σέβη μου...*
-
Ο χρήστης Hellenic Vanagon έγραψε:
1)glader service κάθε 100.000 χλμ..
2)Διάρκεια κινητήρα G60 500.000 χλμ. +
3)Τα παρακάτω αναφερόμενα νούμερα, είναι σε μίλια, δηλαδή επί 1,6 για να γίνουν χλμ..'engines will last for much longer than 200k. I have a customer that has about 320k on the original engine without even having the head removed for its whole life (yes, he is the original owner). Superchargers should be rebuilt every time the timing belt is done; or every 60k yeah they might last longer than that, but they will do their damage internally if its not done until the charger starts making noise..'
Η ύπερθεν σχετική, (από Καναδό μηχανικό G60), επιβεβαιώνεται και από δικές μου παρατηρήσεις του παρελθόντος...
*Υ.Γ. Καλά ρε παιδιά, ο 'ΙΚΕ' είναι ο Κώστας ο Καββαθάς;
Εαν ναι υποβάλλω τα σέβη μου...*
Bρε γράψτους στα @@@@@@ σου που κάθεσαι κι ασχολείσαι με τον κάθε κομπλεξικό ανίδεο
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Bρε γράψτους στα @@@@@@ σου που κάθεσαι κι ασχολείσαι με τον κάθε κομπλεξικό ανίδεοΓια να το ξεκαθαρίσουμε.
Θεωρώ ότι ο Hellenic Vanagon ήταν καθόλα ευπρεπής, μια και ενώ του δόθηκαν πατήματα για να απαντήσει εξίσου ερειστικά στα σχόλια που όντως του έγιναν εκείνος δεν ακολούθησε αναλόγως. Οι mods δεν ασχολήθηκαν όμως για να τον προστατέψουν, όταν δέχτηκε ανάλογους χαρακτηρισμούς.Επίσης θεωρώ ότι στα οποιαδήποτε φόρουμ στο ίντερνετ είναι πολύ θετικό να ακούγεται ποικιλία απόψεων, όχι μονόλογος, και αυτό μπορεί να έχει πολλές ερμηνείες και να απευθυνθεί σε πολλούς αποδέκτες.
Από τη στιγμή που το τόπικ μάλιστα αφορά τη VW βρίσκω καθόλα εποικοδομητική τη συμβολή του Hellenic Vanagon.Ειδικά από τη στιγμή που έγινε αναφορά σε μοντέλα με σημαίνουσα θέση για τη μάρκα, βρίσκω άτοπο να δέχεται επίθεση και ειρωνείες ο Hellenic Vanagon. Τη γνώμη του είπε και πρέπει να είναι σεβαστή.
Ναι για τη μάρκα είναι σημαντικό μοντέλο, άλλος το αξιολογεί έτσι άλλος αλλιώς, δικαίωμά τους όλων.
Αναφέρθηκε σε στοιχεία που άλλους αφορύν και άλλους όχι, δε σημαίνει όμως ότι πρέπει να τον φιμώσουμε ή να τον αποθαρρύνουμε να ξαναγράψει.
Κάπως έτσι το φόρουμ καταντά οπαδικό και τελικά ανούσιο.
Και προσωπικά βρίσκω πάντα τις αναφορές σε παρελθόντα μοντέλα άκρως ενδιαφέρουσες.Επίσης δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο θα πρέπει το κάθε τόπικ κάθε φορά να γίνεται μπ@ρδελο για να καταλήγουμε στο ότι τα χ άσχετα αυτοκίνητα της τάδε άσχετης με το τόπικ χώρας είναι τα καλύτερα.
Δεν είναι ανάγκη συνέχεια να μετράμε από δω και από κει και να κάνουμε σύγκριση.
Ένας βάναυσος πειθαναγκασμός που καταλήγει μονότονος και κουραστικός.
Και μια άλλη παρατήρηση είναι ότι η ιστορία της αυτοκίνησης δε γράφτηκε σε μία χώρα, ούτε σε μία χώρα περισσότερο.
Αυτό ισχύει από τη Φορντ μέχρι την Πεζώ.Το ίδιο λέω και για το κάθε τόπικ που εξειδικεύεται σε μια μάρκα εδώ μέσα.
Επομένως καλό είναι φίλε Hellenic Vanagon να μη σε απσχολούν τα όσα έχουν γραφτεί, αν μπορείς καλά θα κάνεις να συνεχίσεις να συμμετέχεις. -
Δεν μπορώ να καταλάβω πως η αναφορά σε ανταγωνιστικά μοντέλα είναι άσχετη με το θέμα ...
Επίσης όταν θες να αποφύγεις ειρωνικά σχόλια, αποφεύγεις χαρακτηρισμούς όπως αστεία αυτοκίνητα ... -
Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί το να λέει κάποιος που λέει πως όποιος διαφωνεί με το δόγμα του είναι βλάξ θεωρείται ευπρεπής.
-
-
Λοιπόν από τους πρώτους που έκανα χαρακτηρισμούς ήμουν εγώ.
Αλλά μίλησα για το αυτοκίνητο, όχι για το συνοφορυμίτη.
Επίσης δεν έδειξα να μη σέβομαι τη γνώμη του.
Μετά έγινε το σώσε.Προσωπικά είμαι υπέρ της πολυφωνίας.
Και δεν υποτιμώ κανένα εδώ μέσα, για να λέω ότι είμαι εγώ ο τέλειος και οι υπόλοιποι άσχετοι.Κάθε θέμα που εισφέρει γνώσεις επίσης είναι αρκετά ενδιαφέρον.
Αυτή είναι η δική μου στάση, ο καθένας κάνει ό,τι νομίζει.
@stefan147
Πάντα έβρισκα σαχλαμάρες και υποτιμούσα τους Κανάκηδες-Καλυβάτσηδες. -
Εσύ χάνεις...
-
Σέβομαι τον Vanagon και τον κάθε Vanagon, IasonasPeri. Επίσης δεν ενοχλούμαι καθόλου από του καθενός τον κάλο. Πχ του Vanagon του αρέσει το Passat G60 και το σέβομαι. Αλλά είναι άλλο πράγμα το να θαυμάζεις κάτι απλά και άλλο να σχολιάζεις ότι είναι 'Ταχύτερο, ανετότερο και ασφαλέστερο από πολλά σημερινά σπορ και μη, αν και εικοσαετίας και βάλε! '
Ειδικά το 'και βάλε' σκοτώνει.
VW FORUM