-
Ο χρήστης stilskin έγραψε:
Πάντως απο την μια ίσως και να συμφέρει τις τράπεζες η αγορά με δόσεις γιατί ως γνωστόν είναι και μερικοί που δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις οικονομικές υποχρεώσεις τους και έτσι κατάσχεται το αυτοκίνητο απο τις τράπεζες!Ναι, στις τράπεζες συμφέρει η αγορά με δόσεις, αλλά γιατί έχουν πωλήσεις και έσοδα...
ΟΧΙ γιατί υπάρχει ενδεχόμενο κατάσχεσης του αυτοκινήτου!!!
Καμία τράπεζα δεν θέλει να κάνει κατασχέσεις... Ο λόγος είναι ότι απλούστατα οι τράπεζες δεν εμπορεύονται αυτοκίνητα, σπίτια ή ότι άλλο. Εμπορεύονται χρήμα. Για την κατάσχεση πρέπει να μπαίνουν στα έξοδα να την κάνουν και κατόπιν να βρουν κάποιον στον οποίον να πουλήσουν τα κατασχεθέντα... Πιστέψτε με, είναι πολύ μεγάλος και πολυέξοδος μπελάς για τις τράπεζες και καμία δεν το θέλει... Χώρια ότι δεν είναι βέβαιο ότι θα πουληθούν κιόλας...
Μαζί με το χρήμα χάνουν την αξία τους και οι μισθοί...
Κάποτε υπήρχε η ΑΤΑ invented and procedured by Andreas Papandreou.
Φίλε μου, επειδή δεν μπορώ να καταλάβω αν το λες αστεία ή όχι από το ύφος σου (θέλω smileys!!! ), ένα (καλά, δύο ) σχόλια:
Οι μισθοί αυξάνονται κάθε χρόνο (ακόμα και μια αύξηση μόνο 3%, που είναι περίπου το ύψος του πληθωρισμού, σημαίνει ότι καλύπτεται η απώλεια της αξίας του χρήματος λόγω πληθωρισμού), ενώ αν η δόση έχει υπολογιστεί με σταθερό επιτόκιο πριν από 3 χρόνια, πίστεψέ με η αξία της είναι πολύ μικρότερη σήμερα. Αυτό δεν ισχύει (σε τόσο μεγάλο βαθμό) εάν το επιτόκιο είναι κυμαινόμενο. Και πάλι όμως, το αρχικό ποσό του δανείου, έχει μικρότερη αξία σήμερα, 3 χρόνια μετά.
Όσο για την ΑΤΑ, μία ακόμα από τις οικονομικίστικες εξυπνάδες μίας κακής (δημοσιοοικονομικά) δεκαετίας. Το μόνο αποτέλεσμα της ΑΤΑ ήταν η ενίσχυση του ήδη υψηλού πληθωρισμού... . Το σχόλιο δεν είναι πολιτικό! Αφορά τον τομέα που σπούδασα... Το κόβω όμως εδώ...
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
και αν θελει καποιος να πληρωσει μετρητα τι γινεται;;
του κανουν επιπλεον εκπτωση που δεν την διαφημιζουν αφου τους συμφερει να πωλουν με δοσεις;;
το παιρνει στην ιδια τιμη οποτε ειναι ψιλοαπατη αφου καρπωνονται τους τοκους που τους πληρωνει μεν αλλα δεν θα επρεπε αφου το παιρνει μετρητα;;;
Ο κολλητός μου πήρε ένα κλιό 1400 πριν λίγους μήνες, μετρητοίς.
Πήγαμε σε όλες τις αντιπροσωπείες (πριν τελικά καταλήξει στη Ρενώ) και δεν μας έκοβαν τίποτα! Ακόμα και η Οπελ που λέει ότι επιστρέφει το ΦΠΑ, κάποιο λάκκο είχε και τελικά δεν ήταν όπως αρχικά περίμενες.Τελικά Βρήκε μια αντιπροσωπεία της Ρενώ (δεν το έκαναν όλες αυτό) που του έκανε μια (ΜΙΚΡΗ) έκπτωση και του έκανε δώρο το ραδιοσιντί με την έξτρα οθόνη στην κονσόλα (πήρε το 'φτηνό' 1400 που ερχόταν με κασέτα).
Γενικά δεν τους πολυσυγκινεί το μετρητό, μιας και αυτοί μετρητά θα τα πάρουν από την τράπεζα ούτως ή άλλως...
-
Δεν νομίζω οτι η Οπελ επέστρεφε το Φπα με την έννοια που εμείς νομίζουμε. Είναι λίγο παλιά η προσφορά αυτη και δεν θυμάμαι ακριβώς τι έλεγε στα ψιλά γραμματα.Τώρα εχει -1% επιτόκιο.
-
'Οταν μία τράπεζα κάνει κατάσχεση αυτοκίνητα, δεν τα πουλάει ένα ένα. Έχει έτοιμους τους εμπόρους και τα πουλάει πακέτο, αφού πρώτα έχει εισπράξει ποιος ξέρει πόσες δόσεις από κάθε αυτοκίνητο και μετά κερδίζει και από την πώληση τους.
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Ößëå ìïõ, åðåéäÞ äåí ìðïñþ íá êáôáëÜâù áí ôï ëåò áóôåßá Þ ü÷é áðü ôï ýöïò óïõ (èÝëù smileys!!! ), Ýíá (êáëÜ, äýï ) ó÷üëéá:Ößëå ìÞí ìå ðáñåîçãåßò ðëÜêá Ýêáíá (ãé áõôü êáé ôá Amerilish)
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
'Οταν μία τράπεζα κάνει κατάσχεση αυτοκίνητα, δεν τα πουλάει ένα ένα. Έχει έτοιμους τους εμπόρους και τα πουλάει πακέτο, αφού πρώτα έχει εισπράξει ποιος ξέρει πόσες δόσεις από κάθε αυτοκίνητο και μετά κερδίζει και από την πώληση τους.Υπήρχε πριν λίγο καιρό ενα ρεπορτάζ στις ειδήσεις που έδειχνε αυτή την κατάσταση με τις κατασχέσεις! Αυτοκίνητα που είχαν κατασχεθεί να είναι παρκαρισμένα σε χώρους της Τραπεζας να περιμένουν να πωληθούν.
-
Ο χρήστης luck έγραψε:
'Οταν μία τράπεζα κάνει κατάσχεση αυτοκίνητα, δεν τα πουλάει ένα ένα. Έχει έτοιμους τους εμπόρους και τα πουλάει πακέτο, αφού πρώτα έχει εισπράξει ποιος ξέρει πόσες δόσεις από κάθε αυτοκίνητο και μετά κερδίζει και από την πώληση τους.οι κατασχέσεις δεν συμφέρουν τις τράπεζες, άλλωστε τα πολλά μεταχειρισμένα βλάπτουν την υγιή λειτουργία της αγοράς νέων από την οποία κερδίζει η τράπεζα. Νομίζω 2 έως 4 τεύχη των 4Τ πριν κάλυπταν εκτενώς αυτό το ζήτημα? δεν είμαι απολύτως σίγουρος.
-
Οι κατασχέσεις δεν συμφέρουν τις τράπεζες αλλά αν δεν πληρώνει ο δανειολήπτης απλά θα του πάρουν το αμάξι. Και γίνεται πολύ συχνά αυτό πια..
-
Φετος εχουν πουληθει περι τις 300.000 νεα αυτοκινητα.Τα 250.000 απο αυτα με καποια μορφη χρηματοδοτησης.Δυστηχως δεν μπορω να θυμηθω που το διαβασα,ισως στο Βημα της κυριακης.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
[...........Γενικά δεν τους πολυσυγκινεί το μετρητό, μιας και αυτοί μετρητά θα τα πάρουν από την τράπεζα ούτως ή άλλως...ακριβως.
μαλιστα επειδη πολλες φορες διαθετουν και δικες τους εταιριες χρηματοδοτησης αν τους πεις για μετρητα μπορει να ''στραβομουτσουνιασουν'' κιολας!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Φετος εχουν πουληθει περι τις 300.000 νεα αυτοκινητα.Τα 250.000 απο αυτα με καποια μορφη χρηματοδοτησης.Δυστηχως δεν μπορω να θυμηθω που το διαβασα,ισως στο Βημα της κυριακης.Eννοείς καινούρια?
Γιατί ακόμα δεν έχουμε φτάσει στο όριο των 300χιλ. πωλήσεων για το 2004
-
Υπάρχουν 2 περιπτώσεις όσων αφορά στην αγορα αυτοκινήτου:
α) Αγορά καινούργιου απο αντιπροσωπεία
Όλες οι εταιρείες ή σχεδόν όλες έχουν ιδρύσει εταιρείες χρηματοδοτήσεων σκεφτείτε το κάτι σαν τράπεζες,μόνο που δεν δέχονται καταθέσεις αλλά δανείζουν.Το κέρδος σ αυτή την περίπτωση είναι οτι παίρνουν τόκους απο τα δάνεια που πουλάνε, δλδ μ ενα σπάρο δυό τριγώνια(και πώληση αυτοκινήτου και πώληση δανείου). Οταν ένα αυτοκίνητο παλιώσει τότε οι εταιρείες προωθούν προγράμματα άτοκου δανεισμού, με βάση καποιους τύπους,δλδ κοιτάνε μεχρι ποιό ποσο μπορούν να δανείσουν άτοκα και να έχουν κέρδος.Συνήθως αυτό γίνετε ζητώντας κάποια προκαταβολή η οποία μειώνει το ποσό δανεισμού αφενός και παρέχει μια εξασφάλιση.Σήμερα για παράδειγμα το κόστος χρήματος μπορεί να έιναι 2% οπότε στην ουσία η Χ εταιρεία χάνει μόνο αυτό το ποσοστό το οποίο κερδίζει απο άλλες πηγές και απο την αυξηση των πωλήσεων που λογικά θα επέλθει απο την προσφορά άτοκου προγράμματος.Οι άλλες πηγές είναι η υποχρεωτική ασφάλιση,τα έξοδα δανείου, η μη προσφορά ραδιοσιντί κ.α.
β)Αγορά μεταχειρισμένου
Όταν αγοράζουμε μεταχειρισμένο τότε ο ντίλερ (έτσι λέγονται οι μαντράδες στην γλώσσα των τραπεζών)κερδίζουν απο την πώληση του αυτοκινήτου (φυσικά ),μάλιστα το ποσοστό παίζει συνήθως γύρω στο 20%της αξίας του αυτοκινήτου, απο τα έξοδα δανείου που τα παίρνουν απο τις τράπεζες,και απο μια προμήθεια την οποία εισπράτουν παλι απο την τράπεζα που στείλαν το δάνειο και η οποία κυμαίνεται συνήθως μεταξύ 1,5 - 3,5% επι του τζίρου που κάνουν σε δάνεια συνήθως ανα τρίμηνο ή εξάμηνο, τέλος κερδίζουν απο την υποχρεωτική ασφάλιση και από την μεταβίβαση Οι τράπεζες παρέχουν σε μερικούς ντίλερ την δυνατότητα άτοκου δανείου αλλά τις περισσότερες φορές το αποφεύγουν ή τους λένε να την δίνουν σε λίγα αυτοκίνητα που θέλουν να σπρώξουν και αναλαμβάνουν αυτοί το κόστος το οποίο όμως αντισταθμίζεται απο το 20% που κερδίζου απο την αγορά και πώληση,απο την προμήθεια της τράπεζας,απο τη μεταβίβαση,απο την προμήθεια της ασφάλειας...
Ο αγοραστής κερδίζει μόνο όταν αγοράζει με άτοκο διακανονισμό καινούργιο αυτοκίνητο,αλλά τα καινούργια πωλούνται άτοκα μόνο όταν πρόκειτε να βγεί facelift ή αν το μοντέλο είναι στο τέλος της παραγωγής του οπότε διαλέγεις και παίρνεις...
Αυτά παιδιά άντε γιατί αύριο το πρωί πρέπει να παώ στην δουλεία μου στην τράπεζα -
Ωραίος ο Ακης με τις διευκρινίσεις του! Το μόνο σίγουρο είναι οτι ουτε οι τράπεζες χάνουν αλλά ουτε και οι αντιπροσωπείες!!!
-
kai na μην ξεχνάμε ότι το επιτόκιο που αναφέρεται είναι το ονομαστικό. το οποίο είναι το 12πλάσιο του μηνιαίου, το πραγματικό επιτόκιο που βγαίνει είναι λίγο μεγαλύτερο.
πραγματικό επιτόκιο = (1+μηνιαίο επιτόκιο)^12.
μηνιαίο επιτόκιο = ονομαστικό /12πχ.
ονομαστικό επιτόκιο 12%
μηνιαίο επιτόκιο = ονομαστικό/12=1%
πραγματικό επιτόκιο =(1+0,01)^12=1,01^12=1.1268
άρα το πραγματικό επιτόκιο είναι 12,68%Αυτό που πρέπει να ζητάμε (και που στις διαφημίσεις αναφέρεται με πολύ μικρά γράμματα) είναι το πραγματικό επιτόκιο (το γράφουν ΣΕΠΠΕ συνολική ετήσια πραγματική ποσοστιαία επιβάρυνση), και που ακόμα και στο -1 της οπελ είναι πάνω από μηδέν.
Για όποιον μπερδεύτηκε, το πραγματικό κόστος του δανείου είναι αυτό που αναφέρεται στο ΣΕΠΠΕ.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Φετος εχουν πουληθει περι τις 300.000 νεα αυτοκινητα.Τα 250.000 απο αυτα με καποια μορφη χρηματοδοτησης.Δυστηχως δεν μπορω να θυμηθω που το διαβασα,ισως στο Βημα της κυριακης.
Eννοείς καινούρια?
Γιατί ακόμα δεν έχουμε φτάσει στο όριο των 300χιλ. πωλήσεων για το 2004
http://tovima.dolnet.gr/demo/owa/tobhma.print_unique?e=B&f=14339&m=D04&aa=1
Eδω το διαβασα.
Εφέτος πουλήθηκαν περισσότερα από 300.000 καινούργια IX, από τα οποία τα 250.000 διατέθηκαν με χρηματοδοτικά προγράμματα μέσω τραπεζών. Σήμερα πολλές τράπεζες προχωρούν σε κατασχέσεις καινούργιων IX για τον λόγο ότι οι «ιδιοκτήτες» τους δεν μπορούν να ανταποκριθούν στην πληρωμή των δόσεων
-
Οι 300000 θα περιλαμβάνουν πάνω 30000 μεταχειρισμένα εισαγωγής (ήδη είμαστε στις 27000) δηλαδή πάνω από 1 στα 10 αυτοκίνητα .... Πριν λίγο καιρό είχα διαβάσει πως π.χ. πωλούνται περισσότερες ΒΜW (και καινούργιες-''παραεισαγωγές'') από ανεξάρτητους ντήλερ παρά από την αντιπροσωπία!
-
Ειδικα για τις ΒΜW οι τιμες στην Ελλαδα ειναι ΦΑΡΜΑΚΙ. Ακομα και οι 316 & ΜΙΝΙ ειναι πολυ φθηνοτερα στο εξωτερικο!!!!!!
-
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
Πριν λίγο καιρό είχα διαβάσει πως π.χ. πωλούνται περισσότερες ΒΜW (και καινούργιες-''παραεισαγωγές'') από ανεξάρτητους ντήλερ παρά από την αντιπροσωπία!Αυτό πρέπει να είναι αλήθεια. Στον Βόλο (όπου BMW - MB είναι στάνταρ 1) αν η 'Ιωλκός' είχε πουλήσει τόσες BMW που κυκλοφορούν, έπρεπε να έχει ένα οικοδομικό τετράγωνο για έκθεση.
Πάντως είδα BMW 116 με πινακίδες ΒΟΛΟΥ και πλαίσιο του dealer της ΛΑΡΙΣΑΣ. Για όσους ξέρουν την αντιπαλότητα των πόλεων, αυτό είναι λάδι στη φωτια...
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Πάντως είδα BMW 116 με πινακίδες ΒΟΛΟΥ και πλαίσιο του dealer της ΛΑΡΙΣΑΣ. Για όσους ξέρουν την αντιπαλότητα των πόλεων, αυτό είναι λάδι στη φωτια...
Ακόμα να βγάλετε ανέκδοτο του στυλ 'πως κάνει πιο άσχημη την 1; βάζεις πινακίδα από ΛΑΡΙΣΑ'
-
Ο χρήστης gmak έγραψε:
'Οταν μία τράπεζα κάνει κατάσχεση αυτοκίνητα, δεν τα πουλάει ένα ένα. Έχει έτοιμους τους εμπόρους και τα πουλάει πακέτο, αφού πρώτα έχει εισπράξει ποιος ξέρει πόσες δόσεις από κάθε αυτοκίνητο και μετά κερδίζει και από την πώληση τους.
οι κατασχέσεις δεν συμφέρουν τις τράπεζες, άλλωστε τα πολλά μεταχειρισμένα βλάπτουν την υγιή λειτουργία της αγοράς νέων από την οποία κερδίζει η τράπεζα. Νομίζω 2 έως 4 τεύχη των 4Τ πριν κάλυπταν εκτενώς αυτό το ζήτημα? δεν είμαι απολύτως σίγουρος.
kai se ka8e katasxesi exei na plirwsei h trapeza ton dikigoro kai to kostos ths nomikis diadikasias pou einai arketa shmantiko. ase pou prepei na breis xwrous gia fyla3i, na plirwnei asfaleia klp.
Sxetika me tis doseis, kalytera na agoraseis ena spiti me ta xrimata sou para autokinito, opote gia ena epitokio mexri 3% etisio kalytera na baleis doseis. H e3igisi einai apli: to spiti 8a au3isi tin a3ia tou me ta xronia, to autokinito se 10 xronia 8a exei xasei to 90% thas a3ias tou.
To problima einai oti to kostos twn daneiwn stin Ellada einai terastio.
ÁôïêÜ äÜíåéá...ðòòòòò