-
-
Αν είχα τα λεφτά θα πήγαινα σε 320d με 184 αλογα. Θα είναι και γρήγορο και οικονομικό(4.5λιτρα μεση καταναλωση). Πήρα το autotriti και ο Πατέλος ελεγε οτι του φαινόταν πιο γρήγορη η 320d απο την 328ι.
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Πήρα το autotriti και ο Πατέλος ελεγε οτι του φαινόταν πιο γρήγορη η 320d απο την 328ι.Αμφιβάλω...αλλά θα τον ρωτήσω στο facebook.
-
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Πήρα το autotriti και ο Πατέλος ελεγε οτι του φαινόταν πιο γρήγορη η 320d απο την 328ι.Σίγουρα έιναι γρήγορη η 320d (έχω οδηγήσει την 520d που είναι πιο βαριά)...δεν είναι όμως πιο γρήγορη από την 328i. Έχει μεγάλη διαφορά το ''μου φαίνεται'' από την πραγματικότητα.
-
Πήρα το autotriti και ο Πατέλος ελεγε οτι του φαινόταν πιο γρήγορη η 320d απο την 328ι.
Του φάνηκε λάθος, ή προσπάθησε να αβαντάρει το πετρέλαιο στους αδαείς . Το 328ι είναι αισθητά πιο γρήγορο από το 320δ, είτε μιλάμε για 0-100, είτε για 0-1000, είτε για 80-120, είτε για τελική σύμφωνα με το δελτίο τύπου της Μπεμβέ.
Η ερμηνεία είναι εύκολη, δείτε και το λινκ. Πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη, μεγαλύτερη σχέση υποπολλαπλασιασμού στο διαφορικό (+33% στο μηχ. εξάρι, +12% στο 8άρι ότο στη βενζίνη από το πετρέλαιο). -
Πατέλος
''Η 320d είναι το ίδιο συναρπαστική αν όχι καλύτερη. Ο ήχος του κινητήρα μπορεί να είναι το ίδιο αδιάφορος, οσο της 328ι, αλλά η ροπή στις χαμηλές στροφές σκοτώνει και συνολικά στην καθημερινή οδήγηση δείχνει πιο γρήγορη απο την 328ι(παροτι τα 0-100 έρχονται σε 7.5 δευτερα) με το μεγάλο πλεονέκτημα να είναι η κατανάλωση των 4.5/100χμ''
-
Δεν τεκμαίρονται αυτά από τους αριθμούς. Και πέφτει και στην παγίδα της ροπής των ντιζελοκινητήρων, αλλά όχι της ροπής που φτάνει τελικά στον τροχό.
-
Καλα, για αισθηση μιλαει ο πατελος και το ντιζελ εντυπωσιαζει με τη ροπη γενικοτερα.
Ξεχναει οτι δε κραταει σε στροφες ομως ο ντιζελ οσο ο υπερτροφοδοτουμενος, βενζινης.
-
Μη φόβου. Τα όργανα θα πούνε την αλήθεια!
Sent from my MT11i using Tapatalk
-
Τελικά μόνο εγώ δεν εντυπωσιάζομαι απο τους diesel και την ροπή τους
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Τελικά μόνο εγώ δεν εντυπωσιάζομαι απο τους diesel και την ροπή τουςΟύτε εγώ και μαζί με μας και πολλοί άλλοι!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τελικά μόνο εγώ δεν εντυπωσιάζομαι απο τους diesel και την ροπή τους
Ούτε εγώ και μαζί με μας και πολλοί άλλοι!
Ουτε και εγω, με τις 'λαδιερες'... Το σπορ πρεπει να ειναι σπορ, δεν παει να εχει και 45χλγμ ροπης, αμα κανει σαν 'σαραντατρίο' σε ηχο και 'πεθαινει' στις 4,500σαλ να λειπει. (ας 'ξυπναει' και απο τις 800σαλ το μοτερ, η 'ταριφοοδηγηση' ΔΕΝ ειναι σπορ, οσο στησιμο, οση ροπη και να εχει το αμαξι...)
Το ΜΟΝΟ diesel που θα γουσταρα τρελα να εχω ειναι σε καταλληλη τυπου 'φορτηγο' κατασκευη...
Oπως πχ το Range Rover Sport TDV6... Aλλα για καταστασεις off roading και οχι σπορ... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
το Range Rover Sport TDV6... Aλλα για καταστασεις off roading και οχι σπορ...Και εντελώς off balance
Πραγματικό SUV!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τελικά μόνο εγώ δεν εντυπωσιάζομαι απο τους diesel και την ροπή τους
Ούτε εγώ και μαζί με μας και πολλοί άλλοι!
σαν επαρχιωτης και με προυπηρεσια με diesel (golf tdi 2001 στην Ιταλια) ημουν ετοιμος να αγορασω 320d και οχι i.
απλα εκανα ενα τεστ drive και εστω και με λιγοτερα αλογα και ροπη δεν αντεξα...
εντελως trakteraki....
-
Εγω θα προτιμούσα την 320d 184ps που παει σαν διάολος και εχει 4.5 λίτρα μεση καταναλωση παρα να έχω το si που παει σαν κότα και καιει 14 λίτρα(nikos για σένα παει αυτό.Θα σε πείσω στο τέλος να την πάρεις )
Και ο ήχος μια χαρα ειναι
-
-edit-
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Εντελώς πληροφοριακά, και εγώ υπέρ της βενζίνης είμαι, αλλά εντελώς αμπελοφιλοσοφικά (όπως και εσείς!), πάρτε αμάξι 2500-3000 κυβικών για καθημερινή χρήση με 15 λτ εντός πόλης, και τότε γίνετε petrolheads στην πράξη...Mα αυτο ειναι το θεμα, δεν εχει νοημα, και δεν υπαρχει λογος, για καθημερινη χρηση στην πολη, να παρει καποιος 2500-3000κ.εκ...Παιρνεις ενα μικρο απλως να κανεις την δουλεια σου, και ενιοτε το συνδυαζεις και με τα ΜΜΜ.
Αλλιως εαν εχεις ηδη μεγαλο, το αφηνεις σε κοντινο σταθμο Μετρο πχ και μετακινησε με αυτο εφοσον μιλαμε για το λεκανοπεδιο...Μεγαλο αμαξι πλεον για καθημερινη χρηση παιρνεις εαν κανεις πολλα χλμ εκτος μεγαλων πολεων, συχνα ταξιδια κτλ. Αλλιως λογος δεν υπαρχει. Το οτι μεσα σε μιαμιση δεκαετια πηξαμε με τεραστια SUV και χλιδατες λιμουζινες
δεν εχει να κανει με τις αναγκες μας, σε επιπεδο μακρινων μετακινησεων (για τους περισσοτερους πχ που βλεπουμε περα-δωθε στο κεντρο) αλλα με το γενικοτερο -δικαιολογημενο μεχρι ενος σημειου ομως- στερητικο συνδρομο που μας κατεχει ως λαος σε υλικα αγαθα και στην προκειμενη περιπτωση, στο αυτοκινητο... -
Ο χρήστης eleos έγραψε:
Εγω θα προτιμούσα την 320d 184ps που παει σαν διάολος και εχει 4.5 λίτρα μεση καταναλωση παρα να έχω το si που παει σαν κότα και καιει 14 λίτρα(nikos για σένα παει αυτό.Θα σε πείσω στο τέλος να την πάρεις )Και ο ήχος μια χαρα ειναι
Μπαααα...δε το μπορώ τον ήχο φορτηγού ούτε το συνεχές ανακάτωμα του λεβιέ. Θέλω το αμάξι να φωνάζει και να στροφάρει. Τι σπορ οδήγηση να κάνεις με τη τράτα ρε συ?
-
Επειδη ολονων οι αναγκες παντα θα ειναι διαφορετικες μην περιμενετε να βρειτε ξεκαθαρα τη λυση τι και πως
-
Ο χρήστης Tsardas έγραψε:
Επειδη ολονων οι αναγκες παντα θα ειναι διαφορετικες μην περιμενετε να βρειτε ξεκαθαρα τη λυση τι και πωςΑκριβώς.
Εγώ πάντως δεν είπα αν θα αγόραζα diesel ή βενζίνη απλά είπα πως ποτέ δεν κατάλαβα γιατί εντυπωσιάζονται τόσο πολύ απο την ροπή του πετρελαίου.
BMW 3-Series 2012 - F30/F32