-
Ο χρήστης ApostolosVW έγραψε:
Δεν ξερω αν εχετε δει τα αποτελεσματα του poll... 17/23= 74% λεει Rallye... ενδεικτικο για κατι?
Μπα τίποτα απολύτως. Αλλιώς θα έπαιρνες μτχ 147
σου προτείνω να κάνεις καλά τεστ ντραιβ με τα αυτοκίνητα κ όχι γύρω γύρω το τετράγωνο, αφού θα σε δουν πιτσιρίκο θα πάνε να σε ξεπετάξουν. να σκάσεις κ σε καμιά λακούβα, να κάνεις κ κικ νταουν με το ίμπιζα για να ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΕΙΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!! ΜΗ τους πεις την ηλικία σου γιατί πολύ πιθανό να μη σε αφήσουν να κάνεις τεστ. εχε μαζί σου το διπλωμα, χωρίς να τους δείξεις λεπτομέρειεςAυτο ειναι κατι που δεν το σκεφτηκα... ετοιμαζομαι να παρω σημερα τηλεφωνο την αντιπροσωπειοα (εκανα το 'λαθος' να δειξω ενδιαφερον στο site της seat και με εχουν παρει ηδη 4 τηλεφωνα και με περιμενουν να παω οποτε θελω) και σκεφτομουν αν θα με αφησουν να κανω TD... Αν με δεις δεν με κανεις για 18αρη αλλα για παραπανω (ετσι μου λενε τουλαχιστον) οποτε...??? Επειδη δεν εχω ξανακανει TD, τι παιζει? Ο πωλητης σε κατευθυνει και σου λεει που να πας? Εγω θελω να το 'σκισω' λιγουλακι για να δω πως πηγαινει γιατι αλλιως θα ναι σαν να οδηγο το 1,2 tsi με dsg...
Θεσσαλονίκη, στον Κατάκη, είναι μαζί σου ο πωλητής. Εμένα πήγε να με οδηγήσει σε μία διαδρομή, αλλά πήρε την απάντηση 'να πάμε μωρέ προς Χορτιάτη να το δούμε πραγματικά - κανένα μισάωρο θα κάνουμε' Και φυσικά πήγαμε και ο πωλητής κρατιόταν από το κάθισμα, χωρίς να λέει τίποτα στα καλά σημεία... (με leon αυτό)
Για Σάββατο πρωί την προτείνω τη διαδρομή, είναι πιστεύω αρκετά διαφωτιστική και λογικά δεν θα έχει κίνηση...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Έχω όμως οδηγήσει το 150αρη 207 και το 156αρη ds3 ...
Το 150αρη 207 είναι μια @ρια ...Να σου δώσω το δικό μου 150άρη να οδηγήσεις... ; ...
Έτσι υπερβολικά που γράφεις κάθομαι και κοιτώ το 207 που το έχω έξω από το μπαλκόνι και κάθομαι και σκέφτομαι αν αυτά που γράφεις είναι ρεαλιστικά.
Βρε λες να έπεσα σε κομμάτι τεφαρίκι;... Τόσο τυχερός είμαι πια... ;... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Η διάφορα στο δυναμομετρο των 4 τροχών την ίδια μέρα είναι 9 άλογα ... Πράγμα που φαίνεται και στον δρόμο ...
Αν Είχες οδηγήσει t-jet θα ήξερες Ότι στις 4000rpm σκοτωνει και Ότι ψηλά στις 5,5-6,5 που λες ψοφαει ...
Το μοτέρ τον Γάλλων είναι μέτριο το κιβώτιο επίσης και τα ηλ/κα κακά ... Γενικά για 16k€ Καλό είναι ... Για παραπανω με την καμία ...Το έχω οδηγήσει και προτιμώ παρ'όλα αυτά το 150άρι thp από όλες τις απόψεις (κατανάλωση, λειτουργία, απόδοση δύναμης παντού και όχι ξεσπάσματα σε συγκεκριμένο φάσμα). Το 156 είναι το ίδιο μοτέρ κατα τ'άλλα με αλλαγή στην ECU. Δεν έχει παρατηρηθεί κάποια άλλη διαφορά. Τώρα αν το θεωρείς μέτριο σε σχέση με το 156 επειδή είναι πιο αδύναμο είναι άλλο θέμα. Γι'αυτό υπήρχε και ο 175άρης. Απ'όταν βγήκε το 150 τα πράγματα άλλαξαν, ο ανταγωνισμός άλλαξε, οπότε λογικό ήταν να γίνει και μια αναβάθμιση προς το καλύτερο. Πάντως το ίδιο μοτέρ παραμένει. Για τα ηλεκτρικά πρώτη φορά ακούω ότι είναι κακά. Βέβαια πάντα είναι υποκειμενικό τι αρέσει στον καθένα και τι του πάει .
Πάντως για να έρθουμε και στο θέμα μας, πιστεύω οτι και 2 αυτά αμάξια είναι πολύ καλά για τα λεφτά τους. Εγώ θα έπαιρνα αυτό που θα ένιωθα πιο ωραία να βρίσκομαι μέσα και να το κοιτάω απ'έξω . Και το ibizaki είναι good value for money όπως και το rallaki. Καλοτάξιδο ότι και να πάρεις!
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Έχω όμως οδηγήσει το 150αρη 207 και το 156αρη ds3 ...
Το 150αρη 207 είναι μια @ρια ...Να σου δώσω το δικό μου 150άρη να οδηγήσεις... ; ...
Έτσι υπερβολικά που γράφεις κάθομαι και κοιτώ το 207 που το έχω έξω από το μπαλκόνι και κάθομαι και σκέφτομαι αν αυτά που γράφεις είναι ρεαλιστικά.
Βρε λες να έπεσα σε κομμάτι τεφαρίκι;... Τόσο τυχερός είμαι πια... ;...Ποια αλλα της κατηγορίας Έχεις οδηγήσει ;;
Εκτός απο το ηχοσυστημα και το υποβ/ο τι άλλο βρίσκεις σημαντικο σε ένα αυτοκίνητο ;;; -
Ironman
Και ο 150αρης thp ξεφουσκωνει ψηλά ... Μόνο χαμηλά είναι καλύτερος απο τον t-jet ο οποίος Όντως έχει ξέσπασμα στις μεσαίες , όπως έχει και παραπάνω αλογατα ...
Για τα ηλ/κα συμφωνώ Ότι είναι προσωπικο γούστο ... -
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Το έχω οδηγήσει και προτιμώ παρ'όλα αυτά το 150άρι thp από όλες τις απόψεις (κατανάλωση, λειτουργία, απόδοση δύναμης παντού και όχι ξεσπάσματα σε συγκεκριμένο φάσμα). Το 156 είναι το ίδιο μοτέρ κατα τ'άλλα με αλλαγή στην ECU. Δεν έχει παρατηρηθεί κάποια άλλη διαφορά. Τώρα αν το θεωρείς μέτριο σε σχέση με το 156 επειδή είναι πιο αδύναμο είναι άλλο θέμα. Γι'αυτό υπήρχε και ο 175άρης. Απ'όταν βγήκε το 150 τα πράγματα άλλαξαν, ο ανταγωνισμός άλλαξε, οπότε λογικό ήταν να γίνει και μια αναβάθμιση προς το καλύτερο. Πάντως το ίδιο μοτέρ παραμένει. Για τα ηλεκτρικά πρώτη φορά ακούω ότι είναι κακά. Βέβαια πάντα είναι υποκειμενικό τι αρέσει στον καθένα και τι του πάει .
Kάτσε βρε συ, το 156αρι νομίζω πως εχει κ άλλες αλλαγές (ρύθμιση βαλβίδων εισαγωγής-εξαγωγής? )
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Ironman
Και ο 150αρης thp ξεφουσκωνει ψηλά ... Μόνο χαμηλά είναι καλύτερος απο τον t-jet ο οποίος Όντως έχει ξέσπασμα στις μεσαίες , όπως έχει και παραπάνω αλογατα ...
Για τα ηλ/κα συμφωνώ Ότι είναι προσωπικο γούστο ...Βρε δε λέω για τα ηλεκτρικά προσωπικό γούστο! Για το στύλ λειτουργίας του μοτερ περισσότερο! Εμένα πάντως δε ξεφουσκώνει ψηλά. Δίνει απλά σταθερά θα έλεγα..
Kάτσε βρε συ, το 156αρι νομίζω πως εχει κ άλλες αλλαγές (ρύθμιση βαλβίδων εισαγωγής-εξαγωγής? )
Τι εννοείς ρύθμιση? Λέγανε οτι και καλά θα είχε και valvetronic και κάτι τέτοια..Μύθος..
-
Στη μηχανολογιας οι λεπτομεριες κάνουν τη διάφορα ... Μια διαφορετική πολ/λη πχ μπορει να αλλάξει πολλα ...
Και κατα την γνώμη μου 150 με 156 έχουν μπολικες διάφορες -
Τι εννοείς ρύθμιση? Λέγανε οτι και καλά θα είχε και valvetronic και κάτι τέτοια..Μύθος..
α μπράβο
αρα με ένα πρόγραμμα το 150αρι αποκτάει τις γραμμικότατες καμπύλες (όχι ότι το 150αρι δεν είναι ΓΡΑΜΜΙΚΟΤΑΤΟ) κ την εξτρα δύναμη του 156αρι?- ότι μπαίνει γρανάζι μακριάς 5ης με ελάχιστο κόστος, οπότε μόνο μείον είναι το σασμάν για τα μεταχειρισμένα 150αρια ραλάκια που βρίσκεις με 8χλρ
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Στη μηχανολογιας οι λεπτομεριες κάνουν τη διάφορα ... Μια διαφορετική πολ/λη πχ μπορει να αλλάξει πολλα ...
Και κατα την γνώμη μου 150 με 156 έχουν μπολικες διάφορεςΣυμφωνώ. Αλλά για πες καμία αν ξέρεις, γιατί προς το παρόν δεν έχει εντοπιστεί κάποια..
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Τι εννοείς ρύθμιση? Λέγανε οτι και καλά θα είχε και valvetronic και κάτι τέτοια..Μύθος..
α μπράβο
αρα με ένα πρόγραμμα το 150αρι αποκτάει τις γραμμικότατες καμπύλες (όχι ότι το 150αρι δεν είναι ΓΡΑΜΜΙΚΟΤΑΤΟ) κ την εξτρα δύναμη του 156αρι?- ότι μπαίνει γρανάζι μακριάς 5ης με ελάχιστο κόστος, οπότε μόνο μείον είναι το σασμάν για τα μεταχειρισμένα 150αρια ραλάκια που βρίσκεις με 8χλρ
Βασικά με πρόγραμμα απ'ότι φαίνεται πάνε στα ίδια άλογα πάνω κάτω. Τώρα αν μπορείς να το κάνεις το 150άρι σαν μαμά 156 δε ξέρω. Δε νομίζω να βγάλει κάποιος πρόγραμμα για να πάρει μόνο καμιά 10αρια άλογα πάνω..
-
Ο χρήστης ironman02 έγραψε:
Βασικά με πρόγραμμα απ'ότι φαίνεται πάνε στα ίδια άλογα πάνω κάτω. Τώρα αν μπορείς να το κάνεις το 150άρι σαν μαμά 156 δε ξέρω. Δε νομίζω να βγάλει κάποιος πρόγραμμα για να πάρει μόνο καμιά 10αρια άλογα πάνω..
Σωστός
βάζεις ένα προγραμματακι για 170-180 άλογα, μακρύ σασμάν κ με 9χλρ είσαι jet έχοντας ένα όμορφο αμάξι 3ετιας -
Αρχικά ήθελα να πω πως δε νομίζω να είναι Euro 6, το 207 με τον 156 και το 6-αρι έγινε από euro 4 euro 5. Δεν έχω ακούσει για euro 6 σε βενζίνη αν άλλαξε κάτι παρακαλώ πείτε μου.
Ψήφισα 207 και προσωπικά πιστεύω πως το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί την καλύτερη επιλογή στη κατηγορία των μικρών ή έστω κάτω από 20.000 ευρώ (τα παρόμοια και με ίδιο κινητήρα DS3 και Cooper S ξεφεύγουν σημαντικά σε τιμή). Νομιζω πως με τις διάφορες προσφορές βγαίνει γύρω στα 17000 και ο εξοπλισμός του είναι υπερπλήρης.
Το 207 στρίβει δαιμονισμένα άνετα και με ακρίβεια, σαν γνήσιο γαλλικό μικρο ξεπερνά κάθε εμπόδιο που θέτει η κατηγορία του στην οδηγική συμπεριφορά. Έρχεται πρώτο σε όλα τα test αλλαγής λωρίδων και σλάλομ που έχω δει και διαβάσει.
Ο κινητήρας (156) είναι πράγματι ο πιο γραμμικός από τους αντίστοιχους υπερτροφοδοτούμενους άμεσου ψεκασμού, τραβάει από απίστευτα χαμηλά χωρίς κανένα lagging και η ροπή του είναι αμέτρητη. Το νέο κιβώτιο έχει πετυχημένη κλιμάκωση, τραβάει σε όλες τις στροφές και βολεύει πολύ για γρήγορη κίνηση. Επίσης η 6η δίνει πολύ καλή οικονομία και άνεση σε ταξίδια.Επίσης έτσι πως τα έχουν μεγαλώσει τα μικρά, σε μέγεθος και μεταξόνια, έχει άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Πέρα από τις στροφοδιαδρομες όπου η ευχαρίστηση που σου προσδίδει δε περιγράφεται, σε ταξίδια δίνει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου ακόμα και με ταχύτητες απαγορευτικές.
Δυστυχώς δεν εχω οδηγησει το Ibiza αν και θα το ήθελα πολύ γιατί έχω ακούσει πολλά θετικά σχόλια. Είναι ίσως η καλύτερη επιλογή μεταξύ των μικρών VW Group αλλά πέρα από προσιτή τεχνολογία TSI και DSG που αρέσουν σε όλους μας και ειδικά στους φίλους των γερμανικών αυτοκινήτων, δεν έχω δει σε διάφορες δοκιμές να εντυπωσιάζει.
Τα περί αξιοπιστίας των νέων τεχνολογικά κινητήρων, στρωσίματος, εμφάνισης, εξυπηρέτησης πελατών, aftermarket βελτίωσης, εγγύησης (αν και τα 5 χρόνια της peugeot μετράνε) είναι λίγο υποκειμενικά και δεν αποτελούν το ασφαλέστερο κριτήριο επιλογής.
-
αυτό πάει να πει ότι το forum είναι ανθρώπινο. (στην κυριολεξία!)
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
αυτό πάει να πει ότι το forum είναι ανθρώπινο. (στην κυριολεξία!)Αν κρίνω απ' το 'στυλ' γραφής, μάλλον είναι γνωστό-άγνωστο μέλος.
-
Ολική επαναφορά?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ολική επαναφορά?Με τόσα κόμματα; Μάλλον...
-
Μην τσιμπάτε! Ο άνθρωπος λέει ότι ΔΕΝ έχει οδηγήσει Ibiza, πράγμα που φυσικά είναι αδύνατο να συμβαίνει για τον Γ.Κικιζα και 5 αυτοκινητιστικές ζωές του!
-
Ναι, αλλά μπορεί να το λέει για κάλυψη-απόκρυψη-παραλλαγή που κάναμε και στο στρατό. Οι μοντς άλλωστε καραδοκούν.
-
για τα παραπάνω .
Ψήφισα 207
Seat Ibiza FR vs. Peugeot 207 Rallye vs. ανταγωνισμο...