-
εχοντας οδηγησει την G (170αρα) σε στροφιλικι απολαυσα οδηγηση αλλα μεχρις εκει..μετρια ποιοτητα, σκληρα πλαστικα, κακη θεση οδηγησης (ισα που βολεψα το 1.84 μου), τριζατη..οχι δεν ειναι premium. oμορφη ειναι, αντικειμενικα αλλα δεν θα τη προτιμουσα σε σχεση με τη νεα 118 (μονο αν εμπαινε ο οικονομικος παραγων). οσο για τη μπεμπα αν κρινω απο τη παλια, και σιγουρα η νεα θα ειναι βελτιωμενη σε πολλους τομεις, πιστευω οτι δινει πιο ολοκληρωμενο πακετο (οκ και πιο ακριβο). την προτιμώ έτσι κι αλλιώς η πισω κίνηση ειναι το κατι αλλο...
-
Πριν ενα χρονο διαβαζες ποστ με παραπονα οτι η Τζουλιεττα ειναι ακριβη για αυτα που προσφερει (με εμφαση κυριως στα πλαστικα). Τωρα διαβαζεις ατομα προθυμα να αγορασουν πρεμιουμ πλαστικο/εικονα/σημα για +4Κ ευρω υποβαθμιζοντας την οδηγικη συμπεριφορα του αυτοκινητου.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Δεν χρειάζεται να με καταλάβεις.
Μια ασχημομούρα δεν σημαίνει ό,τι δεν είναι γοητευτικήεξάλου να την οδηγάω θέλω δεν θέλω να με κοιτάνε οι άλλοι...
το θέμα είναι να σου αρέσει και εσένα όχι να κάνει μόνο καλό σέξ...
Άμα φχαριστιέμαι να κάνω σεξ μαζί της, σημαίνει ό,τι σίγουρα μου αρέσει.
Τουλάχιστον έτσι λειτουργώ εγώ (αλλά και οι πιο πολλοί).τώρα σοβαρά το λες αυτό ??
Δεν ξερω τι κατάλαβες red monster και επικαλείσαι τον θεό, αλλά μην το κουράζουμε, διαλέγω την 1 και διαλέγεις G.
Τελείωσε το θέμα.
Μην προσπαθείς να επιβάλεις την δική σου θέση ως θέσφατο. Το λιγότερο είναι κουραστικό. -
Άσε τον κόσμο να εκφραστεί ελεύθερα. Τα δικά μας € θα ξοδέψουν ή μήπως νομίζεις ότι από όλους εμάς που κουβεντιάζουμε θα πάνε πάνω από 1-2 να την πάρουν? Φιλολογικές συζητήσεις να περνάει η ώρα κάνουμε...
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Δεν χρειάζεται να με καταλάβεις.
Μια ασχημομούρα δεν σημαίνει ό,τι δεν είναι γοητευτικήεξάλου να την οδηγάω θέλω δεν θέλω να με κοιτάνε οι άλλοι...
το θέμα είναι να σου αρέσει και εσένα όχι να κάνει μόνο καλό σέξ...
Άμα φχαριστιέμαι να κάνω σεξ μαζί της, σημαίνει ό,τι σίγουρα μου αρέσει.
Τουλάχιστον έτσι λειτουργώ εγώ (αλλά και οι πιο πολλοί).τώρα σοβαρά το λες αυτό ??
Δεν ξερω τι κατάλαβες red monster και επικαλείσαι τον θεό, αλλά μην το κουράζουμε, διαλέγω την 1 και διαλέγεις G.
Τελείωσε το θέμα.
Μην προσπαθείς να επιβάλεις την δική σου θέση ως θέσφατο. Το λιγότερο είναι κουραστικό.σου επέβαλα την γνώμη μου εγώ????
είπες οτι μια ασχημούλα μπορεί να είναι γοητευτική και οτι για τους περισσότερους η εξωτερική σχεδιάση δεν παίζει ρόλο... και σου απάντησα οτι για εμένα είναι μείζον σημασίας καρ τον κανόνα σου...
ούτε να σε πείσω προσπαθώ ούτε τίποτα , αυτό έλειπε... το θέμα με το σεξ το έβαλα για να δω μέχρι που φτάνουν οι συμβιβασμοί σου -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Άσε τον κόσμο να εκφραστεί ελεύθερα. Τα δικά μας € θα ξοδέψουν ή μήπως νομίζεις ότι από όλους εμάς που κουβεντιάζουμε θα πάνε πάνω από 1-2 να την πάρουν? Φιλολογικές συζητήσεις να περνάει η ώρα κάνουμε...Are you talkin to me?
Προς αποφυγην παρεξηγησεων :
Παιδια σας επιτρεπω να εκφραστειτε ελευθερα
Εγω διαπιστωσεις κανω για να το φιλοσοφησουμε περαιτερω.
-
Το σχήμα δεν είναι τόσο τραγικό όσο φάνηκε στις πρώτες φώτο. Τώρα που η BMW το γύρισε στο καλαματιανό (aka turbo) το όλο πακέτο παίρνει αρκετούς πόντους στο σύνολο εκεί που οι προηγούμενες χαντακώνονταν από τον συνδυασμό βάρους-ατμόσφαιρας.
Μια χαρά αμάξι είναι, το περί εξωτερικής εμφάνισης είναι υποκειμενικό, απλά αν και φαίνεται να είναι λίγο πιο λογικές οι τιμές (λόγω χαμηλού κυβισμού θα μειώθηκε και το τέλος ταξινόμησης) αλλά εξακολουθούν να είναι αρκετά ως πολύ ακριβές σε σχέση με τον ανταγωνισμό. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Και κάτι ακόμα
Αν και ασχημομούρα βάζω στοίχημα ό,τι την θέλουν δαιμονισμένα πρώτοι αυτοί που την κατηγορούν...Βγάλε με απ έξω για να έχεις πιθανότητες με το στοίχημα.
Και να μου την χάριζαν δεν θα την έπαιρνα, αν υπήρχε ο όρος να μην μπορώ να την πουλήσω άμεσα...
Περιττό να πω ότι αν την κέρδιζα κάπου και μπορούσα να την πουλήσω θα το σκεφτόμουν...Μην είσαστε τόσο σίγουροι ότι αυτοί που δεν είναι υπέρ των bmw, το κάνουν απο κόμπλεξ επειδή δεν μπορούν να την αποκτήσουν. Πολλές φορές θα μπορούσα να πάρω μία, αλλά δεν το έκανα... Ακόμα και τώρα δεν την έχω καν στις επιλογές μου...
Και μην βιαστήτε να με πείτε 'κολλημένο', τουλάχιστον δεν το παίζω αντικειμενικός... -
Ο χρήστης Μπάμπης92 έγραψε:
Όντως στα ίδια ίδια χρήματα και με έναν καλό εξοπλισμό της 118 παίρνεις την QV
Ας πούμε και την συντήρηση των αυτοκινήτων στα πόσα χλμ κάνουν servis και σε τη τιμή...Και ακόμη συζητάτε σύγκριση μεταξύ των δύο??? Άλλο το ένα άλλο το άλλο αναλόγως των προτεραιοτήτων. Πχ για εμένα δεν υπήρχε καμία περίπτωση να πάρω την BMW λόγω 1. εμφάνισης 2.πολύ κατώτερων επιδόσεων. Δεν έχω οδηγήσει κανένα
Τα περί πλαστικών τα βάζω στην άκρη (μια χαρά είναι της G, υπερβάλλετε). -
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Πριν ενα χρονο διαβαζες ποστ με παραπονα οτι η Τζουλιεττα ειναι ακριβη για αυτα που προσφερει (με εμφαση κυριως στα πλαστικα). Τωρα διαβαζεις ατομα προθυμα να αγορασουν πρεμιουμ πλαστικο/εικονα/σημα για +4Κ ευρω υποβαθμιζοντας την οδηγικη συμπεριφορα του αυτοκινητου.Έτσι είναι συμφωνώ 100%, επίσης πιστευώ ότι αν η 1 είχε τα οδηγικά χαρκτηριστικά και όλα τα άλλα η G πάλι κάποιοι θα δικαιολογούσαν την τιμή της 1. Badge Mentality...
-
Νομίζω τα πραγματα είναι κάπως έτσι:
Giulietta
+
Τιμη
Εξωτερική και εξωτερική εμφάνιση
Καλύτερο value for money απο πλευράς επιδόσεωνΧάλια καθίσματα
Μέτρια ποιότητα εσωτερικού
Μέτρια εργονομια σε σχέση με τη bmw118i
+
Ποιότητα και σχεδιασμός εσωτερικού
Θέση οδήγησης
Δυνατά μοτέρ και σε συνδυασμό με τη πίσω κίνηση = fun to driveΕξωτερικός σχεδιασμός
Τιμη
Ακριβός έξτρα εξοπλισμόςSent from my iPad 2 using Tapatalk
-
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Νομίζω τα πραγματα είναι κάπως έτσι:Giulietta
+
Τιμη
Εξωτερική και εξωτερική εμφάνισηΚαλύτερο value for money απο πλευράς επιδόσεων
Καλα το λες... Ακριβως αυτο...Στην εσωτερικη υπαρχει ενα θεμα, και οχι στην εικονα, αλλα
στο φινιρισμα-εργονομια-ποιοτητα συναρμογης... -
Μου Κάνει εντύπωση Αυτό που λες ... Η μιτο έχει ΠΟΛΥ καλη συναρμογη ... Και τουλάχιστον σε 3 παραδείγματα που Έχω δεν υπάρχουν τριγμοι και αλλοιώσεις ... Δεν εδω συμβιωσει αρκετά με την τζουλιετα για να ξέρω
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Και κάτι ακόμα
Αν και ασχημομούρα βάζω στοίχημα ό,τι την θέλουν δαιμονισμένα πρώτοι αυτοί που την κατηγορούν...Βγάλε με απ έξω για να έχεις πιθανότητες με το στοίχημα.
Και να μου την χάριζαν δεν θα την έπαιρνα, αν υπήρχε ο όρος να μην μπορώ να την πουλήσω άμεσα...
Περιττό να πω ότι αν την κέρδιζα κάπου και μπορούσα να την πουλήσω θα το σκεφτόμουν...Μην είσαστε τόσο σίγουροι ότι αυτοί που δεν είναι υπέρ των bmw, το κάνουν απο κόμπλεξ επειδή δεν μπορούν να την αποκτήσουν. Πολλές φορές θα μπορούσα να πάρω μία, αλλά δεν το έκανα... Ακόμα και τώρα δεν την έχω καν στις επιλογές μου...
Και μην βιαστήτε να με πείτε 'κολλημένο', τουλάχιστον δεν το παίζω αντικειμενικός...Εγώ πάω ακόμα πιο μακριά.
Τις αντιπαθούσα τις BMW, μέχρι που λόγω κάποιων συγκυριών άρχισα πριν από κάποια χρόνια να έχω συχνή οδηγική σχέση με αρκετές-διαφορετικές από αυτές. Εκεί άλλαξα γνώμη.
Αν μου την χάριζαν την 118 (σιγά μην μου την χάριζαν ) θα την έπαιρνα πάντως αλλά και μπορεί να την πούλαγα με λιγότερες αναστολές από σένα. Τα αυτοκίνητα πια δεν είναι πια ψηλά στην ιεραρχία της ζωής μου.
Έχω πια καταλάβει ό,τι την δουλειά σου μπορείς να την κάνεις και με φτηνότερες επιλογές.Μερικές φορές όμως (και δεν το λέω για σένα, απλώς εκμεταλεύομαι τον χώρο) η 'αντιπάθεια' πολλών για τις BMW μου θυμίζει εφήβους που δεν τους κάθεται μια συμμαθήτρια τους και επειδή δεν μπορούν να την έχουν, απλώς την απαξιώνουν δεξιά και αριστερά.
-
Τα τελευταία 10 χρόνια ο μέσος έλληνας αν ήθελε αποκτούσε μια ακόμη και μεταχειρισμένη.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Μερικές φορές όμως (και δεν το λέω για σένα, απλώυς εκμεταλεύομαι τον χώρο) η 'αντιπάθεια' πολλών για τις BMW μου θυμίζει εφήβους που δεν τους κάθεται μια συμμαθήτρια τους και επειδή δεν μπορούν να την έχουν, απλώς την απαξιώνουν δεξιά και αριστερά.
άλλα σου γράφουμε και άλλα καταλαβαίνεις τελικά... δεν είπε κανείς οτι τα μπεεμβε είναι κακά αυτοκίνητα , ίσα ίσα δεν νομίζω να υπάρχει αυτοκινητόφιλος που να το υποστηρίζει αυτό... είπαμε οτι στα χρήματα που στοιχίζει η 1 υπάρχουν πολύ πιο όμορφα αυτοκίνητα με ανάλογα χαρακτηριστικά... και κακά τα ψέματα η τζουλιέτα είναι αρκετά πιο εύπεπτη αν θες... εσένα μπορεί να μην σε ενοχλεί αλλά μερικοί πηδ@νε και μέρα...
όσο για τα αυτοκινητα απωθημένα που μερικοί δεν μπορούν να έχουν χαλάρωσε... δεν μιλάμε για καμία φ430 ... για μια ταπεινή bmw μιλάμε... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Μου Κάνει εντύπωση Αυτό που λες ... Η μιτο έχει ΠΟΛΥ καλη συναρμογη ... Και τουλάχιστον σε 3 παραδείγματα που Έχω δεν υπάρχουν τριγμοι και αλλοιώσεις ... Δεν εδω συμβιωσει αρκετά με την τζουλιετα για να ξέρωΘέματα συναρμογής (αλήθεια, η λέξη είναι σωστή?) δεν έχει η G. Θέματα ποιότητας έχει.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Νομίζω τα πραγματα είναι κάπως έτσι:Giulietta
+
Τιμη
Εξωτερική και εξωτερική εμφάνιση
Καλύτερο value for money απο πλευράς επιδόσεωνΧάλια καθίσματα
Μέτρια ποιότητα εσωτερικού
Μέτρια εργονομια σε σχέση με τη bmw118i
+
Ποιότητα και σχεδιασμός εσωτερικού
Θέση οδήγησης
Δυνατά μοτέρ και σε συνδυασμό με τη πίσω κίνηση = fun to driveΕξωτερικός σχεδιασμός
Τιμη
Ακριβός έξτρα εξοπλισμόςSent from my iPad 2 using Tapatalk
θα συμφωνησω μαζι σου οτι καπως ετσι ειναι , με την σημειωση οτι απο την στιγμη που επιλεγεις αυτοκινητο με σκοπο οχι απλα την μετακινηση αλλα και την οδηγηση , τα χαλια καθισματα ειναι μειονεκτημα που δεν παρακαμπτεται .....
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Μερικές φορές όμως (και δεν το λέω για σένα, απλώς εκμεταλεύομαι τον χώρο) η 'αντιπάθεια' πολλών για τις BMW μου θυμίζει εφήβους που δεν τους κάθεται μια συμμαθήτρια τους και επειδή δεν μπορούν να την έχουν, απλώς την απαξιώνουν δεξιά και αριστερά.Μαρκετινγκ ειναι.
Το μαρκετινγκ σε επεισε να δινεις τετοια λεφτα για υποδυεστερο αλλα πιο 'λαμπερο' προιον
Giulietta vs new 118ι