-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Η διαφορά φαίνεται στις χαμηλές στροφές, ειδικά μάλιστα αν είναι ανοιχτός ο κλιματισμός. Ένα αμάξι των 1250+ κιλών κουνιέται από στάση με αρκετό γκαζάκι (1500 στροφές τουλάχιστον) με τους 90 ίππους, δεν θέλω να σκέφτομαι τι θα κάνει με 75.Φαινομενικά έχεις δίκιο αλλά αυτό δεν ισχύει για τον 1.4 με τα 75 άλογα της VW. Έχει ροπή από χαμηλά. Με πέμπτη και 1000σαλ ξέρεις πολλά αυτοκίνητα κάτω από τα 1600cc να επιταχύνουν χωρίς πρόβλημα? Θυμάμαι σε συγκριτικό του 1998 σε όλα τα τότε 1400άρια, το Golf ήταν πρώτο στη μέτρηση 60-120 με πέμπτη, ανάμεσα μεταξύ άλλων στα Αlfa 146, Toyota Corolla κ.λ.π.
-
Για το γκλφ 1.4 απλα μην το σκεφτεσαι. Ειναι τραγικα αργο αμαξι. Οκ, δεν θα το καταλαβεις μεσα στην πολη (ακομα και εκει θα το καταλαβεις) αλλα θα το καταλαβεις μολις βγεις εξω και πας να κανεις μια προσπεραση. Στις προσπερασεις συνηθως με τετοιους κινητηρες θα εισαι καπου 4.000-6.000 στροφες οποτε το αστρα θα υπερτερει ΚΑΤΑ ΚΡΑΤΟΣ
Αν σου αρεσει δες και το C3...Edit. meco Αυτο που λες ομως ειναι αχρηστη επιταχυνση. Το θεμα ειναι πιο εχει τα καλυτερα 80-110 με τριτη ας πουμε, γιατι εκει συνηθως προσπερνας... (εγω εστω που εχω ψοφιμι... σαν το γκολφ ) Οποτε καλο ειναι να μην εκθιαζουμε τον 1.4 της VW! Καλη ροπη, αλλα μεχρι εκει. Δεν αρκει αυτο για αμαξι 1200+ κιλων, και το εχω ζησει...
Το γκολφ ειμαι σιγουρος οτι σε μικρες ανηφορες θα θελει 4η για να κρατησει τα 130... -
Η ροπή χαμηλά θα φανεί εξαιρετικά χρήσιμη μέσα στην πόλη μόλις χρειαστεί να επιταχύνεις για να προλάβεις ένα πορτοκαλί φανάρι ενώ πήγαινες χαλαρά.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Φαινομενικά έχεις δίκιο αλλά αυτό δεν ισχύει για τον 1.4 με τα 75 άλογα της VW. Έχει ροπή από χαμηλά. Με πέμπτη και 1000σαλ ξέρεις πολλά αυτοκίνητα κάτω από τα 1600cc να επιταχύνουν χωρίς πρόβλημα? Θυμάμαι σε συγκριτικό του 1998 σε όλα τα τότε 1400άρια, το Golf ήταν πρώτο στη μέτρηση 60-120 με πέμπτη, ανάμεσα μεταξύ άλλων στα Αlfa 146, Toyota Corolla κ.λ.π.Αν είναι έτσι (κάτι που δεν έχει τύχει να το διαπιστώσω προσωπικά στην πράξη), τότε το Golf 75 hp ίσως είναι ανεκτή επιλογή για χρήση στην πόλη (δεν έχει (;) και το πρόβλημα των FSI με την υποχρεωτική χρήση 100άρας βενζίνης, που πλέον κοστίζει 20% ακριβότερα από την απλή). Όμως εξακολουθούν να ισχύουν η μόλις διετής εγγύηση, η ακριβή συντήρηση και το υψηλό κόστος ανταλλακτικών.
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Edit. meco Αυτο που λες ομως ειναι αχρηστη επιταχυνση. Το θεμα ειναι πιο εχει τα καλυτερα 80-110 με τριτη ας πουμε, γιατι εκει συνηθως προσπερνας... (εγω εστω που εχω ψοφιμι... σαν το γκολφ ) Οποτε καλο ειναι να μην εκθιαζουμε τον 1.4 της VW! Καλη ροπη, αλλα μεχρι εκει. Δεν αρκει αυτο για αμαξι 1200+ κιλων, και το εχω ζησει...
Το γκολφ ειμαι σιγουρος οτι σε μικρες ανηφορες θα θελει 4η για να κρατησει τα 130...Ναι δεν αντιλέγω. Προσωπικά μιας και έχω διανύσει πάνω από 100'000 χιλόμετρα με το IV-άρι μου με 75 άλογα σας διαβεβαιώ ότι μόνο στους ανηφορικούς επαρχιακούς δρόμους σου λείπει η δύναμη. Στις υπόλοιπες περιπτώσεις τα πράγματα είναι μια χαρά και η δύναμη αρκετή για έναν οικογενειάρχη.
Για αυτό που λες για τις ανηφόρες και τα 130χλμ ισχύει αλλά για ανηφόρες με σημαντική κλίση. Σε χαλαρούς ρυθμούς πάντως κινήσαι πιο άνετα με το golf IV σε σχέση με το Αstra II. Θυμάμαι χαρακηριστικά την έκπληξη φίλου μου ο οποίος έχει astra II (1400 πάντα) όταν σε ανηφόρα στην εθνική κινούμασταν με 4η και είπε το εξής: 'Τετάρτη έχεις???? Εγώ εδώ βάζω τρίτη...'
Βέβαια τώρα πια έχουμε να κάνουμε με ένα βαρύτερο Golf στο οποίο υπάρχει και ηλεκτρονικο γκάζι. (Το δικό μου είναι με ντίζα).
Οπότε τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. -
Να ρίξω και μια άλλη επιλογή στο τραπέζι....C4 1.4 ή 1.6?
Όμορφη,άνετη καλοστημένη,με καλή τιμή και πολύ καλό εξοπλισμό, αλλά...
Σαν καινούργια που είναι ουδείς είναι σε θέση να μιλήσει περί αξιοπιστίας των ηλεκτρονικών της (τα μηχανικά είναι δοκιμασμένα από άλλα μοντέλα του γκρουπ)
Τι λέτε? -
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Να ρίξω και μια άλλη επιλογή στο τραπέζι....C4 1.4 ή 1.6?
Όμορφη,άνετη καλοστημένη,με καλή τιμή και πολύ καλό εξοπλισμό, αλλά...
Σαν καινούργια που είναι ουδείς είναι σε θέση να μιλήσει περί αξιοπιστίας των ηλεκτρονικών της (τα μηχανικά είναι δοκιμασμένα από άλλα μοντέλα του γκρουπ)
Τι λέτε?Μέσα ειδικά για την 1.6...
To Golf θεωρείτε από πολύ κόσμο η Mercedes των μικρομεσαίων έτσι πολλοί προχωρούν στην αγορά του για αυτο και μόνο το λόγο και εξαιτείας της υψηλής του τιμής αγοράζουν το 1.4. Καλό είναι να κοιτάμε και άλλα πράγματα όμως.
Αν τα έχουμε να τα δώσουμε έχει καλώς (μάλλον πως τα αξίζει-αλλά και πάλι το focus είναι φθηνότερο), αν είναι να συμβιβαστούμε προκειμένου να πάρουμε golf καλό είναι να μην το κάνουμε. -
Ο χρήστης tmanolat έγραψε:
- και το focus δεν είναι 75hp με παρόμοιο βάρος? Πως εξηγούμε την επιτυχία του σαν μοντέλλο? Τόσοι άνθρωποι που το αγόρασαν είχαν πρόβλημα 'σουρσίματος'? Αν θεωρήσουμε οτι το κριτήριο αγοράς είναι η ποιότητα και η οδική συμπεριφορά και όχι η ιπποδύναμη, τότε μήπως αδικούμε το Golf 75hp?
Το Focus 1,4 πρώτης γενιάς είναι ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ αργό...
Η επιτάχυνση με 2η-3η ταχύτητα είναι μετριότατη, ενώ με τις 2 τελευταίες αστεία... Φταίει και ο αδύναμος κινητήρας, αλλά και το υπερβολικά μακρύ κιβώτιο... Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για 1,6 και πάνω... Το οποίο (αν υπάρχει ακόμα διαθέσιμο) δεν πιστεύω με τίποτα να κοστίζει πάνω από 15.000 ευρώ... Και ΣΤΡΙΒΕΙ!!!
Πάντως, χωρίς να έχω ιδία πείρα, δεν νομίζω ότι η Corolla που αναφέρθηκε έχει και τόσο φθηνή συντήρηση... Συνάδελφος με Yaris μου είπε ότι για τα λάδια πλήρωσε περίπου 240 ευρώ στα 30.000χλμ...
Απ' όσα έχω ακούσει από φίλους και γνωστούς, την φθηνότερη συντήρηση την έχουν οι Ford+Peugeot...(στην τελευταία όμως φρόντισε να μην τρακάρεις... )
Για την C4, προσωπικά θα ήταν μία από τις δύο μου επιλογές αν ήταν να πάρω αμάξι της κατηγορίας, αλλά σίγουρα η 1,6 και σίγουρα θα άφηνα να περάσουν 6-7 μήνες, να δούμε και τα ηλεκτρονικά της... Πάντως η εμπειρία 20 μηνών με το 206 λέει ότι ναι μεν σου σπαν τα νεύρα , αλλά τουλάχιστον δεν χαλάνε...
-
Ο χρήστης tmanolat έγραψε:
10 μέρες πριν απέκτησα γυιό και σκέφτομαι να αλλάξω αυτοκίνητο (είναι σαράβαλο αυτό που έχω). Σκέφτομαι σοβαρά για το νέο Golf 1400.Μιας και τα 1000 ευρώ διαφορά που έχει το απλό 75 hp με το FSI 90hp έχουν σημασία για μένα , μπορεί κάποιος να μου απαντήσει αν θα μου αρκέσει το 75hp?
Some facts:
- 95% του χρόνου είναι για χρήση μέσα στην πόλη
- Λίγες φορές τον χρόνο, θα χρειάζεται να μπω εθνική οδό: Είμαι πολύ συντηρητικός οδηγός, απλά, οταν χρειάζεται, θα μπορώ να προσπεράσω μια νταλίκα? Θα είναι δηλαδή ασφαλές για την οικογένειά μου;
Τέλος, ισχύει αυτό που λένε οτι το FSI απαιτεί super αμόλυβδη αλλιώς χτυπάει πυράκια? Αν ναι, τότε και αυτό συνηγορεί στο να επιλέξω το 75 hp λόγω κόστους λειτουργίας.
Το αυτοκίνητο μου αρέσει πολύ εμφανισιακά (εξωτερικό + εσωτερικό) και 'κρέμομαι' από τις απαντήσεις σας! Σκοπεύω να το παραγγείλω άμμεσα.
tmanolat, μην πάρεις επ'ουδενί το 75άρι! Με τίποτα!!! ***Πήγαινε καρφί για το 100άρι ***αλλιώς θα ΣΕΡΝΕΤΑΙ!
Φιλικά,
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Η ροπή χαμηλά θα φανεί εξαιρετικά χρήσιμη μέσα στην πόλη μόλις χρειαστεί να επιταχύνεις για να προλάβεις ένα πορτοκαλί φανάρι ενώ πήγαινες χαλαρά.Nαι αλλα μαλλον αυτό δεν πρέπει να αποτελει πρωταρχικο κριτήριο επιλογης αυτοκινήτου. Κακα τα ψέματα παιδια, αυτοκινητα 1250 κιλών με 75 ιππους θυμιζουν παλαιές (κακές) εποχές και δεν νομιζω οτι αποτελουν μια καλή αγορά για ενα οικογενειαρχη που θελει να μετακινείται με ασφάλεια.
Για τον φιλο που ανοιξε το θέμα θα προτεινα να 'ξεκολλήσει' απο το μυθο του Golf και να κοιτάξει κατι απο τα παρακάτω
-- Opel Astra 90 HP (νομιζω οτι διαφορες στην ροπή 0,2χλγμ σε 200 στροφές χαμηλότερα δεν αποτελουν μετρο συγκρισης οταν υπαρχει διαφορα ιπποδύναμης 15 ιππων)
-- Ford Focus οπως αναφερθηκε ήδη μαλλον θα παιξουν καλες προσφορές λογω ελευσης του καινουργιου.
-- Μην υποτιματε τους Κορεάτες. Τα τελευταια τους δειγματα είναι αριστα για τα λεφτά τους και εχουν πολύ προσιτό κοστος συντήρησης (κατι που δεν ισχυει για την VW)
-- Citroen C4. Φαινεται πολυ καλό αυτοκινητο για τα λεφτά του ιδιαιτερα το 1.6. Ερωτηματικο αποτελεί εαν θα υπαρχουν προβληματα νεοτητας και σε τι βαθμό.
Παροτι ζουμε σε δυσκολες οικονομικά εποχες, νομιζω οτι οταν θελουμε να αγορασουμε ενα αυτοκινητο αξιζει τον κοπο να πιεστουμε λιγο παραπάνω στα ορια του εφικτού (π.χ βαζοντας μερικες δοσεις ακομα) και να παρουμε κατι καλύτερο παρά να κανουμε μια κακή αγορά για να γλυτώσουμε π.χ 1000 - 2000 Ευρώ και να κλαιμε μετά για χρονια. Συγνώμη που το θετω ετσι, αλλα η ταπεινη μου γνώμη ειναι οτι εαν παρεις το συγκεκριμενο αυτοκινητο - δεδομενων των αναγκών σου - θα το μετανιώσεις στα πρώτα 500 χλμ που θα κανεις (και καθε φορα που θα πηγαινεις για Service)
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Παροτι ζουμε σε δυσκολες οικονομικά εποχες, νομιζω οτι οταν θελουμε να αγορασουμε ενα αυτοκινητο αξιζει τον κοπο να πιεστουμε λιγο παραπάνω στα ορια του εφικτού (π.χ βαζοντας μερικες δοσεις ακομα) και να παρουμε κατι καλύτερο παρά να κανουμε μια κακή αγορά για να γλυτώσουμε π.χ 1000 - 2000 Ευρώ και να κλαιμε μετά για χρονια. Συγνώμη που το θετω ετσι, αλλα η ταπεινη μου γνώμη ειναι οτι εαν παρεις το συγκεκριμενο αυτοκινητο - δεδομενων των αναγκών σου - θα το μετανιώσεις στα πρώτα 500 χλμ που θα κανεις (και καθε φορα που θα πηγαινεις για Service)
Το αυτο! Ωραια τα ειπες μεγαλε!
-
Από την εμπειρία μου με ένα Seat Leon 1,4 75 PS (φορά το γνωστό κινητήρα 1,4 της VAG, χωρίς ηλεκτρονικό γκάζι...) που υπάρχει στην οικογένεια & με ενα Astra του 2002, 1,4 90 ίππων,που έχω από την εταιρία που εργάζομαι, θα σου πω τα εξής:
Τραβηγμα χαμηλά ελαφρώς καλυτερο με το Seat, ψηλά ελαφρά καλύτερο το Άστρα. Σε καμμία περίπτωση ο κινητήρας της VW δεν είναι κακός, στο ταξίδι είναι εξίσου δυνατά & προσπερνούν με αρκετή ζωντάνια & τα 2, μα η διαφορά των 15 ίππων μόνο οριακά θα γίνει αντιληπτή & ποτέ δεν ενοχλεί (με το Σέατ έχω δει 190 στο κοντέρ, ενω με το Αστρα με το ζόρι 180+...). Το πιο σημαντικό όμως, είναι οτι το Αστρα, όπως και να το οδηγήσεις, καιει σα 1600αρι, διχως να πηγαινει το ιδιο γρήγορα, ενω με τον κινητηρα της VW θα σου καψει απο ελαχιστα εως αρκετα, αναλογα με το στυλ οδηγησης. Και να μην ξεχασω:Αστρα=ΠΟΛΥ θορυβωδης κινητηρας, κουραζει μετα τα 120, ενω το Σεατ ειναι απολυτα ησυχο & πιο ανετο... Σε οτι αφορα τα κρατηματα, & τα 2 εξισου καλα, μα ελαφρο προβαδισμα στο ισπανο-γερμανικο, λογω πιο ανετης αναρτησης & καλυτερων φρενων (4 δισκοι).
Βεβαια, το ΝΕΟ Golf, οντας βαρυτερο, θα ζοριζεται λιγο παρταπανω (μα θα εχει ακομη καλυτερο κρατημα, λογω νεας αναρτησης). Ομως ,αυξημένο βαρος & πιο 'φιμωμενο' κινητηρα απο το παρελθον εχει & το Νεο Αστρα.
Προσωπικα, λογω πολλω προβληματων που εχω εγω & αλλοι συναδελφοι μου με τα ιδια Αστρα, θα σου προτεινα να κοιταξεις πιο αφοβα προς Γκολφ μερια (με το Σεατ, απο το 2000 που το εχω; κΑΝΕΝΑ προβλημα, & το λιωνω αρκετα...)
Βεβαια, & η λυση του Mazda 3 ειναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ (η καλυτερη, πιστευω), μα εαν ντα & καλα θες γερμανικο, δες και το ... Skoda Fabia Reflex! Δοκιμασμενο, με ΧΩΡΟΥΣ, στιβαρο, εξαιρετικη ποιοτητα & υλικά, φρένα, κρατηματα, κινητηρα 1,4 100 ιππων , φθηνη συντηρηση, προσφατα υπεβληθη σε facelift, & το...σηματικοτερο;Δες τιμη & θα με θυμηθεις. Τα ιδια διλημματα ειχε 2 χρονια πριν ο πατερας μου, τελικα πηρε το Φαμπια & εκτοτε λέει πως έκανε τη καλυτερη επιλογή για τα λεφτά που διέθεσε! Τι Κορεατικα λεμε τωρα;;;; Το καβαλαω & εγω συχνα, του πινω το αίμα (215 εχω δει στο κοντερ σε κατηφορα, παει σαν το διαολο!!!) & οι αλλοι οδηγοι με κοιτανε με γουρλωμενα ματια, για το ποσο γρηγορα μπορει να πάει ένα ημι-στεισιον... Εφοσον εχεις & οικογενεια, κοιταξε το. -
Citroen C4. Φαινεται πολυ καλό αυτοκινητο για τα λεφτά του ιδιαιτερα το 1.6. Ερωτηματικο αποτελεί εαν θα υπαρχουν προβληματα νεοτητας και σε τι βαθμό.
Διαβάζω σε περιοδικά περί πολύ καλής ποιότητας κατασκευής και λοιπά. Λοιπόν, σήμερα το απόγευμα πήγα στην αντιπροσωπεία και η εντύπωση που μου άφησε το εσωτερικό του είναι απλά άθλια!!! Τα πλαστικά ήταν έτοιμα να βγουν, πέρα από την κακή ποιότητα υλικού, ενώ τα καθίσματα θυμίζουν παιδικό παιχνίδι. Το έχει δει κανείς....;
-
Eίσαι υπερβολικός!
-
Υπερβολικός ο AlfaRomeo ποτέ
Έγω την έχω δεί και την έχω οδηγήσει μια χαρά πλαστικά έχει ποιοτικότατη είναι άνετη και σταθερή στον δρόμο με πολύ καλό εξοπλισμό και ακόμα καλύτερη τιμή. Δεν χάνεις τίποτα να της ρίξεις μια ματιά.
Για το Golf εγώ δεν θα σταθω στα άλογα και την τιμή όσο στα πανάκριβα service της VW -
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Citroen C4. Φαινεται πολυ καλό αυτοκινητο για τα λεφτά του ιδιαιτερα το 1.6. Ερωτηματικο αποτελεί εαν θα υπαρχουν προβληματα νεοτητας και σε τι βαθμό.
Διαβάζω σε περιοδικά περί πολύ καλής ποιότητας κατασκευής και λοιπά. Λοιπόν, σήμερα το απόγευμα πήγα στην αντιπροσωπεία και η εντύπωση που μου άφησε το εσωτερικό του είναι απλά άθλια!!! Τα πλαστικά ήταν έτοιμα να βγουν, πέρα από την κακή ποιότητα υλικού, ενώ τα καθίσματα θυμίζουν παιδικό παιχνίδι. Το έχει δει κανείς....;
όχι και έτσι βρε φίλε, είπαμε!
απλά είσαι πολύ υπερβολικός!
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Για το γκλφ 1.4 απλα μην το σκεφτεσαι. Ειναι τραγικα αργο αμαξι....
Το γκολφ ειμαι σιγουρος οτι σε μικρες ανηφορες θα θελει 4η για να κρατησει τα 130...Τραγικά λανθασμένη εκτίμηση... .
Το αυτοκίνητο υστερεί μόνο απο τις 5200 και πάνω.Μέχρι εκεί μπορεί να χαρακτηριστεί και σβέλτο.Ρωτήστε και κάποιον που το έχει ή τελος πάντων οδηγήστε το για να εκφέρετε γνώμες.
Στην ανηφόρα του Σχηματαρίου ερχόμενοι προς Λαμία,ανεβαίνει άνετα 140 με 5η.
Απο εκεί και πάνω μέχρι την τελική του (172 κοντέρ) θέλει πολλή υπομονή.
Το μοτέρ βγάζει παραπάνω ίππους σύμφωνα με όλες τις δυναμομετρήσεις των περιοδικών (περίπου 80) και μάλιστα στις 5000 σαλ.Με άλλα λόγια μέχρι εκεί τραβάει όπως ένα μοτέρ 90 ιππων στις 6000 σαλ...
Μην ξεγελιέστε με τα απόλυτα νούμερα.Να μελετάτε και πως κατανέμονται οι ιπποδυνάμεις αυτές στο φάσμα των στροφών... -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Για το γκλφ 1.4 απλα μην το σκεφτεσαι. Ειναι τραγικα αργο αμαξι....
Το γκολφ ειμαι σιγουρος οτι σε μικρες ανηφορες θα θελει 4η για να κρατησει τα 130...Τραγικά λανθασμένη εκτίμηση... .
Το αυτοκίνητο υστερεί μόνο απο τις 5200 και πάνω.Μέχρι εκεί μπορεί να χαρακτηριστεί και σβέλτο.Ρωτήστε και κάποιον που το έχει ή τελος πάντων οδηγήστε το για να εκφέρετε γνώμες.
Στην ανηφόρα του Σχηματαρίου ερχόμενοι προς Λαμία,ανεβαίνει άνετα 140 με 5η.
Απο εκεί και πάνω μέχρι την τελική του (172 κοντέρ) θέλει πολλή υπομονή.
Το μοτέρ βγάζει παραπάνω ίππους σύμφωνα με όλες τις δυναμομετρήσεις των περιοδικών (περίπου 80) και μάλιστα στις 5000 σαλ.Με άλλα λόγια μέχρι εκεί τραβάει όπως ένα μοτέρ 90 ιππων στις 6000 σαλ...
Μην ξεγελιέστε με τα απόλυτα νούμερα.Να μελετάτε και πως κατανέμονται οι ιπποδυνάμεις αυτές στο φάσμα των στροφών...Ειμαι απο αυτους που δυστηχως εχουν δικαιωμα να μιλανε, καθοτι εχω ενα κορντομπα 1.4 68 μουλαρια 8βαλβιδο ειναι
Οποτε εγω ειμαι καμμενος απο 'ροπατα' μοτερ του VAG και μπορω να εκφερω αποψη...
Επισης εχω οδηγησει αρκετες φορες Πόλο 75 και προσωπικα μου φαινοταν αρκετα αργο... αν τωρα αλλαξανε κατι στο κιβωτιο και στις σχεσεις και το μοτερ αλλαξε συμπεριφορα στο Γκολφ, τι να πω, παω πασσο... Δεν θελω να το φανταζομαι σε Γκολφ5 αυτο το μοτερι... Βασικα τι να πω ρε παιδια. Αμα σας φαινεται Οκ, εμενα μου περισευει... εγω τη δουλεια μου την κανω με το κορντομπα 68 αλογα, αλλα παντα οταν το οδηγω σκεφτομαι 'ε ρε και να ειχα το 101...'
Θεωρω λοιπον λαθος την επιλογη πιο αργου αυτοκινητου για 1.000-2.000 ευρω τα οποια μπορεις να απλωσεις σε δοσεις και να μην τα καταλαβεις για ποτε τα εδωσες... -
Ο χρήστης htanso21 έγραψε:
Citroen C4. Φαινεται πολυ καλό αυτοκινητο για τα λεφτά του ιδιαιτερα το 1.6. Ερωτηματικο αποτελεί εαν θα υπαρχουν προβληματα νεοτητας και σε τι βαθμό.
Διαβάζω σε περιοδικά περί πολύ καλής ποιότητας κατασκευής και λοιπά. Λοιπόν, σήμερα το απόγευμα πήγα στην αντιπροσωπεία και η εντύπωση που μου άφησε το εσωτερικό του είναι απλά άθλια!!! Τα πλαστικά ήταν έτοιμα να βγουν, πέρα από την κακή ποιότητα υλικού, ενώ τα καθίσματα θυμίζουν παιδικό παιχνίδι. Το έχει δει κανείς....;
όχι και έτσι βρε φίλε, είπαμε!
απλά είσαι πολύ υπερβολικός!
Μπορεί...αλλά ίσως να φταίει και το γεγονός ότι αμέσως μετά πέρασα και από την VW. Μόλις μπήκα στο Γκολφ νόμιζα ότι μπήκα σε Bentley....
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Για το γκλφ 1.4 απλα μην το σκεφτεσαι. Ειναι τραγικα αργο αμαξι....
Το γκολφ ειμαι σιγουρος οτι σε μικρες ανηφορες θα θελει 4η για να κρατησει τα 130...Τραγικά λανθασμένη εκτίμηση... .
Το αυτοκίνητο υστερεί μόνο απο τις 5200 και πάνω.Μέχρι εκεί μπορεί να χαρακτηριστεί και σβέλτο.Ρωτήστε και κάποιον που το έχει ή τελος πάντων οδηγήστε το για να εκφέρετε γνώμες.
Στην ανηφόρα του Σχηματαρίου ερχόμενοι προς Λαμία,ανεβαίνει άνετα 140 με 5η.
Απο εκεί και πάνω μέχρι την τελική του (172 κοντέρ) θέλει πολλή υπομονή.
Το μοτέρ βγάζει παραπάνω ίππους σύμφωνα με όλες τις δυναμομετρήσεις των περιοδικών (περίπου 80) και μάλιστα στις 5000 σαλ.Με άλλα λόγια μέχρι εκεί τραβάει όπως ένα μοτέρ 90 ιππων στις 6000 σαλ...
Μην ξεγελιέστε με τα απόλυτα νούμερα.Να μελετάτε και πως κατανέμονται οι ιπποδυνάμεις αυτές στο φάσμα των στροφών...Ειμαι απο αυτους που δυστηχως εχουν δικαιωμα να μιλανε, καθοτι εχω ενα κορντομπα 1.4 68 μουλαρια 8βαλβιδο ειναι
Οποτε εγω ειμαι καμμενος απο 'ροπατα' μοτερ του VAG και μπορω να εκφερω αποψη...
Επισης εχω οδηγησει αρκετες φορες Πόλο 75 και προσωπικα μου φαινοταν αρκετα αργο... αν τωρα αλλαξανε κατι στο κιβωτιο και στις σχεσεις και το μοτερ αλλαξε συμπεριφορα στο Γκολφ, τι να πω, παω πασσο... Δεν θελω να το φανταζομαι σε Γκολφ5 αυτο το μοτερι... Βασικα τι να πω ρε παιδια. Αμα σας φαινεται Οκ, εμενα μου περισευει... εγω τη δουλεια μου την κανω με το κορντομπα 68 αλογα, αλλα παντα οταν το οδηγω σκεφτομαι 'ε ρε και να ειχα το 101...'
Θεωρω λοιπον λαθος την επιλογη πιο αργου αυτοκινητου για 1.000-2.000 ευρω τα οποια μπορεις να απλωσεις σε δοσεις και να μην τα καταλαβεις για ποτε τα εδωσες...Μα ο άνθρωπος μίλησε για 95% χρήση στην πόλη...
Τι να τα κάνει τα 100 άλογα???Ροπή χαμηλά θέλει,όπως και στις μεσαίες στροφές.Θέλει δηλαδή ένα καλό 50-80 με τρίτη όπως και ένα αποδεκτό 80-110 με 3η και 4η.
Το Golf V με τις κοντές 2η και 3η τα καταφέρνει μια χαρά εκεί.Η 2η στις 3000 σαλ έχει 40Km/h και η τρίτη στις ίδιες στροφές έχει 60 χλμ/'ωρα (στο κοντέρ).Το ξεκίνημα στις ανηφόρες είναι παιγνιδάκι ενω η δευτέρα είναι τόσο κοντή που ξακινάς και με αυτή άνετα σε οριζόντιο δρόμο.Στον ανοικτό δρόμο τα πράγματα επαναλαμβάνω δεν είναι τόσο απογοητευτικά.Μέχρι τα 120-130 κινείται στα πλαίσια του ανταγωνισμού όσον αφορά τις επιταχύνσεις.Απο εκεί και πάνω διστηρεί ταχύτητες χωρίς ιδιαίτερο κόπο,η τελική του έγραψα πιά είναι και πως επιτυγχάνεται αλλά νομίζω οτι ξεφεύγουμε απο το πλαίσιο που έθεσε ο φίλος μας...
Golf 1400 75hp -- Θα μου αρκεί για οικογενειακή χρήση?