αντιπροσωπος της ford στην πατρα που βαζει brc μου ειπε οτι ρωτησε την φορδ αν υπαρχουν πιο ενισχυμενες ερδες και βαλιβιδες υγραεριου και του απαντησαν οτι δεν υπαρχουν οι κωδικοι ειναι ιδιοι για ολα τα αυτοκινητα
Latest posts made by panagos22
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης xristos1973 έγραψε:
Έχω ένα καινούργιο( αγορά 2/2010 ) mercedes b 150 που με πολύ λίγα χιλιόμετρα έβαλα υγραέριο στις 5ης γενιάς της Icom και σήμερα το αυτοκίνητο είναι στο συνεργείο με βάλβη στον στο 2 κύλινδρο και περιμένω την αντικατάσταση των βαλβίδων.....
Εάν έχεται οποιαδήποτε αποψη ......Καλημέρα και επανέρχομαι στο θέμα μου. Τελικά παρέλαβα το αυτοκίνητο την Παρασκευή υπό δοκομή όπως μου είπανε.
Το τριήμερο που πέρασε το αυτοκίνητο διένυσε γύρω στα 500km και δεν είχα πρόβλημα. Το πρωί όμως της τρίτης και ενώ είχε κρύο ( δεν ξέρω εάν έχει σημασία ) όταν έβαλα μπροστά το αυτοκίνητο ξαναέκανε σαν τρακτέρ ( όχι στο βαθμό της πρώτης φοράς ) άναψε βέβαια το λαμπάκι και μετά αφού ζεστάθηκε η μηχανή έστρωσε . Βέβαια δεν το κίνησα παρα να το ξαναπάω στο συνεργείο και το μηχάνημα έβγαλε ξανά ένδειξη για βλάβη στο 2ο κύλινδρο ( περαστικά μου ...).
Τώρα από οτι είπε το συνεργείο θα το ξαναμετρήσουνε και ίσως χρειαστεί αλλαγή πιστονιών???????
Περιένω νεότερα!!!!!!Καλημέρα σε όλους του φίλους. Σήμερα τελικά πήρα το αυτοκίνητο μετά από αρκετό καιρό και ναι.. το πρωί πήρε μπροστά χωρίς να ρετάρει και χωρίς να ανάψει το λαμπάκι ... ας το φτύσω να μην το ματιάξω....
Τελικά μετά την αλλαγή των βαλβίδων εισαγωγής, τα προβήματα που με ξαναέβγαλε και την δεύτερη είσοδο του αυτοκινήτου στο συνεργείο μου είπανε ότι αλλάξανε τα ωστήρια , ελατήρια και τα κουζινέτα και σύμφωνα με το τιμολόγιο τα ελατήρια εμβόλων, μέταλα μπίελας, γλάντσα κεφαλής, λάστιχα πολλαπλής , φλάντζα κεφαλής και ωστήρια ( εάν κάτι δεν γράφω καλά συγνώμη αλλά δεν έιμαι γνώστης ) .
Με την αλλαγή των παραπάνω το αυτοκίντο πάει ως τώρα καλά ( γύρω στις 24 ώρες κυκλοφορίας ).
Θα ήθελα να ρωτήσω τί μπορεί να φτάει ;
Το αυτοκίνητο ; ( ελλατωματικό από την αγορά του ; )Η εγκτατάσταση του υγραερίου ; ( Σύμφωνα με το email που έστειλα στην Icom υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην εγκατάσταση υγραερίου στο τύπο της μηχανής του αθτοκινήτου )
Ο εγκαταστάτης ; ( Πήγα στο επίσημο αντιπρόσωπο της Icom )
Είναι ορισμένα ερωτήματα που θα ήθελα να βρώ απαντήσεις και όχι να είμαι το μπαλάκι μεταξύ των μηχανικών αυτοκινήτων και υγραερίου που ρίχνει ο ένας το φταίξιμο στον άλλον.
Προσωπικά επιδιώκω να μάθω εάν θα μπορέσω να κάνω ξανά την σύνδεση του υγραερίου ;
και φυσικά πιος θα θα μου την κάνει ??Σας ευχαριστω
ποιο ηταν το κοστος της επισκευης?
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης asteris έγραψε:
αλλα και μεχρι 30% και ισως παραπανω σε συστηματα εργοστασιακα οπως το Picanto LPG.
σαν εργοστασιακο το picanto (και κάθε picanto) δεν θα' πρεπε να κινειται στο κατω οριο των 'αυξητικων τασεων' της καταναλωσης? 30% σαν πολυ δεν ειναι οταν ενα after κυμαινεται γυρω στο 20%?
παρεπιπτοντως το picanto LPG εισαγεται κανονικα τελικα?
Πόσα χρόνια εγγύηση καλύπτει ο after είπαμε? Α, κανένα. Εξού και η short term ευχαρίστηση του πελάτη με χαμηλή κατανάλωση, έναντι της long term μηχανικής αντοχής που πρέπει να παρέχει το εργοστάσιο. Άλλωστε πόσο δύσκολο θα ήταν για το εργοστάσιο να φτιάξει και αυτό χάρτη με μόνο +15-20%? Πανεύκολο. Γιατί δεν το κάνει? Γιατί οποιαδήποτε στιγμή χαλάσει το μοτέρ, ακόμα και εκτός εγγύησης, ο μόνος που θα θεωρηθεί υπεύθυνος θα είναι το ίδιο το εργοστάσιο, έναντι του after που ακόμη και 6 μήνες μετά, θα ρίξει το φταίξιμο στα μέταλλα, στην ποιότητα καυσίμου, στον καιρό, στο βαρύ πόδι του οδηγού και ότι άλλο. Το εργοστάσιο λοιπόν διαλέγει +30%, γιατί? Πιό δροσερό μοτέρ, λιγότερες φθορές. Να γιατί...
παντως εγκαταστατης της zavoli στην πατρα μου δινει και εγγυηση σε μηχανιικα μερη + τα χρονια εγγυησης καλης λειτουργιας του συστηματος!!!!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης m@evius έγραψε:
Παρα πολλοι εχουν κανει αρκετα περισσοτερα αλλα ειναι φυσικο να μην βρισκονται εδω γιατι απλα δεν εχουν προβλημα.
Εδω συνηθως μπαινει καποιος για να ρωτησει κατι, να λυσει αποριες του η να πει το προβλημα του.
Και προβληματα ειδικα τελευταια δεν βλεπω κανενα. Αυτο κατι λεει.+10000000000000000
αυτο ακριβως λεω και εγω πολυ μπλα μπλα για το τπτ αν ο εγκαταστατης ειναι σωστος κτα 99% ολα θα δουλευουν ρολοι!
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
ωραιες οι θεωριες... ποιες μαρκες ειναι πιο ευαισθητες μπλα μπλα μπλα.γεγονοτα θελουμε ποιοι απο εδω που εχουν κανει εγκατασταση αεριου εχουν παθει ζημια απλα τα πραγματα και δεν εννοω λαμπακια που αργα η γρηγορα ο αχρηστος ο εγκαταστατης βρηκε τι εφταιγε και το εφτιαξε μιλαω για χοντρη ζημια.εδω μεσα εναν με ενα ford modeo το πιο παλιο θυμαμαι να του εκαψε βαλβιδες αλλοι? και ποσοι?
Κάτσε να κάνουν από 50.000κλμ η κάθε μετατροπή και τα ξαναλέμε... Πολύ φοβάμαι πως θα σκάει η μια βλάβη μετά την άλλη...
στην Ιταλια που χρησιμοποιειται τοσα χρονια το αεριο εχουν τοσες πολλες βλαβες? και δε μπορει καποιοι θα εχουν κανει και εδω πολλα χλμ
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
ωραιες οι θεωριες... ποιες μαρκες ειναι πιο ευαισθητες μπλα μπλα μπλα.γεγονοτα θελουμε ποιοι απο εδω που εχουν κανει εγκατασταση αεριου εχουν παθει ζημια απλα τα πραγματα και δεν εννοω λαμπακια που αργα η γρηγορα ο αχρηστος ο εγκαταστατης βρηκε τι εφταιγε και το εφτιαξε μιλαω για χοντρη ζημια.εδω μεσα εναν με ενα ford modeo το πιο παλιο θυμαμαι να του εκαψε βαλβιδες αλλοι? και ποσοι?
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Κυρ Αντωνη ευχαριστω για την απαντηση, εγινες πληρως κατανοητος.Το ερωτημα που αναφερει και ο φιλος παραπανω παραμενει... Μα καλα οι κομπογιαννητες μαστορες...οι εταιριες(vialle-icom)γιατι δεν δεχονται οποιαδηποτε τυπου λιπανση στον υγρο ???
Και κατι αλλο. Εδω και σε άλλα φορουμ(αλλα και εκτως αυτων ), υπαρχουν πολλα αμαξια με 70.000-150.000-250.000χλμ με lpg αεριου ψεκασμου,χωρις λαδιερα και με 0 προβληματα..... Πως και γλιτωσαν αυτοι απ' τις φθορες? Στατιστικο λαθος ?
Χωρις να θελω να μειωσω την αξια αλλα και τις γνωσεις κανενος και χωρις να εχω κακοβουλη προθεση, θα παραθεσω ενα βιντεακι που πιθανο να εχεις δει, και θα περιμενα σχολιο σου. http://www.youtube.com/watch?v=H2-1NJgt ... re=related
Επωνημοι ειστε και οι 2(ισως γνωριζεστε κιολας...). Μιας και υπαρχει δημοσια προβολη του κυριου, δε νομιζω να υπαρχει θεμα δεοντολογιας ποσο μαλλον απο την ωρα που ο ανθρωπος ελευθερα διαβουλευεται προς απαντηση...Αυτο, για να δειξω οτι αυτα λεγονται και απο ανθρωπους με πειρα στο αντικειμενο(και οχι ασχετους οπως εγω), που εχει ως αποτελεσμα εμεις οι χρηστες lpg να βρισκομαστε στη μεση και να αναρωτιομαστε ποιος τελικα εχει δικιο
Θα αρκεσω σε οποια απαντηση σου, δεν θελω να σε φερω σε δυσκολη θεση εναντη κανενος. Ευχαριστω
Y.Γ. : Το προφιλ σου δεν χρειαζεται προστασια απο κανενα...ξερεις να το διατηρεις...
κυριε αντωνη θα ηθελα να μας πειτε τι λετε για το βιντεο που ειναι πιο πανω αλλα και γιαυτο το βιντεο του ιδιου εγκαταστατη http://www.youtube.com/watch?v=MtxKFP0fuYc&feature=grec_index διοτι εγω σαν υποψιφιος που θελει να βαλει υγραεριο δεν ξερω τι πρεπει να πιστεψω ευχαριστω
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
αν το icom εχει 1900Ε το prins γιατι εχει 1850?(το 4ης γενιας μηλαω δεν ειναι παραλογο?θα μου πειτε τι ψαχνεις να βρεις?αλλα το λεω σαν γεγονος
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης konos έγραψε:
Το prins στην πατρα εχει 1750(εχει και λαδιερα απο την εταιρεια) αλλου ποσο εχει γιατι εχω την εντυπωση οτι ειναι ακριβως
Η λαδιέρα που έχει η Prins κοστίζει περί τα 400 ευρώ (είχα ρωτήσει απευθείας στον Φαρμάκη πριν 2 μήνες). Δεν είναι το σύστημα του Flashlube (το βρίσκεις χαλαρά κάτω από 100 ευρώ στο ebay), αλλά ένα άλλο, το οποίο υποτίθεται ότι ρυθμίζει τη ροή του λιπαντικού ανάλογα με το φόρτο του κινητήρα. Συνδέεται με το σύστημα υγραεριοκίνησης και όταν τελειώσει το λιπαντικό δεν το αφήνει να δουλέψει, ενώ αρχίζει και σε ειδοποιεί ότι τελειώνει 60 χλμ πριν - όλα αυτά από το σχετικό φυλλάδιο. Είχα ψαχτεί να το βάλω, αλλά το μεγάλο θέμα είναι στο λιπαντικό, το οποίο έρχεται συσκευασμένο από Ολλανδία (το μπουκάλι κουμπώνει ανάποδα, οπότε δεν παίζει βγάζω/αναπληρώνω, αλλά βάζω κάθε φορά νέο μπουκάλι) και η ουσία θεωρείται εύφλεκτη, οπότε δεν διακινείται εύκολα και γρήγορα. ΜΕ άλλα λόγια που να μπλέκεις.
Κάτι μου λέει ότι ο εγκαταστάτης αναφέρεται στο flashlube και όχι στο original Valvecare.....
τι να σου πω το μονο που ξερω ειναι οτι ολοι οι αντιπροσωποι της prins εχουν την ιδια τιμη και οταν τον ρωτησα αν εχει λαδιερα το συστημα μου ειπε οτι ειναι μεσα στον εξοπλησμο κομπλε παντωσ θα τον ρωτησω
-
RE: Υγραεριοκίνηση!
Ο χρήστης dathens έγραψε:
http://prins-fgas.eu/dealer/map-of-dealers σίγουρα ο αντιπρόσωπος του στη Ναύπακτο βάζει κοιτα το λινκ και παρτον τηλέφωνομολις πηρα τον Φαρμακη για να μου πει τιμη και μου ειπε οτι ο Κωστοπουλος ειναι αντιπροσωπος της prins στην πατρα και μου ειπε την ιδια τιμη 1750