-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
Θα ήθελα να δω τι συμβαίνει στην Ευρώπη όσον αφορά το ζήτημα αυτό. Δυστυχώς ειδικά για τα μεγάλα οχήματα δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις. Η μεγάλη διαφορά ύψους δημιουργεί αυτής της μορφής τα δράματα.
τι δεν υπάρχουν εύκολες λύσεις? υπάρχουν και εφαρμόζονται στον Καναδά. τραγικό μου φαίνεται να μην υπάρχει σοβαρή πρόβλεψη όταν μιλάμε για 2-4 κομμάτια σίδερο επιπλέον.
Λύσεις δεν είναι 2-4 κομμάτια σίδερο.....
-
Γιατί όχι? αφού στις δοκιμές φαίνεται να δουλεύει!
Έτσι είχε σκοτωθεί η τζέην μάνσφιλντ...
http://www.flickr.com/photos/castlekay/2350699808/ -
H νομοθεσία για την τοποθέτηση μεταλικών εσχαρών στο πλάι και στο πίσω μέρος των φορτηγών, υπάρχει και εφαρμόζεται στην ΕΕ εδώ και χρόνια. Επίσης υπάρχει νομοθέτημα για το ύψος από το έδαφος που πρέπει να ξεκινάει ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας, εδώ και πάνω από 20 χρόνια.
Νταξ' δεν λύθηκαν όλα τα θέματα, ούτε οι εφαρμοζόμενες λύσεις είναι οι καλύτερες, αλλά τουλάχιστον το θέμα έχει μπει στο μικροσκόπιο των αρχών και των εργοστασίων και έχουν γίνει πολλές προτάσεις και υλοποιήσεις. -
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
'Φρέσκα' αποτελέσματα...Το focus βλέπω έσκισε στην πλευρική ε
-
Και εμένα μου φάνηκε πως σαν να προχώρησε αρκετά η κολόνα...
-
Μάλλον μη ικανοποιητικό για τους ανθρώπους της FORD το αποτέλεσμα της πλευρικής στην κολώνα. Φυσικά βγάζω το καπέλο στην εταιρεία για την επίδοση για τους πεζούς και τα προσκέφαλα.
Αντίθετα δεν μου άρεσε η επίδοση του DS4 όσον αφορά την προστασία του προσκέφαλου.
Το Lexus παρουσιάζει τα ίδια προβλήματα με το FORD αν και το πρόβλημα εντοπίζεται μόνον στο πάνω μισό του σώματος...
Για το Leaf υπάρχει ένα μικρό πρόβλημα όσον αφορά την περιοχή της πρίζας για τους πεζούς και δεν με ικανοποίησε ιδιαίτερη η επίδοση του στην εμπρόσθια πρόσκρουση...
Απογοήτευση η επίδοση των πεζών για το 508. Όπως και το γεγονός ότι σε ένα μεγάλο όχημα περιμένεις μεγαλύτερη πλευρική προστασία από το DS4 πχ....
Το V60 πρακτικά με τις βασικές επιδόσεις του δείχνει ότι έχει βγει από το ίδιο σχεδιαστήριο με αυτό του Focus. Το καπέλο μου στους ιδιοκτήτες για την ξεκάθαρη πολιτική τους σε θέματα ασφάλειας (κάτι λιγότερο από αυτό το όχημα δεν θα το περίμενα).
Οι επιδόσεις ενδιαφέρουσες. Μου κάνουν εντύπωση οι διαφορές βάρους για ίδια πάνω κάτω οχήματα.
-
Πω πω έχω χάσει τα αυγά και τα πασχάλια με τα νέα συστήματα. Το αποτέλεσμα? Δεν είναι εύκολη η σύγκριση μεταξύ οχημάτων που βαθμολογήθηκαν με διαφορετικά συστήματα...
-
ας μη βλέπουμε μόνο το euroncap.. ρίξτε μια ματιά στο
http://carbloggergr.blogspot.com/2011/09/blog-post_27.html
ένα αρθράκι με αντικείμενο την παθητική ασφάλεια των ΙΧ μας που αξιολογείται με βάση πραγματικά ατυχήματα. Περιλαμβάνει τα τελευταία αποτελέσματα του σουηδικού ασφαλιστικού οργανισμού folksam -
Εντυπωσιακά τα ευρήματα της έρευνας επί πραγματικών ατυχημάτων, αλλά δεν έχουμε λεπτομέρειες για την μεθοδολογία της. Αυτό που μου έκανε την πιο μεγάλη εντύπωση είνται ότι σε ορισμένες περιπτώσεις τα νεώτερα μοντέλα έχουν υποδεέστερη παθητική ασφάλεια από αυτά που αντικαθιστούν, π.χ. το Ραβ του 2000 είναι χειρότερο από το Ραβ του 1995, ή το Μάζντα 626 του 98 χειρότερο από αυτό του 1989! Σε οποιαδήποτε δοκιμή τύπου euroncap ισχύει ΠΑΝΤΑ το ακριβώς αντίθετο, το νεώτερο μοντέλο υποσκελίζει πάντα το παλαιότερο για να πάρει και το εργοστάσιο και τα εύσημά του.
Αλλά ίσως έχει την εξήγησή του. Οι τυποποιημένες δοκιμές έχουν δύο μεγάλα μείον.
α . Είναι αυστηρά τυποποιημένες προκειμένου η αξιολόγηση να γίνεται επί ίσοις όροις, πράγμα θεμιτό μεν, αλλά είναι εύκολα αντιμετωπίσιμες από τα εργοστάσια αφού δεν έχουν παρά να προετοιμαστούν εντατικά μόνο γι' αυτές και να αριστεύσουν καιβ. Φανερώνουν απλώς μερικές πτυχές και μόνο από την τεράστια ενότητα της παθητικής ασφάλειας, αν αλλάξεις λίγο τις παραμέτρους των δοκιμών μπορεί να βρεθείς προ μεγάλων εκπλήξεων, αρνητικών ενοείται.
Γενικά, μην δίνετε και πολύ σημασία στις δοκιμές τύπου euroncap, εκτός αν είστε σε δίλημμα μεταξύ δύο αυτοκινήτων που το ένα έχει ένα αστέρι και το άλλο πέντε. Δεν έχετε τις γνώσεις αλλά και την πληροφόρηση να κρίνετε και να συγκρίνετε την συνολική παθητική ασφάλεια σε δύο αυτοκίνητα που το ένα έχει π.χ. 3 αστέρια και το άλλο 4. Είναι πιθανό ούτε το ίδιο το euroncap να μην μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο παρά μόνο για 2-3 πραματάκια που τεστάρει.
-
Νομίζω εξαρτάται κι απο την εκάστοτε εταιρεία
Όταν υπάρχουν εταιρίες σαν τη Volvo και τη Renault (ίσως κι άλλες αλλα αυτές ξέρω να έχουν μέχρι στιγμής ) οι οποίες έχουν ολόκληρα κέντρα εξέλιξης που αφορούν της ασφάλεια των αυτοκινήτων τους και διεξάγουν δοκιμές με πολλές φορές ανορθόδοξα ατυχήματα τότε δεν νομίζω ότι τα αμάξια τους δεν είναι εξίσου ασφαλή σχεδόν σε οποιεσδήποτε συνθήκες -
Εμενα γιατί μου φαίνεται ότι παίζει ρολο και το αν το αμάξι είναι παππουδέ?
-
Δεν καταλαβαίνω τι λες καθώς το Fluence νομίζω είναι το όνειρο κάθε νέου
Νομίζω πάντως πως παππουδέ το κάνει το αμάξι ο τρόπος οδηγήματος όχι η φύση του -
exactly
-
Όλες οι εταιρείες που πουλάνε σε ΕΕ και Αμερική έχουν εδώ και χρόνια κέντρα δοκιμών. Πως αλλιώς θα προετοίμαζαν τα αμάξια τους για να πάρουν έγκριση τύπου?
Κάποτε, πριν 40-50 χρόνια δηλαδής, είχαν λίγες. Από τότε που μπήκαν όρια και κανονισμοί, έχουν όλοι. Ακόμα και οι Κινέζοι έχουν στήσει κέντρο δοκιμών για να παίρνουν έγκριση τύπου τα δικά τους.
Δεν είναι λόγος αυτός. -
Το άρθρο είναι εντελώς παραπλανητικό, συγκρίνει αχλάδια με μπετονόκαρφα. Δεν ξέρω αν τα αποτελέσματα της folksam έρχονται σε αντίθεση με αυτά του EuroNCAP γιατί δεν είναι σαφές τι μετράει και σε τι αναφέρεται η συγκεκριμένη έρευνα. Όπως και να έχει η euroNCAP (όπως και άλλοι οργανισμοί) κάνουν crash test σε εργαστηριακές συνθήκες ενώ η έρευνα αυτή (όπως και άλλες) ερευνούν ατυχήματα που έχουν ήδη γίνει. Όλες είναι χρήσιμες αν γίνονται σωστά αλλά δεν βγαίνουν τα ίδια συμπεράσματα, δεν μετριέται το ίδιο μέγεθος.
-
Πολύ ενδιαφέρον άρθρο για τις αλλαγές στο σχεδιασμό των σουβ, βαν, και αγροτικών, και το πόσο και πως αυτές επηρεάζουν την ασφάλεια των επιβαινόντων των υπόλοιπων αυτοκινήτων στο δρόμο σε περίπτωση σύγκρουσης.
http://www.autoblog.com/2011/09/28/car-on-truck-crashes-less-deadly/#aol-comments
-
Νέα αποτελέσματα της 25ης Φεβρουαρίου 2011:
Audi Q3------------------------------------5 stars
BMW 1 series-----------------------------5 stars
Chevrolet Captiva------------------------5 stars
Fiat Freemont----------------------------5 stars
Ford Ranger-------------------------------5 stars
Hyundai Veloster-------------------------5 stars
Lancia Thema----------------------------5 stars
Lancia Voyager---------------------------4 stars
Mercedes Benz M-Class------------------5 stars
Opel/Vauxhall Astra GTC----------------5 stars
Opel/Vauxhall Zafira Tourer------------5 stars
Toyota Yaris------------------------------5 stars
Αναλυτικά εδώ: http://www.euroncap.com/latest.aspx -
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Lancia Voyager---------------------------4 stars
H επιρροη της chrysler παντου εμφανης
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Lancia Voyager---------------------------4 stars
H επιρροη της chrysler παντου εμφανης
Γιατί δεν αναφέρεσαι στα 5 αστέρια της Thema ή μηπως του Freemont?
Το πιο ενδιαφέρον από όλα είναι η βαθμολογία στον τραυματισμό πεζών του Ranger
Crash Tests-Αποτελεσματα Euroncap