-
Θεία τιμωρία...
-
Ο Θεός συγχωρεί.
-
ο kacey όχι
-
εν μέρει κάλα κάνει
-
Sorry αλλα εδω πιστευω οτι θα παρει το μερος του καμπα.....
Απο την αλλη βλεπω οτι συνεχιζεται το κραξιμο του καμπα ενω το θεμα για τον δημοσιο δρομο το ξεκινησε αλλος, αλλα anyway.... Συνεχιστε....
-
Εγώ δεν κράζω κανένα πάντως για να μην παρεξηγηθούμε
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
χαρακτηριστικά θυμαμαι σε ενα παλιό εβο που δοκιμαζαν το ΜΚΙΙ σε βροχή κοντρα σε ενα Panda 100ΗΡ και έφτασαν γρηγορότερα με το 2ο...Προφανως, το Panda 100HP φτανει παντα πρωτο!
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Sorry αλλα εδω πιστευω οτι θα παρει το μερος του καμπα.....Απο την αλλη βλεπω οτι συνεχιζεται το κραξιμο του καμπα ενω το θεμα για τον δημοσιο δρομο το ξεκινησε αλλος, αλλα anyway.... Συνεχιστε....
Nαι, εγω το ξεκινησα το τοπικο, και αναφερθηκα σε δημοσιο δρομο, οχι ομως για χρηση αυτου σε αυτοσχεδια πιστα...drift challenge...Εχει διαφορα ξερεις αυτο, με το να λεμε οτι πιεζουμε μεν αλλα υπο συνθηκες, χωρις να μπαινουμε αντιθετο ρευμα, (ειδικα σε τυφλες στροφες) χωρις να εχει κινηση κτλ. Anyway, απο την πλευρα μου, τοποθετηθηκα νωριτερα σχετικα με το σχετικο video, και νομιζω ημουν σαφης.
-
Οντως ρε παιδια εχει δικιο ο Γρηγορης, ειναι σαφως πιο ασφαλες να πηγαινεις στο 80% στριβοντας απ'το να κανεις αθωα παντιλικια με 35χλμ/ω βαζοντας σε κινδυνο τις ζωες των αλλων χρηστων του δρομου.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Α ρε kacey που θέλετε μερικοί...Εσυ δεν?
-
Κεντρομήχανο σπάει πλάκα με θρυλικά τετρακίνητα:
http://www.youtube.com/watch?v=mF5E_mxq ... r_embedded -
Φαίνεται ξεκάθαρα η υπεροχή των κίτρινων αυτοκινήτων.
-
το Ελιζάκι με τα 136 χαρακτηρίστηκε ως σουπερ καρ πριν από 2-3 χρονάκια απο το ΕVO.
μαλλον οχι αδικα... (εξου και η 'αστρονομική' τιμή του).
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Φαίνεται ξεκάθαρα η υπεροχή των κίτρινων αυτοκινήτων. -
Απο τις σπανιες, αλλα υπαρκτες περιπτωσεις, που ενα καλοστημενο hot-hatch (μαλλον το καλυτερο σπορ προσθιοκινητο αυτη την στιγμη) μπορει οχι μονο να ειναι αποτελεσματικοτερο, αλλα και πιο ευχαριστο, απο ενα πισωκινητο GT:
-
Στο βρεγμένο δεν κερδίζει το ταχύτερο και ισχυρότερο αυτοκίνητο αλλά το φιλικότερο. Είμαι σίγουρος ότι στο στεγνό θα ήταν αντίθετο το αποτέλεσμα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στο βρεγμένο δεν κερδίζει το ταχύτερο και ισχυρότερο αυτοκίνητο αλλά το φιλικότερο. Είμαι σίγουρος ότι στο στεγνό θα ήταν αντίθετο το αποτέλεσμα.Γενικως ισχυει αυτο, αλλα δεν ειναι και απολυτο, καθοτι παιζει ρολο και το ποσο κλειστη/ανοιχτη ειναι η πιστα, ο συντελεστης τριβης (αν ειναι 'γυαλοχαρτο' το οδοστρωμα σε πιστα, ακομα και βρεγμενο, ειναι σαν το καλο στεγνο που εχουμε εμεις στους δρομους μας...) και φυσικα τα λαστιχα που φορανε, το καθενα ξεχωριστα. Επιπλεον το 370Ζ θεωρειται απο τα πλεον φιλικα πισωκινητα GT για την ισχυ του. Anyway, εγω το ανεβασα πιο πολυ σαν ενδειξη οτι υπαρχουν εξαιρεσεις τυπου, το προσθιοκινητο να ειναι εξισου, ή και πιο fun to drive απο ενα πισωκινητο GT, κατα τα λεγομενα τους τουλαχιστον...
-
Μα και βέβαια μπορούν να υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις. Βέβαια, το πιο διασκεδαστικό πάει στο να προσπαθείς να κινηθείς με γραμμές και να ψευτογλιστράς, γιατί αλλιώς... δεν υπάρχει καμία σχέση. Αν το ρίξεις στο drift, το Datsun μπορεί να κάνει όλη την πίστα με το πλάι. Τι θα κάνει τότε το Renault;
Φαντάζομαι όμως πως πέρα από τα ελαστικά (που μπορούν από μόνα τους να κάνουν τεράστια διαφορά σε τέτοιες συνθήκες), είναι και τα 200 κιλά (ή κάπου εκεί τέλος πάντων, μην είναι και παραπάνω) που κουβαλάει επιπλέον το 370.
Πισωκινητη vs Προσθιοκινητη "σχολη".