-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
τελικά με κάτι τέτοια πόστ ξεκαθαρίζει το θέμα γιατί το γκόλφ έχει επιτυχία -
renault laguna '98 ΤΟ μπορντέλο αλλα στον δρόμο ήταν
-
FIAT punto GT my'96.
Αγορασμένο καινούριο , πουλήθηκε ή μάλλον ανταλλάχθηκε μετά από 125000 χιλιόμετρα πέντε χρόνια αργότερα.
Ήταν μαμά μηχανικά, συντηρήθηκε ευβλαβικά αλλά σκιζότανε κι'όλας και έβγαλε σχεδόν τα πάντα. Κάποια από αυτά που θυμάμαι:
Φλάντζα καπακιού, αισθητήρα λ τρεις - τέσσερις φορές, σκάστρα άλλες δυό - τρεις, πολλαπλασιαστές, αντλία βενζίνης, afm , κάτι χαζοηλεκτρικά, κάποια στιγμή πήγε να πάρει και φωτιά και να καεί και ο σκύλος που είχα μέσα όταν το είχα αφήσει για λίγο κατακαλόκαιρο με αναμμένα μηχανή και aircondition και κάηκε η ασφάλεια του ventilateur.
Ακολουθεί σε αναξιοπιστία Saxo 1.6 vts, my'00 και αυτό αγορασμένο καινούριο πουλήθηκε μετά από έξι χρόνια και 130.000 χιλιόμετρα, συντηρήθηκε και αυτό ευβλαβικά, μαμά μηχανικά αλλά το οδηγούσε βασικά η κυρά οπότε δε σκίστηκε.
Αυτό έβγαλε φλάντζα καπακιού, αισθητήρα λ, αρκετά ηλεκτρικά, κάποια στιγμή έκανε κάποια μπερδέματα αλλά δε θυμάμαι τι κάναμε για να γιατρευτούν, το σασμάν ψιλογρατζουνούσε στο τέλος κλπ.
Επίσης ζημιάρικο ήταν και ένα AX GTI LEMANS που είχα πριν το punto αλλά πάει καιρός και δε θυμάμαι τί είχε βγάλει.
Θυμάμαι όμως το πιο τρομακτικό αλλά ευτυχώς χωρίς συνέπειες όταν με 160 στην εθνική έσκασε κάποιο κολλάρο από το a/c μέσα στην καμπίνα και αυτή γέμισε ξαφνικά με ατμούς από το φρέον. -
Φαντάσου που μερικοί πιτσιρικάδες γλυκοκοιτούν σήμερα αυτή την κατηγορία των χοτ χατς, σήμερα που τα ΑΧ και Saxo και Punto έχουν και μια 15ετία-20ετία στις πλάτες τους.
-
Εντάξει ρε συ, με 2-3 χιλιάρικα υπάρχει κάτι πιο οδηγοκεντρικό την σήμερον ημέραν?
-
Opel vectra
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Opel vectraΠοιά γενιά;
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Opel vectraΝαι, αλλά ήταν συμμετοχικό...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Φαντάσου που μερικοί πιτσιρικάδες γλυκοκοιτούν σήμερα αυτή την κατηγορία των χοτ χατς, σήμερα που τα ΑΧ και Saxo και Punto έχουν και μια 15ετία-20ετία στις πλάτες τους.Και πολυ καλα κανουν.. (το ax εντωμεταξυ αστο στην απεξω καμια σχεση με τ αλλα 2 και πολυ πιο αξιοπιστο) Απειρη οδηγικη ευχαριστηση, χαμηλη συντηρηση και μετα απο 15 χρονια οτι ηταν να βγαλουν το βγαλαν.. Saxo βρισκεις και 8ετιας εντωμεταξυ..
Με 3 χιλιαρικια τωρα εχεις μκ1 μονοφυσο και ατρακαριστο.. Και επειδη το εχω ψαξει οσο δε παει ομως γιατι ημουν ετοιμος μια εποχη, υπαρχουν πολλα καλα ,αχτυπητα και αβελτιωτα εκει εξω.Opel vectra
το μκ2 φανταζομαι εννοεις..
-
Δε μίλησα για την οδηγοκεντρικότητά τους. Η αναφορά έγινε στην αξιοπιστία τους. Αν στα πρώτα χρόνια τους τρελαινόντουσαν στις βλάβες, καταλαβαίνετε τι περιμένει όποιον τα αποκτήσει τώρα, τέταρτο χέρι και μετά από πόσες δεκάδες χιλιάδες χλμ (πραγματικά, όχι αυτά που λέει το κοντέρ).
-
Και όμως, κάποιες 'ασθένειες' που εμφανίστηκαν και θεραπευτηκαν νωρίς, δεν εμφανίστηκαν ποτέ ξανά στο δικό μου. Και έχω ακουσει και άλλες αντίστοιχες πριπτώσεις.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Φαντάσου που μερικοί πιτσιρικάδες γλυκοκοιτούν σήμερα αυτή την κατηγορία των χοτ χατς, σήμερα που τα ΑΧ και Saxo και Punto έχουν και μια 15ετία-20ετία στις πλάτες τους.
Και πολυ καλα κανουν.. (το ax εντωμεταξυ αστο στην απεξω καμια σχεση με τ αλλα 2 και πολυ πιο αξιοπιστο) Απειρη οδηγικη ευχαριστηση, χαμηλη συντηρηση και μετα απο 15 χρονια οτι ηταν να βγαλουν το βγαλαν.. Saxo βρισκεις και 8ετιας εντωμεταξυ..
Με 3 χιλιαρικια τωρα εχεις μκ1 μονοφυσο και ατρακαριστο.. Και επειδη το εχω ψαξει οσο δε παει ομως γιατι ημουν ετοιμος μια εποχη, υπαρχουν πολλα καλα ,αχτυπητα και αβελτιωτα εκει εξω.Σίγουρα το ότι ήταν ζημιάρικα δε σημαίνει ότι ήταν κακά αυτοκίνητα.
Σε άλλους τομείς υπερτερούσαν από τον ανταγωνισμό.
Βέβαια δεν ισχύει το ότι ό,τι ήταν να βγάλουν το έβγαλαν. Διότι οι περισσότερες βλάβες δεν οφείλονταν τουλάχιστον σε αυτά τα αυτοκίνητα σε αστοχία υλικών των συγκεκριμένων εξαρτημάτων αλλά είτε στο ότι τα σημεία στα οποία έβγαινε η βλάβη καταπονιόντουσαν πολύ είτε στο ότι ήταν κακά σχεδιασμένα και εκτός των προδιαγραφών που απαιτούνταν . Πχ στο πούντο το ασφάλειοκούτι του βεντιλατέρ ήτανε μέσα στον κινητήρα σε σημείο που την άκουγε πολύ από τη θερμοκρασία και έλειωναν όχι μόνο οι ασφάλειες αλλά και τα καλώδια και όλο το πλαστικό περίβλημα κάποιες φορές ή ο πολλάπλασιαστής δεν μπορούσε να παράγει τα ρεύματα που απαιτούνταν και τα έπαιζε ή η σκάστρα δεν άντεχε τις πιέσεις που ανέβαζε η τουρμπίνα (κάποια στιγμή βάζαμε την μεταλλική σκάστρα από coupe που άντεχε περισσότερο), πολλές φορές επίσης και για 'άλλους λόγους την άκουγε και ο εγκέφαλος (ευτυχώς σε εμένα τη γλύτωσε). -
Με διαφορα ενα παλιο VW Jetta. Το ειχα για 6 χρονια και εκανα περιπου 200 χιλιαδες χμ. Τα μισο καιρο ειχε το check engine αναμμενο . Γι'αυτο, ΜΑΚΡΙΑ απο τα αυτοκινητα του λαου.
-
Golf GTI toy 93 και με μικρη διαφορα Α4 ΤQ του 97 ........ δε θυμαμαι πιο χαλαγε συχνοτερα ......... αλλα το GTI ειχε το ρεκορ στα σασμαν!!!!!!!!!!! Πρεπει να αλλαξα 3 σε 3 χρονια!
-
Τροφή για σκέψη...
Οδηγώ εδώ και εννιά χρόνια ένα αυτοκίνητο που γενικά έχει κατηγορηθεί για την αντοχή του κιβωτίου του. Δεν το εχω χαϊδεψει, το εχω όμως οδηγήσει όπως του αρμόζει. Παρόλα αυτα το κιβώτιο δεν έχει κάνει κιχ.
Αναρωτιέμαι μήπως κάποιος που πήρε 3 κιβώτια στο χέρι μέσα σε 3 χρόνια,γνωρίζοντας ενδεχομένως μετά το πρώτο ή το δεύτερο οτι κάποιο πρόβλημα υπάρχει με αυτό γενικά,δεν είναι άμοιρος ευθυνών... -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Κακως λαμβανουμε ως μετρο αναφορας τους χρηστες ενος forum. Οσο αντικειμενικοι κι αν ειναι οι ιδιοι, η ομαδα στην οποια ανηκουν δεν ειναι αντιπροσωπευτικη ως προς το συνολο της αγορας.Το σκεπτικό με βάση το οποίο έκανα την λίστα
που σας παρουσίασα, ήταν μια σύνοψη όλων των αναφορών του topic, έτσι ώστε να μη αναγκάζεται κάποιος (εντός ή εκτός φόρουμ) να διαβάσει 12 σελίδες για να δει τα αυτοκίνητα που αναφέρονται. Ο καθένας έπειτα μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.Ωστόσο βλέποντας τα topics που ανοίγονται και έχουν ανοιχτεί στο forum που μετράει τουλάχιστον 10 χρόνια λειτουργίας και με τόσα πολλά μέλη, μπορεί κανείς να διαβάσει σχεδόν για κάθε μοντέλο που έχει κυκλοφορήσει στην Ελλάδα. Δε συμφωνώ λοιπόν στο ' η ομαδα στην οποια ανηκουν δεν ειναι αντιπροσωπευτικη ως προς το συνολο της αγορας'
Τελος δε λαμβανεται υποψη το πληθος των οχηματων που αγοραστηκε απο τα μελη του φορουμ, οποτε ακομα κι αν θεωρησουμε οτι σκοπος της 'δημοσκοπησης' ειναι να δουμε τι γινεται στο φορουμ, λαμβανεται υποψη το πληθος των αναφερομενων οχηματων που ειχαν προβλημα ως νουμερο και οχι συναρτησει του ποσα οχηματα αγοραστηκαν απο τους χρηστες του φορουμ.
Εδώ μάλλον έχεις δίκιο. Ίσως θα μπορούσα να βρω τις πωλήσεις για κάθε μοντέλο που γίνεται αναφορά και να βγάλω έναν σς πούμε συντελεστή αξιοπιστίας. Σίγουρα οι 6 αναφορές για το Golf IV είναι σε σχέση με το σύνολο αυτών που κυκλοφορούν πολύ λιγότερες σε σχέση με τις 2 του Rover 75.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Τροφή για σκέψη...
Οδηγώ εδώ και εννιά χρόνια ένα αυτοκίνητο που γενικά έχει κατηγορηθεί για την αντοχή του κιβωτίου του. Δεν το εχω χαϊδεψει, το εχω όμως οδηγήσει όπως του αρμόζει. Παρόλα αυτα το κιβώτιο δεν έχει κάνει κιχ.
Αναρωτιέμαι μήπως κάποιος που πήρε 3 κιβώτια στο χέρι μέσα σε 3 χρόνια,γνωρίζοντας ενδεχομένως μετά το πρώτο ή το δεύτερο οτι κάποιο πρόβλημα υπάρχει με αυτό γενικά,δεν είναι άμοιρος ευθυνών...Σε ποιο αυτοκίνητο αναφέρεσαι?
-
Στο Saxo, αν ρωτάς για το δικό μου.
-
Eίναι θέμα χρήσης. Φίλος με toyota carina, το είχε σκίσει στις κόντρες οπότε άρχισαν να την ακούν τα συγχρονιζέ σε
-
πολλά + xenos
βλέπω ΠΟΛΛΟYΣ οδηγούς να συμπεριφέρονται βαρβαρα στα αυτοκίνητα τους, να καβαλάνε φουριόζοι ψηλά πεζοδρόμια, να σκάνε σε λακκούβες και σαμαράκια με ταχύτητα κτλπ
φυσικά μετά από λίγο καιρό θα λένε στις παρέες τους 'ooo το αυτοκίνητο μου βγάζει όλο προβλήματα δεν ξαναπερνάω ούτε απ έξω από την τάδε μάρκα' E ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓAΛΕΙ ΠΡΟΒΛHΜΑΤΑ ΡΕ ΤΟYΒΛΟ ΑΦΟY ΤΟΥ ΣΥΜΠΕΡΙΦEΡΕΣΑΙ ΣΑΝ ΠΙΘΗΚΟΣ
εννοείται ότι δεν φταίνε σε όλες τις περιπτώσεις οι οδηγοί καθώς υπάρχουν και αυτοκίνητα με πραγματικά κατασκευαστικά προβλήματα
Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ