-
VW Golf IV 1.4. Σε 35,000 km, δύο φορές συμπλέκτη και τρεις τουλάχιστον επισκέψεις για check engine με το αμάξι να ρετάρει για άγνωστο λόγο ως και την πώληση του. Μία φορά παράθυρο συνοδηγού (το γνωστό πρόβλημα). Πλαστικά που μετά από 2 χρόνια σε πυλωτή θύμιζαν αμάξι 20ετίας (το ΙΜΑ βρίσκεται εκτός πυλωτής και τα πλαστικά του σκληρά μεν αλλά χωρίς να παρουσιάζουν αλλοιώσεις).
FIAT TIPO 1.6 i.e. Από τα 140,000 km και μετά.... πρακτικά όλα αλλάχτηκαν στον κινητήρα καταδεικνύοντας ότι ή α) το συνεργείο με έκλεβε ή β) το αμάξι είχε φτάσει προ πολλού τα 180,000 km κάτι που δεν θα μπορούσα να το δω καθώς το αγόρασα μεταχειρισμένο. Στο τέλος της ζωής του ήθελε περί τα 1000 € το έτος για να σταθεί όρθιο που πρακτικά αντικαθιστούσε το κόστος απαξίωσης.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
VW Golf IV 1.4. Σε 35,000 km, δύο φορές συμπλέκτη και τρεις τουλάχιστον επισκέψεις για check engine με το αμάξι να ρετάρει για άγνωστο λόγο ως και την πώληση του. Μία φορά παράθυρο συνοδηγού (το γνωστό πρόβλημα). Πλαστικά που μετά από 2 χρόνια σε πυλωτή θύμιζαν αμάξι 20ετίας (το ΙΜΑ βρίσκεται εκτός πυλωτής και τα πλαστικά του σκληρά μεν αλλά χωρίς να παρουσιάζουν αλλοιώσεις).Ε, καλό σας βγήκε εσάς... Εμάς στα 35Κ χλμ είχε πολλαπλάσιες επισκέψεις στο συνεργείο...
-
Tα πιο πολλά από όσα αναφέρθηκαν στις 146 είναι αναλώσιμα και δεν είναι ακριβως βλάβες. Ειδικά αν αναλογιστουμε και το είδος χρήσης που θα περιλάμβανε συχνό σκισιμο λογικό ειναι να θέλει φουσκες και ρουλεμαν . Τουλάχιστον αυτά δεν είναι πραγματα που να ενέχουν κινδυνο για την ασφαλεια του οδηγου ή ακινησία. Κάποια άλλα απο αυτά ήταν ίσως από κακή συντήρηση , πχ ιμάντες. Το έχουμε ξαναπεί , η alfaromeo ειναι ακριβή στα σερβις
Σε τα του θέματος συνέχεια. Αν κρίνω από τον εταιρικό στόλο , τα χειρότερα ειναι τα Audi. Όσα έχουμε , TFSI ή μη έχουν πάει απαντα σε αντιπροσωπεία στους πρώτους 3 μήνες χρήσης σε συνεργείο με θέμα , κατανάλωση λαδιού όπου στην πορεία αλλαξαν και εκκεντροφόρους με εντολή VAG. Και δεν ειναι να πεις ένα αλλα σε παραπάνω απο τα μισά με αλλαγή εκκεντροφόρου και φυσικά η αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία ειναι οτι ειναι λογική κατανάλωση .
-
Δεν μπορώ θα την κάνω την ερώτηση γιατί ταιριάζει με το topic.
Πιστεύετε ότι έχει μειωθεί η διαφορά αξιοπιστίας των διαφορετικών εταιρειών σε σχέση με το παρελθόν?
Δηλαδή παίρνουμε ότι μας αρέσει και ελπίζουμε να μην είμαστε άτυχοι ή υπάρχουν ακόμη σχετικά αναξιόπιστες εταιρείες? -
Ο χρήστης Apatilos έγραψε:
Δηλαδή παίρνουμε ότι μας αρέσει και ελπίζουμε να μην είμαστε άτυχοι ή υπάρχουν ακόμη σχετικά αναξιόπιστες εταιρείες?
Όσο αφορά εμένα αν ζούσα στην Γερμανία θα έπαιρνα ότι μου άρεσε.
Αφού ζω όμως σε αυτή την μπο@ρδελοχώρα κοιτώ την εγγύηση, το δίκτυο εξυπηρέτησης, αν έχω κάποιο βύσμα σε συνεργείο, κάποιο βύσμα στην εμπορία για την αγορά και την γενική αξιοπιστία όπως αυτή καταγράφεται από πελάτες, φήμες κλπ...Έτσι με βάση αυτή την άποψη **πολλοί **κατασκευαστές και 'χώρες κατασκευής' έχουν φάει άκυρο οριστικό από μένα.
-
Renault Megane Scenic 1.6 8V 1997.
-
Πραγματικα πιστευω οτι ολοι οι κατασκευαστες εχουν βελτιωθει,αλλοι πολυ και αλλοι λιγοτερο.......
ακομη και οι Ιταλοι τα τελευταια 2-3 χρονια εχουν βελτιωσει την εικονα τους κανοντας μεγαλη προοδο στο σχετικο τομεα!
Παρ'αυτα θεωρω οτι οι Ιαπωνο-Κορεατες ειναι μακραν πρωτοι σε αξιοπιστια και δυσκολα θα χασουν αυτη τη φημη που εχουν φτιαξει τοσα χρονια..... -
Ο χρήστης Greek έγραψε:
και φυσικά η αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία ειναι οτι ειναι λογική κατανάλωση .Η VW αναφέρει στα βιβλιαράκια ότι κατανάλωση λαδιού έως 1lt/1000χλμ είναι φυσιολογική...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
και φυσικά η αντιμετώπιση από την αντιπροσωπεία ειναι οτι ειναι λογική κατανάλωση .
Η VW αναφέρει στα βιβλιαράκια ότι κατανάλωση λαδιού έως 1lt/1000χλμ είναι φυσιολογική...
Εμ αυτά δεν είναι αυτοκίνητα τότε....
..............
..............
..............
Φριτέζες είναι! -
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
υπάρχει κόσμος που πληρώνει ένα σκασμό λεφτά και δέχεται να τον ειρωνεύονται κατα αυτό τον τρόπο...
-
Όλα τα μάνουαλ, όλων των εταιριών τις ίδιες παπαριές γράφουν για να είναι καλυμμένοι. Απλά στα Φάουβε συμβαίνει κιόλας.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
ναι αλλα εχει την γνωστη γερμανικη ποιοτητα κατασκευης,υλικα κορυφαια,εργονομια αψεγαδιαστη,φοβερη μεταπωληση και 20 με 30 αλογα παραπανω απ'οσα αναφερει ο κατασκευαστης.....
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Όλα τα μάνουαλ, όλων των εταιριών τις ίδιες παπαριές γράφουν για να είναι καλυμμένοι. Απλά στα Φάουβε συμβαίνει κιόλας.η φιατ δεν μου γράφου κάτι ανάλογο για το δικό μου κάρο...
-
Το χεις ψάξει επισταμένα? Σίγουρα γράφει κάπου. Και της Alfa γράφει και στο 500αρι μας. Πρέπει να είναι καλυμμένοι έναντι και του πιο άσχετου που δεν ξέρει καν από μπαίνει το λάδι στη μηχανή.
-
Ο χρήστης Apatilos έγραψε:
Δηλαδή παίρνουμε ότι μας αρέσειΑπλα αυτο.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Όλα τα μάνουαλ, όλων των εταιριών τις ίδιες παπαριές γράφουν για να είναι καλυμμένοι. Απλά στα Φάουβε συμβαίνει κιόλας.Πάντως στα δικά μου δεν γράφει κάτι τέτοιο κι έχω την εντύπωση πως ούτε στη Μερκέντα (αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στη φωτιά...)
Δεν εννοώ ότι τα PSA είναι καλύτερα, πιο αξιόπιστα, κτλ, απλά δεν γράφουν τέτοιες παπαριές...
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Tα πιο πολλά από όσα αναφέρθηκαν στις 146 είναι αναλώσιμα και δεν είναι ακριβως βλάβες. Ειδικά αν αναλογιστουμε και το είδος χρήσης που θα περιλάμβανε συχνό σκισιμο λογικό ειναι να θέλει φουσκες και ρουλεμαν . Τουλάχιστον αυτά δεν είναι πραγματα που να ενέχουν κινδυνο για την ασφαλεια του οδηγου ή ακινησία. Κάποια άλλα απο αυτά ήταν ίσως από κακή συντήρηση , πχ ιμάντες. Το έχουμε ξαναπεί , η alfaromeo ειναι ακριβή στα σερβιςΣκισιμο μπααα... Το αμαξι δεν εχει στρωθει ποτε στη ζωη του. 10 χρονια το οδηγουσε ο πατερας μου μεχρι να πεσει στα χερια μου για 1 χρονο μονο.
Κι ο πατερας μου μπορει να διδαξει σε πολλους ταξιτζιδες πως να αλλαζουν ταχυτητα στις 1.200 στροφες οποτε μονο σκισιμο δε το λες.
1 χρονο στα χερια μου με συνολο πες 20 εκκινησεις κοντραδικες και καμια 30αρια φορες στροφιλικι απο 5 χιλιομετρα, δεν εβγαλε τιποτα και μαλιστα ανοιξε αισθητα ο κινητηρας του!
Μονο ο συμπλεκτης ειχε σε 1.000 χλμ οση φθορα ειχε σε 170.000 χλμ (δεν εχει αλλαχτει ποτε). -
Διαβάζω όλα τα παραπάνω και λέω να μη μιλήσω από σεβασμό και οίκτο για τους συμφορουμίστες που τόσο έχουν ταλαιπωρηθεί. Τι να πω δηλαδή; Για το Daihatsu Rocky που πουλήθηκε με 215Κ χλμ μετά από 17.5 χρόνια και δε μας είχε αφήσει ποτέ και πουθενά; Που δεν έπαθε ούτε μία βλάβη; Που είχε ακόμα τον εργοστασιακό συμπλέκτη;
Ή για το Grand Vitara που πήρε τη θέση του και στις 130Κ χλμ παραμένει σαν καινούριο; Μα ειλικρινά σας το λέω, δεν έχω δει άλλο αυτοκίνητο που να δείχνει τόσο ανεπηρέαστο από τα χλμ. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ή για το Grand Vitara
Σε ποιο μοντέλο αναφέρεσαι; Το 1600άρι ή δίλιτρο;
Το πιο αναξιόπιστο αυτοκίνητο που είχατε ποτέ