Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 1 Series (F20) 2011
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 1 Series (F20) 2011
    • 1
    • 2
    • 91
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 146
    • 147
    • 93 / 147
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    184
    2923
    3787
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      volvozeus last edited by

      1ον...διαβαστε και τη νομοθεσια..Λινκ- http://europa.eu/legislation_summaries/ ... 046_en.htm
      2ον...που βρισκοταν η bmw το 2008, χωρις τουρμπο παρακαλω...λινκ- http://www.green-car-guide.com/bmw-lead ... wards.html
      3ον...Γρηγορη διαβασε πιο προσεχτηκα...δεν ισχυριστηκα εγω οτι τα νεα 4κυλινδρα 1.6 τουρμπο αντικαθιστουν επαξια τα 2.5/3.0 6κυλινδρα ατμοσφαιρικα...λινκ δεν εχει, δες πιο πανω.
      4ον...παλι δεν διαβαζεις...δεν αμφιβαλω οτι ειναι γραμμικα τα νεα μοτερ της Bmw...απλα δεν ειναι τα μονα, και δεν ειναι επιτευγμα κατι το οποιο ισχυει χαλαρα εδω και μια δεκαετια. Το οτι τωρα ειναι γραμμικα, γιατι τωρα ειναι η καταληλη εποχη, να εφαρμοσει η bmw την καταλληλη τεχνολογια για να το επιτυχει, ειναι το αστειο....κατι σαν το twin scroll

      ..για την τουρμπο 2002, νο κομεντ...ουτε η bmw δεν την ξεθαψε γνωριζοντας οτι δεν στεκει κανενας ισχυρισμος περι χεριτατζ...να στειλεις βιογραφικο

      Τελος ολομοναχη την εκανε την κωλοτουμπα, και προσωπικα ειμαι ιδιαιτερα χαρουμενος...οι επιλογες μου εχουν αυξηθει απιστευτα τα τελευταια χρονια...
      Τον λογο ακριβως δεν θα τον μαθουμε (εκτος αν σε προσλαβουν στην bmw AG), αλλα θα μπορουσε να ειναι οτι παρατραβηξε το αστειο με τον κυβισμο των Μ σε συναρτηση με τα παχακια τους, οποτε η υπερτροφοδοτηση ηταν μονοδρομος. Για να μην λογοδοτουμε σε κανενα, ριχνουμε κι ενα τουρμπισμα σε ολη την γκαμα, να εναρμονιστουμε με την νεα πολιτικη της Μ, πεταμε κι ενα αναγκαστηκαμε σε αυτη την ατιμη κενωνια λογω CO2 απο το λομπυ των Ευρωπαιων κατασκευαστων (η Γερμανια ειναι σε αλλη ηπειρο προφανως), και το σερβιρουμε με το 'ειναι πλεον καταλληλη στιγμη για την χρηση αυτης της τεχνολογιας'....τα παπαγαλακια το παιζουν, πουλαει, οι φανς ειναι φανς και η ζωη συνεχιζεται και τα ταμεια γεμιζουν....Αυτο πιο plausible μου φαινεται...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Για κοιτάτε που είναι η Μπεμβέ ΤΩΡΑ σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους, και μετά ελάτε να μου πείτε τι της λείπει πιο πολύ, η μείωση του διοξειδίου ή τα ΑΛΟΓΑΤΑ?

        http://green.autoblog.com/2011/10/25/volvo-led-european-automakers-in-co2-reductions-in-2010-still-t/

        Στο διάγραμμα φαίνεται να έχει σημαντικά μικρότερο μέσο όρο διοξειδίου από την Μερσεντέ που είναι τίγκα στα υπερτροφό και στα ντίζελ , την Μιτσουμπίσι, και την Βόλβο. Το ωραίο είναι ότι είναι σε καλύτερη μοίρα και από την Μάζντα, την Χόντα αλλά και τη Νισσάν, όλες τους γνωστές στην ευρώπη ΚΥΡΙΩΣ για τα αμαξάκια πόλης, τα υβρίδια και τα μεσαία οικογενειακά τους.
        Λετς φέις ιτ, η Μπεμβέ είναι σε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ μοίρα στα διοξείδια τηρουμένων των αναλογιών που θέτουν το βάρος, ο χαρακτήρας και η ισχύς των οχημάτων της γκάμας της. Και η θέση αυτή αναμένεται να βελτιωθεί περεταίρω όσο προχωράνε τα υβριδικά και τα ηλεκτρικά της, η διεύρυνση προς τα κάτω της γκάμας της, αλλά και αν προσέξει επιτέλους το βάρος των αυτοκινήτων της.
        Ρωτάτε αν δεν ξέρετε, μην ντρέπεστε, και το κυριώτερο μην καταπίνετε αμάσητα αυτά που λένε οι ομιλούντες παπαγάλοι των γραφείων τύπου ή του PR.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Σε καμία περίπτωση δεν υστερούσε ούτε σε άλογα όμως η BMW... Απλά αγόραζες πολλά κυβικά, που κακά τα ψέμματα είναι ο πιο αρχοντικός τρόπος για να βγάλεις δύναμη (μαζί με στροφάρισμα φυσικά).

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dstou last edited by

            To ξανάπαμε, στα 4κύλινδρα υστερούσε χοντρά σε σχέση με όσα προσφέρουν άλλοι. Στα Μ υστερούσε με άλλη έννοια, όχι ότι αυτά που έδινε ήταν λίγα, κορυφή ήταν, απλώς για να μείνει μπροστά και να μην αλλάζει πανάκριβα μοτέρ κάθε λίγο ήθελε πλέον το σπρώξιμο του τούρμπο. Αλλιώς έπρεπε να επανασχεδιάσει τον Βε10 ή να προσφύγει σε Βε12, και το τέλος ήταν πολύ κοντά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Έχουμε ξαναδιαφωνήσει πάνω σε αυτό. Ο προηγούμενος Βε10 δεν ήταν δύσκολο να ανέβει 40 άλογα με ελάχιστο υπερκυβισμό. Τόσα περισσότερα άλογα έχει ο νέος τούρμπο... Απλά τα ατμοσφαιρικά άλογα είναι πολύ ακριβότερα. Η Αβενταδόρ έχει 700 άλογα... όσα και το υπερτροφοδοτούμενο νέο Παγκάνι και με μόλις 500 κυβικά περισσότερα για το άτμο!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dstou last edited by

                Έχουμε ξαναδιαφωνήσει γιατί δεν γνωρίζουμε κρίσιμες λεπτομέρειες όπως αν άντεχε ο Βε10 κι άλλο ξεζούμισμα. Είναι που είναι τσίτα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
                  1ον...διαβαστε και τη νομοθεσια..Λινκ- http://europa.eu/legislation_summaries/ ... 046_en.htm
                  2ον...που βρισκοταν η bmw το 2008, χωρις τουρμπο παρακαλω...λινκ- http://www.green-car-guide.com/bmw-lead ... wards.html
                  3ον...Γρηγορη διαβασε πιο προσεχτηκα...δεν ισχυριστηκα εγω οτι τα νεα 4κυλινδρα 1.6 τουρμπο αντικαθιστουν επαξια τα 2.5/3.0 6κυλινδρα ατμοσφαιρικα...λινκ δεν εχει, δες πιο πανω.
                  4ον...παλι δεν διαβαζεις...δεν αμφιβαλω οτι ειναι γραμμικα τα νεα μοτερ της Bmw...απλα δεν ειναι τα μονα, και δεν ειναι επιτευγμα κατι το οποιο ισχυει χαλαρα εδω και μια δεκαετια. Το οτι τωρα ειναι γραμμικα, γιατι τωρα ειναι η καταληλη εποχη, να εφαρμοσει η bmw την καταλληλη τεχνολογια για να το επιτυχει, ειναι το αστειο....κατι σαν το twin scroll

                  ..για την τουρμπο 2002, νο κομεντ...ουτε η bmw δεν την ξεθαψε γνωριζοντας οτι δεν στεκει κανενας ισχυρισμος περι χεριτατζ...να στειλεις βιογραφικο

                  Τελος ολομοναχη την εκανε την κωλοτουμπα, και προσωπικα ειμαι ιδιαιτερα χαρουμενος...οι επιλογες μου εχουν αυξηθει απιστευτα τα τελευταια χρονια...
                  Τον λογο ακριβως δεν θα τον μαθουμε (εκτος αν σε προσλαβουν στην bmw AG), αλλα θα μπορουσε να ειναι οτι παρατραβηξε το αστειο με τον κυβισμο των Μ σε συναρτηση με τα παχακια τους, οποτε η υπερτροφοδοτηση ηταν μονοδρομος. Για να μην λογοδοτουμε σε κανενα, ριχνουμε κι ενα τουρμπισμα σε ολη την γκαμα, να εναρμονιστουμε με την νεα πολιτικη της Μ, πεταμε κι ενα αναγκαστηκαμε σε αυτη την ατιμη κενωνια λογω CO2 απο το λομπυ των Ευρωπαιων κατασκευαστων (η Γερμανια ειναι σε αλλη ηπειρο προφανως), και το σερβιρουμε με το 'ειναι πλεον καταλληλη στιγμη για την χρηση αυτης της τεχνολογιας'....τα παπαγαλακια το παιζουν, πουλαει, οι φανς ειναι φανς και η ζωη συνεχιζεται και τα ταμεια γεμιζουν....Αυτο πιο plausible μου φαινεται...

                  Ρε συ Κωνσταντινε, οταν εχεις ανταγωνιστικες βιομηχανιες που καθε χρονο κοβουν-μειωνουν τον μεσο ορο εκπομπης ρυπων, με αντιστοιχη γκαμα μοντελων (Audi - Mercedes) , θα μεινεις κοντα στα ορια?
                  Η νομοθεσια ειναι ενα ολοκληρο κατεβατο, και εχει και αλλες παραπομπες. Εσυ την διαβασες ΟΛΗ? Εαν ναι, πες μας και μας, αλλα μην μας τιμωρεις με τοσο διαβασμα...
                  Το 2008, ξερεις εσυ στα σιγουρα, εαν συμπεριλαμβανοταν η M3 GTS και η Μ3 sedan στην λιστα των μοντελων?
                  Επιπλεον η γκαμα συνεχως αυξανεται, προστιθενται νεα μοντελα. Τι σημαινει, 'που βρισκοταν το 2008 χωρις Turbo'?
                  Θα μπορουσε πιστευεις να μεινει κατω απο τα ορια που σφιγγουν σταδιακα, με ατμοσφαιρικη ΝΕΑ M5 και νεα Μ3?
                  Γιατι εκει φαινεται κολλατε αρκετοι, λες και απο την αλλη οδηγησατε την τελευταια V10, και οδηγησατε και την διτουρμπινη V8, και απογοητευτηκατε...Ελα τωρα ρε παιδια, χαλαρωστε λιγο...
                  Κωνσταντινε διαβασα τι εγραψες, και απο τα λεγομενα σου, σε εμενα τουλαχιστον, διαφαινεται ενα ειρωνικο υφος προς τις επιλογες τις Bmw, με τη υιοθετηση turbo.
                  Οκ, ο καθενας εχει τις αντιληψεις του. Ουτε εγω απο την αλλη ειπα οτι ΤΩΡΑ ειναι γραμμικα τα turbo. Οι Σουηδοι ηταν πρωτοποροι, πλεον ομως ΔΕΝ ειναι. Τωρα αν αρεσει αυτο ή οχι, ειναι αλλο θεμα.
                  Η διαφορα ειναι οτι τα turbo μοτερ της Bmw ειναι ακομα πιο γραμμικα, ισχυρα ΠΑΝΤΟΥ, σε μεγαλο φασμα στροφων, και μαλιστα με χαρακτηριστικα λειτουργιας ατμοσφαιρικου, στο ανω φασμα στροφων. Το εχω διαπιστωσει προσωπικα σε 335i, και το εχουν γραψει πλεον αρκετοι ξενοι εγκριτοι δοκιμαστες και για την νεα Μ5 αλλα και αναλογικα για την κατηγορια κινητηρων, και για τους 1600αρηδες που μπαινουν στην σειρα 1.
                  Τελος τα παχακια Kωνσταντινε ΔΕΝ λυνονται μονο με Turbo. Eιχαν μεχρι πρωτινος ΠΟΛΥ ροπη και τα ατμοσφαιρικα μοτερ, δεν ηταν αργη η M5 V10 σε καμμια περιπτωση, ουτε 'κρεμαγε' απο ροπη. Ειχε ομως πολυ υψηλες εκπομπες ρυπων, απαγορευτικες
                  για τα χρονια που ερχονται. Εαν αυτο καποιοι δεν το καταλαβαινετε, δεν μπορω να κανω κατι αλλο.

                  @redmonster
                  Οδηγησες καποια 335i / 135i , ή την νεα Μ5 Biturbo, και διαπιστωσες οτι δεν εχει τον σπορ χαρακτηρα ενος Multiair? Οδηγησες την 116i/118i και ειδες ελλειψη γραμμικοτητας σε σχεση με εναν αντιστοιχης ιπποδυναμης TSI?
                  Mηπως την 2λιτρη 245ps? Προφανως ολοι οι ξενοι/ελληνες δοκιμαστες που επαθαν πλακα με το συγκεκριμενο μοτερ, κανουν λαθος...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    volvozeus last edited by

                    Γιατι προσπαθεις να μην καταννοεις τι λεει ο αλλος?

                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                    Ρε συ Κωνσταντινε, οταν εχεις ανταγωνιστικες βιομηχανιες που καθε χρονο κοβουν-μειωνουν τον μεσο ορο εκπομπης ρυπων, με αντιστοιχη γκαμα μοντελων (Audi - Mercedes) , θα μεινεις κοντα στα ορια?
                    Η νομοθεσια ειναι ενα ολοκληρο κατεβατο, και εχει και αλλες παραπομπες. Εσυ την διαβασες ΟΛΗ? Εαν ναι, πες μας και μας, αλλα μην μας τιμωρεις με τοσο διαβασμα...

                    Ενα ποστ κατω απο το δικο μου δες το λινκ του dstou και για το 11...μια χαρα τα πηγαινε και χωρις τουρμπο. fact!

                    Θα μπορουσε πιστευεις να μεινει κατω απο τα ορια που σφιγγουν σταδιακα, με ατμοσφαιρικη ΝΕΑ M5 και νεα Μ3?

                    Με δυο ρυπογονα μοντελα στην γκαμα, κι ενα σωρο efficient dynamic, ηλεκτροκινητα κτλ που ετσι κι αλλιως ερχοντε (καθυστερημενα και αυτα) +mini, ναι θα μπορουσε...να ειναι ανταγωνιστικη στα μικρα κυβικα ομως, οχι δεν θα μπορουσε.

                    Κωνσταντινε διαβασα τι εγραψες, και απο τα λεγομενα σου, σε εμενα τουλαχιστον, διαφαινεται ενα ειρωνικο υφος προς τις επιλογες τις Bmw, με τη υιοθετηση turbo.
                    Οκ, ο καθενας εχει τις αντιληψεις του. Ουτε εγω απο την αλλη ειπα οτι ΤΩΡΑ ειναι γραμμικα τα turbo. Οι Σουηδοι ηταν πρωτοποροι, πλεον ομως ΔΕΝ ειναι. Τωρα αν αρεσει αυτο ή οχι, ειναι αλλο θεμα.

                    Αν διαβαζες και καταλαβαινες τι λεω δεν θα το σχολιαζες....ξαναδιαβασε και θα δεις οτι κατι δεν καταλαβες καλα..

                    Η διαφορα ειναι οτι τα turbo μοτερ της Bmw ειναι ακομα πιο γραμμικα, ισχυρα ΠΑΝΤΟΥ, σε μεγαλο φασμα στροφων, και μαλιστα με χαρακτηριστικα λειτουργιας ατμοσφαιρικου, στο ανω φασμα στροφων. Το εχω διαπιστωσει προσωπικα σε 335i, και το εχουν γραψει πλεον αρκετοι ξενοι εγκριτοι δοκιμαστες και για την νεα Μ5 αλλα και αναλογικα για την κατηγορια κινητηρων, και για τους 1600αρηδες που μπαινουν στην σειρα 1.

                    Η 335 που κολλαει τωρα? Αυτο ελειπε να μην ηταν γραμμικο και μαματο μοτερ, 6κυλινδρο inline με διπλο ή twinscroll τουρμπο και 3000κυβικα...παραδεισος! Οδηγησε και το αλλο ομως βραβευμενο I6 turbo και πες μας γιατι υπερτερει το χ35 και που...ειχε και twinscroll απο την αρχη..(και δεν το λεω σαν επιτευγμα...απο το 1999 κυκλοφορουν τα ατιμα ts)
                    Για τα υπολοιπα 1.6 και 2.0 μια χαρα θα ειναι, τηρουμενων των αναλογιων, (γιατι προφανως δεν εχει νοημα η συγκριση του 35 με τον 1.6 οπως καταλαβαινεις) και στα επιπεδα του ανταγωνισμου ή και καλυτερα αν θες! Το προβλημα ειναι οτι αντιμετωπιζονται σαν το επιστεγασμα της τεχνολογιας λες και ο ανταγωνισμος τοσα χρονια δεν προσφερει γραμμικα γεματα τουρμπομοτερ...

                    Οδηγησες καποια 335i / 135i , ή την νεα Μ5 Biturbo, και διαπιστωσες οτι δεν εχει τον σπορ χαρακτηρα ενος Multiair? Οδηγησες την 116i/118i και ειδες ελλειψη γραμμικοτητας σε σχεση με εναν αντιστοιχης ιπποδυναμης TSI?
                    Mηπως την 2λιτρη 245ps? Προφανως ολοι οι ξενοι/ελληνες δοκιμαστες που επαθαν πλακα με το συγκεκριμενο μοτερ, κανουν λαθος...

                    Papagalino...ωραια γλυκα..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ironman02 last edited by

                      Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
                      Το προβλημα ειναι οτι αντιμετωπιζονται σαν το επιστεγασμα της τεχνολογιας λες και ο ανταγωνισμος τοσα χρονια δεν προσφερει γραμμικα γεματα τουρμπομοτερ...

                      Τα γραμμικά γεμάτα τουρμπομοτέρ του ανταγωνισμού που υπάρχουν τόσα χρόνια ποιά είναι? Μόνο τα tsi έχω στο μυαλό μου. Εκτός αν θεωρείται τέτοιο μοτέρ το 1.8Τ 20v του vag που ξύπναγε μετά τις 3000, έκαιγε τον άμπακο και είχε και C02 emissions στο θεό.

                      Πάντως αυτό που κάνουν πλέον οι κατασκευσαστές και θα το κάνουν όλοι σε λίγο φαντάζομαι στα καινούργια τους μοντέλα, είναι ότι παίζουν με τη χαρτογράφηση. Στα τουρμπομοτέρ είναι πολύ εύκολο, γιατί μπορεί να μεταβάλει τελείως τη λειτουργία του μοτέρ λόγω τουρμπίνας, και βάζουν π.χ οπως η alfa romeo ένα normal mode που το αμάξι δε τραβάει και δεν έχει ρύπους και βγαίνει αυτό στα χαρτιά. Μετά βάζουν και ένα sport mode που εκεί τα δίνει όλα το αμάξι και έχεις και τους ρύπους στο θεό και είναι όλοι ευχαριστημένοι γιατί και γκάζι έχουν και επειδή το standard mode του αυτοκινήτου είναι το normal, οι ρύποι μένουν χαμηλά στα χαρτιά γιατί μετριούνται με αυτό. Πότε θα τους κλείσουν αυτό το παραθυράκι δε ξέρω να γελάσουμε.. . Αυτό με το κουμπάκι, το έκανε τώρα και η bmw στην 1. Μόνο το mini και τα tsi (βλέπε polo gti) νομίζω δεν έχουν ακόμα κουμπάκι sport/normal κτλ και έχουν εντυπωσιακούς ρύπους σε σχέση με την απόδοση τους.

                      edit: Το mini έχει sport button! Το polo δεν είμαι σίγουρος..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos last edited by

                        Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
                        Papagalino...ωραια γλυκα..

                        Πραγματικά!

                        Έχει μια ωραία τούρτα Lacta.

                        Πάντως τα νέα 1600άρια τουρμπομοτέρ δεν μου αρέσουν σε σχέση με το δικό μου που βγάζει ίδια άλογα. Ας βγάζει περισσότερη ροπή το turbo...ο τρόπος λειτουργίας του, ο ήχος του και η απόκριση στο γκάζι δεν μου αρέσουν.

                        Nikos @ YouTube

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο χρήστης ironman02 έγραψε:

                          Το προβλημα ειναι οτι αντιμετωπιζονται σαν το επιστεγασμα της τεχνολογιας λες και ο ανταγωνισμος τοσα χρονια δεν προσφερει γραμμικα γεματα τουρμπομοτερ...

                          Τα γραμμικά γεμάτα τουρμπομοτέρ του ανταγωνισμού που υπάρχουν τόσα χρόνια ποιά είναι? Μόνο τα tsi έχω στο μυαλό μου. Εκτός αν θεωρείται τέτοιο μοτέρ το 1.8Τ 20v του vag που ξύπναγε μετά τις 3000, έκαιγε τον άμπακο και είχε και C02 emissions στο θεό.

                          Πάντως αυτό που κάνουν πλέον οι κατασκευσαστές και θα το κάνουν όλοι σε λίγο φαντάζομαι στα καινούργια τους μοντέλα, είναι ότι παίζουν με τη χαρτογράφηση. Στα τουρμπομοτέρ είναι πολύ εύκολο, γιατί μπορεί να μεταβάλει τελείως τη λειτουργία του μοτέρ λόγω τουρμπίνας, και βάζουν π.χ οπως η alfa romeo ένα normal mode που το αμάξι δε τραβάει και δεν έχει ρύπους και βγαίνει αυτό στα χαρτιά. Μετά βάζουν και ένα sport mode που εκεί τα δίνει όλα το αμάξι και έχεις και τους ρύπους στο θεό και είναι όλοι ευχαριστημένοι γιατί και γκάζι έχουν και επειδή το standard mode του αυτοκινήτου είναι το normal, οι ρύποι μένουν χαμηλά στα χαρτιά γιατί μετριούνται με αυτό. Πότε θα τους κλείσουν αυτό το παραθυράκι δε ξέρω να γελάσουμε.. . Αυτό με το κουμπάκι, το έκανε τώρα και η bmw στην 1. Μόνο το mini και τα tsi (βλέπε polo gti) νομίζω δεν έχουν ακόμα κουμπάκι sport/normal κτλ και έχουν εντυπωσιακούς ρύπους σε σχέση με την απόδοση τους.

                          edit: Το mini έχει sport button! Το polo δεν είμαι σίγουρος..

                          2 παρατηρήσεις...

                          1. η μίτο στο νορμάλ εκπέμπει λιγότερο co2 από ότι στο ντιναμικ ?? είσαι σίγουρος??
                          2. το co2 δεν είναι ρύπος
                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            ironman02 last edited by

                            Δε καίει λιγότερο στο normal? Η όχι τόσο καλή απόκριση στο γκάζι στο normal mode μειώνει και την παραπάνω κατανάλωση που μπορεί να έχει το αμάξι στο αρχικό πάτημα του γκαζιού. Το ίδιο και οι χειρότερες επιδόσεις. Επίσης πρέπει να προσθέσουμε και το start & stop που περιλαμβάνεται στη μείωση των εκπομπών co2 στα χαρτιά, άσχετα αν πολλοί δε το χρησιμοποιούν. Αφού όλα είναι πιο 'λίγο' στο νορμαλ, άρα και πιο λίγο καύσιμο καίει και το co2 που παράγει θα είναι λιγότερο, αφού και αυτό είναι άμεσα εξαρτημένο με το πόσο καύσιμο καίγεται. Συμφωνώ το co2 δεν είναι ρύπος. Απλά σε υπερβολική ποσότητα θεωρείται ας το πούμε 'μολυσματικός παράγοντας'. Διαφορετικά μια χαρά χημική ένωση είναι. Χρειάζεται κιόλας..
                            Δε λέω πάντως μόνο για τη μιτο. Όλα τα αμάξια με κουμπάκι 'sport' πιστεύω ότι εκπέμπουν περισσότερο co2 σε αυτό το mode απ'ότι στο 'normal' τους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
                              Δε καίει λιγότερο στο normal? Η όχι τόσο καλή απόκριση στο γκάζι στο normal mode μειώνει και την παραπάνω κατανάλωση που μπορεί να έχει το αμάξι στο αρχικό πάτημα του γκαζιού. Το ίδιο και οι χειρότερες επιδόσεις. Επίσης πρέπει να προσθέσουμε και το start & stop που περιλαμβάνεται στη μείωση των εκπομπών co2 στα χαρτιά, άσχετα αν πολλοί δε το χρησιμοποιούν. Αφού όλα είναι πιο 'λίγο' στο νορμαλ, άρα και πιο λίγο καύσιμο καίει και το co2 που παράγει θα είναι λιγότερο, αφού και αυτό είναι άμεσα εξαρτημένο με το πόσο καύσιμο καίγεται. Συμφωνώ το co2 δεν είναι ρύπος. Απλά σε υπερβολική ποσότητα θεωρείται ας το πούμε 'μολυσματικός παράγοντας'. Διαφορετικά μια χαρά χημική ένωση είναι. Χρειάζεται κιόλας..
                              Δε λέω πάντως μόνο για τη μιτο. Όλα τα αμάξια με κουμπάκι 'sport' πιστεύω ότι εκπέμπουν περισσότερο co2 σε αυτό το mode απ'ότι στο 'normal' τους.

                              τόσο στο n όσο και στο d έχει την ίδια κατανάλωση... ΑΝ οδηγείς με τους ίδιους ρυθμούς... απλώς στο d λόγω απόκρισης ΚΑΤΑ κανόνα του δίνεις και καταλαβαίνει... εξόυ και η διαφορά στις κατναλώσεις... ίδια ιπποδύναμη έχει και στα 2 μόντ...
                              η διαφορά στην απόδοση έχει να κάνει με την % άνοιγμα της πεταλούδας συναρτήση του ρυθμού βύθισης του πετάλ....

                              δεν καταλαβαίνω τον όρο μολυσματικός παράγοντας... το co2 είναι ευγενές αέριο... το οποίο δεν είναι επιβλαβή για το αναπνευστικό σύστημα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

                                Ενα ποστ κατω απο το δικο μου δες το λινκ του dstou και για το 11...μια χαρα τα πηγαινε και χωρις τουρμπο. fact!

                                Ειναι για το 2010. Xωρις να υπαρχει στην γκαμα, η αντικαταστατρια, νεα Μ5, που εμφανιστηκε φετος...Στο διαγραμμα, βλεπεις που βρισκεται η Bmw σε σχεση με το VAG Group?
                                Καταλαβαινεις για τι επιπεδα ανταγωνισμου μιλαμε?

                                Με δυο ρυπογονα μοντελα στην γκαμα, κι ενα σωρο efficient dynamic, ηλεκτροκινητα κτλ που ετσι κι αλλιως ερχοντε (καθυστερημενα και αυτα) +mini, ναι θα μπορουσε...να ειναι ανταγωνιστικη στα μικρα κυβικα ομως, οχι δεν θα μπορουσε.

                                Δεν ειναι δυο τα ρυπογονα μοντελα Κωνσταντινε. Ολα τα μοτερ στην 5αρα, 7αρα και Χ5 απο 3λιτρα και πανω βενζινη, εκπεμπουν απο 199g/km και πανω. Δεν σωζεται λοιπον η κατασταση με εναν Turbo 1600αρη και αλλον ενα 2λιτρο, για τα entry level μοντελα της 1 και 3 σε βενζινη...

                                Για τα υπολοιπα 1.6 και 2.0 μια χαρα θα ειναι, τηρουμενων των αναλογιων, (γιατι προφανως δεν εχει νοημα η συγκριση του 35 με τον 1.6 οπως καταλαβαινεις) και στα επιπεδα του ανταγωνισμου ή και καλυτερα αν θες! Το προβλημα ειναι οτι αντιμετωπιζονται σαν το επιστεγασμα της τεχνολογιας λες και ο ανταγωνισμος τοσα χρονια δεν προσφερει γραμμικα γεματα τουρμπομοτερ...

                                Ο ανταγωνισμος Κωνσταντινε, προσφερει τον συνδυασμο αυτου του επιπεδου της γραμμικοτητας, με τοσο περιορισμενους ρυπους, και καταναλωση αντιστοιχα, για αυτο το επιπεδο ιπποδυναμης? Επειδη εβγαλε τον πραγματι πολυ καλο 300αρη I6, σημαινει οτι θα πρεπει να κατεχει η Volvo τα πρωτεια απο την αλλη?
                                Ποιος εχει εδω και χρονια τον καλυτερο 1600αρη turbo παραγωγης?, Ποιος εχει (μεχρι που βγηκε ο Ι6 της Volvo, δεν τον εχω οδηγησει, μπορει να ειναι και καλυτερος απο τον 35i της Bmw, αρκει ομως αυτο, για να θεωρηθει 'ηγετης'?)
                                ΠΛΕΟΝ, τον καλυτερο 2λιτρο παραγωγης? Οχι μονο twin Turbodiesel (βραβευμενος ηδη για το 2010) αλλα πλεον ΚΑΙ ο twinpower βενζινης? Ποιος βραβευτηκε επισης το 2010 για τον καλυτερο κινητηρα στα 3-4λιτρα?
                                Τελος, ποιος βραβευτηκε περισυ για τον καλυτερο κινητηρα στα 2,5-3λιτρα? (επισης turbodiesel)
                                Μηπως τελικα οταν κερδιζει καποιος σε τρεις κατηγοριες κινητηρων, αξιζουν και καποια συγχαρητηρια για την προσπαθεια?
                                Δεν ειπαμε οτι δεν υπηρχε ανταγωνισμος. Για το λιγο καλυτερο λεμε, εστω οριακα, και αυτο οχι παντα, αλλα τουλαχιστον να το αναγνωριζουμε...

                                Papagalino...ωραια γλυκα..

                                Ε, ενταξει δεν ειναι και αναγκη να συμφωνουμε, αλλα στο τελος παντα βαζεις την προφαση οπως αρκετοι στο forum, οτι
                                'τα παιρνουνε' και οτι ΟΛΟΙ οι δοκιμαστες ειναι λαμογια, ασχετοι, και κανουν αυτο που τους λενε.
                                Δοκιμασε τα εσυ ΟΛΑ, και ελα μετα να μας πεις ρε συ Κωνσταντινε, αλλα αυτη η πιπιλα ποια με τους δοκιμαστες, ειναι
                                λιγο passe'...Δεν μιλαμε εδω για ντοπιους και για 'μαγαζακια'.
                                Εγω οσα μοτορια turbaτα της Bmw εχω οδηγησει εχω εντυπωσιαστει. Της Volvo τον 3λιτρο ΔΕΝ τον εχω οδηγησει.
                                Αρκει ομως ΕΝΑ πολυ καλο μοτερ, για να παρει τα εγκωμια η Volvo? Mαλλον οχι.
                                Το παιχνιδι παιζεται αναμεσα σε Bmw Και Audi στους κινητηρες, και καπου αναμεσα 'χαλαει την δουλεια' και η Mercedes.
                                Aυτη ειναι η αποψη μου, τουλαχιστον για τα τελευταια χρονια, αυτο πιστευω, αυτο διαπιστωνω και αυτο διαβαζω.
                                Τελος ξερεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, οτι ειδικα στο forum ειμαι απο αυτους που εχουν οδηγησει ΠΟΛΛΑ αυτοκινητα, και εχω εκφερει
                                γνωμη, αλλα και οταν ΔΕΝ εχω οδηγησει καποιο, και λεω την γνωμη μου για αυτο, αυτη προκυπτει απο διαφορετικες εγκυρες και κυριως ξενες πηγες, οποτε η φραση papagalino, ειναι λιγο ακυρη προς το προσωπο μου...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  ironman02 last edited by

                                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                  τόσο στο n όσο και στο d έχει την ίδια κατανάλωση... ΑΝ οδηγείς με τους ίδιους ρυθμούς... απλώς στο d λόγω απόκρισης ΚΑΤΑ κανόνα του δίνεις και καταλαβαίνει... εξόυ και η διαφορά στις κατναλώσεις... ίδια ιπποδύναμη έχει και στα 2 μόντ...
                                  η διαφορά στην απόδοση έχει να κάνει με την % άνοιγμα της πεταλούδας συναρτήση του ρυθμού βύθισης του πετάλ....

                                  δεν καταλαβαίνω τον όρο μολυσματικός παράγοντας... το co2 είναι ευγενές αέριο... το οποίο δεν είναι επιβλαβή για το αναπνευστικό σύστημα

                                  Δεν είμαι σε θέση να ξέρω ακριβώς ποιά είναι η διαφορά στη παραμετροποίηση που έχουν κάνει στα διαφορετικά modes στο κάθε αυτοκίνητο. Μπορεί π.χ για τη mito που ανέφερες, να έχει την ίδια ιπποδύναμη στις 6500 και στα 2 mode και μέχρι τις 3000 να είναι λιγότερη στο ένα. Δε ξέρω. Ή για παράδειγμα αν πατάς τέρμα το γκάζι να χρησιμοποιεί τη μέγιστη ισχύ και αν το πατάς μέχρι τη μέση τη μισή. Όπως αυτό που λές δηλαδή, 'η διαφορά στην απόδοση έχει να κάνει με την % άνοιγμα της πεταλούδας συναρτήση του ρυθμού βύθισης του πετάλ....'.
                                  Αυτό έχει να κάνει και με τη μείωση της κατανάλωσης, αφού είναι κάπως 'αναίσθητο' ας το πούμε το γκάζι, κάτι που συνεπάγεται και λιγότερη εκπομπή co2. Εφόσον βέβαια δεν το πατάς τέρμα, που φαντάζομαι τα τυποποιημένα τεστ που κάνουν για να μετρήσουν τις εκπομπές δεν είναι με τέρμα γκάζι.. Όλες αυτές οι παραμετροποιήσεις του normal mode συμβάλλουν και σε λιγότερες εκπομπές. Αν είχε μόνο sport/dynamic κτλ πιστεύω οτι θα ήταν σίγουρα μεγαλύτερες οι εκπομπές.

                                  Δε νομίζω ότι είναι τυχαίο που όταν ξεκινάς το αμάξι μπαίνει αυτόματα στο 'normal' mode. Έχουν περάσει στα χαρτιά αυτή τη λειτουργία ως τη φυσιολογική (μαζί με τις μικρότερες εκπομπές).

                                  Μπορεί να έχεις τη δυνατότητα να πετύχεις την ίδια κατανάλωση και στα 2 όπως λες, αλλά στα τυποποιημένα τεστ για κατανάλωση και εκπομπές σίγουρα στο 'normal' θα βγάλει μικρότερα νούμερα με τις ρυθμίσεις που έχουν.

                                  Συμφωνώ για το co2. Ευγενές αέριο. Μαζί σου! Απλά επειδή συμβάλλει και στο φαινόμενο του θερμοκηπίου κτλ το έχουν ως κριτήριο..Who knows..Θα μπορούσαν να είχαν και άλλα..!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kostis20 last edited by

                                    Μηπως εννοειται αδρανες??

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      ρε ironman πάνω κάτω τα ίδια λέμε...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        professeur last edited by

                                        Ο χρήστης ironman02 έγραψε:

                                        Το προβλημα ειναι οτι αντιμετωπιζονται σαν το επιστεγασμα της τεχνολογιας λες και ο ανταγωνισμος τοσα χρονια δεν προσφερει γραμμικα γεματα τουρμπομοτερ...

                                        Τα γραμμικά γεμάτα τουρμπομοτέρ του ανταγωνισμού που υπάρχουν τόσα χρόνια ποιά είναι? Μόνο τα tsi έχω στο μυαλό μου. Εκτός αν θεωρείται τέτοιο μοτέρ το 1.8Τ 20v του vag που ξύπναγε μετά τις 3000, έκαιγε τον άμπακο και είχε και C02 emissions στο θεό.
                                        ...

                                        Ο πρώτος τούρμπο άμεσου ψεκασμού ήταν ο ΤFSI 200 άλογα. Πρωτομπήκε ή στο A3 ή στο Golf GTI 5 περίπου 2003-2004. 7-8 χρόνια πριν δλδ το vag είχε σοβαρή τουρμποπρόταση και φυσικά μετά ήρθε η καταιγίδα των tsi,tsi,tsi,tsi και πάει λέγοντας.

                                        Φυσικά και η BMW είχε σοβαρή τουρμποπρόταση στο mini s ΑΛΛΑ off the record. Για τον πολύ κόσμο ο χ35 ήταν ο πρώτο τουρμποκινητήρας της και αυτός μάλιστα χωρίς φανφάρες όπως τώρα με τα Μ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster last edited by

                                          Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                                          Μηπως εννοειται αδρανες??

                                          τώρα είδα τι έγραψα...εννοώ φυσικό αέριο

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            ironman02 last edited by

                                            Ο χρήστης red_monster έγραψε:
                                            ρε ironman πάνω κάτω τα ίδια λέμε...

                                            Ε άμα λέμε τα ίδια πάω πάσο!

                                            Αέριο αδρανές, φυσικό, ευγενές, whatever !! Αυτό που ήθελα να πώ τελοσπάντων εγώ, είναι ότι με τα normal, eco κτλ κουμπάκια, κυρίως πετυχαίνουν το να κατεβάζουν τις εκπομπές co2, δηλώνοντας ότι αυτή είναι η φυσιολογική λειτουργία του αυτοκινήτου. Αυτό είναι ένα έξυπνο τρικ των κατασκευαστών που φαίνεται ότι σιγά σιγά το υιοθετούν όλοι. Παραποιούν λιγάκι τη πραγματικότητα..

                                            Το προβλημα ειναι οτι αντιμετωπιζονται σαν το επιστεγασμα της τεχνολογιας λες και ο ανταγωνισμος τοσα χρονια δεν προσφερει γραμμικα γεματα τουρμπομοτερ...

                                            Τα γραμμικά γεμάτα τουρμπομοτέρ του ανταγωνισμού που υπάρχουν τόσα χρόνια ποιά είναι? Μόνο τα tsi έχω στο μυαλό μου. Εκτός αν θεωρείται τέτοιο μοτέρ το 1.8Τ 20v του vag που ξύπναγε μετά τις 3000, έκαιγε τον άμπακο και είχε και C02 emissions στο θεό.
                                            ...

                                            Ο πρώτος τούρμπο άμεσου ψεκασμού ήταν ο ΤFSI 200 άλογα. Πρωτομπήκε ή στο A3 ή στο Golf GTI 5 περίπου 2003-2004. 7-8 χρόνια πριν δλδ το vag είχε σοβαρή τουρμποπρόταση και φυσικά μετά ήρθε η καταιγίδα των tsi,tsi,tsi,tsi και πάει λέγοντας.

                                            Εγώ είχα στο μυαλό μου downsized μοτέρ. Το δίλιτρο tfsi ok. Πολύ καλό μοτεράκι. Αλλά όχι και τόσο downsized .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 93 / 147
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr