-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Προσωπικά δεν θα έμπλεκα με γιαπωνέζο.Δεν έχουν και τίποτα να δώσουν στην αυτοκίνηση πλέον (εκτός από όμορφα κορίτσια στις εκθέσεις).Δεν τους έχεις πει να μη σε τσαγιάζουν; Μα πότε θα σταματήσουν επιτέλους;
-
-
Τελικά ο zorz εχει δίκιο .
Γκόμενες και γκάζια = LOTUS
καιρό είχα να κάνω τέτοια post
-
Βασικα ρε φιλε τι σε κανει να πιστευεις οτι θα βρεις ακαγκουρευτο σελικα??
-
Celica Tsport vs Scirocco 1.4 tsi 160
Μχ-5 ?
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Η σωστή λύση που απαντάει στο ερώτημα είναι αποκλειστικά μια και μόνο:

Lotus Elan.Κιμπάρικο αυτοκίνητο, με το όνομα βαρύ σαν ιστορία, που ξεχωρίζει από τις μάζες. .
με ενα ΤΤ θα ειναι πιο κιμπάρης ειδά το γκάμπριο
το σχήμα μπορει να μην του αρέσει, αλλά δεν παιρναει απαρατήρητο....όσο ένα τσιρόκο -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Προσωπικά δεν θα έμπλεκα με γιαπωνέζο.Δεν έχουν και τίποτα να δώσουν στην αυτοκίνηση πλέον.LFA, GTR, Evo, STi, Type R, MPS... για να μη μιλήσουμε για παλιότερα!
Ιταλόφιλος είμαι ρε γμτ, αλλά όχι να λέμε ότι τα Τζαπώνια δεν κατέχουν... ιεροσυλία!
-
MX-5, MR2, S2000, 350Z, 370Z, RX-8, όλα τα υβριδικά, τόσα SUV... Αλλά είπαμε, εν θερμώ (βλέπε μετά από τσαγάκι), πολλά μπορεί να πει κανείς. Δε σημαίνει ότι τα εννοεί κιόλας...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
MX-5, MR2, S2000, 350Z, 370Z, RX-8, όλα τα υβριδικά, τόσα SUV... Αλλά είπαμε, εν θερμώ (βλέπε μετά από τσαγάκι), πολλά μπορεί να πει κανείς. Δε σημαίνει ότι τα εννοεί κιόλας...Καλά για τα άλλα, αυτά τι τα έβαλες??
-
Γιατί κι αυτά έχουν προσφέρει στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία. Μην ξεχνάς ότι τα SUV ξεκίνησαν από το RAV4, πόσο μερίδιο των αγροτικών ανήκει στα Τζαπόνια, τα θηριώδη Pajero και Land Cruiser. Όπου και να κοιτάξω, η Ιαπωνία έχει επιτυχίες. WRC; Παρίσι-Ντακάρ; Μόνο στην F1 δεν μπορεί...
-
Είχαν επιτυχίες. Τώρα πια έχουν απομείνει μία Νισάν (Ρενό δλδ) και μία Mazda (οι οποίες είναι και οι μόνες γιαπωνέζικες που εκτιμώ πια) να κρατάνε τη σημαία ψηλά. Όλοι οι άλλοι έχουν πάρει τα κουβαδάκια τους και πήγανε να παίξουν σε υβριδικές ανοησίες.
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Celica Tsport vs Scirocco 1.4 tsi 160Μχ-5 ?
Μπα, δεν γ@μ@ς με τπτ. Και στην καλύτερη χωράει μόνο μία και πάλι στριμωγμένα.
Έχω τη λύση: κολλάς στο Α3 ένα σηματάκι S3 και τα γ@μησες όλα! Όταν σου σκάει ο κολλητός λες σιγά μην ασχοληθώ μαζί σου. Και από γκόμενες, με το τσουβάλι!
Αποτέλεσμα: και είσαι γρήγορος (στα χαρτιά) + γ@μ@ς. win win κατάσταση!!! Εναλλακτικά elan Ή megane cabrio (εδώ γ@μ@ς όλο το forum μονομιάς! )
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Kαλησπερα.
Μιας και μεχρι στιγμης, κανενας δεν εχει απαντησει-δωσει καποια στοιχεια, νουμερα επιδοσεων μεταξυ των δυο, παραθετω
καποιες μετρησεις, για την Celica T sport (απο τους 4τροχους, τευχος 366 Μαρτιος 2001) και για το Scirocco 160 (απο τους 4τροχους δυστυχως μονο τα 0-100km/h και 0-1000μ, καθοτι ολοκληρωμενη δοκιμη ΔΕΝ υπαρχει για αυτο το μοντελο απο το περιοδικο, οποτε και οι ρεπριζ προερχονται ενδεικτικα απο το Drive, τευχος 146, Δεκεμβριος 2008)Τοyota Celica T sport:
0-100km/h - 7,7sec , 0-400m - 15,6sec/147km/h , 0-1000m (δαιμων τυπογραφειου χτυπησε εδω στα 1000m...προφανως, τα 33,4sec, που αναφερονται, απλως ΔΕΝ υφιστανται... )
Ρεπριζ: 80-110km/h με 3η, 4η, 5η - 4,5 , 5,2 , 7,6
120-140km/h με 4η, 5η - 4,7 , 7,3 [με μια επιφυλαξη, το 7,3 καθως ξαναχτυπα ο δαιμων εχοντας αυτο το νουμερο σε παρενθεση ως επιδοση με 6η , ενω με 5η γραφει 11,1... υπεθεσα οτι ισχυει το αναποδο, αλλα, μονο απο το ιδιο περιοδικο μπορει να επιβεβαιωθει(?) κατι τετοιο...]Volkswagen Scirocco: (μετρησεις απο Drive)
0-100km/h - 7,8sec, 0-400 - 15,8sec , 0-1000m - 28,9sec
Ρεπριζ: 80-110km/h με 3η, 4η, 5η - 4,6 , 6,2 , 7,7
Δυστυχως παρεχονται ρεπριζ 110-140km/h και οχι 120-140km/h απο το Drive...Mια μετρηση 0-1000m για την Celica TS θα μας διαφωτιζε περαιτερω για τις δυνατοτητες κινητηρα.
Αν εχει καποιος, ας μας τις παραθεσει.Κατα τα αλλα, λαμβανοντας υποψιν τις παραπανω μετρησεις φαινεται οτι τα δυο αυτοκινητα ειναι πολυ κοντα, και ισως μονο μετα τα 160km/h ενδεχομενως η Celica με την καλυερη αναπνοη του μεγαλυτερου κινητηρα (1800κυβικα) , βρεθει μπροστα, εφοσον φυσικα μιλαμε και στις δυο περιπτωσεις για την μεγιστη δυνατη αξιοποιηση προσφυσης-δυναμης απο τους δυο οδηγους...
Σε οτι αφορα την Celica TS, παροτι αυτοκινητο 10ετιας, προκειται για ενα ιδιαιτερο Coupe, με πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, εξαιρετικο κινητηρα, και ενδιαφεροντα οδηγικα χαρακτηριστικα.
Παραθετω και καποια συγκριτικα απο τους 4τροχους, για τον ενδιαφερομενο:http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=6456
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7238
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=7314
Γρηγορη το drive που ειχε μετρησει την Ιαπωνεζα παλιοτερα ο χρονος στο χιλιομετρο ηταν ιδιος με το ροκκο το 160αρι.
επειδη τα εχω οδηγησει και τα δυο η αισθηση μου ειναι οτι μεχρι χιλιομετρο θα ειναι σχεδον διπλα , μετα πονταρω υπερ της Ιαπωνεζας.
το θεμα αμα την παρει ο φιλος τελικα ειναι να βρει μαμα ροκκο 160αρι να πατησει...... -
Θα πρότεινα τον τσέλιγκα. Δείχνει πιο ψαγμένη και καλτ επιλογή, και σίγουρα θα είναι και φθηνότερη. Δοθέντος μάλιστα ότι η Τουότα θα αργήσει πολύ να ξαναβγάλει στην αγορά αυτό το όνομα, αν το ξαναβγάλει, θα είναι και κλασσικό σε λίγα χρονάκια.
-
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
Γρηγορη το drive που ειχε μετρησει την Ιαπωνεζα παλιοτερα ο χρονος στο χιλιομετρο ηταν ιδιος με το ροκκο το 160αρι.
επειδη τα εχω οδηγησει και τα δυο η αισθηση μου ειναι οτι μεχρι χιλιομετρο θα ειναι σχεδον διπλα , μετα πονταρω υπερ της Ιαπωνεζας.
**το θεμα αμα την παρει ο φιλος τελικα ειναι να βρει μαμα ροκκο 160αρι να πατησει...... **:lol:Αυτο ακριβως... Και ειναι σχεδον της πασης γνωστο, οτι 160αρι με προγραμματακι, παει καλυτερα και απο το stock
2λιτρο... -
Ο χρήστης MIXANAG έγραψε:
...
το θεμα αμα την παρει ο φιλος τελικα ειναι να βρει μαμα ροκκο 160αρι να πατησει......Σαν να ψάχνεις 18χρονη παρθένα στην Αθήνα. Mission impossible.
-
προφεσορα ,μ αρεσει που αγνοεις τις 2 μεγαλυτερες ιαπωνικες εταιριες honda toyota...Aλλα βεβαια εφοσον δεν βγαζουν 1.4 κ 1.6 τουρμπακια αρα απλα δεν αξιζουν....
-
τουρμπάκια??
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Celica Tsport vs Scirocco 1.4 tsi 160
Μχ-5 ?
Μπα, δεν γ@μ@ς με τπτ. Και στην καλύτερη χωράει μόνο μία και πάλι στριμωγμένα.
Έχω τη λύση: κολλάς στο Α3 ένα σηματάκι S3 και τα γ@μησες όλα! Όταν σου σκάει ο κολλητός λες σιγά μην ασχοληθώ μαζί σου. Και από γκόμενες, με το τσουβάλι!
Αποτέλεσμα: και είσαι γρήγορος (στα χαρτιά) + γ@μ@ς. win win κατάσταση!!! Εναλλακτικά elan** Ή megane cabrio (εδώ γ@μ@ς όλο το forum μονομιάς! )**
Επιτέλους
-
Ο χρήστης vargas έγραψε:
προφεσορα ,μ αρεσει που αγνοεις τις 2 μεγαλυτερες ιαπωνικες εταιριες honda toyota...Aλλα βεβαια εφοσον δεν βγαζουν 1.4 κ 1.6 τουρμπακια αρα απλα δεν αξιζουν....Όσο θα συνεχίζουν να ασχολούνται με υβριδικά τόσο περισσότερο θα αδιαφορώ απέναντι τους.
Μελλοντικό σύντομο ανέκδοτο :
TypeR υβριδικό. (Είδαμε το crz πόσο 'σπορ' είναι ένα υβριδικό)
Στα μελλοντικά μοντέλα βέβαια αναφέρεται κομπρεσοράτο Αουρις με 180 άτια. Αυτό καλό ακούγεται.
Celica Tsport vs Scirocco 1.4 tsi 160