Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nissan GT-R
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nissan GT-R
    • 1
    • 2
    • 171
    • 172
    • 173
    • 174
    • 175
    • 233
    • 234
    • 173 / 234
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    294
    4661
    7913
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • realzeus
      realzeus last edited by

      Σε τσιμέντο; Αναμενόμενο λόγω τετρακίνητης εκκίνησης που δεν χαμπαριάζει από κακό οδόστρωμα. Δες όμως σε άσφαλτο τι γίνεται σύμφωνα με το R&T:

      458: 0-100 mph: 6.7s, 0-1/4 mile: 11s/128.5mph
      GTR: 0-100 mph: 7.1s, 0-1/4 mile: 11.1s/124.3 mph

      http://www.roadandtrack.com/tests/data- ... ve#Ferrari
      http://www.roadandtrack.com/tests/impre ... issan-gt-r

      Σε μεγαλύτερες δε ταχύτητες δεν υπάρχει καν σύγκριση.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        επειδή είναι τσιμέντο δεν λέει κάτι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Το λείο τσιμέντο έχει πολύ μικρότερο συντελεστή πρόσφυσης από την τραχιά άσφαλτο που γίνονται οι κανονικές δοκιμές. Είναι σαν να ξεκινάνε στο βρεγμένο πχ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster last edited by

            γιατί το στιμέντο να είναι λείο και η άσφαλτο τραχιά ?
            η τεχνική των οδών από οπλισμένο σκυρόδεμα δεν υπολοίπεται σε τριβή έναντι αυτών με ασφαλτο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • realzeus
              realzeus last edited by

              Αν οδηγήσεις Κώστα σε τέτοιο πάνω θα με καταλάβεις... απλά καμία σχέση με καλό ασφάλτινο δρόμο. Σπινάρεις εύκολα, ενώ σε αγγλική, γερμανική, ιταλική άσφαλτο θέλεις πολλά άλογα για να σπάσεις την πρόσφυση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Αν οδηγήσεις Κώστα σε τέτοιο πάνω θα με καταλάβεις... απλά καμία σχέση με καλό ασφάλτινο δρόμο. Σπινάρεις εύκολα, ενώ σε αγγλική, γερμανική, ιταλική άσφαλτο θέλεις πολλά άλογα για να σπάσεις την πρόσφυση.

                αυτό που προσπαθώ να σου πω είναι οτι στην οδοποιια (όταν εισέρχεται ο παράγων τριβή) δεν ισχύει σκυρόδεμα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • realzeus
                  realzeus last edited by

                  Καλά δε διαφωνώ στο ότι η άσφαλτος αν είναι λιωμένη είναι μέχρι και χειρότερη (όπως στα μέρη μας π.χ ). Απλά τις δοκιμές τις κάνουν σε άσφαλτο πίστας, οπότε καταλαβαίνεις...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Το συμπέρασμα είναι πως αν πρσπαθείς να προσαρμόσεις το συμπέρασμα στο πείραμα και όχι το ανάποδο, καταλήγεις να λες βλακείες.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Βρε καλως το παιδί... καιρό είχαμε να τα πούμε.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sv2 last edited by

                        Ρε Δία αφού το GT-R ξεκινά ταχύτερα απ όλα.......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Βρε Γιώργο, ξεκινάει λόγω 4κινησης. Αν και η Turbo S ξεκινάει ακόμα καλύτερα. Το θέμα είναι μετά τι γίνεται (π.χ. στο 0-160 ή στο 0-200) όπου μοιραία πέφτει πίσω από πολλά άλλα λόγω χειρότερης αναλογίας ισχύος/βάρους. Δείτε τις μετρήσεις απλά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            roman_k last edited by

                            Οι περισσότερες πίστες για drag, είναι μπετονένιες. Επίσης σε αεροδρόμια δεν παίζει να εχουν λεία επιφάνεια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                              Βρε Γιώργο, ξεκινάει λόγω 4κινησης. Αν και η Turbo S ξεκινάει ακόμα καλύτερα. Το θέμα είναι μετά τι γίνεται (π.χ. στο 0-160 ή στο 0-200) όπου μοιραία πέφτει πίσω από πολλά άλλα λόγω χειρότερης αναλογίας ισχύος/βάρους. Δείτε τις μετρήσεις απλά.

                              Που θες να καταλήξεις? Πως η φερραρι τα νικάει όλα? ΟΚ, ουατέβα, πάμε παρακάτω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Καταλήγω στο προφανές. Στο ότι δεν μπορούμε να βγάζουμε συμπεράσματα από ένα βιντεάκι που οι ίδιοι οι δημιουργοί του λένε ότι δεν είναι και πολύ σοβαρό. Αν θέλετε βέβαια απλά να γίνεται χαβαλές, be my guests.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Εσύ από το βιντεάκι υπολόγισες το συντελεστή τριβής του οδοστρώματος, μη βγάζεις συμπεράσματα λοιπόν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    taurus last edited by

                                    Βασικά και μόνο που τσακωνόμαστε εδώ και 2 σελιδες αν ειναι 2 δεκατα ταχύτερη ή αργότερη η 458 από την Ντατσούνα, δίνει ένα τεράστιο YO και RespeK στα τζαπόνια για το κατασκεύασμά τους.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Σε τσιμέντο; Αναμενόμενο λόγω τετρακίνητης εκκίνησης που δεν χαμπαριάζει από κακό οδόστρωμα. Δες όμως σε άσφαλτο τι γίνεται σύμφωνα με το R&T:

                                      458: 0-100 mph: 6.7s, 0-1/4 mile: 11s/128.5mph
                                      GTR: 0-100 mph: 7.1s, 0-1/4 mile: 11.1s/124.3 mph

                                      http://www.roadandtrack.com/tests/data- ... ve#Ferrari
                                      http://www.roadandtrack.com/tests/impre ... issan-gt-r

                                      Σε μεγαλύτερες δε ταχύτητες δεν υπάρχει καν σύγκριση.

                                      Αλεξανδρε, περα απο τσιμεντα, και λαστιχα, συγκρινεις την Italia με το 485αρι GT-R.
                                      Ριξε μια ματια στο 530αρι MY2012, τα πραγματα ειναι ΛΙΓΟ διαφορετικα...
                                      Στην τελικη παντως, με λιγοτερο απο τα μισα της 458 εχεις μια εργοστασιακη κατασκευη που την κοιτα στα ματια σε πιστα, και...αποχαιρετα σε καθε ειδους συνθηκες εκτος αυτης...

                                      http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... gt_r_test/

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Γρηγόρη, αυτές οι μετρήσεις που παρέθεσα είναι του GTR 530!!! Το 485 είναι αρκετά πιο πίσω!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • panos2171
                                          panos2171 last edited by

                                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                          Στην τελικη παντως, με λιγοτερο απο τα μισα της 458 εχεις μια εργοστασιακη κατασκευη που την κοιτα στα ματια σε πιστα, και...αποχαιρετα σε καθε ειδους συνθηκες εκτος αυτης...

                                          http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... gt_r_test/

                                          E και??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            rx8_drifter last edited by

                                            κάποιο ζόρι τραβάτε οι φεραρίστι και δε μας το λέτε να σας βοηθήσουμε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 171
                                            • 172
                                            • 173
                                            • 174
                                            • 175
                                            • 233
                                            • 234
                                            • 173 / 234
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr