-
Για πιο λόγο να είναι 4κινητη μια εκδοσή με 120 αλόγα?
Αυτό που έκανε η Subaru είναι φαιδρό, έχεις οδηγήσει impreza με 95 ασυγκράτητα ? Αυτό είναι πραγματικός ξεφτιλισμός
Ισχύει.
Κανένας λόγος δεν υπάρχει να φορτωθείς τετρακίνηση σε αυτές τις ιπποδυνάμεις, εκτός αν πραγματικά χρειάζεσαι κάτι τέτοιο. Οι λόγοι που η Σούμπα το γύρισε σε 4χ4 ήταν οι ισχνότατες πωλήσεις που είχε στα νορμάλ αμαξάκια.
Προτίμησε λοιπόν να το παίξει ο πάπας του τέσσερο επί τέσσερο, με το οποίο ασχολείται ήδη από τα μέσα των '70ς (πριν από την 'Αουντι που το παίζει και αυτή τέτοια στην ευρώπη), και να αφήσει στην μπάντα τα προσθιοκίνητα μοντελάκια της στα μεσαία-μεγάλα αμαξώματα.
Υιοθέτησε και τα έτοιμα Γιάρις και Βέρσο Σ από τη μαμά της και ξένοιασε μια και καλή, για να αφιερωθεί ψυχή τε και σώματι στην τετρακούνα και να το παίξει ειδικός κατασκευαστής (άρα να χρεώνει και κομματάκι παραπάνω όπου μπορεί ). Αποτέλεσμα, θες δε θες να λούζεσαι τετρακίνηση και στο πιο απλό Ιμπρέζα των 1.500 κυβικών.
Δεν ξέρω τι θα βγει στο τέλος. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Η Mazda αν έβγαζε ένα μικρό κουπέ βασισμένο στο ΜΧ-5 , αλλά να έχει και δύο υποτυπώδεις θέσεις επιπλέον (ένα 2+2) θα πουλούσε τρελά νομίζω! Ο λόγος που είχα απορρίψει το ΜΧουδάκι, ήταν οι χώροι. Εντάξει, δεν έχω οικογένεια, αλλά μια στο τόσο, θα χρειαστείς για μια μικρή απόσταση τις επιπλέον θέσεις... Επίσης, μεταφέρεις εύκολα μια τσάντα, ή ένα μπουφάν, γενικώς, ένα πίσω κάθισμα δίνει πρακτικότητα που ένα Roadster δεν την έχει.Αν ήμουν η Mazda, στη ιδέα του ΜΧ-5 για ένα προσιτό και οικονομικό Roadster, θα έφτιαχνα ένα Coupe. Που να ήταν 2+2, έστω. Ειδικά χάρη στα ΜΧ-5 και RX-8, έχει και κοινό έτοιμο και έχει και πολύ κόσμο που θα ενδιαφερόταν.
Πέραν αυτόν, εγώ προτιμώ την εμπρός κίνηση, γιατί είμαι κουλάδι. Μην νομίζετε πως όποιος λέγεται Γρηγόρης είναι απαραίτητα και οδηγάρα... Εγώ πχ δεν είμαι.
To 2+2 που λες είναι το RX8! Δεν είναι τεράστιο, έχει παρόμοιο μήκος με την 1 coupe (4m42 έναντι 4m38) και σαφώς περισσότερους χώρους! Το κόστος χρήσης...ναι, είναι τεράστιο!
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Η Mazda αν έβγαζε ένα μικρό κουπέ βασισμένο στο ΜΧ-5 , αλλά να έχει και δύο υποτυπώδεις θέσεις επιπλέον (ένα 2+2) θα πουλούσε τρελά νομίζω! Ο λόγος που είχα απορρίψει το ΜΧουδάκι, ήταν οι χώροι. Εντάξει, δεν έχω οικογένεια, αλλά μια στο τόσο, θα χρειαστείς για μια μικρή απόσταση τις επιπλέον θέσεις... Επίσης, μεταφέρεις εύκολα μια τσάντα, ή ένα μπουφάν, γενικώς, ένα πίσω κάθισμα δίνει πρακτικότητα που ένα Roadster δεν την έχει.
Αν ήμουν η Mazda, στη ιδέα του ΜΧ-5 για ένα προσιτό και οικονομικό Roadster, θα έφτιαχνα ένα Coupe. Που να ήταν 2+2, έστω. Ειδικά χάρη στα ΜΧ-5 και RX-8, έχει και κοινό έτοιμο και έχει και πολύ κόσμο που θα ενδιαφερόταν.
Πέραν αυτόν, εγώ προτιμώ την εμπρός κίνηση, γιατί είμαι κουλάδι. Μην νομίζετε πως όποιος λέγεται Γρηγόρης είναι απαραίτητα και οδηγάρα... Εγώ πχ δεν είμαι.
To 2+2 που λες είναι το RX8! Δεν είναι τεράστιο, έχει παρόμοιο μήκος με την 1 coupe (4m42 έναντι 4m38) και σαφώς περισσότερους χώρους! Το κόστος χρήσης...ναι, είναι τεράστιο!
Ναι έτσι το είχα σκεφτεί κι εγώ , γιατί το RX-8 το σκεφτόμουν ΠΑΡΑ πολύ πριν αγοράσω την 120. Αλλά το RX-8 είναι εντελώς ειδικό αυτοκίνητο, λόγω του μοτέρ του.
Ας βγάλει η Mazda ένα λιγότερο σκληροπυρηνικό κουπέ με συμβατικό μοτέρ και να το πει πχ ΜΧ-6 και να είναι στις διαστάσεις του Ρο-Χι ή λίγο μικρότερο για να μην το κανιβαλίσει... Αυτό θεωρώ θα πουλούσε τρελά, γιατί δεν είναι καθόλου λίγοι όσοι δεν επέλεξαν το Ρο-Χι λόγω του κινητήρα. -
Να τα τερματίσει η mazda τα τρέχοντα μοντέλα τους, τα βαρεθήκαμε και είναι και τραβέλια
Να βγάλει ένα μικρότερο roadster από το mx5, γύρω στα 3.8m, γύρω στα 1000kg με ένα μικρό turbo στα 140-150hp.
Nα βγάλει κουπεδάκι 2+2, γύρω στα 4.2m, μέχρι 1200kg, με λίγο μεγαλύτερο τουρμπάτο μοτέρ στα 200 κάτι hp.
Nα ξαναβγάλει και rx7 διθέσιο, χαμηλό, στα 4.4m, γύρω στα 1300kg, με τον wankel του τον μερακλήδικο στα 300+hp.
Άιντε μπράβο, να είμαστε ευχαριστημένοι και εμείς και οι ΙάπωνεςΆ, ξέχασα, να είναι και φτηνά, 20.000 το μικρό, 30.000 το κουπέ και το rx ας κάνει και 60.000...
δεν θα μας αφορά έτσι κι αλλιώς. -
Ο χρήστης bihlas87 έγραψε:
Να τα τερματίσει η mazda τα τρέχοντα μοντέλα τους, τα βαρεθήκαμε και είναι και τραβέλια
Να βγάλει ένα μικρότερο roadster από το mx5, γύρω στα 3.8m, γύρω στα 1000kg με ένα μικρό turbo στα 140-150hp.
Nα βγάλει κουπεδάκι 2+2, γύρω στα 4.2m, μέχρι 1200kg, με λίγο μεγαλύτερο τουρμπάτο μοτέρ στα 200 κάτι hp.
Nα ξαναβγάλει και rx7 διθέσιο, χαμηλό, στα 4.4m, γύρω στα 1300kg, με τον wankel του τον μερακλήδικο στα 300+hp.
Άιντε μπράβο, να είμαστε ευχαριστημένοι και εμείς και οι ΙάπωνεςΆ, ξέχασα, να είναι και φτηνά, 20.000 το μικρό, 30.000 το κουπέ και το rx ας κάνει και 60.000...
δεν θα μας αφορά έτσι κι αλλιώς.Ρε οχι μικροτερο αμαξι απο το mx-5 ffs, εγω καλα καλα δε χωραω στον μιχο (1.90) με κλειστη την οροφη. Δηλαδη το επομενο βημα ειναι το copen
Θα ηθελα να δω το τωρινο mx-5 με τουρμποκινητηρα 1.6 150 αλογατα και τι αλλο στον κοσμο
Επισης στο Rx-8 θα μπορουσαν να βγαλουν μια εκδοση με κανονικο μοτερ πχ 1.6Τ κοντα στα 160-180 αλογα και να βγαζουν για τους σκληροπυρηνικους με το ζυγισμα και μια εκδοση Wankel με 250 αλογατα και κοφτη 11.000. Εκει θα βρωμιζε ο τοπος με Rx!
-
Rx χωρίς ρότορα δεν είναι rx
Πάντως το rx σε σχέση με αλλά κουπέ μια χαρά θέσεις έχει πίσω , όπως και καλό χώρο αποσκευώνΕιναι ένα σχεδόν τέλειο πισωκινητο κουπέ , με αρκετά συμπαθητικό εσωτερικό και καλούς χώρους , μόνο αγκάθι για μένα ο κινητήρας
Βέβαια εγώ είμαι και κατά του τούρμπο σε πισωκινητο και αυτό το 2.3 που έχει η Mazda , ειναι πολύ άγριο, έντονο lag , δε νομίζω ότι θα ήταν καλη ιδέα
Sent from my LG-P500
-
Ο χρήστης ArrowsFA1 έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι επειδή, σε αντίθεση με τα σκάφη, τα σημεία επαφής του αυτοκινήτου με την επιφάνεια πάνω στην οποία κινείται είναι σταθερά (τα 4 λάστιχα), τότε ανεξάρτητα από το πού είναι η κίνηση, ο κύκλος θα είναι ο ίδιος, με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει καθόλου απώλεια πρόσφυσης, όπως σωστά επισήμανε ο φίλος kapami.
Ρε συ άρροους αυτό είναι το αυτονόητο. Εδώ που περιμέναμε μία σουπερ ντούπερ εξήγηση που να εξηγεί μία απειροστή διαφορά εξαιτίας κοσμικής ακτινοβολίας και μετατόπισης του άξονα περιστροφής της γης έρχεσαι και μας γειώνεις έτσι? ΜΠΑΝ ΧΙΜ!!!!!!
Η Mazda αν έβγαζε ένα μικρό κουπέ βασισμένο στο ΜΧ-5 , αλλά να έχει και δύο υποτυπώδεις θέσεις επιπλέον (ένα 2+2) θα πουλούσε τρελά νομίζω!
Αγαπάμε μάζντα αλλά κάνε υπομονή και απορώ γιατί δεν το έβγαζε κανείς τόσο καιρό...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Η Mazda αν έβγαζε ένα μικρό κουπέ βασισμένο στο ΜΧ-5 , αλλά να έχει και δύο υποτυπώδεις θέσεις επιπλέον (ένα 2+2) θα πουλούσε τρελά νομίζω! Ο λόγος που είχα απορρίψει το ΜΧουδάκι, ήταν οι χώροι. Εντάξει, δεν έχω οικογένεια, αλλά μια στο τόσο, θα χρειαστείς για μια μικρή απόσταση τις επιπλέον θέσεις... Επίσης, μεταφέρεις εύκολα μια τσάντα, ή ένα μπουφάν, γενικώς, ένα πίσω κάθισμα δίνει πρακτικότητα που ένα Roadster δεν την έχει.Αν ήμουν η Mazda, στη ιδέα του ΜΧ-5 για ένα προσιτό και οικονομικό Roadster, θα έφτιαχνα ένα Coupe. Που να ήταν 2+2, έστω. Ειδικά χάρη στα ΜΧ-5 και RX-8, έχει και κοινό έτοιμο και έχει και πολύ κόσμο που θα ενδιαφερόταν.
Έχει δίκιο ο Νικόλας, το 8άρι είναι το μεγάλο Miata που χωράει 4 (και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερες υποχωρήσεις σε άνεση). Δεν έχει δίκιο ότι έχει τεράστιο κόστος χρήσης, αρκετά πια με αυτή την αερολογία (δε σε κατηγορώ Νικόλα, δεν την ξεκίνησες εσύ αλλά οι ανίδεοι αγοραστές του, που από Hyundai Accent βρέθηκαν με κούρσα με 200+ άλογα σε τιμή BMW 316), αλλά αυτό είναι άλλο θέμα που ξεφεύγει από την κόντρα μπροστινής με πίσω κίνηση.
Γρηγόρη, κουπέ Miata υπάρχει κι είναι αυτό εδώ. Εντάξει, δε χωράει 4 αλλά είναι κουπέ. Δεν μπορείς να πεις ότι δεν προσπάθησα...
Αλλιώτικα, πολύ κοντινό σε φιλοσοφία με το πρώτης γενιάς Miata (αλλά κλειστό και με πολύ ισχυρότερο μοτέρ και πιο απόλυτο στήσιμο) είναι και το βρετανικό Ginetta. Θα το προτιμούσα από οποιοδήποτε σύγχρονο μπροστοκίνητο hot hatch χωρίς δεύτερη σκέψη. Και από οποιοδήποτε Miata ή RX8 επίσης. Περισσότερο στο βίδεο:
Youtube Videoδε βλέπω τον λόγο να προτιμήσεις το 106. Εκτός κι αν σε νοιάζει μόνο η ευθεία.
Dim, κάντο εντιτ, γιατί εκτίθεσαι...
Μπα, καιρός είναι να καταρριφθεί αυτό το στερεότυπο. Αν έχεις οδηγήσει ένα καλοστημένο Miata πρώτης γενιάς, δε βλέπω τον παραμικρό λόγο για να προτιμήσεις ένα 106 ή ένα Saxo ή ένα Punto ή οποιοδήποτε προσθιοκίνητο (Corsa OPC, δεν ξέρω, βάλε ό,τι θες στη λίστα, δε μου κάνει καμία διαφορά...) για στροφιλίκι.
Γιατί δηλαδή πρέπει να στρίβει ένα 106 καλύτερα από ένα Miata; Έχει καλύτερη ανάρτηση από τα διπλά ψαλίδια του ΜΧ; Έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους; Έχει καλύτερο ζύγισμα από το 50/50; Με μια καλή αναρτησούλα, μερικά δεσίματα, ένα μπακετάκι και μια τετράδα σέμι, το Μκ1 κάνει θαύματα. Όχι πως δεν κάνει στην εργοστασιακή του κατάσταση, αλλά επειδή όσα 106 στρίβουν εκεί έξω έχουν 1.002 αγωνιστικές λύσεις πάνω τους, ας κάνουμε τη σύγκριση παραπλήσια. Ένα καλοστημένο Μκ1 υστερεί μόνο σε δύναμη από τα προσθιοκίνητα. Άρα, στην ευθεία. Είτε στρίψιμο με γραμμές είναι το ζητούμενο, είτε η διασκέδαση πίσω από το τιμόνι, είναι μπροστά στη σύγκριση. Τώρα, με ένα light τουρμπάκι στα 170-180 αλογάκια, θεωρώ ότι προσφέρει απίστευτα ολοκληρωμένο πακέτο.
Μην ξεχνάμε ότι στην Αγγλία, η BBR πουλάει φρεσκαρισμένα Μκ1 με το τουρμπάκι τους, την αναρτησούλα τους, το μπλοκεδάκι τους, ως ανεξάρτητα μοντέλα για 7,5 χιλιάρικα. Το βρετανικό EVO δοκίμασε ένα τέτοιο και του έδωσε 5 αστέρια, διάκριση που παίρνουν ελάχιστα (και πολύ εξαιρετικά) μοντέλα. Δε νομίζω ότι κινδυνεύω να εκτεθώ και τόσο λοιπόν. Απλώς, ίσως πάω λίγο κόντρα σε αυτό που είναι ευρέως διαδεδομένο ως άποψη, ότι ένα Ραλί είναι για τρελό στρίψιμο και το Miata είναι μόνο για να κάνεις πλατείες. Όποιος έχει ψάξει λίγο το ζήτημα, δεν μπορεί να θεωρεί σωστές τέτοιες γνώμες. Ας διαβάσει δοκιμές κρατήματος και ας διαπιστώσει μόνος του το πόσο ψηλά πλασάρονται τα Miata (ανεξαρτήτως γενιάς), χάρη στο σωστό πλαίσιο, με την καλή ανάρτηση και το ψαγμένο στήσιμο. Αυτό που τους έλειπε πάντα ήταν η δύναμη. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Απλώς, ίσως πάω λίγο κόντρα σε αυτό που είναι ευρέως διαδεδομένο ως άποψη, ότι ένα Ραλί είναι για τρελό στρίψιμο και το Miata είναι μόνο για να κάνεις πλατείες. Όποιος έχει ψάξει λίγο το ζήτημα, δεν μπορεί να θεωρεί σωστές τέτοιες γνώμες. Ας διαβάσει δοκιμές κρατήματος και ας διαπιστώσει μόνος του το πόσο ψηλά πλασάρονται τα Miata (ανεξαρτήτως γενιάς), χάρη στο σωστό πλαίσιο, με την καλή ανάρτηση και το ψαγμένο στήσιμο. Αυτό που τους έλειπε πάντα ήταν η δύναμη.Όποιος έχει ψάξει το ζήτημα παραδέχεται ότι είναι διαφορετικοί δρόμοι στον ίδιο προορισμό, την οδηγική ευχαρίστηση. Η κόντρα που αναφέρεις υπάρχει κατά βάση στο μυαλό σου και μόνο, δεν νομίζω οποιοσδήποτε σοβαρός petrolhead να δηλωνει πως το rallye είναι για τρελό στρίψιμο και το miata για πλατείες.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Δεν έχει δίκιο ότι έχει τεράστιο κόστος χρήσης, αρκετά πια με αυτή την αερολογία (δε σε κατηγορώ Νικόλα, δεν την ξεκίνησες εσύ αλλά οι ανίδεοι αγοραστές του, που από Hyundai Accent βρέθηκαν με κούρσα με 200+ άλογα σε τιμή BMW 316), αλλά αυτό είναι άλλο θέμα που ξεφεύγει από την κόντρα μπροστινής με πίσω κίνηση.
ε οχι και αερολογια
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Έχει δίκιο ο Νικόλας, το 8άρι είναι το μεγάλο Miata που χωράει 4 (και μάλιστα χωρίς ιδιαίτερες υποχωρήσεις σε άνεση). Δεν έχει δίκιο ότι έχει τεράστιο κόστος χρήσης, αρκετά πια με αυτή την αερολογία (δε σε κατηγορώ Νικόλα, δεν την ξεκίνησες εσύ αλλά οι ανίδεοι αγοραστές του, που από Hyundai Accent βρέθηκαν με κούρσα με 200+ άλογα σε τιμή BMW 316), αλλά αυτό είναι άλλο θέμα που ξεφεύγει από την κόντρα μπροστινής με πίσω κίνηση.
δεν έχει μαγάλο κόστος χρήσης ??
-
Ξανακανω την ερωτηση...
Οσοι απο εσας, ειτε κατοχοι, ή εχετε οδηγησει αρκετα, καποια πισωκινητα, σε αυτη την κατηγορια ιπποδυναμης
(πανω απο 100αλογα, αλλα μεχρι 200, 200και κατι...), σε ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ παντα μορφη, θεωρειτε/πιστευετε
οτι κινειστε: 1) ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ, 2) το ιδιο αποτελεσματικα, απο ενα αντιστοιχης δυναμης/βαρους προσθιοκινητο, ή 3) πιο αργα, σε αντιστοιχη διαδρομη? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ξανακανω την ερωτηση...
Οσοι απο εσας, ειτε κατοχοι, ή εχετε οδηγησει αρκετα, καποια πισωκινητα, σε αυτη την κατηγορια ιπποδυναμης
(πανω απο 100αλογα, αλλα μεχρι 200, 200και κατι...), σε ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ παντα μορφη, θεωρειτε/πιστευετε
οτι κινειστε: 1) ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ, 2) το ιδιο αποτελεσματικα, απο ενα αντιστοιχης δυναμης/βαρους προσθιοκινητο, ή 3) πιο αργα, σε αντιστοιχη διαδρομη?Θα κινηθώ το ίδιο γρήγορα διότι τα όρια τα θέτω εγώ και όχι το αυτοκίνητο.
Απλά το πισωκούνητο είναι πιό ευχάριστο. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
δεν έχει μαγάλο κόστος χρήσης ??
Αν μιλάμε για αυτοκίνητα αντίστοιχων επιδόσεων, χώρων και κιλών, όχι! Εξηγούμαι: Θυμάμαι ότι το Drive είχε συγκριτικό του 8αριού με το Golf GTi κι έκανε ειδική αναφορά στην κατανάλωση και στη διαφορά που έχει σε βάθος χρόνου. Τόσο άλλ' αντ' άλλων προσέγγιση και συμπεράσματα δεν την περίμενα από ένα περιοδικό που θεωρεί τον εαυτό του σοβαρό. Αλλά μάλλον παρασύρθηκαν κι αυτοί από τη φημολογία (προτιμώ τον όρο αερολογία αλλά αφού σας ενοχλεί...) περί 8αριού.
Μόνο από τα τέλη, η διαφορά από το 8άρι στο Golf είναι 850 ευρώ. Για αντίστοιχη ασφάλεια, σε ετήσια βάση, φτάνουμε στο 1000άρικο. Το 8άρι αρκείται σε 95άρα βενζίνα, εκεί που το GTi θέλει 98άρα (αν κάνω λάθος, διορθώστε με, έτσι θυμάμαι ότι έγραφαν για τη Γκόλφω όταν πρωτοβγήκε).
Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι κάποιος διανύει 10Κ ετησίως με αυτά τα αυτοκίνητα (οι περισσότεροι διανύουν λιγότερα, αφού τα έχουν για δεύτερα, ταξιδάκια, εκδρομές), τότε με μια μέση κατανάλωση 17 λίτρων για το 8άρι και 12 για το GTi (νούμερα κατά προσέγγιση), ο μεν θα έχει κάψει 1.700 λίτρα (χ1.6=2.720 ευρώ) και ο δε 1.200 λίτρα (χ1.75=2.100 ευρώ).
Αυτό σημαίνει ότι ο κάτοχος του 8αριού θα έχει κέρδος 400 περίπου ευρώ ετησίως για 10Κ διανυθέντα χλμ. Αν κάνουν κι οι δύο από 15Κ χλμ, τότε το 8άρι θέλει 4.080 ευρώ, ενώ η Γκόλφω 3.150. Συνυπολογίζοντας το 1000άρικο της αρχής, πάλι το 8άρι έχει (ανεπαίσθητο) προβάδισμα. Από άποψη κόστους λοιπόν, πρέπει να κάνεις πάνω από 15Κ για να αρχίσει να σε συμφέρει το GTi.ΥΓ. Κι όλα αυτά, προτού υπολογίσουμε ότι αν τα αυτοκίνητα αγοραστούν μεταχειρισμένα σήμερα, τότε τα 8άρια βρίσκονται με 6-7 χιλιάρικα, τη στιγμή που τα GTi ξεκινούν από τα 12...
-
Τι μου θυμισατε τωρα!
Εγώ είμαι λίγο ανωμαλος.
Σε σχολή αγωνιστικής οδήγησης στην ίδια πίστα το μη εργοστασιακο Clio cup το γυρναγα 1sec πιο γρήγορα απο την μη εργοστασιακή 911.Κάτι ξεκολληματακια της 911 τα έγραφε το χρονόμετρο.
-
Εξαρτάται και από την πίστα. Σε πολύ κλειστή πίστα η ευελιξία και φιλικότητα νικούν την δύναμη και το απόλυτο στήσιμο...
-
Κατα την άποψη μου τα πράγματα έχουν ως εξής.
Ένα πισωκινητο είναι σαφώς πιο δύσκολο να κινηθεις γρήγορα και αποτελεσματικά απο ένα αντίστοιχης ιπποδυναμης προσθιοκινητο πάνω απο 200 άλογα και κάτω απο 1.5 τόνο. Τα γλιστριματα της ουρας είναι λάθη και χάνεις χρόνο και γιαυτο λέω ότι είναι πιο δύσκολο. Πρέπει να μάθεις να οδηγείς με το γκάζι και να ξέρεις που και πόσο να το πατησεις για να ξεκολησεις χωρίς γλιστριματα της ουρας.
Στο προσθιοκινητο αν μπεις με πολλα, το διορθωνεις αφήνοντας το γκάζι και η μούρη μπαίνει μέσα ενώ στο πισωκινητο αν μπεις με πολλα έχεις χάσει χρόνο...πολυ χρόνο και δε μαζεύεται.
Κατα την άποψη μου ένας γνώστης θα κινηθεί πιο γρήγορα σε πίστα με το πισωκινητο και ενδεχομένως και σε δημόσιο δρόμο που έχει πρόσφυση. Αυτο γιατί ένα πισωκινητο χάρη στο ουδέτερο στήσιμό του, δίνει στον έμπειρο οδηγό τη δυνατότητα να πιέζει όλο και περισσότερο και να χτίζει πάνω σ´αυτο για το καλύτερο αποτέλεσμα.
Ένας άπειρος θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα και με τα δυο. Μάλιστα κάποιος ερχόμενος απο προσθιοκινητο σε πισωκινητο θα είναι λιγότερο αποτελεσματικός.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
@Νikos
Γιατι θετεις ως δεδομενο οτι το πισωκινητο εχει 'ουδετερο στησιμο'?
Δεν υπαρχουν αντιστοιχα προσθιοκινητα με 'ουδετερο στησιμο'? -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αν μιλάμε για αυτοκίνητα αντίστοιχων επιδόσεων, χώρων και κιλών, όχι! Εξηγούμαι: Θυμάμαι ότι το Drive είχε συγκριτικό του 8αριού με το Golf GTi κι έκανε ειδική αναφορά στην κατανάλωση και στη διαφορά που έχει σε βάθος χρόνου. Τόσο άλλ' αντ' άλλων προσέγγιση και συμπεράσματα δεν την περίμενα από ένα περιοδικό που θεωρεί τον εαυτό του σοβαρό. Αλλά μάλλον παρασύρθηκαν κι αυτοί από τη φημολογία (προτιμώ τον όρο αερολογία αλλά αφού σας ενοχλεί...) περί 8αριού.
Μόνο από τα τέλη, η διαφορά από το 8άρι στο Golf είναι 850 ευρώ. Για αντίστοιχη ασφάλεια, σε ετήσια βάση, φτάνουμε στο 1000άρικο. Το 8άρι αρκείται σε 95άρα βενζίνα, εκεί που το GTi θέλει 98άρα (αν κάνω λάθος, διορθώστε με, έτσι θυμάμαι ότι έγραφαν για τη Γκόλφω όταν πρωτοβγήκε).
Αν λοιπόν υποθέσουμε ότι κάποιος διανύει 10Κ ετησίως με αυτά τα αυτοκίνητα (οι περισσότεροι διανύουν λιγότερα, αφού τα έχουν για δεύτερα, ταξιδάκια, εκδρομές), τότε με μια μέση κατανάλωση 17 λίτρων για το 8άρι και 12 για το GTi (νούμερα κατά προσέγγιση), ο μεν θα έχει κάψει 1.700 λίτρα (χ1.6=2.720 ευρώ) και ο δε 1.200 λίτρα (χ1.75=2.100 ευρώ).
Αυτό σημαίνει ότι ο κάτοχος του 8αριού θα έχει κέρδος 400 περίπου ευρώ ετησίως για 10Κ διανυθέντα χλμ. Αν κάνουν κι οι δύο από 15Κ χλμ, τότε το 8άρι θέλει 4.080 ευρώ, ενώ η Γκόλφω 3.150. Συνυπολογίζοντας το 1000άρικο της αρχής, πάλι το 8άρι έχει (ανεπαίσθητο) προβάδισμα. Από άποψη κόστους λοιπόν, πρέπει να κάνεις πάνω από 15Κ για να αρχίσει να σε συμφέρει το GTi.ΥΓ. Κι όλα αυτά, προτού υπολογίσουμε ότι αν τα αυτοκίνητα αγοραστούν μεταχειρισμένα σήμερα, τότε τα 8άρια βρίσκονται με 6-7 χιλιάρικα, τη στιγμή που τα GTi ξεκινούν από τα 12...
Ο ρυθμος του 8αριου στα 17 λιτρα δεν ειναι ιδιος με τα 12 του γκολφ.Για να καψει 12 το γκολφ θελει προσπαθεια.Κατι που τα 17 στο 8αρι δεν απαιτουν προσπαθεια. Με γκολφ 5 gti πας ταξιδι 200ρισμενος με καταναλωση κατω απο 10.Το εχω δει απειρες φορες σε φιλου.Οποτε τα αποτελεσματα σου δεν ειναι αντικειμενικα για το κοστος.
Επισης μια ενσταση για το 106 με το μιατα.Στα ιδια χρηματα δεν βλεπει το 106 πουθενα το μιατα.Μαμα εαν τα παρεις και τα 2 δεν εχουν επαφη.Ειδικα αυτο που λες για τουρμπο κλπ. Με αυτα τα χρηματα πανω σε 106 θα μεγαλωσει ακομα πιο πολυ η διαφορα.Καλο και αγιο το μιατα,και καλα στημενο αλλα υπαρχουν και καλυτερα σε αυτα τα χρηματα που τα κανουν ολα.Το306 race μου πουληθηκε πριν απο 1 χρονο 5000 ευρω.Και μιατα δεν το βλεπει οχι σε στροφες/ευθεια/φρενα/ανεση αλλα και στο οτι μπορει να παιξει ανετα τον ρολο του μοναδικου αυτοκινητου της οικογενειας.
Για μενα στην ιδια πανω-κατω ιπποδυναμη σαφως πας πιο γρηγορα με εμπροστοκινητο.Και πας γρηγοροτερα ανεξαρτητα το οδηγικο επιπεδο σου,και το κυριωτερο παντος καιρου.
-
Ποσο γυρναει Μεγαρα ενα ραλακι που να εχει αυστηρα τα εξης:
140 αλογα
970 κιλα
Αναρτηση
Σεμισλικ?
Πισωκινητη vs Προσθιοκινητη "σχολη".