-
τι μας λειπει??? ακριβως
το πορτμπαγκαζ - προβληματική περιοχη Νο2 και μαλιστα ειναι σοβαρα τα πραματα... Θα... δειτε.Σηκωνω την μοκετα, ε και βρισκω ψιλο πραματα απο σκουριες.
Α βρηκα κι ενα κρυσταλο φλας spare
και ηρθαν τα δυσαρεστα....... παμε...
σηκωνω τελειως το καλυμα και βλεπω τη ρεζερβα
την οποια αφαιρώ και παρε την πρωτη τρομαρα.............
η ρεζερβα απο κατω να ειναι ετσι - σκονη σκουριας
ωραια λεω την κατσαμε .......
πηρα το κλειδι κι εξυνα και χτυπαγα να δω τι γινεται......
πρωτα φευγει ενα καλο κοματι σκουρια και χτυπωντας καπως..... εκανα αυτο
φαινονται και τα 'ορια' του κοματιου που εφυγε..
Θεωρω οτι καπου καποτε μπηκαν νερα ή εμπαιναν νερα απο το φαναρι πχ (που εξηγει και τη σιλικόνη), και ΚΑΝΕΙΣ δεν σκεφτηκε να τα..... στεγνωσει και ιδου η συνεπεια....
ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΕΔΩ επεισεις... -
Ενα τελευταιο...
Τα ταμπελακια δε μου καθονται καλα ετσι.... διπλα διπλα.... το αριστερο καλυπτει ενα μερος απο το δεξι και στερεωμενο με ενα πριτσινι......
-
Και για να ευθυμησουμε....
ΑΚΟΜΑ και οριτζιναλ τριγωνο εχει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Σιγουρα αν καποιος δει ολα αυτα τρελενεται...
ειδικά για ενα αυτοκινητο που κυκλοφορει κανονικά...Θα μου πεις 30 χρονων... ναι. αυτη ομως η ιστορια στη ρεζερβα με τρομαξε... τα αλλα τα περιμενα πανω κατω.
Μακαρι να μπορουσα να το εβαζα φαναρτζη αλλα....... ΔεΝ Ταχω...
Ολα θα γινονται λαου λαου αναλλογως τι περισσευει...
γι αυτο και θελω την βοηθεια σας ωστε προς το παρον να ΜΗΝ χειροτερεψει....Ευχαριστω για την υπομονη σας να δειτε τοσες φωτο..
-
Η μπανιέρα της ρεζέρβας έχει σκουριάσει γιατί δεν έχουν βγάλει την τάπα εκκένωσης για να φεύγουν τυχόν νερά που θα μπουν μέσα. Την είχαμε πάθει και εμείς με την Κορόλα του πατέρα μου.
-
μηπως το αυτοκινητο ηταν οντως λευκο, και εχουν αλλαχθει φτερο και ανω μερος μετωπης? πολυ πιθανο!
ο καθρεφτης ειναι ο δικος του 99%
τα ταμπελακια μια χαρα ειναι βαλμενα, τα εχω ξαναδει ετσι απειρες φορες
οι σκουριες (εκτος της λεκανης που μπαινει η ρεζερβα) δεν θα σε προβληματισουν για τα επομενα 20 χρονια, αν τις ''καθαρισεις επιμελως''
τα λαστιχα των μπαρμπριζ δεν μας εδειξες......ειναι οκ? δεν εχουν κοκαλωσει στις γωνιες?θα το ξαναπω, κι ας γινει κουραστικο, απο πλαστικα κλπ ΜΗΝ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ, φερτα να στα κανω σαν καινουργια
υ.γ. μην ξεχνας οτι θα το οδηγει η κορουλα σου. με τουτο θελω να πω, οτι ενω εσυ θα ματωνεις για να το εχεις ''στην πενα'', εκεινη θα σπρωχνει καδους και παρκαρισμενα για να παρκαρει.... μην αρρωστησεις με καποιες ανευ ουσιας φθορες
-
Πρέπει να είναι τυπικό πρόβλημα στα ΤΟΥΟΤΑ της εποχής. Πολλές ΤΑ22 που έχω δει παρατημένες είχαν χειρότερη ζημιά στην περιοχή της ρεζέρβας, με αποκορύφωμα μία που 'έκοψα' και έλειπε όλη η μπανιέρα...
Θα σου πρότεινα να ελέγξεις και τι χρώμα είναι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου κάτω από τα λάστιχα και στο πορτ μπαγκάζ. Αν όντως ήταν μπλε έχει καλώς, το ξαναβάφεις κάποια στιγμή και θα είναι και πιο όμορφο. Από την άλλη πιθανών να εντοπίσεις ότι ανήκουν σε άλλο αυτοκίνητο και ότι τοποθετήθηκαν εκεί μετά από στούκα. Το ταμπελάκι και μένα μου φαίνεται λάθος. Στη ΤΑ22 μου το μεγάλο ταμπελάκι είναι από τη μεριά του οδηγού κάπου στο ράμφος νομίζω.
-
To αυτοκινητο ηταν φιλικου προσωπου της οικογενειας της γυναικας μου οποτε ψιλο ξερουμε την ιστορία του και ηταν οντως μπλε καποτε, γι αυτο και δεν ανησυχισα...
@ KP61
Διευκρινισε το καθαρισεις επιμελως για να το κανωτα λαστιχα??? θα τα κοιταξω. Το λες για την πλημυρα στο πορτμπαγκαζ?
να πεταξω????/ ΧΑ μιλάς σε εναν γνησιο 'σαβουρομαζοχτρα' που μαζευει ακομα και βιδες αν τις δει πεταμενες στο δρομο..
Για το ΥΓ. αστο.... μη μου το θυμιζεις... γι αυτο και δεν θα γινει τιποτα 'καλοπιστικό' προς το παρον παρα μονο ακοκατασταση ζημιων οπως οι σκουριες..
@ pro_crossaro
Οχι δεν υπαρχει θεμα απλά εγινε κακο βαψιμο... τι στο καλο με ντουκο το βαψανε????
το ταμπελακι ειναι με ενα πριτσινι μονο στερεομενο... -
στην celica οντως ειναι στο πλαινο, αλλα στα περισσοτερα ειναι εκει που το εχει του φωκιονα
@φωκιονα να στο δειξω απο κοντα, τι ακριβως εννοω? οταν βγαλεις και τα πλαστικουλια σου, τσιμπα τα κι ελα να τα κανουμε καινουργια
τα φαναρια σου (εσωτερικα στους καθρεφτες) εχουν σκουριες? για την γωνια των ελαστικων εγραψα, γιατι οταν παλιωσει αρχιζει να συρρικνώνεται το λαστιχο και γινεται ενυδρειο η καμπινατα γονατα ειναι απο σταρλετ? η μηπως απο κορολλα κε30? καμια φωτο? να το δουμε μηπως σου δωσω δυο κομπλε ακρα μπροστινα
-
Τα φαναρια τα πισω να δω αν ο τυπος εχει τα μεταχειρω. το ενα εξωτερικο κρυσταλο το ειδατε.. οι καθρεφτες πισω δεν εχω δει πως ειναι
Τα μπροστινα ειναι πεντακαθαρα!!! ( ευτυχως )Παρμπριζ θα τσεκαρω αυριο πρωι ( και για τιποτα κρυμενες σκουριες ) αν και ΔΕΝ εχουμε ορατα φουσκωματα πουθενα γυρω γυρω.
Κατα τον μαστορα ναι ειναι απο σταρλετ - δε μου ειπε βεβαια πια εκδοση - υποθερω η πρωτη μπροστοκινητη. Ειναι συνοικιακό συνεργειο με...... εξιδικευση στα 4κινητα
Βεβαια την δουλεια την εχουν τωρα τα 2 αδερφια απο τον πατερα τους ( τα 4κινητα ηρθαν λογω του ενος αδερφου που ασχολειται με το αντικειμενο και αγωνιστικά) κι εχουν κι ολους τους παλιους πελατες του οποτε εχουν εμπειρεια στις........ αντικες
Θελω να πω εχουν εμπειρεια απο σιδερα. δε πιανουν πρωτα το code reader και μετά το κατσαβιδι, αν καταλαβαινεις τι εννοω...
Ηταν ο μονος που ελεγε οτι.... θα βρει τρομπα οταν ολη η Τογιοτα ελεγε οτι δεν υπηρχε... -
Ξεχασα να ευχαρισστησω για την προσκληση...
Θα την ....... εκμεταλευτω εστω και χωρις.... πλαστικά !!!!!!!!!! -
πολυ ωραιο κλασικο αυτοκινητο , αλλα για πρωτο αυτοκινητο σε νεαρη οδηγο? ζουμε στο 2011 και πιστευω οτι η ασφαλεια ειναι το Α και το Ω ειδικά για νέους οδηγους. εαν δεν υπαρχει χρηματικη ανεση, τοτε γιατι να δωσεις ενα σωρο χρηματα για να επισκευασεις μια 'αντικα' και να την δωσεις σε μια απειρη οδηγο?καλυτερα παρε ενα 1000αρακι 5ετιας, σιγουρα θα ειναι κλασης ανωτερο σε θεμα ασφαλειας απο το tercel
πλεον οι αεροσακοι, το abs, το ebd, οι προεταντηρες και γενικοτερα η παθητικη ασφαλεια (κρατηματα,φρενα,τιμονι κτλ) ειναι αναγκαια. Εγω δεν θα εδινα ποτε ενα τετοιο αυτοκινητο σε νεο-α οδηγο. Επισης δεν θα το χρησιμοποιουσα ποτε για κυριως αυτοκινητο, αλλα μονο για το γουστο μου και τις κυριακατικες βολτες.
-
Συγνώμη κιόλας, αλά αυτή η άποψη είναι τελείως λάθος. Πιστεύω ότι μεγάλο μέρος των τροχαίων αυτοκινήτων οφείλεται σε αυτήν την πεποίθηση. Έμαθα να οδηγώ σε παλιά αυτοκίνητα και για χρόνια κυκλοφορούσα με σκουπίδια.
-
Όταν οδηγείς ένα παλιό αυτοκίνητο μαθαίνεις να το καταλαβαίνεις. Καταλαβαίνεις το πότε κάτι δεν πάει καλά μηχανικά, το πως ακούγεται το μοτέρ, το αν η βενζίνη είναι περισσότερο νερό και το σημαντικότερο καταλαβαίνεις να υπολογίσεις ότι δεν προλαβαίνεις να κάνεις την μαμημένη την προσπέραση, και ότι πρέπει να περιμένεις πιο κατάλληλο σημείο. Με τα καινούργια κονσερβοκούτια καταλαβαίνεις ότι κάτι δεν πάει καλά μονάχα επειδή δεν παίρνει μπρος... , όσο για τις ψευδεσθήσεις που σου δίνουν σχετικά με το πόσο γρήγορα είναι, καλύτερα να μην ανοιχθεί κουβέντα.
-
Τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν πολύ περισσότερο βάρος και πολύ φαρδιές κολώνες. Θα τα χαρακτήριζα κλειστοφοβικά. Το 2αρι μου ακούει χριστοπαναγίες όταν θέλω να στρίψω γρήγορα σε αριστερές στροφές (δεν βλέπω τίποτα, παρά μόνο την κολώνα ) και φυσικά το θεωρώ επιεικώς απαράδεκτο στο τι πρέπει να κάνω για να ελέγξω κάθετους δρόμους ή πίσω. Το βάρος από μόνο του είναι αιτία στούκας και ντελαπαρίσματος.
-
Τα περισσότερα αυτοκίνητα πλέον έχουν ένα σωρό άχρηστα (gay friendly) ηλεκτρονικά βοηθήματα. Πήρα το αμάξι μου γιατί είχε μονάχα ένα, το οποίο και μόλις λήξει η εγγύηση θα το ξεφορτωθώ παραταύτα. Το ABS. Χθες γύρναγα σπίτι και ήμουν Αλσούπολη, στο δρόμο που βγάζει από Παναιτώλιο στην Κύμης και συνεχίζει στην Κασταμονής. Πήγαινα με 50χλμ/ώρα περίπου. Μπροστά ταρίφας. Ξαφνικά αποφασίζει να σταμτήσει για να πάρει κούρσα. Το βλέπω, πατάω φρένο και επειδή ψιλογλιστράει εκεί πιάνει το ABS και πάω να σκάσω πάνω. Ευτυχώς σαν νέος ήμουν κωλόπαιδο του κερατά και έμαθα κάποια πράγματα. Χειρόφρενο και διορθώσεις με το τιμόνι και στμάτησα στο παρα πέντε. Δεν υπάρχει πιο ηλίθια εφεύρεση από αυτό. Ίσως αν ζούσα στα χιόνια να χρησίμευε, αλλά σε μία χώρα που τον περισσότερο καιρό έχει ζέστη και ήλιο είναι απλά επικίνδυνο. Παρόμοιες καταστάσεις έχω ζήσει πολλάκις με διάφορα ABS. Με τον Χάρο πάντως που τα φρένα του δεν υπάρχουν (ούτε και το μισό μπροστινό σύστημα) ποτέ δεν πανικοχέστηκα έτσι.
-
Είναι νέα οδηγός. Με ένα παλιό αυτοκίνητα θα μάθει να μην τρέχει και λαλακίζεται στο δρόμο. Και αργότερα θα εκτιμήσει τις όποιες ανέσεις θα τις προσφέρει το επόμενο και καλύτερο αυτοκίνητο που θα πάρει. Άσε που σε μικροσυγκρούσεις είναι καλύτερα να είσαι μέσα σε αυτό. Σε δυνατότερες βέβαια σίγουρα ένα νεώτερο μοντέλο με ζώνες ελεγχώμενης παραμόρφωσης και προεταντήρες ζωνών θα έχει περισσότερη ασφάλεια. Οι αερόσακοι είναι απλά πεταμένα λεφτά. Εγώ τουλάχιστον όταν χρειάστηκε να δω τη λειτουργία τους, απλά έκλαιγα τα λεφτά που χρειάζονταν. Οι προεταντήρες από μόνοι τους κάναν όλη τη δουλειά.
Για να συνοψίσω. Με ένα παλιότερο αυτοκίνητο θα μαθει να είναι πιο προσεκτική, να μελετάει την κάθε προσπέρασε (και όχι άντε βουρ στον πατσά), θα αποκτήσει και μερικές βασικές γνώσεις πάνω στο θέμα μηχανικά αυτοκινήτου (και όχι μπαμπά δεν παίρνει μπροστά και ανάβει ένα λαμπάκι), δε θα κλαίει σε κάθε χαζοπαρκάρισμα και θα μάθει να εκτιμάει τις ανέσεις του επόμενου αυτοκινήτου που θα αποκτήσει όταν αποκτήσει και εμπειρία.
Ένα καλοσυντηρημένο παλιό αυτοκίνητο δεν είναι λιγότερο ασφαλές από κάθε κονσερβοκούτι. Καλύτερα σε ένα τέτοιο και να ξέρει τα όρι, παρά ένα νεώτερο και να μαθαίνει τα νέα τελευταία (πχ ASTRA G που καταλάβαινες ότι ξεπέρασες τα όρια όταν σε προσπέρναγε ο κώλσος σου δίχως προειδοποίηση )
Προσωπικά πάντως, αν τα οικονομικά μου δεν ήταν τόσο χάλια, χίλιες φορές να είχα ακόμα το ΜΧ5 μου, παρά οποιοδήποτε οικονομικό μικρό.
-
-
Pro με ολο το συμπαθειο κιολλας αλλα ειναι σαν να διαβαζω πιτσιρικα οπου νομιζει πως ειναι ενα βημα πριν τον mcrae και σε λιγο θα γινει και ο σουμι.
-
pro_crossaro αυτό που λες για το ABS είναι τεράστια παρανόηση που κακώς ή κακώς την συναντάμε συνέχεια. Εφόσον το αυτοκίνητό σου δεν είχε κάποιο πολύ σοβαρό πρόβλημα στα φρένα τότε με το ABS σε λειτουργία σταματάει σε μικρότερη (ή και ΠΟΛΥ μικρότερη) απόσταση σε σύγκριση με το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο χωρίς ABS.
Υπάρχει η εντύπωση πως με το ABS απλά διατηρείς τον έλεγχο αλλά αυξάνεται η απόσταση φρεναρίσματος. Αυτό δεν ισχύει, διατηρείς τον έλεγχο και μικραίνει η απόσταση φρεναρίσματος.
Χωρίς να θεωρώ λάθος ή έγκλημα το να οδηγεί κάποιος παλιό αυτοκίνητο, ας είναι και το πρώτο του, κατά μέσο όρο τα νέα αυτοκίνητα είναι σαφέστατα πιο ασφαλή από τα παλιά. Σε παθητική ασφάλεια υπάρχει κυριολεκτικά χάος αλλά και σε ενεργητική η διαφορά είναι μεγάλη. Μην βαφτίζουμε το άσπρο, μαύρο.
-
oxi
αλλα το παλιο αυτοκινητο σε κανει να μην βλεπεις το αυτοκινητο ως 'ψηγειο'....
Τελος παντωντο θεμα ειναι πολυ πιο απλό αγαπητοι μου φιλοι.
Το buget για αυτοκινητο για την δεσπινιδα ηταν απλώς.... μηδεν, και θα επρεπε να τσακωνεται με την μανα της πoια θα παρει το Ibiza ή η να τσακονονται οτι της το χαλασε... ή το συνηθεστερο οτι της το αφησε αδειο απο βενζινα
Εδω αν το χαλασει απλά θα ξαναπερνει συγκοινωνια....Οπως πολυ ωραια ειπε ο φιλος της, 'εσυ οτι ωρα θες πας βολτα, εγω πρεπει να παρακαλαω'.
Επεισεις υπαρχουν και αλλοι 2 λογοι ( περαν απο ολους αυτους που ανεφερε ο pro με τους οποιους συμφωνω να μην επαναλαμβανω)
Τα καινουργια αυτοκινητα βγαζουν ακριβες βλάβες ( 600 ευρω το ηλ. τιμονι του πολο του 05.... πχ) εδω καθαρισαμε με ενα ημιμπαρο 15 ευρω..
Η 'τεχνολογία' του ειναι μεσα στις τεχνικές δυνατότητες μου και γνωσεις, αρα μπορω να κανω αρκετα ΠΡΙΝ παει στο μαστορα.. ειδικά αν βρω κι ενα service manual.Ενα παλιο αυτοκινητο σε 'διαπαιδαγωγει' οδηγικά...
Τελος παντων παμε παρακατω.
( χιουμορ = υπαρχει και 3ος λογος....... τωρα εχω δικαιωμα να γραφω επισημως εδω!!!!!) -
Τρομπα βενζινης
Αυτη που ταιριαξε ηταν με αυτα τα στοιχεια
Κάτι που συναδει και με αυτο
-
Σημερα λοιπον αφου 'πηρα εγκριση απο την Υπηρεσια για ελευθερη διαθεση χρόνου' λέω να ασχοληθω με το φλεγων θεμα της ρεζερβας.
Να βγαλω ταπα πιασω σφουγκαρακι και να το πλυνω αν μη τι αλλο να δουμε καθαρά τι γινεται.Να ξυσω με μια συρματοβουρτσα?
Αν ναι μετα με χαμεραϊτ???
την τρουπα πως την μπαλωνουμε??? -
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
......Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τον Πρόδρομο, εκτός απο ένα σημείο που διαφωνώ κάθετα. Το Abs και ειδικά της τελευταίας γενιάς, πραγματικά κάνει δουλειά...αν καταλαβαίνει κάποιος ότι ενεργοποιείται με το παραμικρό, τότε είναι πιο πιθανό να υπάρχει θέμα αναρτήσεων, ελαστικών ή υλικών τριβής...παρά αναποτελεσματικότητας του συστήματος. Ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν μπορεί να ελέγξει κάθε ρόδα ξεχωριστά ανάλογα με την πρόσφυση της και αυτό το κάνει με αποτελεσματικό τρόπο το συγκεκριμένο σύστημα. Μετά, για να μάθει κανείς το θέμα με τα χειρόφρενα, θα πρέπει να έχουν προηγηθεί κάποιες στούκες...
Είμαι δε υπέρ στο να παίρνει ένα παλαιό αυτοκίνητο ένας νέος οδηγός σαν αρχή και θα μπορούσα να αναπτήξω πολλά επιχειρήματα, αν δεν ήμασταν off topic. -
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Σημερα λοιπον αφου 'πηρα εγκριση απο την Υπηρεσια για ελευθερη διαθεση χρόνου' λέω να ασχοληθω με το φλεγων θεμα της ρεζερβας.
Να βγαλω ταπα πιασω σφουγκαρακι και να το πλυνω αν μη τι αλλο να δουμε καθαρά τι γινεται.Να ξυσω με μια συρματοβουρτσα?
Αν ναι μετα με χαμεραϊτ???
την τρουπα πως την μπαλωνουμε???Φωκίωνα στην θέση σου θα ξεκινούσα με συρματόβουρτσα (σε δράπανο όμως) και μετά με σταθεροποιητή σκουριάς. Μετά θα τράβαγα φωτογραφίες και θα ξαναρωτούσα εδώ
Ζωντας με ενα TOYOTA TERCEL 1.3 4d 1982