-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Παρα πολλοι εχουν κανει αρκετα περισσοτερα αλλα ειναι φυσικο να μην βρισκονται εδω γιατι απλα δεν εχουν προβλημα.
Εδω συνηθως μπαινει καποιος για να ρωτησει κατι, να λυσει αποριες του η να πει το προβλημα του.
Και προβληματα ειδικα τελευταια δεν βλεπω κανενα. Αυτο κατι λεει.+10000000000000000
-
Μόλις διάβασα ότι άνοιξε οριστικά ο δρόμος για την πετρελαιοκίνηση σε όλη την επικράτεια (για κινητήρες Euro 5 & Euro 6). Πώς πιστεύετε ότι θα επηρεάσει η κίνηση αυτή (δεδομένου ότι το κόστος για αγορά αυτοκινήτων με τους κινητήρες αυτούς είναι συγκριτικά πιο αυξημένο, όπως και το κόστος λειτουργίας τους) την υγραεριοκίνηση; Προσωπικά πιστεύω ότι σίγουρα θα περιοριστούν ελαφρώς οι εγκαταστάσεις (πόσοι μπορούν να πουλήσουν το παλιό για να πάρουν καινούργιο;), ενώ θέλω να πιστεύω ότι θα πέσει η τιμή του καυσίμου και των όποιων μετατροπών έτσι, ώστε να γίνει/παραμείνει ελκυστικό σε σχέση με το πετρέλαιο (στο σημείο αυτό δεν είμαι τόσο αισιόδοξος, αλλά ελπίζω....). Για να δώσω ένα παράδειγμα, ένας φίλος που ψάχνονταν για Fiat Panda τον Σεπτέμβριο του είπαν από την αντιπροσωπεία ότι το επιπρόσθετο κόστος για ντίζελ ή υγραεριοκίνηση ήταν περίπου το ίδιο. Εσείς τί θα κάνατε;
-
Θα έπαιρνα το πετρέλαιο χωρίς δεύτερη σκέψη.
Σαφώς και η άρση της απαγόρευσης θα επηρεάσει μακροπρόθεσμα τις μετατροπές. Ποιός θα καθήσει να κάνει όλα αυτά σε λίγα χρόνια αφού μπορεί να έχει την οικονομία με όλες τις εργοστασιακές εγγυήσεις με το πετρέλαιο? Φυσικά είναι κυρίως θέμα συσχετισμού τιμών των καυσίμων, εκεί είναι το παιχνίδι. -
Επειδη το συντριπτικο συνολο των Ελληνων δεν ειναι πλεον σε θεση να παρουν καινουργιο αυτοκινητο σε οποιαδηποτε μορφη (η ανταλλαγη εχει σχεδον πεθανει), η υγραεριοκινηση θα ειναι η πρωτη επιλογη ακομα για εξοικονομηση.
Φετος εχουν γινει σχεδον 200.000 τοποθετησεις με ρυθμο περιπου 2500 τον μηνα. Αν κατεβει και αλλο το κοστος και αλλοι θα το προτιμησουν.
Βεβαια οσο πιο πολλες τοποθετησεις γινονται τοσο πιο πολυ μπαινουμε στο στοχαστρο των πονηρων φοροκυνηγων του παρακρατους μας για τα διαφυγοντα κερδη απο την μειωση καταναλωσης βενζινης και ως γνωστον καποια στιγμη θα μας βαλουν στη γωνια, αν και το απευχομαι φυσικα. -
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Παρα πολλοι εχουν κανει αρκετα περισσοτερα αλλα ειναι φυσικο να μην βρισκονται εδω γιατι απλα δεν εχουν προβλημα.
Εδω συνηθως μπαινει καποιος για να ρωτησει κατι, να λυσει αποριες του η να πει το προβλημα του.
Και προβληματα ειδικα τελευταια δεν βλεπω κανενα. Αυτο κατι λεει.+10000000000000000
αυτο ακριβως λεω και εγω πολυ μπλα μπλα για το τπτ αν ο εγκαταστατης ειναι σωστος κτα 99% ολα θα δουλευουν ρολοι!
-
εμείς σε τρια αμαξια κλείσαμε 1,5 χρόνο κ με 45.000, 30.000, 15.000 δεν έχουμε κανένα πρόβλημα προς το παρόν. **ΕΚΤΟΣ **από ότι κ τα 3 αμάξια χρειαστήκαν από ένα πολλαπλασιαστή (αλλά στα δυο ίμπιζα ήταν πάνω ο 'ευπαθής' εργοστασιακός, το άλλο το πριμέρα, εχει 240.000 χλμ, οπότε τίτεται θέμα πόσο % επιβάρυνση απο το lpg έχουμε για τη βλάβη )
Το θέμα είναι ότι αλλάξαμε μπουζί κ δεν βάλαμε τα ειδικά για lpg -
Μην είσαι σίγουρος ότι αν έβαζες ειδικά μπουζί για lpg θα τους γλύτωνες. Πολλοί που άλλαξαν μπουζι ξανάβαλαν τα μαμά γιατί είχαν προβλήματα με τα ''ειδικα''. Γιαυτό πολλοί εγκαταστάτες προτείνουν να μην κάνουμε πειράματα με τα μπουζι και να κρατάμε τα μαμα με ίσως πιό συχνούς ελέγχους- αλλάγές (πχ αντί στα 60 στα 45 χιλ χλμ)
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
εμείς σε τρια αμαξια κλείσαμε 1,5 χρόνο κ με 45.000, 30.000, 15.000 δεν έχουμε κανένα πρόβλημα προς το παρόν.Και γω ξερω αρκετα ιχ με υγραεριο και κανενα δεν εχει βγαλει καμια απολυτως ζημια. Πανω απ΄τα μισα δε, εχουν κανει πανω απο 50.000χλμ ή και πολλαααααα περισσοτερα. Μιλαμε και για υγρου και για αεριου ψεκασμου μετατροπες.
Εν κατακλειδι, αν το ρυθμισεις καλα θα βγεις υπερκερδισμενος απο τη μετατροπη.
-
Ο χρήστης konos έγραψε:
Μόλις διάβασα ότι άνοιξε οριστικά ο δρόμος για την πετρελαιοκίνηση σε όλη την επικράτεια (για κινητήρες Euro 5 & Euro 6).Μμμμ, για να σκεφτω, βγαζει ενας υπουργος μια αποφαση μια μερα πριν αλλαξει η κυβερνηση.
Μαλλον θα ειναι γιατι δεν αντεχει να φυγει πριν κανει ενα τελευταιο καλο για τον απλο κοσμακη...Ενας αυτος και αλλος ενας ο Λοβερδος που την τελευταια του μερα αποφασισε να επιτρεψει την ιδρυση ιατρικων κεντρων και απο σουπερ-μαρκετ.
Εκεινου ομως μαλλον του σφυριξανε οτι θα παραμεινει υπουργος και στη νεα κυβερνηση και ειπε να το ξανασκεφτει...θα φανε καλα οι εισαγωγεις, τα μαστορια, αυτοι που πουλανε ωτοασπιδες και μασκες, οι πνευμονολογοι, οι βενζιναδες και οι νονοι (αυτοι που βαφτιζουν το θερμανσης κινησης και το μπασταρδο γαλαζοαιματο)
-
πολλοί εγκαταστάτες προτείνουν να μην κάνουμε πειράματα με τα μπουζι και να κρατάμε τα μαμα με ίσως πιό συχνούς ελέγχους- αλλάγές (πχ αντί στα 60 στα 45 χιλ χλμ)
Έχω φυλλάδιο εγκαταστάτη που λέει ότι επειδή το υγραέριο είναι πολύ καθαρό καύσιμο σε σχέση με τη βενζίνα και κάνει τέλεια καύση χωρίς να αφήνει επικαθήσεις, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα μπουζί έως και ΔΙΠΛΑΣΙΟ χρόνο από τον κανονικά προτεινόμενο.
-
Ο χρήστης panagos22 έγραψε:
ωραιες οι θεωριες... ποιες μαρκες ειναι πιο ευαισθητες μπλα μπλα μπλα.γεγονοτα θελουμε ποιοι απο εδω που εχουν κανει εγκατασταση αεριου εχουν παθει ζημια απλα τα πραγματα και δεν εννοω λαμπακια που αργα η γρηγορα ο αχρηστος ο εγκαταστατης βρηκε τι εφταιγε και το εφτιαξε μιλαω για χοντρη ζημια.εδω μεσα εναν με ενα ford modeo το πιο παλιο θυμαμαι να του εκαψε βαλβιδες αλλοι? και ποσοι?Επειδή μάλλον δεν διάβασες όλο το topic, έχω και τον γείτονα με Avensis που έκαψε βαλβίδες στις 46.000 χλμ από την μετατροπή. 'Ηταν από τις πρώτες σχετικά μετατροπές, το 2009, που τότε γινόταν λίγο στου κασίδη το κεφάλι. Τώρα τελευταία βλέπω όντως λιγότερα προβλήματα, μάλλον ξανανοίξαν βιβλία οι εγκαταστάτες και μάθαν πέντε πράματα για την θεωρία ΜΕΚ, που όταν την κάναν στην σχολή κοιμόταν στα θρανία. Και ευτυχώς δεν ακούω πλέον σε συζητήσεις, εκείνο το ανήκουστο 'εγώ το κάνω να καίει σε υγραέριο όσο έκαιγε και βενζίνη...'.
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Ετσι οπως το εγραφες φαινοταν σαν να εχεις ηδη εντοπισει καποια προβληματακια.
Δεν βλεπω παντως τον λογο ανησυχιας σου. Μαλλον εισαι επηρεασμενος απο αλλα αρνητικα σχολια.
Αφου εχεις και λαδιερα, το εχεις ρυθμισει να ψεκαζει και βενζινη με φορτιο, κανεις και συντηρητικη οδηγηση δεν υπαρχει λογος ανησυχιας. Τα εχεις καλυψει ολα.
Τωρα στα φορουμ το τι λεγεται και το τι ισχυει ειναι συνηθως διαφορετικα πραγματα.
Τι εννοεις με το να λες 'μηχανικα' ωστηρια και τι σχεση εχουν με τα διακενα σε σχεση με την χρηση υγραεριου?
Μηπως θελεις να πεις οτι δεν ειναι αυτορυθμιζομενες οι βαλβιδες?Ακριβώς δεν είναι αυτορυθμιζόμενες...
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Φιλε nascar1,
καταλαβαινεις βεβαια οτι οταν μιλαμε για αξιοπιστια εννουμε το αυτοκινητο οπως βγαινει απο το εργοστασιο και οχι οταν αρχιζουμε να ασελγουμε επανω του με τον ενα η αλλο τροπο.
Η οποιαδηποτε μετατροπη που επιχειρουμε επανω του αυτοματως δεν συμπεριλαμβανει τα σημεια μετατροπης απο τον ελεγχο 'αξιοπιστιας' του και δεν ειναι σωστο βασει αυτων να κρινουμε την εν γενει αξιοπιστια του.
Πάντα ακριβής στης εκφράσεις σου.
Αυτό που πρέπει να γνωρίζουμε όλοι είναι, ότι το θέμα υγραεριοκίνηση, ούτε έκλισε ούτε κλείδωσε.
Χρειάζεται έμπυρη κρίση, προερχόμενη από της λίστες των κατασκευαστών των κιτ, οι οποίοι είναι οι συλλέκτες των περιστατικών. Αυτοί δεν ψάχνουν τον ευτελισμό της μάρκας τους, μα την υγιή παγίωση. Άλλωστε το να λέμε, ότι δεν το προτείνουμε σε κάποιον, αυτό δεν επέχει μόνον της τεχνικής σκοπιάς, μα και οικονομοτεχνικής μελέτης. Σίγουρα όταν δεν κάνουμε σε κάποιον μια εγκατάσταση, δεν το κάνουμε για να ευτελίσουμε μια μάρκα, μα για να μην ευτελίσουμε το αντικείμενο, που έχει βοηθήσει πολλούς.
Κολλημένα ορισμένοι σου λένε, φάε κουκιά!. Μα έχει 3/1000 θανάτους!. Αυτοί εάν φανέ με της προτροπές μας, τότε η δυσφήμιση θα απαγορεύσει την παραγωγή, και θα πρέπει να αλλάξουν κάποιοι αγρότες την παραγωγή τους….. ενδεικτικά και of topic….
Νε μεν αλλά…. Ωρύομε, μα οι κοντόφθαλμες συντεχνιακές ενέργειες, βγάζουν από μόνες τους τα μάτια τους.
Χριστιανοί όντες « και δώσε υμών σήμερα….», και αύριο?. Ένα σωστό γεγονός, δύσκολα κτίζεται, μα εύκολα γκρεμίζετε…..
Και να μου επιτρέψεις να απαντήσω μέσα από την δική σου παράθεση.
Για το εν λόγο αυτοκίνητο που έδωσα της σκέψεις μου, όταν πρωτοήρθε στην Ελλάδα, πήγα να το αγοράσω. Η εδώ αντιπροσωπία, ενόσω με γνώριζε καλά, δεν δέχτηκε δικό μου δελτίο προμήθειας για να το αγοράσω φτηνότερα, και προτίμησα άλλο.
Αυτό σημαίνει ότι σε καμία περίπτωση δεν ευτελίζω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, για να κολαστώ….. άλλωστε η προτροπή μου ήταν σαφέστατη. Εάν κανείς αρκετά χιλιόμετρα βαλε το κιτ.
Τώρα δεν πτοούμε όταν αλλάζω μόνον λαδιά….
Φιλικά
Α. -
Α, μπραβο! (nascar1)
Παντως δεν ξερω αλλα δεν περιμενα αυτοκινητο τελευταιας γενιας να μην εχει αυτορυθμιζομενες.
Ελπιζω τουλαχιστον το καινουργιο i30 να εχει! -
Κι εγω δεν εχω προβλημα γιατι το κινω εδω και καμποσο καιρο με βενζινη..Με το υγραεριο σταματησε να επιταχυνει στις 3500σαλ.Ουτε λαμπακια,ουτε τιποτα,απλα δεν επιταχυνει!!Συστημα?Vialle lpfi Θεσσαλονικη.Οι παθοντες καταλαβαινουν..
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Α, μπραβο! (nascar1)
Παντως δεν ξερω αλλα δεν περιμενα αυτοκινητο τελευταιας γενιας να μην εχει αυτορυθμιζομενες.
Ελπιζω τουλαχιστον το καινουργιο i30 να εχει!Έλα ντε!! Από όσο το έψαξα δεν είναι ότι είναι πίσω τεχνολογικά και είναι παρωχημένη τεχνολογία (πχ και τα Honda Vtec έχουν μηχανικά ωστήρια). Αν γνωρίζει κάποιος επί του θέματος με ενδιαφέρει. Άλλος λέει ότι έχει μηχανικά ωστήρια αλλά αυτορυθμιζόμενα. Σε μία αντιπροσωπία λένε το Α σε άλλη το Ω. Άκρη δεν έχω βγάλει. Κάποιος με γνώση επί του θέματος και του συγκεκριμένου αυτοκινήτου?
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Α, μπραβο! (nascar1)
Παντως δεν ξερω αλλα δεν περιμενα αυτοκινητο τελευταιας γενιας να μην εχει αυτορυθμιζομενες.
Ελπιζω τουλαχιστον το καινουργιο i30 να εχει!Έλα ντε!! Από όσο το έψαξα δεν είναι ότι είναι πίσω τεχνολογικά και είναι παρωχημένη τεχνολογία (πχ και τα Honda Vtec έχουν μηχανικά ωστήρια). Αν γνωρίζει κάποιος επί του θέματος με ενδιαφέρει. Άλλος λέει ότι έχει μηχανικά ωστήρια αλλά αυτορυθμιζόμενα. Σε μία αντιπροσωπία λένε το Α σε άλλη το Ω. Άκρη δεν έχω βγάλει. Κάποιος με γνώση επί του θέματος και του συγκεκριμένου αυτοκινήτου?
Τα υδραυλικά, είναι για να εξοικονομείτε χρήμα στο service. Δεν έχουν πιστότητα, όσο πλησιάζει η αλλαγή των λαδιών!. Στους αγώνες δεν θέλω να τα βλέπω!!!!....
Στης υψηλές στροφές πνίγουν της βαλβίδες, και της καίνε. Προτιμώ ‘κοκοράκια’ η καπελώτα.
Α. -
Μηχανικά οστήρια αυτορυθμιζόμενα δεν υπάρχουν.
Τοποθετούν την αυτορρύθμιση – υδραυλική ρύθμιση, στην άκρη στα ‘κοκόρια’. Η πάλη ενόσω υπάρχουν κοκόρια, δηλαδή ‘πιανόλα’ μέσα σε κυάθια, που σκεπάζουν τα ελατήρια των βαλβίδων.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μηχανικά οστήρια αυτορυθμιζόμενα δεν υπάρχουν.
Τοποθετούν την αυτορρύθμιση – υδραυλική ρύθμιση, στην άκρη στα ‘κοκόρια’. Η πάλη ενόσω υπάρχουν κοκόρια, δηλαδή ‘πιανόλα’ μέσα σε κυάθια, που σκεπάζουν τα ελατήρια των βαλβίδων.
Α.Κυρ Αντώνη δεν κατάλαβα σχεδόν τίποτα καθώς αυτά που λες είναι εξειδικευμένα
Εμένα στο Hyundai i30 κάθε πότε με συμβουλεύεις να ελέγχω το διάκενο? Μετά από πόσα χιλιόμετρα θα είχε νόημα για να μην δίνω και τσάμπα λεφτά. Είμαι στα 10.000κλμ με υγραέριο. Στα 20.000 είναι καλά για ένα έλεγχο? Τότε θα έχει και το αμάξι 95.000 και δεν έχουν ελεγχθεί ποτέ στο παρελθόν...
-
Και μια που λέμε για χλμ στο opel club λέει κάποιος για 400.000 χλμ με lpg με opel vectra b
http://www.opel-club.gr/vbulletin/showt ... hp?t=20367
Υγραεριοκίνηση!