Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ÁôïêÜ äÜíåéá...ðòòòòò
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ÁôïêÜ äÜíåéá...ðòòòòò
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    24
    42
    119
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      markvag last edited by

      Ο χρήστης stilskin έγραψε:
      Πάντως απο την μια ίσως και να συμφέρει τις τράπεζες η αγορά με δόσεις γιατί ως γνωστόν είναι και μερικοί που δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις οικονομικές υποχρεώσεις τους και έτσι κατάσχεται το αυτοκίνητο απο τις τράπεζες!

      Ναι, στις τράπεζες συμφέρει η αγορά με δόσεις, αλλά γιατί έχουν πωλήσεις και έσοδα...

      ΟΧΙ γιατί υπάρχει ενδεχόμενο κατάσχεσης του αυτοκινήτου!!!

      Καμία τράπεζα δεν θέλει να κάνει κατασχέσεις... Ο λόγος είναι ότι απλούστατα οι τράπεζες δεν εμπορεύονται αυτοκίνητα, σπίτια ή ότι άλλο. Εμπορεύονται χρήμα. Για την κατάσχεση πρέπει να μπαίνουν στα έξοδα να την κάνουν και κατόπιν να βρουν κάποιον στον οποίον να πουλήσουν τα κατασχεθέντα... Πιστέψτε με, είναι πολύ μεγάλος και πολυέξοδος μπελάς για τις τράπεζες και καμία δεν το θέλει... Χώρια ότι δεν είναι βέβαιο ότι θα πουληθούν κιόλας...

      Μαζί με το χρήμα χάνουν την αξία τους και οι μισθοί...

      Κάποτε υπήρχε η ΑΤΑ invented and procedured by Andreas Papandreou.

      Φίλε μου, επειδή δεν μπορώ να καταλάβω αν το λες αστεία ή όχι από το ύφος σου (θέλω smileys!!! ), ένα (καλά, δύο ) σχόλια:

      Οι μισθοί αυξάνονται κάθε χρόνο (ακόμα και μια αύξηση μόνο 3%, που είναι περίπου το ύψος του πληθωρισμού, σημαίνει ότι καλύπτεται η απώλεια της αξίας του χρήματος λόγω πληθωρισμού), ενώ αν η δόση έχει υπολογιστεί με σταθερό επιτόκιο πριν από 3 χρόνια, πίστεψέ με η αξία της είναι πολύ μικρότερη σήμερα. Αυτό δεν ισχύει (σε τόσο μεγάλο βαθμό) εάν το επιτόκιο είναι κυμαινόμενο. Και πάλι όμως, το αρχικό ποσό του δανείου, έχει μικρότερη αξία σήμερα, 3 χρόνια μετά.

      Όσο για την ΑΤΑ, μία ακόμα από τις οικονομικίστικες εξυπνάδες μίας κακής (δημοσιοοικονομικά) δεκαετίας. Το μόνο αποτέλεσμα της ΑΤΑ ήταν η ενίσχυση του ήδη υψηλού πληθωρισμού... . Το σχόλιο δεν είναι πολιτικό! Αφορά τον τομέα που σπούδασα... Το κόβω όμως εδώ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • G
        georgetabs last edited by

        Ο χρήστης alexastrag έγραψε:

        και αν θελει καποιος να πληρωσει μετρητα τι γινεται;;

        του κανουν επιπλεον εκπτωση που δεν την διαφημιζουν αφου τους συμφερει να πωλουν με δοσεις;;

        το παιρνει στην ιδια τιμη οποτε ειναι ψιλοαπατη αφου καρπωνονται τους τοκους που τους πληρωνει μεν αλλα δεν θα επρεπε αφου το παιρνει μετρητα;;;

        Ο κολλητός μου πήρε ένα κλιό 1400 πριν λίγους μήνες, μετρητοίς.
        Πήγαμε σε όλες τις αντιπροσωπείες (πριν τελικά καταλήξει στη Ρενώ) και δεν μας έκοβαν τίποτα! Ακόμα και η Οπελ που λέει ότι επιστρέφει το ΦΠΑ, κάποιο λάκκο είχε και τελικά δεν ήταν όπως αρχικά περίμενες.

        Τελικά Βρήκε μια αντιπροσωπεία της Ρενώ (δεν το έκαναν όλες αυτό) που του έκανε μια (ΜΙΚΡΗ) έκπτωση και του έκανε δώρο το ραδιοσιντί με την έξτρα οθόνη στην κονσόλα (πήρε το 'φτηνό' 1400 που ερχόταν με κασέτα).

        Γενικά δεν τους πολυσυγκινεί το μετρητό, μιας και αυτοί μετρητά θα τα πάρουν από την τράπεζα ούτως ή άλλως...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          stilskin last edited by

          Δεν νομίζω οτι η Οπελ επέστρεφε το Φπα με την έννοια που εμείς νομίζουμε. Είναι λίγο παλιά η προσφορά αυτη και δεν θυμάμαι ακριβώς τι έλεγε στα ψιλά γραμματα.Τώρα εχει -1% επιτόκιο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            luck last edited by

            'Οταν μία τράπεζα κάνει κατάσχεση αυτοκίνητα, δεν τα πουλάει ένα ένα. Έχει έτοιμους τους εμπόρους και τα πουλάει πακέτο, αφού πρώτα έχει εισπράξει ποιος ξέρει πόσες δόσεις από κάθε αυτοκίνητο και μετά κερδίζει και από την πώληση τους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              solar_energy last edited by

              Ο χρήστης markvag έγραψε:
              Ößëå ìïõ, åðåéäÞ äåí ìðïñþ íá êáôáëÜâù áí ôï ëåò áóôåßá Þ ü÷é áðü ôï ýöïò óïõ (èÝëù smileys!!! ), Ýíá (êáëÜ, äýï ) ó÷üëéá:

              Ößëå ìÞí ìå ðáñåîçãåßò ðëÜêá Ýêáíá (ãé áõôü êáé ôá Amerilish)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                stilskin last edited by

                Ο χρήστης luck έγραψε:
                'Οταν μία τράπεζα κάνει κατάσχεση αυτοκίνητα, δεν τα πουλάει ένα ένα. Έχει έτοιμους τους εμπόρους και τα πουλάει πακέτο, αφού πρώτα έχει εισπράξει ποιος ξέρει πόσες δόσεις από κάθε αυτοκίνητο και μετά κερδίζει και από την πώληση τους.

                Υπήρχε πριν λίγο καιρό ενα ρεπορτάζ στις ειδήσεις που έδειχνε αυτή την κατάσταση με τις κατασχέσεις! Αυτοκίνητα που είχαν κατασχεθεί να είναι παρκαρισμένα σε χώρους της Τραπεζας να περιμένουν να πωληθούν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gmak last edited by

                  Ο χρήστης luck έγραψε:
                  'Οταν μία τράπεζα κάνει κατάσχεση αυτοκίνητα, δεν τα πουλάει ένα ένα. Έχει έτοιμους τους εμπόρους και τα πουλάει πακέτο, αφού πρώτα έχει εισπράξει ποιος ξέρει πόσες δόσεις από κάθε αυτοκίνητο και μετά κερδίζει και από την πώληση τους.

                  οι κατασχέσεις δεν συμφέρουν τις τράπεζες, άλλωστε τα πολλά μεταχειρισμένα βλάπτουν την υγιή λειτουργία της αγοράς νέων από την οποία κερδίζει η τράπεζα. Νομίζω 2 έως 4 τεύχη των 4Τ πριν κάλυπταν εκτενώς αυτό το ζήτημα? δεν είμαι απολύτως σίγουρος.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cliff last edited by

                    Οι κατασχέσεις δεν συμφέρουν τις τράπεζες αλλά αν δεν πληρώνει ο δανειολήπτης απλά θα του πάρουν το αμάξι. Και γίνεται πολύ συχνά αυτό πια..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Φετος εχουν πουληθει περι τις 300.000 νεα αυτοκινητα.Τα 250.000 απο αυτα με καποια μορφη χρηματοδοτησης.Δυστηχως δεν μπορω να θυμηθω που το διαβασα,ισως στο Βημα της κυριακης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexastrag last edited by

                        Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
                        [...........Γενικά δεν τους πολυσυγκινεί το μετρητό, μιας και αυτοί μετρητά θα τα πάρουν από την τράπεζα ούτως ή άλλως...

                        ακριβως.

                        μαλιστα επειδη πολλες φορες διαθετουν και δικες τους εταιριες χρηματοδοτησης αν τους πεις για μετρητα μπορει να ''στραβομουτσουνιασουν'' κιολας!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          technik last edited by

                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                          Φετος εχουν πουληθει περι τις 300.000 νεα αυτοκινητα.Τα 250.000 απο αυτα με καποια μορφη χρηματοδοτησης.Δυστηχως δεν μπορω να θυμηθω που το διαβασα,ισως στο Βημα της κυριακης.

                          Eννοείς καινούρια?

                          Γιατί ακόμα δεν έχουμε φτάσει στο όριο των 300χιλ. πωλήσεων για το 2004

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            akis-akis last edited by

                            Υπάρχουν 2 περιπτώσεις όσων αφορά στην αγορα αυτοκινήτου:
                            α) Αγορά καινούργιου απο αντιπροσωπεία
                            Όλες οι εταιρείες ή σχεδόν όλες έχουν ιδρύσει εταιρείες χρηματοδοτήσεων σκεφτείτε το κάτι σαν τράπεζες,μόνο που δεν δέχονται καταθέσεις αλλά δανείζουν.Το κέρδος σ αυτή την περίπτωση είναι οτι παίρνουν τόκους απο τα δάνεια που πουλάνε, δλδ μ ενα σπάρο δυό τριγώνια(και πώληση αυτοκινήτου και πώληση δανείου). Οταν ένα αυτοκίνητο παλιώσει τότε οι εταιρείες προωθούν προγράμματα άτοκου δανεισμού, με βάση καποιους τύπους,δλδ κοιτάνε μεχρι ποιό ποσο μπορούν να δανείσουν άτοκα και να έχουν κέρδος.Συνήθως αυτό γίνετε ζητώντας κάποια προκαταβολή η οποία μειώνει το ποσό δανεισμού αφενός και παρέχει μια εξασφάλιση.Σήμερα για παράδειγμα το κόστος χρήματος μπορεί να έιναι 2% οπότε στην ουσία η Χ εταιρεία χάνει μόνο αυτό το ποσοστό το οποίο κερδίζει απο άλλες πηγές και απο την αυξηση των πωλήσεων που λογικά θα επέλθει απο την προσφορά άτοκου προγράμματος.Οι άλλες πηγές είναι η υποχρεωτική ασφάλιση,τα έξοδα δανείου, η μη προσφορά ραδιοσιντί κ.α.
                            β)Αγορά μεταχειρισμένου
                            Όταν αγοράζουμε μεταχειρισμένο τότε ο ντίλερ (έτσι λέγονται οι μαντράδες στην γλώσσα των τραπεζών)κερδίζουν απο την πώληση του αυτοκινήτου (φυσικά ),μάλιστα το ποσοστό παίζει συνήθως γύρω στο 20%της αξίας του αυτοκινήτου, απο τα έξοδα δανείου που τα παίρνουν απο τις τράπεζες,και απο μια προμήθεια την οποία εισπράτουν παλι απο την τράπεζα που στείλαν το δάνειο και η οποία κυμαίνεται συνήθως μεταξύ 1,5 - 3,5% επι του τζίρου που κάνουν σε δάνεια συνήθως ανα τρίμηνο ή εξάμηνο, τέλος κερδίζουν απο την υποχρεωτική ασφάλιση και από την μεταβίβαση Οι τράπεζες παρέχουν σε μερικούς ντίλερ την δυνατότητα άτοκου δανείου αλλά τις περισσότερες φορές το αποφεύγουν ή τους λένε να την δίνουν σε λίγα αυτοκίνητα που θέλουν να σπρώξουν και αναλαμβάνουν αυτοί το κόστος το οποίο όμως αντισταθμίζεται απο το 20% που κερδίζου απο την αγορά και πώληση,απο την προμήθεια της τράπεζας,απο τη μεταβίβαση,απο την προμήθεια της ασφάλειας...
                            Ο αγοραστής κερδίζει μόνο όταν αγοράζει με άτοκο διακανονισμό καινούργιο αυτοκίνητο,αλλά τα καινούργια πωλούνται άτοκα μόνο όταν πρόκειτε να βγεί facelift ή αν το μοντέλο είναι στο τέλος της παραγωγής του οπότε διαλέγεις και παίρνεις...
                            Αυτά παιδιά άντε γιατί αύριο το πρωί πρέπει να παώ στην δουλεία μου στην τράπεζα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stilskin last edited by

                              Ωραίος ο Ακης με τις διευκρινίσεις του! Το μόνο σίγουρο είναι οτι ουτε οι τράπεζες χάνουν αλλά ουτε και οι αντιπροσωπείες!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nikapos last edited by

                                kai na μην ξεχνάμε ότι το επιτόκιο που αναφέρεται είναι το ονομαστικό. το οποίο είναι το 12πλάσιο του μηνιαίου, το πραγματικό επιτόκιο που βγαίνει είναι λίγο μεγαλύτερο.

                                πραγματικό επιτόκιο = (1+μηνιαίο επιτόκιο)^12.
                                μηνιαίο επιτόκιο = ονομαστικό /12

                                πχ.
                                ονομαστικό επιτόκιο 12%
                                μηνιαίο επιτόκιο = ονομαστικό/12=1%
                                πραγματικό επιτόκιο =(1+0,01)^12=1,01^12=1.1268
                                άρα το πραγματικό επιτόκιο είναι 12,68%

                                Αυτό που πρέπει να ζητάμε (και που στις διαφημίσεις αναφέρεται με πολύ μικρά γράμματα) είναι το πραγματικό επιτόκιο (το γράφουν ΣΕΠΠΕ συνολική ετήσια πραγματική ποσοστιαία επιβάρυνση), και που ακόμα και στο -1 της οπελ είναι πάνω από μηδέν.

                                Για όποιον μπερδεύτηκε, το πραγματικό κόστος του δανείου είναι αυτό που αναφέρεται στο ΣΕΠΠΕ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης technik έγραψε:

                                  Φετος εχουν πουληθει περι τις 300.000 νεα αυτοκινητα.Τα 250.000 απο αυτα με καποια μορφη χρηματοδοτησης.Δυστηχως δεν μπορω να θυμηθω που το διαβασα,ισως στο Βημα της κυριακης.

                                  Eννοείς καινούρια?

                                  Γιατί ακόμα δεν έχουμε φτάσει στο όριο των 300χιλ. πωλήσεων για το 2004

                                  http://tovima.dolnet.gr/demo/owa/tobhma.print_unique?e=B&f=14339&m=D04&aa=1

                                  Eδω το διαβασα.

                                  Εφέτος πουλήθηκαν περισσότερα από 300.000 καινούργια IX, από τα οποία τα 250.000 διατέθηκαν με χρηματοδοτικά προγράμματα μέσω τραπεζών. Σήμερα πολλές τράπεζες προχωρούν σε κατασχέσεις καινούργιων IX για τον λόγο ότι οι «ιδιοκτήτες» τους δεν μπορούν να ανταποκριθούν στην πληρωμή των δόσεων

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 9
                                    993cc last edited by

                                    Οι 300000 θα περιλαμβάνουν πάνω 30000 μεταχειρισμένα εισαγωγής (ήδη είμαστε στις 27000) δηλαδή πάνω από 1 στα 10 αυτοκίνητα .... Πριν λίγο καιρό είχα διαβάσει πως π.χ. πωλούνται περισσότερες ΒΜW (και καινούργιες-''παραεισαγωγές'') από ανεξάρτητους ντήλερ παρά από την αντιπροσωπία!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ειδικα για τις ΒΜW οι τιμες στην Ελλαδα ειναι ΦΑΡΜΑΚΙ. Ακομα και οι 316 & ΜΙΝΙ ειναι πολυ φθηνοτερα στο εξωτερικο!!!!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης 993cc έγραψε:
                                        Πριν λίγο καιρό είχα διαβάσει πως π.χ. πωλούνται περισσότερες ΒΜW (και καινούργιες-''παραεισαγωγές'') από ανεξάρτητους ντήλερ παρά από την αντιπροσωπία!

                                        Αυτό πρέπει να είναι αλήθεια. Στον Βόλο (όπου BMW - MB είναι στάνταρ 1) αν η 'Ιωλκός' είχε πουλήσει τόσες BMW που κυκλοφορούν, έπρεπε να έχει ένα οικοδομικό τετράγωνο για έκθεση.

                                        Πάντως είδα BMW 116 με πινακίδες ΒΟΛΟΥ και πλαίσιο του dealer της ΛΑΡΙΣΑΣ. Για όσους ξέρουν την αντιπαλότητα των πόλεων, αυτό είναι λάδι στη φωτια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lkar last edited by

                                          Ο χρήστης TGD έγραψε:

                                          Πάντως είδα BMW 116 με πινακίδες ΒΟΛΟΥ και πλαίσιο του dealer της ΛΑΡΙΣΑΣ. Για όσους ξέρουν την αντιπαλότητα των πόλεων, αυτό είναι λάδι στη φωτια...

                                          Ακόμα να βγάλετε ανέκδοτο του στυλ 'πως κάνει πιο άσχημη την 1; βάζεις πινακίδα από ΛΑΡΙΣΑ'

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wantone last edited by

                                            Ο χρήστης gmak έγραψε:

                                            'Οταν μία τράπεζα κάνει κατάσχεση αυτοκίνητα, δεν τα πουλάει ένα ένα. Έχει έτοιμους τους εμπόρους και τα πουλάει πακέτο, αφού πρώτα έχει εισπράξει ποιος ξέρει πόσες δόσεις από κάθε αυτοκίνητο και μετά κερδίζει και από την πώληση τους.

                                            οι κατασχέσεις δεν συμφέρουν τις τράπεζες, άλλωστε τα πολλά μεταχειρισμένα βλάπτουν την υγιή λειτουργία της αγοράς νέων από την οποία κερδίζει η τράπεζα. Νομίζω 2 έως 4 τεύχη των 4Τ πριν κάλυπταν εκτενώς αυτό το ζήτημα? δεν είμαι απολύτως σίγουρος.

                                            kai se ka8e katasxesi exei na plirwsei h trapeza ton dikigoro kai to kostos ths nomikis diadikasias pou einai arketa shmantiko. ase pou prepei na breis xwrous gia fyla3i, na plirwnei asfaleia klp.

                                            Sxetika me tis doseis, kalytera na agoraseis ena spiti me ta xrimata sou para autokinito, opote gia ena epitokio mexri 3% etisio kalytera na baleis doseis. H e3igisi einai apli: to spiti 8a au3isi tin a3ia tou me ta xronia, to autokinito se 10 xronia 8a exei xasei to 90% thas a3ias tou.

                                            To problima einai oti to kostos twn daneiwn stin Ellada einai terastio.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr