Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ [#2]
    • 1
    • 2
    • 93
    • 94
    • 95
    • 96
    • 97
    • 270
    • 271
    • 95 / 271
    Αντίλογος
    16
    5408
    8206
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cabala10 last edited by

      A member of Red Arrows air crew has died following an incident on the ground at the world-famous aerobatics team's base.

      Medical services were called to RAF Scampton in Lincolnshire after the incident involving one of the display team's Hawk T1 aircraft, the Ministry of Defence said. The Royal Air Force said the pilot had been ejected from his jet while it was on the ground.

      Sources said the pilot of the aircraft involved in the incident was taken to Lincoln County Hospital, but it was announced later that he had died. He has not yet been named.

      The Military Aviation Authority is carrying out an independent inquiry to determine the cause of the incident.

      In a statement outside the base, Gp Capt Simon Blake said: 'Our thoughts and prayers are with his family and friends and colleagues at this difficult time.'

      The incident comes after Red Arrows pilot Flight Lieutenant Jon Egging, 33, from Rutland, was killed in an air show crash near Bournemouth airport in Dorset in August.

      Egging's wife, Emma, watched her husband perform with the Red Arrows just minutes before he crashed to his death.

      Eyewitnesses described seeing the aircraft flying low before smashing into a field and coming to a standstill with its nose in the river Stour near the village of Throop.

      The RAF temporarily halted flying of all 126 of its Hawk T1 training jets while preliminary investigations were carried out into the cause of the tragedy.

      Hundreds of RAF servicemen and women joined Egging's family and friends at a packed memorial service for the popular pilot in Lincoln Cathedral last week.

      The Red Arrows have used the dual control BAE Systems Hawk T1, which has a top speed of Mach 1.2, since 1979.

      Hawk T1s are also used for training fast-jet pilots at RAF Valley in Anglesey, north Wales, and RAF Leeming, near Northallerton, North Yorkshire.

      http://www.guardian.co.uk/uk/2011/nov/0 ... pilot-hurt

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kon5 last edited by

        Αν έχει ξαναμπεί sorry!

        Ισραήλ: Αντιπυραυλικά συστήματα στα πολιτικά αεροπλάνα

        http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?p ... 29&catID=4

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cabala10 last edited by

          ναι και σε λιγο καιρο θα πρεπει να το φορανε οσα αεροπλανα πιανουν στο ισραηλ ε?
          α ρε λεφτα που βγαζει ο κοσμος..

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • 2
            224-v last edited by

            Αυτες τις μερες βλεπω αυτο να κυκλοφορει εδω στο αεροδρομειο της Ντοχα, εχει 4 κινητηρες, και προσγειωνεται με φοβερα χαμηλη ταχυτητα. ειναι μεταγωγικο μαλλον και εχει υπερυψωμενη την πτερυγα... δυστυχως μεχρι να τραβηξω τη φωτο ειχε απομακρυνθει και με το ζουμ εβγαλα αυτη τη φωτο... Ξερουμε το μοντελλο???

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              ast last edited by

              C-17

              Οι Καταριανοί έχουν δύο.

              [edit]

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dodger last edited by

                ψιλοκτήνος μου φαίνεται

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dpolal last edited by

                  Ο χρήστης Dodger έγραψε:
                  ψιλοκτήνος μου φαίνεται

                  Είναι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nozomi last edited by

                    -edit-

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lodar last edited by

                      Μερικές φωτογραφίες από Τανάγρα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ημι-άσχετη απορία, γνωρίζει κανεις γιατί τα ελληνικά F-16 (και εν μέρη τα F-4E με το ίδιο καμουφλάζ) έχουν τόσο φθαρμένο χρώμα? Σχεδον δεν φαίνεται το αρχικό καμουφλαζ. Τα Μ2000 της ίδιας ηλικίας αλλά και άλλα ανάλογης χρήσης αεροπλάνα της ΠΑ είναι σαν καινούρια συγκριτικά, ομοίως και άλλα F16 ξένων αεροποριών.

                        Είναι ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου χρωματισμού?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dpolal last edited by

                          Ο χρήστης IKE έγραψε:
                          Ημι-άσχετη απορία, γνωρίζει κανεις γιατί τα ελληνικά F-16 (και εν μέρη τα F-4E με το ίδιο καμουφλάζ) έχουν τόσο φθαρμένο χρώμα? Σχεδον δεν φαίνεται το αρχικό καμουφλαζ. Τα Μ2000 της ίδιας ηλικίας αλλά και άλλα ανάλογης χρήσης αεροπλάνα της ΠΑ είναι σαν καινούρια συγκριτικά, ομοίως και άλλα F16 ξένων αεροποριών.

                          Είναι ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου χρωματισμού?

                          Tα F-16 μας ήρθαν με μια παραλλαγή ονόματι agean ghost αν θυμάμαι καλά που δεν την συναντάς αλλού.
                          Τα F-4 έχουν κάτι λίγο διαφορετικό, νομίζω ghost λέγεται. (σκέτο)
                          Ένα χαρακτηριστικό της παραλλαγής των Φ-16 είναι ότι ανάλογα με το φώς φαίνεται διαφορετική.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            ast last edited by

                            Διάβαζα σε αυτό το άρθρο το τι κατέγραψε το CVR από το A330 της AF447 που έπεσε στον Ατλαντικό:

                            Yet for the duration of the flight, none of the pilots will mention it, or acknowledge the possibility that the plane has indeed stalled—even though the word 'Stall!' will blare through the cockpit 75 times. Throughout, Bonin will keep pulling back on the stick, the exact opposite of what he must do to recover from the stall.

                            O συγκυβερνήτης κατάφερε να stallάρει το αεροπλάνο ενώ ήταν σε cruise και δεν σταμάτησε να τραβάει το στικ σχεδόν μέχρι τη στιγμή που έπεσαν στη θάλασσα, παρά το ότι βαρούσε συνέχεια το stall warning.
                            Εν τω μεταξύ, οι άλλοι δύο πιλότοι δεν κατάλαβαν ούτε τι έκανε αυτός, ούτε ότι έπεφταν με 10,000ft/min.
                            Σε τι ανθρώπους εμπιστεύονται ζωές ρε γμτ. Τζάμπα πήγαν όλοι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              corsair last edited by

                              Ο χρήστης ast έγραψε:
                              Διάβαζα σε αυτό το άρθρο το τι κατέγραψε το CVR από το A330 της AF447 που έπεσε στον Ατλαντικό:

                              Yet for the duration of the flight, none of the pilots will mention it, or acknowledge the possibility that the plane has indeed stalled—even though the word 'Stall!' will blare through the cockpit 75 times. Throughout, Bonin will keep pulling back on the stick, the exact opposite of what he must do to recover from the stall.

                              O συγκυβερνήτης κατάφερε να stallάρει το αεροπλάνο ενώ ήταν σε cruise και δεν σταμάτησε να τραβάει το στικ σχεδόν μέχρι τη στιγμή που έπεσαν στη θάλασσα, παρά το ότι βαρούσε συνέχεια το stall warning.
                              Εν τω μεταξύ, οι άλλοι δύο πιλότοι δεν κατάλαβαν ούτε τι έκανε αυτός, ούτε ότι έπεφταν με 10,000ft/min.
                              Σε τι ανθρώπους εμπιστεύονται ζωές ρε γμτ. Τζάμπα πήγαν όλοι.

                              Το προβλημα ηταν οτι αρχικά οι ενδειξεις για stall και τα ρέστα ηταν αναξιοπιστες, οποτε ουσιαστικά ας πουμε της αγνοησαν.... το προβλημα ειναι πως στην συνεχεια ο pitot ξεφρακαρε και ελεγε την αληθεια (περι stall) αλλά μέχρι να πάρουνε πρέφα τι γίνεται πιάσανε πάτο.

                              Κακή συγκυρια (βράδυ, καιρικες συνθηκες) σε συνδυασμό με κακο airmanship (αν θες πες το και ατυχη στιγμη)... αδυναμία για απλώς level flight.... και voila. Συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nass last edited by

                                Παρότι κάπως έτσι έγιναν απ΄ό,τι φαίνεται τα πράγματα, μόνο και μόνο το γεγονός, ότι κάθε φορά που πήγαιναν να κάνουν το σωστό, να μειώσουν το ΑοΑ, γίνονταν ξανά valid οι ενδείξεις ταχύτητας αέρα και βαρούσε το stall warning, με αποτέλεσμα να 'κάνουν πίσω' ναι μεν δείχνει αδυναμία κατανόησης βασικής δυναμικής της πτήσης ('γαμώτο, το αεροπλάνο πέφτει σαν πέτρα, τι να συμβαίνει άραγε ? Μήπως δεν έχω αρκετή άντωση ?') αλλά από την άλλη δείχνει και τεράστια μαλακία στο σχεδιασμό του user interface από την πλευρά της Airbus, η οποία σίγουρα συντέλεσε σοβαρά στο τελικό αποτέλεσμα

                                Με άλλα λόγια, αμφιβάλλω αν κανείς από εμάς τους armchair pilots θα τα κατάφερνε καλύτερα

                                (Βέβαια η προτελευταία φράση σου έχει κάποια αλήθεια και στέλνει ένα σύγκρυο στην πλάτη σε όσους πετάνε συχνά... Φίλος μου έλεγε πρόσφατα για περίπτωση πολύ σοβαρών αναταράξεων όπου από τους πρώτους που άρχισαν να φωνάζουν έντρομες ήταν οι ...αεροσυνοδοί σε ***** airline )

                                (με πρόλαβε ο corsair )

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  rx8_drifter last edited by

                                  Εγω παντως αδυνατω να καταλαβω το γεγονος οτι δεν μπορουσαν να αντιληφθουν αν ανεβαινουν η κατεβαινουν
                                  Τοσο χαμηλη ηταν η vertical speed??

                                  Τραγικο και το γεγονος οτι πιλοταριζε ο πιτσιρικας...

                                  Edit

                                  http://jeffwise.net/2011/12/09/what-pas ... #more-2406

                                  Απαντηθηκαν οι αποριες μου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • Z
                                    zorz last edited by

                                    Ο χρήστης corsair έγραψε:
                                    Το προβλημα ηταν οτι αρχικά οι ενδειξεις για stall και τα ρέστα ηταν αναξιοπιστες, οποτε ουσιαστικά ας πουμε της αγνοησαν.... το προβλημα ειναι πως στην συνεχεια ο pitot ξεφρακαρε και ελεγε την αληθεια (περι stall) αλλά μέχρι να πάρουνε πρέφα τι γίνεται πιάσανε πάτο.

                                    Υπό αυτό το πρίσμα, έχει αρκετές ομοιότητες με την Aeroperu 603. Καθώς το πλήρωμα έπαιρνε αντικρουόμενες πληροφορίες από τις ενδείξεις (πχ.stall και overspeed) δεν ήξεραν τι να πιστέψουν. Ήταν και εκεί επίσης νύχτα, οπότε δεν αντιλήφθηκαν ότι πχ. το GPWS σωστά χτυπούσε.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      ast last edited by

                                      Σωστά τα λέτε αγαπητοί συμφορουμίτες, καθότι αποδεικνύεται για ακόμη μια φορά πως σε ένα δυστύχημα συντελούν διάφοροι παράγοντες.

                                      Το βασικό είναι πως όταν παίχτηκε η ιστορία με τους pitot πιθανότατα έχασαν την εμπιστοσύνη τους στις ενδείξεις, οπότε μετά ήταν δύσκολο να την ανακτήσουν. Η τραγική ειρωνία είναι πως υπήρξε στιγμή που όλα δούλευαν σωστά και η κατάσταση ήταν υπο έλεγχο και μάλιστα σε cruising altitude:

                                      Another of the pitot tubes begins to function once more. The cockpit's avionics are now all functioning normally. The flight crew has all the information that they need to fly safely, and all the systems are fully functional. The problems that occur from this point forward are entirely due to human error.

                                      Κι εκείνη τη στιγμή ο Bonin είχε καβαλήσει το στικ και νόμιζε πως θα ενεργήσει σαν να κάνει go around. Πρέπει να πίστευαν ακόμα ότι πετάνε με τον failproof αυτόματο, ενώ δεν είχανε ένδειξη airspeed και είχε αποσυνδεθεί.

                                      Τα λάθη είναι ανθρώπινα, αλλά θέλει ψυχραιμία, την οποία δεν είχανε καθόλου. Επίσης, από CRM τίποτα. Για να καταλάβουν οι υπόλοιπη τη μαλακία που έκανε όλη την ώρα ο μικρός, έπρεπε να φτάσουν 50' πριν συγκρουστούν.

                                      Το γαμώτο είναι πως από μια απόλυτα ελεγχόμενη κατάσταση και χωρίς καμία μηχανική βλάβη το κατάφεραν και το έριξαν το αεροπλάνο. Νομίζω ο βασικός λόγος είναι θέμα εκπαίδευσης, αφού δεν είχαν κατανοήσει (εκ του αποτελέσματος) καθόλου τη φιλοσοφία των συστημάτων και προφανώς δεν είναι όλοι το ίδιο ικανοί στο να σκέφτονται ψύχραιμα υπό πίεση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:

                                        Τραγικο και το γεγονος οτι πιλοταριζε ο πιτσιρικας...

                                        Ε όχι και πιτσιρικάς. Όχι πως έχει καμιά σημασία η ηλικία για να πιλοτάρεις ένα αεροσκάφος
                                        O πρώτος FO
                                        Hλικία:37
                                        ATPL:13/3/2001
                                        Πρώτος τύπος 320 το 1999 και το 2002 340/330. 6547 ώρες πτήσης από τις οποίες οι 4479 στον τύπο
                                        O δεύτερος FO
                                        Ηλικια:32
                                        CPL:23/3/2001
                                        Πρώτος τύπος 320 το 2004 και 340/330 το 2008. 2936 ώρες πτήσης απο τις οποίες οι 807 στον τύπο
                                        Άλλοι ήταν οι λόγοι του ατυχήματος και σίγουρα όχι η ηλικία. Οι δύο FO αν δε με απατά η μνήμη μου δεν είχαν περάσει εκπαίδευση για stall recovery σε μεγάλο ύψος το οποίο έπαιξε σημαντικό ρόλο. Το τελικό πόρισμα ακόμα δεν έχει εκδωθεί.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Οι 'χιλιάδες' ώρες πτήσης, ιδιαίτερα σε long range αεροπλάνα, δε λένε και τίποτα, απογειώνεσαι, βάζεις τον αυτόματο, μετράνε οι ώρες, προσγειώνεσαι...

                                          Η εκπαιδευση τους έλειψε, διάβαζα κάπου (δεν μπορώ να το βρω τώρα και δεν ξέρω και αν είναι αλήθεια... θα πρέπει να περιμένουμε το τελικό πόρισμα) ότι ο συγκυβερνήτης ενήργησε βάσει της εκπαίδευσης που είχε πάρει (πρακτικά να λύσει το πρόβλημα με την ισχύ των κινητήρων σα να ήταν το space shuttle και όχι να πετάξει το αεροπλάνο με τα φτερά του)

                                          Σίγουρα όμως το ό,τι ένα τελευταίας τεχνολογίας αεροπλάνο χωρίς καμία βλάβη έπεσε σαν πέτρα 12 χιλιόμετρα χωρίς κανείς από 3 πιστοποιημένους πιλότους να αντιληφθεί τι συνέβαινε είναι ανατριχιαστικό

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            corsair last edited by

                                            Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                                            Εγω παντως αδυνατω να καταλαβω το γεγονος οτι δεν μπορουσαν να αντιληφθουν αν ανεβαινουν η κατεβαινουν

                                            and thats why u r not a pilot

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 270
                                            • 271
                                            • 95 / 271
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr