-
-
καλημέρα, η εμφάνιση είναι υποκειμενική. Σε άλλους αρέσει σε άλλους όχι. Βέβαια είναι προφανές ότι δεν έχει καθολικά αποδεκτή εμφάνιση οπως π.χ η Gullieta. Το συγκεκριμένο μαύρο είναι απο εντυπωσιακό εως too much ανάλογα τα γούστα. Ως αμάξι όμως είναι ότι καλύτερο (και ακριβότερο..) στη κατηγορία του και εντυπωσιακά βελτιωμένο σε σχέση με τον προηγούμεμο Άσσο.
-
Ούτε της giulietta είναι καθολική
Sent from my GNex using smoke signals.
-
-edit-
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Καθολική μπορεί να μην είναι (αδύνατον), αλλά στον περισσότερο κόσμο αρέσει.Γουστα ειναι και ειναι υποκειμενικα...εμενα πχ η giuleta δεν μου αρεσει.
-
Ο χρήστης spyrosK έγραψε:
Ως αμάξι όμως είναι ότι καλύτερο (και ακριβότερο..) στη κατηγορία του και εντυπωσιακά βελτιωμένο σε σχέση με τον προηγούμεμο Άσσο.Δεν το έχω οδηγήσει ακόμα αλλά στο Drive π.χ. την βρήκανε οδηγικά κατώτερη της Giulietta και τείνω να το πιστέψω. Θα το επιβεβαιώσω ή όχι μόλις την βάλω στο χέρι. Προχθές πάντως που την περιεργαστήκαμε με τον Alexel, βρήκαμε το πίσω μέρος απαράδεκτο σχεδιαστικά, ενώ παραδόξως το μπροστινό τρώγονταν. Βέβαια ήταν σε σκούρο χρώμα και ήταν νύχτα οπότε για αυτό ίσως τρώγονταν...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ως αμάξι όμως είναι ότι καλύτερο (και ακριβότερο..) στη κατηγορία του και εντυπωσιακά βελτιωμένο σε σχέση με τον προηγούμεμο Άσσο.
Δεν το έχω οδηγήσει ακόμα αλλά στο Drive π.χ. την βρήκανε οδηγικά κατώτερη της Giulietta και τείνω να το πιστέψω. Θα το επιβεβαιώσω ή όχι μόλις την βάλω στο χέρι. Προχθές πάντως που την περιεργαστήκαμε με τον Alexel, βρήκαμε το πίσω μέρος απαράδεκτο σχεδιαστικά, ενώ παραδόξως το μπροστινό τρώγονταν. Βέβαια ήταν σε σκούρο χρώμα και ήταν νύχτα οπότε για αυτό ίσως τρώγονταν...
Ήταν νύχτα, έβρεχε, ήταν μαύρη, δεν βλέπαμε καλά, είχαμε πιει και 7-8 τεκίλες...
Εντάξει το πιάσαμε το υπονοούμενο.
-
Whisky ήταν...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ως αμάξι όμως είναι ότι καλύτερο (και ακριβότερο..) στη κατηγορία του και εντυπωσιακά βελτιωμένο σε σχέση με τον προηγούμεμο Άσσο.
Δεν το έχω οδηγήσει ακόμα αλλά στο Drive π.χ. την βρήκανε οδηγικά κατώτερη της Giulietta και τείνω να το πιστέψω. Θα το επιβεβαιώσω ή όχι μόλις την βάλω στο χέρι. Προχθές πάντως που την περιεργαστήκαμε με τον Alexel, βρήκαμε το πίσω μέρος απαράδεκτο σχεδιαστικά, ενώ παραδόξως το μπροστινό τρώγονταν. Βέβαια ήταν σε σκούρο χρώμα και ήταν νύχτα οπότε για αυτό ίσως τρώγονταν...
Στα της οδικης συμπεριφορας παντως, εxει να κανει και με τις διαθεσιμες εκδοσεις...Απο τα μεγαλυτερα ατοπηματα των περιοδικων (κατι που σαφεστατα κανουν ΚΑΙ οι 4τροχοι, αλλα καποιες φορες τουλαχιστον τονιζουν οτι λογω διαφορετικων διαθεσιμων εκδοσεων, το συμπερασμα σε οδηγοκεντρικο επιπεδο δυναται να διαφοροποιειται...) ειναι οταν δοκιμαζουν εκδοσεις με εντελως αντιθετο εξοπλιστικο -και οχι μονο- προσανατολισμο, οπως πχ μια πολυτελης με μια σπορτιφ.
Απο την πλευρα μου, δεν εχω οδηγησει πχ Giulietta με σπορ αναρτηση, αλλα τυχαινει να εχω οδηγησει την νεα 1, και ΜΕ, και ΧΩΡΙΣ, το variable sport steering (εξτρα εξοπλισμος, κοστους 500ευρω περιπου) και εχω δει σημαντικη διαφορα.
Κατα την ιδια προσεγγιση, η σωστη και δικαιη αξιολογηση θα ηταν μια συγκριση με Giulietta 170 distinctive με τις στανταρ 17αρες ζαντες, με σπορ αναρτηση, και 4πιστονες δαγκανες φρενων, σε αντιπαραθεση με μια 118i (ή και μια 116i με αυτοματο... ) με το variable sport steering, την Μ σπορ αναρτηση και αντιστοιχα 17αρηδες τροχους...
Εκανε ΤΕΤΟΙΟ ? συγκριτικο το Drive, και βρηκε ανωτερη οδηγικα την G ? Αν ναι, τοτε οκ παω πασσο στα της οδηγικης υπεροχης (παροτι θα εξακολουθουσα να διατηρω επιφυλαξεις, συμφωνα τουλαχιστον με την μεχρι στιγμης δικη μου οδηγικη επαφη με ρα δυο αυτοκινητα...) της Giulietta, αλλιως το ΟΠΟΙΟ συγκριτικο δεν δειχνει ΠΛΗΡΩΣ την εικονα-δυνατοτητες και των δυο αυτοκινητων... -
Κι μένα μου άρεσε περισσότερο η G170 από την 118i.
Εργοστασιακές και οι δυο, χωρίς sport ανάρτηση.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Κι μένα μου άρεσε περισσότερο η G170 από την 118i.Εργοστασιακές και οι δυο, χωρίς sport ανάρτηση.
Νικο η νεα σειρα 1 για τα γουστα ΜΑΣ (επειδη μεσες-ακρες εχω καταλαβει το στυλ που σου αρεσει...)
θελει οπωσδηποτε το variable sport steering και την M αναρτηση. Σε οποιαδηποτε αλλη μορφη θα ειναι απο βαρετη μεχρι
βαρκα στο γυαλο, σε γρηγορη οδηγηση, ανεξαρτητως ιπποδυναμης 136/170ps...
Η Giulietta 170 ακομα και με την απλη αναρτηση, εχει γρηγοροτερο rebound, καλυτερη ακριβεια στο μπροστινο της συστημα, και ευλογο ειναι να ξεχωριζει οδηγικα. Ποσο μαλλον με την σπορ αναρτηση, συνδυασμο που εχει δοκιμασει και ο Αλεξανδρος
(Realzeus) και απ' οσο θυμαμαι μονο τα καλυτερα εχει να πει...Kαι εμενα μου αρεσε παντως περισσοτερο η G 170 απο την 118i παντα και οι δυο με την απλη αναρτηση...
Ηδη ομως με το varible sport steering εγινε για τα δικα μου γουστα τουλαχιστον, η υπερβαση στο θεμα 'τιμονι' και
εκτιμω οτι το ιδιο θα συμβει με την Μ σπορ αναρτηση... -
To πρόβλημα που βρήκα στην 118i δεν ήταν τόσο το τιμόνι, όσο το μοτέρ. Πιο γραμμικό της 118i, αλλά πιο δυνατό της G170. Επίσης η Giulietta με την comfort ανάρτηση είχε λιγότερες πλεύσεις από την 118i και γενικότερα σου έδινε ένα πιο σίγουρο πάτημα.
Η 1 θέλει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ Μ ή σπορ ανάρτηση τουλάχιστον για τα δικά μου γούστα.
-
Πάντως δεν φταίνε τα περιοδικά για τις συγκρίσεις που κάνουν καθώς δοκιμάζουν ό,τι αυτοκίνητο τους δώσει η εταιρεία. Δεν διαλέγουν τι και πως. Από την άλλη να μην κάνουν καν συγκριτικό δεν έχει νόημα. Η 118 του Drive πάντως είχε την απλή ανάρτηση με τεράστιους όμως τροχούς (245/40/17 πίσω!).
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πάντως δεν φταίνε τα περιοδικά για τις συγκρίσεις που κάνουν καθώς δοκιμάζουν ό,τι αυτοκίνητο τους δώσει η εταιρεία. Δεν διαλέγουν τι και πως. Από την άλλη να μην κάνουν καν συγκριτικό δεν έχει νόημα. Η 118 του Drive πάντως είχε την απλή ανάρτηση με τεράστιους όμως τροχούς (245/40/17 πίσω!).Δεν ειπα οτι φταινε τα περιοδικα, για τα συγκριτικα που κανουν, φταινε ομως οποτε δεν τονιζουν, οτι το οποιοδηποτε συμπερασμα σε οδηγικο επιπεδο, μπορει να αλλαξει αρδην, υπερ της μιας ή της αλλης προτασης. (στην συγκεκριμενη περιπτωση τουλαχιστον)
Οπως πχ, εαν το ενα απο τα δυο διαθεσιμα αυτοκινητα εχει σπορ αναρτηση πχ, ή τελοσπαντων καποιο διαθεσιμο για το αυτοκινητο, αλλα οχι σε αυτο της δοκιμης, εξτρα, το οποιο να βελτιωνει δραματικα την οδηγικη αισθηση... -
Το Drive το αναφέρει αυτό που λες. Λέει ότι με την σπορ ανάρτηση, το variable steering και το χειροκίνητο ίσως η 118 να είναι άλλο αυτοκίνητο αλλά έτσι όπως το οδήγησαν, η Giulietta είναι σαφώς πιο ευχάριστη και σπορτίβ.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το Drive το αναφέρει αυτό που λες. Λέει ότι με την σπορ ανάρτηση, το variable steering και το χειροκίνητο ίσως η 118 να είναι άλλο αυτοκίνητο αλλά έτσι όπως το οδήγησαν, η Giulietta είναι σαφώς πιο ευχάριστη και σπορτίβ.Α οκ, γιατι συνηθως τα περιοδικα καποιες φορες την κανουνε 'γαργαρα' σε τετοια θεματα...
Απο την δικη μου επαφη παντως, και μονο βλεποντας την διαφορα του variable στο δρομο, με προιδεασε οτι ΚΑΙ με την Μ αναρτηση,
θα ειναι και γ@μω, οδηγικα, ανωτερη και απο G 170, ακομα και αν φοραει και αυτη σπορ αναρτηση... -
@ Κίκιζας:
Ο εξοπλισμός του αυτοκινήτου μου Γρηγόρη, αφού μου το ζήτησες:
Το αυτοκίνητο είναι 116i (F20), σε χρώμα Alpina White με υφασμάτινη γκρί επένδυση με κόκκινη ρίγα. Ο εξοπλισμός, πέρα από τα στάνταρ, είναι ο ακόλουθος:
Έκδοση Sport
Αυτόματο Κιβώτιο
Πακέτο Advantage Plus
Φώτα Ξένον
Πλυστικά Φανών
Αυτόματος Κλιματισμός
Συρόμενο Υποβραχιόνιο
Πακέτο Φωτισμού
Πακέτο αποθηκευτικών χώρων
Φόρτωση μεγάλων αντικειμένων
PDC εμπρός-πίσω
Πολλαπλές λειτουργίες στο τιμόνι
Προβολείς Ομίχλης
Μεταβαλλόμενη Σπορ υποβοήθηση τιμονιού (Adaptive Steering).
Ραδιόφωνο BMW Professional (με iDrive)
Ηχοσύστημα Hi-Fi
Συναγερμός (εργοστασιακός)
Πακέτο καθρεπτών (ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι με αντιθαμβωτική λειτουργία οι εξωτερικοί και ο εσωτερικός)
Διευρυμένος πίνακας οργάνων
Λειτουργία Hands Free (BT) και σύνδεση USB
Επένδυση Ουρανού BMW Individual Ανθρακί -
Φανη, σ' ευχαριστω. Δυστυχως δεν εμφανιζονται οι φωτο...
Ο συνδυασμος παντως 116i με αυτοματο που εκανες, θεωρω οτι ειναι 'επενδυση ζωης'.
Ενα ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ αυτοματο κιβωτιο, με εξαιρετικη λειτουργια ακομα και στο 'κυνηγι', (χαλαλι η απουσια paddles στα βενζινοκινητα μεχρι στιγμης, αφου ο λεβιες εχει 'σωστη' διαταξη, τραβωντας πισω ανεβαζει, σπρωχνοντας κατεβαζει... ) το οποιο σε συνδυασμο με το νεο μοτερ, αποτελει
ενα ισορροπημενο συγχρονο συνολο που προσφερει δυναμη-ελαστικοτητα, με περιορισμενη -σε σχεση με τον ανταγωνισμο- καταναλωση/ρυπους.
Να την χαιρεσαι! -
Φανη ποσα πηγε με ολα αυτά τα εξτρα πανω; Πως και δεν πηγες στην 118;
-
Ο χρήστης astanapan έγραψε:
Φανη ποσα πηγε με ολα αυτά τα εξτρα πανω; Πως και δεν πηγες στην 118;31.500 μετά την έπτωση και την απόσυρση...αρχική τιμή 35.200. Οδηγώντας και τα 2 αυτοκίνητα αρκετές φορές και το ένα μετά το άλλο, ΔΕΝ βρήκα κανένα λόγο να πάω στην 118i. Την πρώτη φορά που οδήγησα την 116i κατέβηκα κάτω να δώ το σηματάκι, γιατί νόμιζα ότι μου έδωσαν την 118i κατά λάθος. Προτίμησα τις 3.000 Ευρώ να τις βάλω σε έξτρα εξοπλισμό.
BMW 1 Series (F20) 2011
