-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ή ρε παιδιά η Sud Sprint 1.5 που είχε φέρει από Ιταλία ένας ξάδερφός μου (με τους μεταλλικούς προφυλακτήρες) σε όχι απλώς άριστη κατάσταση, αλλά σαν να είχε μόλις βγει απ'το εργοστάσιο... Αυτό ήταν αυτοκίνητο, όχι αστεία! Να κουτρουβαλάει το '88 το δρόμο για Ελασσόνα και Κοζάνη με ταχύτητες που θα κάνανε πολλούς κατόχους 106 Rallye και Saxo VTS να απορήσουν... Και χωρίς ESP και ABS! Και ΔΕΝ έτριζε!!!Έστι, έτσι! (ΤΜ)
-
Στην Ιταλία πάντως, με λίγο ψάξιμο μπορεί κανείς να βρει ό,τι Alfa γουστάρει η ψυχή του σε καταπληκτική κατάσταση.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
- Παρά το πολύ γρήγορο τιμόνι, το αυτοκίνητο δεν είναι αρκετά άμεσο.
- Η ανάρτηση κοπανάει σε κάθε λακούβα (και στα Χανιά ξέρουμε καλά από αυτές) λες και τα αμορτισέρ έχουν παραδώσει το πνεύμα.
- Πολλή υποστροφή.
- Το VDC που σου κόβει τη φόρα (αν και, με τέτοιο στήσιμο, μάλλον είναι απαραίτητο, ειδικά στα 3200 κυβικά. Μου φαίνεται πως στις ρυθμίσεις των αναρτήσεων κάνανε ό,τι κάνει συνήθως η Mercedes-Benz: πρώτα βάζει το ESP για να καλύψει τις ατέλειες που ΘΑ υπάρξουν και μετά φτιάχνει τις αναρτήσεις, αδιαφορώντας για το αποτέλεσμα, αφού υπάρχει το ESP που θα σώζει τον οδηγό).
- Ο ξέψυχος δίλιτρος JTS. Φέρτε πίσω τον Twin Spark ΤΩΡΑ!!!
...καλά τι οδήγησες γιατί GT σίγουρα δεν ήταν...
Υγ Άσχετα αν έχει τον χαρακτήρα των παλιών Alfa ή όχι δεν συμφωνώ με τίποτα από τα παραπάνω...
Ναι droemmen, έλα να πεις στον skull τι αυτοκίνητο οδήγησε... που είναι 'βλασφημεία' να πεις 'η Αλφα ΧΧΧ δεν στρίβει'.. ή ότι υπάρχει αξίωμα που λέει ότι 'κάθε Αλφα στρίβει'...
Είτε σας αρέσει είτε όχι, η GT δεν είναι τυχαίο που έχει μη-απενεργοποιήσιμο ESP.. κάτι θέλει να πει ο ποιητής..
Μάλλον η Αλφα έχει στήσει τόσο καλά το ESP της GT (και όχι την ίδια την GT) που νομίζετε όλοι ότι πάτε (και πάει) αέρα!! Εγώ λέω πάρτε μία Julia 2λιτρη για μια βόλτα στον Άγιο Μερκούριο, και μετά γυρίστε στο clean room της GT και βλογείστε λίγο ακόμα τα γένεια σας...
Με αυτή τη λογική, έλα και σε μένα να πείς τι αυτοκίνητο έχω αγοράσει και οδηγάω! με 800 χιλ στις λίγες μέρες που την έχω κάτι έχω πάρει χαμπάρι...... όσο για το ESP μέχρι στιγμής 1 φορά έχει ενεργοποιηθεί και αυτό εξ αιτίας μου μέσα σε ένα μεγάλο άδειο πάρκιν.
Δέν μπορώ να καταλάβω πώς λέγονται έτσι αυθαίρετα κάποια πράγματα απο άτομα που δεν την έχουν οδηγήσει ποτέ ή έχουν κάνει απλώς 'τεστ ντραιβ' στο οποίο το αυτοκίνητο το πάς εκ των πραγμάτων λες και είναι σχολής οδηγών.
Δηλαδή η γνώμη κάποιων απο εμάς που ΈΧΟΥΜΕ το αυτοκίνητο και οι ύμνοι του παγκόσμιου τύπου δεν σας απασχολούν???
Κακό πράγμα η παραπληροφόρηση!!!! -
Αυτήν τη φορά Χρήστο δεν του έκανα τη χάρη να το πάω όπως εκείνος ήθελε (την άλλη φορά μου'σπασε τα νεύρα με τις φωνές του, όταν δοκίμασα την 147... Μ'έβαζε και άλλαζα σχέσεις στις 2500 σ.α.λ.), ούτε εκεί που εκείνος ήθελε. Βγήκα στην ανάβαση από Νεροκούρου για Μαλάξα (οι Χανιώτες ξέρουν) και οδήγησα όπως ξέρω εγώ, όχι όπως θέλει ο αντιπρόσωπος.
Όσο για τους ύμνους, εγώ δεν τους βλέπω... Εκτός αν διαβάζω άλλα περιοδικά (4Τ, Drive, Evo).
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Στην Ιταλία πάντως, με λίγο ψάξιμο μπορεί κανείς να βρει ό,τι Alfa γουστάρει η ψυχή του σε καταπληκτική κατάσταση.Και ή να την αφήσει εκεί ή να μείνει ο ίδιος στην Ιταλία...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Όσο για τους ύμνους, εγώ δεν τους βλέπω... Εκτός αν διαβάζω άλλα περιοδικά (4Τ, Drive, Evo).
Νομίζω ότι όλοι έχουν υμνήσει την GT, και σίγουρα δεν είναι ένα αμάξι το οποίο είναι ανίκανο να στρίψει όπως απ' ότι κατάλαβα μας λέτε μερικοί εδώ πέρα. Αντιθέτως θεώρησαν ότι στρίβει ακόμα καλύτερα από τις 156-147 και φυσικά η μοναδική ένσταση ήταν ότι θα ήθελαν σε μια άλφα αυτής της κατηγορίας μια πίσω κίνηση για πιο fun to drive. Όχι όμως να πούμε ότι το ESP δεν απενεργοποιείται επειδή το αμάξι δεν στρίβει. Υπάρχει τεράστια διαφορά νομίζω. skullone χωρίς να το έχω ψάξει το θέμα, μπορώ αυτόματα να φέρω στο μυαλό μου άρθρα από τα περιοδικά που αναφέρεις που μάλλον κάτι καλά λόγια γράφουν για την GT. Αποκορύφωμα η δοκιμή της 3.2 από τον Πατέλο. Απολαυστικότατο άρθρο.
-
Δεν έχει το άψογο ζύγισμα που θα ήθελε κανείς από μια Alfa. Όπως συνέβη και με τις GTV (Alfetta και τις σημερινές) που δεν ήταν τόσο ικανές όσο υπόσχονταν σε οδική συμπεριφορά (οι παλιότερες Giulia ήταν πολύ καλύτερες).
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Στην Ιταλία πάντως, με λίγο ψάξιμο μπορεί κανείς να βρει ό,τι Alfa γουστάρει η ψυχή του σε καταπληκτική κατάσταση.
Και ή να την αφήσει εκεί ή να μείνει ο ίδιος στην Ιταλία...
Μπα, οι πιο πολλοί τις παίρνουν μαζί τους...
-
Τελικά,θά μας πεί κάποιος,τό πώς αντιλαμβάνετε τήν ''ψυχή' τών Αλφα Ρομέο;
Τί είναι αυτό πού τόν κάνει πιστό οπαδό αυτής τής εταιρίας; -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τελικά,θά μας πεί κάποιος,τό πώς αντιλαμβάνετε τήν ''ψυχή' τών Αλφα Ρομέο;
Τί είναι αυτό πού τόν κάνει πιστό οπαδό αυτής τής εταιρίας;Πέραν του ότι σου έδωσα ήδη τον ορισμό που με εκφράζει να σου αναφέρω πως αν περιμένεις να πάρεις λογική απάντηση σε ένα θέμα καθαρά συναισθηματικό, τότε απλά έχασες. Είναι σαν να σε ρωτάω 'Γιατί ερωτεύεσαι; Αφού ούτε οικονομικό όφελος έχεις και σε μπελάδες μπαίνεις τις περισσότερες φορές'. Εσύ τι θα απαντούσες;
-
Kάτι διάβασα ότι η facelifted 147, θα κάνει μια μικρή στροφή προς την άνεση, για εμπορικούς καθαρά λόγους.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δεν έχει το άψογο ζύγισμα που θα ήθελε κανείς από μια Alfa.Εγώ το 'άψογο ζύγισμα' που λές, μόνο απο Ferrari με τα 300.000+ ευρώ της το απαιτώ.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Δεν έχει το άψογο ζύγισμα που θα ήθελε κανείς από μια Alfa.
Εγώ το 'άψογο ζύγισμα' που λές, μόνο απο Ferrari με τα 300.000+ ευρώ της το απαιτώ.
Skullone διαφωνω καθετα μαζι ως προς την οπτικη γωνια που κατηγορεις την αλφα.Καταρχας περα απο το παραδειγμα του χρηστου με τον φιλο του που πηρε την gtv με τον jts και ειναι απολυτα ικανοποιημενος μπορω να σου αναφερω αντιστοιχα παραδειγματα με τον λεωνιδα κυρκο τον κουμπαρo του και εναν αλλο γνωστο μου αθηναιο που εχουν gt και gtv(ειχε 156 2.0ts) αντιστοιχα με jts και ειναι απολυτα ικανοποιημενοι με τον κινητηρα.Σχολιο για τον jts δεν μπορεις να κανεις αν ο συγκεκριμενος κινητηρας δεν εχει συμπληρωσει τουλαχιστον 25000χλ και αν δεν του βαζεις μονο 100αρα βενζινη.Πρωτα απ ολα η Gt με τον jts οντως πιο βαρυ αμαξι απο την 147 με τον ts της ριχνει ενα δευτερο χρονος που εχει επαληθευτει απο ολα τα περιοδικα.Σε θεμα ροπης ειναι το πρωτο διλιτρο στην κατηγορια μαζι με το hondas2000!Οι αριθμοι μπορει να μην σου λενε τιποτα αλλα οπως και να το κανουμε ειναι επισημα στοιχεια!
Alfa 2.0 JTS 1970cm3 206nm/3250rpm 104,6nm/lt
Ηοnda S2000 1997cm3 208nm/7500rpm 104,2nm/lt
Audi/VW/Seat/Skoda 2.0FSI 1984cm3 200nm/4250rpm 100,8nm/lt
BMW 2.0lt Valvetronic 1995cm3 200nm/3750rpm 100,3nm/ltengine:2.0JTS/2.0T.SPARK
power: +10%
torque: +13,5% 550 στροφές χαμηλότερα...
economy: -3,5%
ecology: -25%Απο καταναλωση κλεβει εκλησσιες...εκανα 400χιλ και εκαψε σχεδον το μιζο ρεζερβουαρ οταν ο ts θα ηθελε 2 τουλαχιστον γεμισματα!Επισης δεν εχει το γνωστο προβλημα με τον μεταβλητο και δεν μπορω να δεχτω το σχολιο σου καθως και ηχητικα μπορει να μην ακουγεται τοσο μπασος οσο ο ts ελεω euro4 αλλα μαλλον δεν το πατησες μετα τα 120 για να ακουσεις το κλασσικο γρυλισμα.
Δεν υπαρχει περιοδικο που να μην εχει εξυμνησει το στησιμο της Gt.Εξαιρουμε τα αγγλοαδελφακια Drive-Αutocar που επειδη η αλφα δεν διαφημιζεται στο περιοδικο τους και επανειλειμενα τις θαβουν.Σχολια οπως τριζει και σταματημενη η μυξοπαρθενα επειδη δεν απενργοποιειται το esp η το γεγονος οτι σε καθε τευχος η πρωτη σελιδα ειναι ολοκληρη αφιερωμενη σε bmw-audi-merc δειχνουν ξεκαθαρα το προς τα που κλινουν.Θες και το αλλο?Οι ανθρωποι αποκαλυφθηκαν και απο αλλου.Πως εξηγεις οταν δοκιμασανε την Gt-3.2 στο Μονακο γραψανε το αρθρο της δεκαετιας για το στησιμο-κινητηρα και τα συναφη και μολις την δοκιμασαν ελλαδα εφαγε και η 2.0 και η 3.2 το θαψιμο της ζωης της!Και το αστειο ξερεις ποιο ειναι?Οτι εχω μιλησει με τον πατελο δυο φορες και η 2.0 τον συγκινει εξισου με την 3.2!Το οτι ειναι αναγκασμενος να ακουει τον αρχισυντακτη χαριτο ειναι αλλου παπα ευαγγελιο.Επισης μην αναφερεις τους 4τροχους διοτι το μονο αρνητικο σχολιο που εκαναν ειναι για τον ηχο και μονο του κινητηρα και για το οτι δεν απενεργοποιειται το esp.Δεν εγραψαν πουθενα οτι το στησιμο και τα υπολοιπα χαρακτηριστηκα του αυτοκινητου οτι δεν ειναι 100%αλφα ρομεο .Αλλα επειδη εχω μιλησει και με ανθρωπους που εχουν αλφα και δεν τους αρεσε ο ηχος του κινητηρα(λογιko αν εχεις συνηθησει boxer!)οταν την οδηγησαν ειπαν οτι ειναι οτι καλυτερο εχει παρουσιασει η alfa απο 33εποχης στο θεμα οδηγικη συμπεριφορα.Αναλογα σχολια εγιναν και στο πρωτο test drive της Gt στην πατρα απο ανθρωπους που εχουν 156 και μολις την οδηγησαν ηδη αρχισαν να ψαχνουν τα χρηματα για να την αγορασουν!
Αμφισβητω το γεγονος οτι την οδηγησες καν διοτι....Ειναι ατοπη η συγκριση που κανεις της Gt με πισωκινητες αλφα.Το ΜΕΤΡΟ συγκρισης της Gt ειναι η 156.Απο την στιγμη που εχεις οδηγησει και τα δυο αυτοκινητα δεν μπορεις να την καταβαραθρωνεις ετσι.Ακομα και ο πιο ασχετος θα συμφωνησει οτι το αυτοκινητο οχι μονο κραταει-βουταει καλυτερα οχι μονο εχει ενα πιο ακριβες και φυσικα πιο γρηγορο τιμονι,οχι απλως καλυτερα αλλα κορυφαια φρενα,επιτελους ενα αντρικο κιβωτιο και οχι το προηγουμενο σασμαν αερα-πατερα,εκπληκτικη ανεση για 17αρα ζαντα που η χαμηλωμενη 156 με την 16αρα χτυπαει περισσοτερο αλλα θα συμφωνησω οτι σε χοντρες λακουβες που τερματιζει η μικροτερη διαδρομη λογικο ειναι να κοπαναει και φυσικα ειναι θεμα υποκειμενικο το θεμα ηχος!Αλλα οχι και οτι ξεψυχαει ο κινητηρας και οτι ο προηγουμεος Ts ειναι πιο γρηγορος!.Πρεπει πρωτα να κανεις ενα ταξιδι να εκτιμησεις τον ισσοροπημενο granturismo χαρακτηρα του αυτοκινητου και μετα να το κρινεις!Και ξερεις και το αλλο.Φυσικα και δεν μου καιγεται καρφι τον αν απενεργοποιειται το esp και φυσικα δεν καιγεται καρφι και σε αυτους που συνεβαλαν στο να φτασει η Gt σε πωλησεις απο 300% σε ζητηση πανω απο τις αρχικες εκτιμησεις των ιταλων, οταν μπαινω στην στροφη και νομιζω οτι οδηγαω τρενο και μαλιστα πιο σταθερο απο την 156!
Συγνωμη αλλα που την ειδες τη υποστροφη? Τι θα πει οτι εβαλαν το esp και μετα εξελιξαν τις αναρτησεις?Τοσα χρονια που η 156 δεν ειχε esp και το 2002 το απεκτησε μηπως απεκτησε και νεες αναρτησεις?Ιδιο πατωμα δεν εχει και η Gt?Αυτο ειναι η ουσια της πλειοψηφιας χωρις αυτοι να μην εχουν μεσα τους καθαροαιμα συναισθηματα αλλα οπως και εγω που ειχα παλιαοτερα εμπειρια απο την ταπεινη 316 του πατερα μου τωρα συγκινουμε περισσοτερο οδηγωντας αυτο το ξεψυχιμενο αντκειμενο οπως αποκαλεις και ας μην πεταει ποπο!Αν ηθελα να παιζω στις στροφες θα μπορουσα να παρω το rx8 η παλι bmw αλλα η επιλογη του αυτοκινητου δεν γινεται με βαση μονο τον αξονα μεταδοσης της κινησης ποσο μαλλον οταν μιλαμε για αλφα.Νομιζω οτι δεν εχεις καταλαβει σε ποιον απευθυνεται η Gt ενα πανεμορφο τετραθεσιο κουπε και αδικα περιμενες κατι πιο καθαροαιμο.Αυτες τις απαιτησεις θα πρεπει να τις εχεις απο τη νεα GTV πoυ θα ειναι και περισσοτερο διθεσια,πιο ακριβη και φυσικα θα μεταδιδει την περισσοτερη ροπη στον πισω αξονα ικανοποιωντας την καθαροαιμες ορεξεις σου! -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Kάτι διάβασα ότι η facelifted 147, θα κάνει μια μικρή στροφή προς την άνεση, για εμπορικούς καθαρά λόγους.Λαθος.Οποιος θελει το ανετο πακετο θα μπορει να το βαζει ως εξτρα!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τελικά,θά μας πεί κάποιος,τό πώς αντιλαμβάνετε τήν ''ψυχή' τών Αλφα Ρομέο;
Τί είναι αυτό πού τόν κάνει πιστό οπαδό αυτής τής εταιρίας;Τώρα εγώ θα πω την αμαρτία μου...και ορμήξτε να με φάτε... ότι σε κάνει Ολυμπιακό σε κάνει και αλφίστα... τουλάχιστον αυτό ίσχυσε στην δική μου περίπτωση... δηλαδή τίποτα χειροπιαστό. .Ετσι γεννιέσαι
Σπύρος
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τελικά,θά μας πεί κάποιος,τό πώς αντιλαμβάνετε τήν ''ψυχή' τών Αλφα Ρομέο;
Τί είναι αυτό πού τόν κάνει πιστό οπαδό αυτής τής εταιρίας;Τώρα εγώ θα πω την αμαρτία μου...και ορμήξτε να με φάτε... ότι σε κάνει Ολυμπιακό σε κάνει και αλφίστα... τουλάχιστον αυτό ίσχυσε στην δική μου περίπτωση... δηλαδή τίποτα χειροπιαστό. .Ετσι γεννιέσαι
Σπύρος
Ακριβώς. Τι θα πει πως γίνεσαι πιστός οπαδός; Ερωτεύεσαι όταν τις βλέπεις, αν έχεις προλάβει και καμιά veloce μαγεύεσαι από τον ήχο της.
Τι να σου πω, νομίζω πως δεν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια. -
Η Αlfa εχει χασει το χαρακτηρα της εδω και πολλα χρονια
-
αλλα απλα ειναι ενα ακομη αμαξι του γκρουπ της ΦΙΑΤ.
Η αγορα της μπεμπας εγινε γιατι δεν υπηρχε πισωκουνιτη Αλφα Ρομεο.
BimmerΣΩΣΤΟΣ!ΣΩΣΤΟΣ!ΣΩΣΤΟΣ!
Εχουν περασει απο την οικογενεια 5 ALFA ROMEO.H τελευταια ηταν Α75 1.8 ΤYRBO.Aπο εκει και περα αγοραστηκε μια 147 2.0lt η οποια ηταν χαλια απο οδικη συμπεριφορα και μεσα σε ενα χρονο εφυγε.
Η BMW πλεον ειναι μονοδρομος! -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Aπο εκει και περα αγοραστηκε μια 147 2.0lt η οποια ηταν χαλια απο οδικη συμπεριφορα και μεσα σε ενα χρονο εφυγε.
Η BMW πλεον ειναι μονοδρομος!τι είχε η 147??? μήπως την οδηγούσατε στο χιόνι???
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Τελικά,θά μας πεί κάποιος,τό πώς αντιλαμβάνετε τήν ''ψυχή' τών Αλφα Ρομέο;
Τί είναι αυτό πού τόν κάνει πιστό οπαδό αυτής τής εταιρίας;Τώρα εγώ θα πω την αμαρτία μου...και ορμήξτε να με φάτε... ότι σε κάνει Ολυμπιακό σε κάνει και αλφίστα... τουλάχιστον αυτό ίσχυσε στην δική μου περίπτωση... δηλαδή τίποτα χειροπιαστό. .Ετσι γεννιέσαι
Σπύρος
Ακριβώς. Τι θα πει πως γίνεσαι πιστός οπαδός; Ερωτεύεσαι όταν τις βλέπεις, αν έχεις προλάβει και καμιά veloce μαγεύεσαι από τον ήχο της.
Τι να σου πω, νομίζω πως δεν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια.Δέν ξέρω άν όλοι οι αλφίστι θά συμφωνούσαν μαζί σας,αλλά τό συμπέρασμα πού βγαίνει,είναι πώς,ότι ισχύει γιά έναν αλφίστι μπορεί άνετα νά ισχύει καί γιά έναν φολκσβαγκενάκια,έναν νισσανάκια,έναν σιτροενάκια κ.λ.π.
Δηλαδή,τίποτα ουσιστικά σπουδαίο,απλά μία ακόμα οπαδοποίηση.
Κατάλαβα σωστά,ή κάπου κάνω λάθος;
Περί χαρακτήρος των Alfa Romeo