Το 207 συνδυάζει το πιο κλασσικό εσωτερικό ενώ όλα τα καινούργια έχουν ξεφύγει σχεδιαστικά. Εμφανισιακά μου αρέσει η λεπτομέρεια ότι γράφει peugeot με μικρά γράμματα μπροστά κάτω από το σήμα, όπως στο 508. Δεν πρόσεξα να αναφέρθηκε πιο πάνω άλλα άκουσα πως θα έχει τετρακίνητη έκδοση με το σύστημα των ηλεκτροκινητήρων όπως το 3008. Αλλά φαντάζομαι θα πουλήσει πολύ με τον τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 τούρμπο αν δε κάνω λάθος.
Latest posts made by 4tforum
-
RE: Peugeot 208
-
RE: Seat Ibiza FR vs. Peugeot 207 Rallye vs. ανταγωνισμο...
Αρχικά ήθελα να πω πως δε νομίζω να είναι Euro 6, το 207 με τον 156 και το 6-αρι έγινε από euro 4 euro 5. Δεν έχω ακούσει για euro 6 σε βενζίνη αν άλλαξε κάτι παρακαλώ πείτε μου.
Ψήφισα 207 και προσωπικά πιστεύω πως το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί την καλύτερη επιλογή στη κατηγορία των μικρών ή έστω κάτω από 20.000 ευρώ (τα παρόμοια και με ίδιο κινητήρα DS3 και Cooper S ξεφεύγουν σημαντικά σε τιμή). Νομιζω πως με τις διάφορες προσφορές βγαίνει γύρω στα 17000 και ο εξοπλισμός του είναι υπερπλήρης.
Το 207 στρίβει δαιμονισμένα άνετα και με ακρίβεια, σαν γνήσιο γαλλικό μικρο ξεπερνά κάθε εμπόδιο που θέτει η κατηγορία του στην οδηγική συμπεριφορά. Έρχεται πρώτο σε όλα τα test αλλαγής λωρίδων και σλάλομ που έχω δει και διαβάσει.
Ο κινητήρας (156) είναι πράγματι ο πιο γραμμικός από τους αντίστοιχους υπερτροφοδοτούμενους άμεσου ψεκασμού, τραβάει από απίστευτα χαμηλά χωρίς κανένα lagging και η ροπή του είναι αμέτρητη. Το νέο κιβώτιο έχει πετυχημένη κλιμάκωση, τραβάει σε όλες τις στροφές και βολεύει πολύ για γρήγορη κίνηση. Επίσης η 6η δίνει πολύ καλή οικονομία και άνεση σε ταξίδια.Επίσης έτσι πως τα έχουν μεγαλώσει τα μικρά, σε μέγεθος και μεταξόνια, έχει άνετους χώρους για επιβάτες και αποσκευές. Πέρα από τις στροφοδιαδρομες όπου η ευχαρίστηση που σου προσδίδει δε περιγράφεται, σε ταξίδια δίνει αίσθηση μεγαλύτερου αυτοκινήτου ακόμα και με ταχύτητες απαγορευτικές.
Δυστυχώς δεν εχω οδηγησει το Ibiza αν και θα το ήθελα πολύ γιατί έχω ακούσει πολλά θετικά σχόλια. Είναι ίσως η καλύτερη επιλογή μεταξύ των μικρών VW Group αλλά πέρα από προσιτή τεχνολογία TSI και DSG που αρέσουν σε όλους μας και ειδικά στους φίλους των γερμανικών αυτοκινήτων, δεν έχω δει σε διάφορες δοκιμές να εντυπωσιάζει.
Τα περί αξιοπιστίας των νέων τεχνολογικά κινητήρων, στρωσίματος, εμφάνισης, εξυπηρέτησης πελατών, aftermarket βελτίωσης, εγγύησης (αν και τα 5 χρόνια της peugeot μετράνε) είναι λίγο υποκειμενικά και δεν αποτελούν το ασφαλέστερο κριτήριο επιλογής.