-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Επειδή πολύ στην οικολογία το ρίξαμε και οι έλληνες είναι πρωταθλητές σε αυτήειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω που κολλάει η ειρωνία σου...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Απλά διόρθωσα ότι το co2 δεν είναι ένα αθώο αδρανές αέριο.
Είπα ότι είναι αβλαβές για τον άνθρωπο. Με ενδιαφέρει δε πολύ περισσότερο η υγεία η δική σου σήμερα από το οικοσύστημα της πολικής αρκούδας σε 50 χρόνια από τώρα...
θαρρείς οτι αυτό μπορεί να επηρεαστεί σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα από την ανθρώπινη δραστηριότητα?
αλέξανδρε η αρκούδα χάνεται στον κύκλο της εξέλιξης... αν δεν ήταν ο άνθρωπος (που επαναλαμβάνω συμβάλει πολύ λιγότερο από όσο λέγεται) θα ήταν σεισμική διέγερση κλπ κλπ -
Ο χρήστης junior gt έγραψε:
Science Illustrated, μάλιστα
Δε γνωρίζω το περιοδικό.
Είπα έβαλα αναζήτηση και χρησιμοποίησα το πρώτο - πρώτο link που έβγαλε αφού το ότι το co2 συμβάλλει και στην τρύπα του όζοντος και στο φαινόμενο του θερμοκηπίου είναι γνωστό τοις πάσι.
Και το έβαλα επειδή είπες ότι το ακούς πρώτη φορά. Οπότε τώρα θα είναι δεύτερη.
Εάν το συγκεκριμένο περιοδικό δε σε εκφράζει δεν μπορώ να κάνω τίποτα γι'αυτό.
sorry ετσι?καλό είναι να μπορείς να φιλτράρεις τον google και τις επιλογές του... δεν κατέχει το αλάθητο και κατα κανόνα γράφεται από δημοσιογράφους που η προηγούμενη δουλεία τους ήταν πωλητές ψυγείων στον κοτσόβολο...
-
και για να μην πολυλογούμε...
από το επίσημο site της toyota ...http://www.toyota.gr/cars/new_cars/yaris/fullspecs.aspx
αν βρείτε έναν πνευμονολόγο ρωτήστε για τα μικροσωματίδια , την τάξη μεγέθους τους, την ικανότητα φιλτραρίσματος του αναπνευστικού μας συστήματος και το γ@μησι που τρώνε οι πνεύμονες από δαύτα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Απλά διόρθωσα ότι το co2 δεν είναι ένα αθώο αδρανές αέριο.
Είπα ότι είναι αβλαβές για τον άνθρωπο. Με ενδιαφέρει δε πολύ περισσότερο η υγεία η δική σου σήμερα από το οικοσύστημα της πολικής αρκούδας σε 50 χρόνια από τώρα...
θαρρείς οτι αυτό μπορεί να επηρεαστεί σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα από την ανθρώπινη δραστηριότητα?
αλέξανδρε η αρκούδα χάνεται στον κύκλο της εξέλιξης... αν δεν ήταν ο άνθρωπος (που επαναλαμβάνω συμβάλει πολύ λιγότερο από όσο λέγεται) θα ήταν σεισμική διέγερση κλπ κλπΥπερέβαλα στα χρόνια Κώστα για να δείξω ότι το CO2 είναι το μικρότερο από τα προβλήματά μας ακόμα και αν επέφερε αλλαγές σε μόλις 50 χρόνια. Συμφωνώ ότι η υπερθερμανση δεν είναι επαρκώς τεκμηριωμένη.
-
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Έτσι ακριβώς.
Και για ενίσχυση των ανωτέρω, ξέρετε πολλούς που έχουν αντικαταστήσει τον ληγμένο καταλύτη τους;εγώ το είχα κάνει στο Tipo μου....
-
Εσύ δε μετράς, αγόρασες υβριδικό.
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Έτσι ακριβώς.
Και για ενίσχυση των ανωτέρω, ξέρετε πολλούς που έχουν αντικαταστήσει τον ληγμένο καταλύτη τους;Εμένα(στο παλιό μου αυτοκίνητο)
Άντε, να σε μετρήσουμε.
Έτσι ακριβώς.
Και για ενίσχυση των ανωτέρω, ξέρετε πολλούς που έχουν αντικαταστήσει τον ληγμένο καταλύτη τους;Πότε λήγει ο καταλύτης;
I rest my case.
-
Πότε λήγει;
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πότε λήγει;Στις χώρες που έχουν ΚΤΕΟ δεν υπάρχει ημερομηνία λήξεως.
Εδώ έχουν τυπωμένη την ημερομηνία λήξης με inkjet (όπως τα γάλατα). -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Πότε λήγει;
Στις χώρες που έχουν ΚΤΕΟ δεν υπάρχει ημερομηνία λήξεως.
Εδώ έχουν τυπωμένη την ημερομηνία λήξης με inkjet (όπως τα γάλατα).Θέμα ΚΤΕΟ είναι ή θέμα ρύπων ; Αν κάποια στιγμή αρχίζεις να έχεις 'τρελλές' εκπομπές, χωρίς κάποιο μηχανικό πρόβλημα, τότε δεν πρέπει ν' αλλάξεις καταλύτη;
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... 112653619#
-
Οσον αφορά στα περιβαλλοντικά (εισπρακτικά θέλει να πει, αλλά του ξέφυγε) θέματα που προκύπτουν από την άρση της πετρελαιοκίνησης και ιδίως στη νοθεία των καυσίμων, θα πρέπει να αναφέρουμε πως όλα τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5 και άνω διαθέτουν τόσο εξελιγμένα συστήματα ελέγχου της ποιότητας του καυσίμου ώστε αν κάποιος γεμίσει το ρεζερβουάρ του με πετρέλαιο θέρμανσης ή νοθευμένο το μόνο που θα καταφέρει θα είναι να διανύσει ελάχιστα μέτρα καθώς μετά το όχημα ακινητοποιείται αυτόματα ώστε να προστατευθεί ο κινητήρας αλλά και το περιβάλλον. Οπότε το θέμα της νοθείας -σύμφωνα με τους μηχανολόγους των αυτοκινητοβιομηχανιών- έχει λυθεί από τα εργοστάσια παραγωγής με τη χρήση υψηλής τεχνολογίας
Μπράβο πρόοδος.
Γιατί σε C220d, 320d και Ford pickup που γνωρίζω, όλα τριετίας, το καίει το θερμανσης μια χαρά. -
Αν όντως σταμάταγε σχεδόν αμέσως το αυτοκίνητο, δηλαδή δίπλα στο πρατήριο , δεν θα ήταν ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΚΟ.
-
Σε λίγο θα διαβάσουμε ότι καίει και λάδι τηγανίσματος και βγάζει τουλίπες από την εξάτμιση... Ειλικρινά οι περισσότεροι δημοσιογράφοι πρέπει να εκτελεστούν! Χώροι υπάρχουν (κατά το λεφτά υπάρχουν). Γουδί, Καισαριανή, Γεντί Κουλέ.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
θα πρέπει να αναφέρουμε πως όλα τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5 και άνω διαθέτουν τόσο εξελιγμένα συστήματα ελέγχου της ποιότητας του καυσίμου ώστε αν κάποιος γεμίσει το ρεζερβουάρ του με πετρέλαιο θέρμανσης ή νοθευμένο το μόνο που θα καταφέρει θα είναι να διανύσει ελάχιστα μέτρα καθώς μετά το όχημα ακινητοποιείται αυτόματα ώστε να προστατευθεί ο κινητήρας αλλά και το περιβάλλον. Οπότε το θέμα της νοθείας -σύμφωνα με τους μηχανολόγους των αυτοκινητοβιομηχανιών- έχει λυθεί από τα εργοστάσια παραγωγής με τη χρήση υψηλής τεχνολογίας
χαχα καλο...
οποτε τα εργαστηρια δεν χρειαζεται να προμηθευονται πανακριβα όργανα, ουτε να ταλαιπορούνται οι υπάλληλοι με εκπαίδευση, διαπίστευση του εργαστηρίου, διακριβώσεις των οργάνων καθε χρόνο και λοιπα χαριτωμένα...Αγοραζει το υπουργείο μια εικοσάδα πετρελαιοκίνητα euro5 (φήμες οτι θα τα δωσουν δωρο οι εισαγωγείς ελέγχονται ως ανακριβείς) που θα οργώσουν την επικράτεια βάζοντας πετρελαιο απ'ολα τα πρατηρια που θα βρίσκουν στο δρόμο τους.
θα το αφήνουν να δουλευει κανα 5λεπτο και αν δε σβηνει θα τους δινουν τη βεβαιωση και θα πηγαινουν στον επομενοΣε λίγο θα διαβάσουμε ότι καίει και λάδι τηγανίσματος και βγάζει τουλίπες από την εξάτμιση...
λαδι τηγανίσματος καινε σιγουρα τα λιγο πιο παλια μοντελα (δεν ξερω αν γινεται στα common rail) με πολυ καλα αποτελεσματα.
το θεμα ειναι που θα βρεις τοσο λαδι για να κινεις το αυτοκινητο σουγια τους δημοσιογραφους μη λες πολλα.
Οπως ολοι ξερουμε, είναι οι άνθρωποι που τα ξέρουν όλα
αναλογα τι 'πουλαει' ή καλυτερα τι 'πληρωνει' την καθε εποχή -
ταβερνιαρης σε παλιο nissan diesel καιει τα τηγανολαδα του εδω και χρονια. και το μονο που κανει ειναι απλα να τα περναει απο κοσκινο (μην περασει και καμια πατατα μεσα ) και να αλλαζει φιλτρο λαδιου πιο συχνα.
το θυμαμε να το κανει απο τοτε που ειμουν πιτσιρικας και το nissan ακομα προχωραει
-
Είναι εντυπωσιακό ότι μερικά περιοδικά παρουσιάζουν το diesel σαν να είναι το παραδεισιο ποτό του θεού. πχautoτρίτη
-
ελατε ρε παιδια λαδια απο τηγάνι ας ειμαστε σοβαροι ..
-
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;