-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για πολύ κόσμο το όνομα Alfa Romeo είναι πολύ πιο πρίμιουμ, λόγω ιστορίας φυσικα... Αν μιλάμε για αυτά τα δύο μοντέλα και για το εσωτερικό τους, δυο μικρομεσαία χατς είναι, δεν είναι δα και λιμουζίνες. Ο κολλημένος Μπεμβεδάκιας δεν θα κοιτάξει ποτέ την Α και ο κολλημένος Αλφαρομεάκιας ποτέ την Β. Οι νορμάλ άνθρωποι, θα τις κοιτάξουν και τις δύο.Aν μιλαμε σε επιπεδο Badging, Και τι αντικτυπο θα εχει το αντιστοιχο μπρελοκ στα ματια μιας αιθεριας υπαρξης, ή ενος
γειτονα, φιλου, κτλ, δεν εμπεριεχει καθολου ουσια. Οι υποψηφιοι αγοραστες που γνωριζουν και απαιτουν την εννοια premium
να ισχυει στην επιλογη τους, θα κοιταξουν να βολευτουν στο εσωτερικο, και θα ασχοληθουν αρκετα με λεπτομερειες σε επιπεδο εργονομιας, φινιρισματος και ανεσης. Το τελευταιο μπορει να το προσφερει και η Giulietta οπως και την εξαιρετικη εικονα. Μεχρι εκει ομως. Επιπλεον οσο και να ανηκουν στην κατηγορια των hatchback μικρομεσαιων το premium στοιχειο υπαρχει. Οπως υπαρχει και σε ενα Α3, απεναντι σε ενα Fiat GP (ακραια συγκριση, αλλα και τα δυο ειναι μικρομεσαια...)
Το οτι παλαιοτερα δεν συναντουσαμε premium Μικρομεσαια, δεν σημαινει οτι σημερα δεν υπαρχουν.
Γενικα δεν διαφωνω με το 'ονομα Alfa Romeo' ουτε και με οσα αναφερεις για τους 'κολημμενους'. Οι νορμαλ ανθρωποι φυσικα και θα κοιταξουν και τις δυο, απλα απο την πλευρα μου, υποστηριζω την αλλη αποψη αν θελεις, αυτη που θετει ως πρωτη προτεραιοτητα, με το διολου ευκαταφρονητο ποσο των +23κ και πανω, να εχει και μια αντιστοιχη, για τα δεδομενα/ανταγωνισμο γενικοτερη ποιοτητα κατασκευης, εστω και σε ενα μικρο βαθμο, εις βαρος της λιγο πιο
'πικαντικης' αισθησης στην οδικη συμπεριφορα. -
Ιταλικό μισο-premium με...ψυχή (και σώμα)
Γερμανικό premium
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
...Ποια παπάκια? Εδώ σε λίγο θα χρησιμοποιείται για τη VW!
[mode vw fanatic owner on]
Ψιτ φιλαράκι λίγες οι κουβέντες για τα Βολκσβαουγεν έτσι ...
Πρόκειται για τα άγια δισκοπότηρα της παγκόσμιας αυτοκινητικής ιστορίας.
Ποια 1 και ποια Τζιουλέτα τώρα? Με playmobil θα ασχολούμεθα ??
[mode vw fanatic (extremely proud) owner off] -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
...
Ποια παπάκια? Εδώ σε λίγο θα χρησιμοποιείται για τη VW!
[mode vw fanatic owner on]
Ψιτ φιλαράκι λίγες οι κουβέντες για τα Βολκσβαουγεν έτσι ...
Πρόκειται για τα άγια δισκοπότηρα της παγκόσμιας αυτοκινητικής ιστορίας.
Ποια 1 και ποια Τζιουλέτα τώρα? Με playmobil θα ασχολούμεθα ??
[mode vw fanatic (extremely proud) owner]Το Golf είναι πιο premium από τη Giulietta
(according to VW fans)
-
Τι πάει να πει premium? Κάτι ακριβότερο από το μέσο όρο που να δικαιολογεί αυτή τη διαφορά λόγω brand image ή λόγω ανώτερης τεχνολογίας;
Γιατί αν είναι έτσι, η νέα 3 αρα ίσως να είναι, αλλά σίγουρα όχι η νέα 1. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Oντως ο ορος premium εχει ξεφτιλιστει.Το οτι ειναι BMW δε σημαινει αυτοματως πως ειναι premium σε ολες τις κατηγοριες,Με αυτη τη λογικη premium ειναι και η A-Class.
H 1 ως γνωστον εχει καλη κατασκευη και ποιοτητα αλλα μεχρι εκει.Εξισου καλη κατασκευη εχει και το Golf αλλα δε βλεπω να το λεει κανεις premium.Ο ορος premium πολυ απλα εχει εξελιχθει. Σε μεγαλο βαθμο χαρις και την τεχνολογια, εκτος απο το Marketing.
Παλαιοτερα premium ηταν ΜΟΝΟ οι Rols Royce, Bentley, Jaguar, 500αρες Merc, και οι 7αρες Bmw. Σιγα σιγα, αυτο προχωρησε, προς τα κατω.
(To Golf, μιας και το ανεφερες σαφεστατα και δεν ειναι premium. Trendy και wannabe premium μπορει να θεωρηθηκε. Μεχρι εκει ομως.)Σημερα πλεον, υπαρχουν ΚΑΙ premium μικρομεσαια:
http://en.wikipedia.org/wiki/Luxury_vehicle
'The premium compact segment or small-luxury class is relatively new, having been initiated by several European brands in the mid-2000s, and constitute the least expensive offerings in their lineups. These cars are targeted at a niche market of young customers who have a more refined taste in their automobiles and the means to pay for them.
By offering a smaller, lighter, more fuel-efficient, and less expensive vehicle, this serves to introduce a younger customer to the luxury marque, in hopes of retaining the coveted customer loyalty. This includes the Audi A3, BMW 1 Series, Lexus CT, and Mercedes-Benz B-Class.' -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ο ορος premium πολυ απλα εχει εξελιχθει. Σε μεγαλο βαθμο χαρις και την τεχνολογια, εκτος απο το Marketing.Ξεκάθαρα θέμα marketing ο όρος premium. 'Όνομα','εικόνα', 'φήμη', 'εμφάνιση' 'ποσότητα εξοπλισμού' και 'ποιότητα' που διαφημίζονται!
Σε σχέση με την τεχνολογία τι παραπάνω είχε η προηγούμενη 116i Lifestyle (την νέα δεν την γνωρίζω) που κόστιζε όσο το μεσαίο Mazda 6? Το start&stop? Την πισωκίνηση? Το Α3. Το TSi που υπάρχει και σε Octavia5 και σε Leon ή τα περισσότερα εξαρτήματα του που βρίσκονται και σε VW ή Skoda? ... ή το 'ανέκδοτο' A class?
Στα 'premium' θα μπορούσε να είναι η Delta. Με τις 2χρωμίες της, τα βελούδα και τα νίκελ της, τα φιμέ της και τα δέρματα της, τους turbo κινητήρες της κλπ ή οι εκδόσεις Ghia στα Ford!
Και ξεκάθαρα θέμα 'εταιρίας'. Premium θεωρήθηκε το Smart επειδή υπήρχε από πίσω η Mercedes. Το ίδιο θα συνέβαινε και αν έβγαζε κατι αντίστοιχο η BMW, η Audi, ... η 'ακριβές' εταιρίες Saab και Volvo κλπ.
Παλιότερα πάντως πολύ σωστά αναφέρεις Γρηγόρη πως τα premium ήταν (και έπρεπε να είναι) μόνο τα μεγαλα κορυφαία μοντέλα εταιριών που είχαν το όνομα και την φήμη της πολυτέλειας και της υψηλής τιμής.Premium ήταν πριν λίγο καιρό και μια μικρή Jaguar που απο κάτω ήταν ΜΟΝΟ ... Mondeo αλλά είχε το σήμα Jaguar.
Premium ήταν και το προηγούμενο A4 που πλέον είναι ένα ... Seat Exeo επειδή είχε το σήμα Audi.Προσωπικά ποτέ δεν είδα τις Alfa ως premium (με την ερμηνεία της εικονας και του εξοπλισμού). Θα τις έλεγα luxury, sporty αλλά όχι premium. Ίσως απο αυτο το group ... η Lancia. Που και στο Υ έβαλε υφασμα, δέρμα, βελούδο, 'γυαλάδες', ηλιοροφές και ζάντες κλπ!
-
wikipedia.
μάιστα μάιστα.
τώρα ειδικα που βγαίνει κι η μούρη του ιδρυτή, γίνεται ακόμα πιο pedia.
-
Παλαιοτερα premium ηταν ΜΟΝΟ οι Rols Royce, Bentley, Jaguar, 500αρες Merc, και οι 7αρες Bmw. Σιγα σιγα, αυτο προχωρησε, προς τα κατω.
Ατόπημα. Βάζεις στο ίδιο καλάθι αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής με άλλα ειδικής παραγγελίας και σχεδόν χειροποίητα που κοστίζουν 10 φορές τα πρώτα.
-
Για μενα σημασια εχει τι παιρνεις και τι θες να παρεις με τα χρηματα που διαθετεις.
Ολα τα αλλα ειναι pipes.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Για μενα σημασια εχει τι παιρνεις και τι θες να παρεις με τα χρηματα που διαθετεις.Ολα τα αλλα ειναι pipes.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Όλα είναι σωλήνες;
Συμφωνώ πάντως. Να 'χαμε να λέγαμε. Πρίμιου Μπεμβε σειράς 1 και πρίμιουμ σκουτεράκι Gillera! Σαφώς πιο μουράτο από τα κορεάτικα σκουτεράκια...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Παλαιοτερα premium ηταν ΜΟΝΟ οι Rols Royce, Bentley, Jaguar, 500αρες Merc, και οι 7αρες Bmw. Σιγα σιγα, αυτο προχωρησε, προς τα κατω.
Ατόπημα. Βάζεις στο ίδιο καλάθι αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής με άλλα ειδικής παραγγελίας και σχεδόν χειροποίητα που κοστίζουν 10 φορές τα πρώτα.
Aτοπημα για την δικη σου λογικη. Ακομα και οι 500αρες -μαζικης παραγωγης- ειχαν δυνατοτητα customization εργοστασιακου επιπεδου. Rolls και Bentley τουλαχιστον στις δεκαετιες 70' και επειτα, που μαθαμε και ως Ελληνες μαζικα, τι σημαινει αυτοκινητο, περα απο την κοπη-ραφη δερματος εσωτερικου, και κατασκευη κινητηρα, σε ενα σημαντικο βαθμο ειχαν συμβατικη γραμμη παραγωγης. Εκτος αν θεωρεις οτι οι 8,500 περιπου silver shadow παραγωγης 1977-1980, ηταν χειροποιητες και περιορισμενης παραγωγης ΓΕΝΙΚΑ..Συγκριτικα ηταν, με την πληρη εννοια του ορου ομως δεν ηταν.
Και εν πασει περιπτωση, στεκεσαι σε κατι το οποιο δεν αφορα την ουσια της συζητησης.
Παλαιοτερα premium αυτοκινητα υπηρχαν σε τετοιες κατηγοριες οπως προανεφερα. Σταδιακα, αυτες προχωρησααν προς τα κατω.
Περα απο την μαρκετινιστικη ανακαλυψη, υπαρχει και ουσια, στον ορο premium. Σιγουρα οχι στον βαθμο πολυτελειας, των πανακριβων 5μετρων λιμουζινων, αλλα υπαρχει. Αυτη την στιγμη, η νεα σειρα 1 απολυτως δικαιολογημενα, κατα την γνωμη μου, υποστηριζει στο επακρο τον ορο αυτο. Αντιστοιχα η Giulietta οχι. Δεν ειναι κατι το κακο/τρομερο, ουτε αποτελει μειονεκτημα οδηγικο φυσικα, καμμια σχεση. Ειναι ομως ενας παραγοντας σημαντικος για καποιους, οπως για αλλους ειναι οι επιδοσεις κτλ, και αξιζει/δικαιουται να προβαλλεται ως χαρακτηριστικο και προτερημα αντιστοιχα για καποια μοντελα, εναντι καποιων αλλων. -
4T Δεκεμβρίου:
Giulietta 170 TCT, 0-100: 9'Δηλαδή κανά δευτερόλεπτο πιο αργή από την Mito με το ίδιο κιβώτιο και ...35 άλογα λιγότερα.
-
Καλα, δεν παίζει αυτο το νούμερο.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Κατι εχουν οι 4τροχοι με την 170αρα Giulietta. Mετρανε 8,7sec στα 100km/h για την χειροκινητη, και τωρα 9sec με την TCT.
Oλοι, μα ολοι σχεδον οι υπολοιποι, ξενοι αλλα και καποιοι Ελληνες δοκιμαστες, γραφουν γυρω στα 8-8,2sec για την χειροκινητη 170αρα Giulietta...Μηπως δοκιμαζουν εκκινηση στην θεση D, του DNA? -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
4T Δεκεμβρίου:
Giulietta 170 TCT, 0-100: 9'Δηλαδή κανά δευτερόλεπτο πιο αργή από την Mito με το ίδιο κιβώτιο και ...35 άλογα λιγότερα.
Καλά ότι από τη στιγμή που δεν έχει launch control εννοείται ότι θα ήταν πιο αργή από τη manual. Απλά το συγκεκριμένο νούμερο είναι υπολογισμένο στην τύχη, έτσι για να γεμίσει το κουτάκι δίπλα στο 0-100. Μόνο το VAG που απευθύνεται σε...αφελείς ανακοινώνει χαμηλότερα νούμερα για τα DSG κι ας μην έχουν LC.
-
Ερώτηση : Γεμίζει η τρίτη για να φτάσει τα 100
Μήπως το 8,7 παίζει να είναι στο Normal ? -
Καμία σύγχρονη Alfa δεν 100αριζει με μία αλλαγή και αυτός είναι και ένας από τους λόγους που τα 0-100 τους δεν είναι όσο καλά θα φανταζόταν κανείς βάσει χαρακτηριστικών (βλέπε μοντέλα με Tbi πχ). Επίσης εκτός από την αδυναμία σωστής εκκίνησης λόγω TCT υπάρχει και το ΜΗ απενεργοποιούμενο αντισπιν. Θέλω να πιστεύω ότι όλες οι μετρήσεις που αφορούν μοντέλα με DNA γίνονται στο D...
-
Δηλαδή κανά δευτερόλεπτο πιο αργή από την Mito με το ίδιο κιβώτιο και ...35 άλογα λιγότερα.
πιο λίγα πρέπει να είναι πραγματικά και είναι κ περίπου 250 κιλά ελαφρύτερη η μιτο
το περιοδικό κ το σεατ φρ + κουπρα βγαζει πιο αργά από τα άλλα περιοδικά -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Καμία σύγχρονη Alfa δεν 100αριζει με μία αλλαγή και αυτός είναι και ένας από τους λόγους που τα 0-100 τους δεν είναι όσο καλά θα φανταζόταν κανείς βάσει χαρακτηριστικών (βλέπε μοντέλα με Tbi πχ). Επίσης εκτός από την αδυναμία σωστής εκκίνησης λόγω TCT υπάρχει και το ΜΗ απενεργοποιούμενο αντισπιν. Θέλω να πιστεύω ότι όλες οι μετρήσεις που αφορούν μοντέλα με DNA γίνονται στο D...Μάλιστα .
Απλά εξακολουθεί να μου κάνει εντύπωση ( ακούγοντας τον ήχο της το λέω ) ότι για να πιάσει 100 σχεδόν τελειώνει η 3η.
Πόσες χιλιόμετρα βγάζει η 3η ανά 1000 στρ/λεπτό ?Αν από την άλλη είναι τόσο κοντή η κλιμάκωση , θα έπρεπε ( αν δεν κάνω λάθος ) τουλάχιστον να γεμίζει καλύτερα-γρηγορότερα.
Ετσι έβγαλα το συμπέρασμα για το Normal . Δηλαδή γεμίζει λιγότερο επιθετικά και αλλάζει κοντά στις 5.000
Alfa Romeo Giulietta