-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Δεν ειναι ουτε παπαριες να κανεις αναφορα σε διαφορετικα δημοσιευματα-ανταποκρισεις, απο την εκθεση, και ουτε ειναι ενα μικρο και τιποτε περισσοτερο. Ειναι ενα μικρο με εξαιρετικη εκμεταλλευση χωρων, πολυ καλη ποιοτητα-εργονομια, για την κατηγορια, ευχαριστη οδικη συμπεριφορα (παντα κατα τις πρωτες εντυπωσεις ξενων δοκιμαστων), και ιδανικο για την περισταση σπιρτοζικο, αλλα και οικονομικο κινητηρα.
Άντε πάλι με την ποιότητα και με την οδική συμπεριφορά... Ρε ΓΚ το είδες από κοντά; Μπήκες μέσα; Το οδήγησες;
Ενημερωσου καλυτερα, διαβασε αρθρα ανταποκριτων απο την εκθεση, δες και αντιστοιχα Video, και την πρωτη δοκιμη απο το Αγγλικο Autoexpress...
Ολα στο πιατο τα θελετε, ετοιμα...Κυριε ΓΚ,σας μιλαω στον πληθυντικο γιατι μου ριχνετε τα διπλα χρονια,γινεστε τρομερα κουραστικος και ειλικρινα αρχιζω να πιστευω οτι επιτηδες προσπαθειτε να αποδειξετε οτι σ ενα φορουμ 20000 μελων,εχετε δικιο εσεις κ οχι οι 20 ανθρωποι με τους οποιους μιλατε εδω μεσα.Ο Ζησης τι το πολυπλοκο ειπε?Οτι,διαολε,μιληστε για την εμφανιση,μιληστε για το εσωτερικο.Μη μιλατε λες και εχετε κανει 20000 χιλιομετρα μαζι του κ ειδατε οτι ειναι οικονομικο,οτι για την περισταση γινεται και σπιρτοζικο κ οτι εχει πολυ καλη ποιοτητα και εργονομια.Ε για ονομα του θεου.
Mιλα και στον ενικο παιδι μου , σου επιτρεπω...
Αν εχω γινει κουραστικος, για εσενα, απλα ΜΗΝ διαβαζεις αυτα που γραφω, ειδικα απο την στιγμη που δεν ειναι offtopic.
Εχω απαντησει σε παρομοια τοποθεηση στο παρον. Το δικαιο δεν βγαινει ποσοτικως...
Δεν μιλαω ουτε λες και το εχω οδηγησει, ουτε λες και μπηκα μεσα και περιεργαστηκα το εσωτερικο του.
Μιλαω με βαση των πηγων, αρθρων, video που παρεθεσα, απο ανθρωπους που το εχουν δει, ως μια πρωτη εικονα-εκτιμηση.
Οπως μια πρωτη εκτιμηση ειναι η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ, του καθενος βλεποντας φωτο, ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ, ειναι μια πρωτη εκτιμηση, και
δυστυχως για καποιους απο εσας, με ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ, οταν προκειται απο ξενους επαγγελματιες του χωρου.
Απλα πραγματα. -
Οτι,διαολε,μιληστε για την εμφανιση,μιληστε για το εσωτερικο.Μη μιλατε λες και εχετε κανει 20000 χιλιομετρα μαζι του κ ειδατε οτι ειναι οικονομικο,οτι για την περισταση γινεται και σπιρτοζικο κ οτι εχει πολυ καλη ποιοτητα και εργονομια.Ε για ονομα του θεου.
ο άνθρωπος μεταφέρει τις απόψεις 'αναγνωρισμένων' επαγγελματιών που έχουν οδηγήσει κ τον ανταγωνισμό, οι οποιες συγκλινουν όλες στα θετικά που αναφερει. Τώρα οκ, αναφέρθηκαν κάποιοι σε παπαριές άλλων δημοσιογράφων. αυτό δεν λέει κάτι για το αμάξι, ούτε αναιρεί σοβαρά τεστ που έχουν βγει στο νετ. Ούτε το ότι όντως μέσα είναι ΑΣΧΗΜΑ ΑΠΛΟ (εστω κ με καλή ποιοτητα).
προσωπικά πάντως, αυτά τα αμάξια τα θεωρώ όλα ανουσια μικρά, τουλάχιστον για την 'αστική' χρήση κ τους χώρους που χρειαζομαι εγώ, αλλα το κυριώτερα ακριβά σε σχέση με μοντέλα της αμέσως ανώτερης κατηγορίας. Αν με το ζόρι έπρεπε να μου χαρίσουν κάποιο, θα ήταν το 500αρι λόγω στυλ κ μόνο
Επίσης, σκέφτομαι πόσες φορές ανοιγω το παραθυρο του συνοδηγού στο δικό μου αμάξι κ αναρωτιέμαι πως την παλευουν οσοι είναι με αμαξια με μονο διακοπτη στη θέση του οδηγού -
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Κυριε ΓΚ,σας μιλαω στον πληθυντικο γιατι μου ριχνετε τα διπλα χρονια,γινεστε τρομερα κουραστικος και ειλικρινα αρχιζω να πιστευω οτι επιτηδες προσπαθειτε να αποδειξετε οτι σ ενα φορουμ 20000 μελων,εχετε δικιο εσεις κ οχι οι 20 ανθρωποι με τους οποιους μιλατε εδω μεσα.Ο Ζησης τι το πολυπλοκο ειπε?Οτι,διαολε,μιληστε για την εμφανιση,μιληστε για το εσωτερικο.Μη μιλατε λες και εχετε κανει 20000 χιλιομετρα μαζι του κ ειδατε οτι ειναι οικονομικο,οτι για την περισταση γινεται και σπιρτοζικο κ οτι εχει πολυ καλη ποιοτητα και εργονομια.Ε για ονομα του θεου.
Απλά ο άνθρωπος αδυνατεί να πιστέψει/δεχτεί/καταλάβει ότι για ένα μεγάλο ποσοστό των συνομιλητών του η αξία των γραφόμενων του 'Τύπου' είναι 0 (ολογράφως: ΜΗΔΕΝ). Επίσης αδυνατεί να πιστέψει/δεχτεί/καταλάβει ότι υπάρχουν άνθρωποι με κρίση/αντίληψη/ προσωπική άποψη και δεν υιοθετούν ως ίδια άποψη, αβλεπί, ότι διαβάσουν στον 'ειδικό τύπο'.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
προσωπικά πάντως, αυτά τα αμάξια τα θεωρώ όλα ανουσια μικρά, τουλάχιστον για την 'αστική' χρήση κ τους χώρους που χρειαζομαι εγώ, αλλα το κυριώτερα ακριβά σε σχέση με μοντέλα της αμέσως ανώτερης κατηγορίας. Αν με το ζόρι έπρεπε να μου χαρίσουν κάποιο, θα ήταν το 500αρι λόγω στυλ κ μόνο
Επίσης, σκέφτομαι πόσες φορές ανοιγω το παραθυρο του συνοδηγού στο δικό μου αμάξι κ αναρωτιέμαι πως την παλευουν οσοι είναι με αμαξια με μονο διακοπτη στη θέση του οδηγούEνταξει, και εμενα δεν μου φαινεται λογικο να δινω απο 10κ και πανω για κουβαδακι, οσο 'εξυπνο' σε εκμεταλλευση χωρων και οικονομια να ειναι, αλλα υπαρχει μια σημαντικη μεριδα κοινου, που το εχει αναγκη, και για αυτην ειναι πλεον τροπος ζωης, μια τετοιου ειδους μετακινηση.
Για το παραθυρο, αναφερθηκα, και πριν, τα ιδια και για την τιμη. Ειναι δυο πραγματα που δεν μπορουμε να ξερουμε, πως θα ειναι στην κανονικη παραγωγη, αλλα και εξοπλιστικα διαθεσιμες εκδοσεις, -στο πρωτο- και πως θα το τιμολογησουν στην Ελλαδα.
Μεχρι πρωτινος παντως το Polo ερχεται πιο φθηνο εδω σε σχεση με την χωρα του κατασκευαστη... -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Οτι,διαολε,μιληστε για την εμφανιση,μιληστε για το εσωτερικο.Μη μιλατε λες και εχετε κανει 20000 χιλιομετρα μαζι του κ ειδατε οτι ειναι οικονομικο,οτι για την περισταση γινεται και σπιρτοζικο κ οτι εχει πολυ καλη ποιοτητα και εργονομια.Ε για ονομα του θεου.
ο άνθρωπος μεταφέρει τις απόψεις 'αναγνωρισμένων' επαγγελματιών που έχουν οδηγήσει κ τον ανταγωνισμό, οι οποιες συγκλινουν όλες στα θετικά που αναφερει. Τώρα οκ, αναφέρθηκαν κάποιοι σε παπαριές άλλων δημοσιογράφων. αυτό δεν λέει κάτι για το αμάξι, ούτε αναιρεί σοβαρά τεστ που έχουν βγει στο νετ. Ούτε το ότι όντως μέσα είναι ΑΣΧΗΜΑ ΑΠΛΟ (εστω κ με καλή ποιοτητα).
προσωπικά πάντως, αυτά τα αμάξια τα θεωρώ όλα ανουσια μικρά, τουλάχιστον για την 'αστική' χρήση κ τους χώρους που χρειαζομαι εγώ, αλλα το κυριώτερα ακριβά σε σχέση με μοντέλα της αμέσως ανώτερης κατηγορίας. Αν με το ζόρι έπρεπε να μου χαρίσουν κάποιο, θα ήταν το 500αρι λόγω στυλ κ μόνο
Επίσης, σκέφτομαι πόσες φορές ανοιγω το παραθυρο του συνοδηγού στο δικό μου αμάξι κ αναρωτιέμαι πως την παλευουν οσοι είναι με αμαξια με μονο διακοπτη στη θέση του οδηγούΗ δική μου ένσταση είναι γιατί θάβονται όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας με επιχειρήματα του στυλ 'συναρμογή playmobil' και διάφορα χαριτωμένα περί εργονομίας (π.χ. χωράνε άνετα 4 ενήλικες), από τη στιγμή που έχουμε να κάνουμε με ένα απλό αμαξάκι από το οποίο απουσιάζουν οι κεντρικοί αεραγωγοί, δεν υπάρχει κουμπί για το παράθυρο του συνοδηγού από την πλευρά του οδηγού και φαίνεται το μέταλλο στις πόρτες.
Από εκεί και πέρα, το να αρέσει σε κάποιον το up για τους δικούς του προσωπικούς λόγους είναι απολύτως σεβαστό.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για το παραθυρο, αναφερθηκα, και πριν, τα ιδια και για την τιμη. Ειναι δυο πραγματα που δεν μπορουμε να ξερουμε, πως θα ειναι στην κανονικη παραγωγη, αλλα και εξοπλιστικα διαθεσιμες εκδοσεις, -στο πρωτο- και πως θα το τιμολογησουν στην Ελλαδα.
Εδώ ξέρεις όλα τα άλλα (ακόμα και την οδική συμπεριφορά). Αυτό δεν το ξέρεις;
-
Oι περισσότεροι συνειδητοποιημένοι αγοραστές αυτών των αυτοκινήτων, δεν τα αγοράζουν επειδή δεν έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν κάτι μεγαλύτερο, αλλά ακριβώς επειδή θέλουν κάτι μικρό.
Το μπίγκερ ιζ μπέτερ απλά δεν ισχύει παντού. -
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Η δική μου ένσταση είναι γιατί θάβονται όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας με επιχειρήματα του στυλ 'συναρμογή playmobil' και διάφορα χαριτωμένα περί εργονομίας (π.χ. χωράνε άνετα 4 ενήλικες), από τη στιγμή που έχουμε να κάνουμε με ένα απλό αμαξάκι από το οποίο απουσιάζουν οι κεντρικοί αεραγωγοί, δεν υπάρχει κουμπί για το παράθυρο του συνοδηγού από την πλευρά του οδηγού και φαίνεται το μέταλλο στις πόρτες.
Από εκεί και πέρα, το να αρέσει σε κάποιον το up για τους δικούς του προσωπικούς λόγους είναι απολύτως σεβαστό.
Amen brother!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Απλά ο άνθρωπος αδυνατεί να πιστέψει/δεχτεί/καταλάβει ότι για ένα μεγάλο ποσοστό των συνομιλητών του η αξία των γραφόμενων του 'Τύπου' είναι 0 (ολογράφως: ΜΗΔΕΝ). Επίσης αδυνατεί να πιστέψει/δεχτεί/καταλάβει ότι υπάρχουν άνθρωποι με κρίση/αντίληψη/ προσωπική άποψη και δεν υιοθετούν ως ίδια άποψη, αβλεπί, ότι διαβάσουν στον 'ειδικό τύπο'.
Σαφως και το καταλαβαινω/πιστευω, αλλα ποσως με ενδιαφερει, το οτι θεωρεις/ειτε καποιοι ως 'μηδενικα'
ΟΛΑ τα αρθρα του ειδικου τυπου, ειτε 'γιατι ετσι' ειτε γιατι διαβαζεις/ζετε καποιοι διαφορες κ@λοφυλλαδες τα τελευταια 4-5 χρονια, και νομιζετε οτι ΟΛΕΣ ειναι ετσι...
Το δευτερο δεν ισχυει για εμενα, καθοτι κανω αναφορα, παραθετω πηγες, ξεκαθαριζοντας οτι ΔΕΝ ειναι δικη μου αποψη, ασχετως αν εγω συμφωνω τελικα. Και εν πασει περιπτωση εχω λογο, και θα δωσω μεγαλυτερη βαρυτητα στον πραγματικο επαγγελματια, (οχι στα διαφορα πιτσιρικια, με τα περιοδικα βελτιωμενων καγκουραμαξων...), που εχει ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ,
πολλα και διαφορετικα αυτοκινητα, στην κατηγορια και μη, κατι που του επιτρεπει να βλεπει με μεγαλυτερο ποσοστο αντικειμενικοτητας, παρα ΑΠΛΩΣ την αποψη καποιου, επειδη ετσι του καπνισε, χωρις μαλιστα ουτε καν να την αιτιολογει με την λογικη! -
Ο χρήστης Ernani έγραψε:
Η δική μου ένσταση είναι γιατί θάβονται όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας με επιχειρήματα του στυλ 'συναρμογή playmobil' και διάφορα χαριτωμένα περί εργονομίας (π.χ. χωράνε άνετα 4 ενήλικες), από τη στιγμή που έχουμε να κάνουμε με ένα απλό αμαξάκι από το οποίο απουσιάζουν οι κεντρικοί αεραγωγοί, δεν υπάρχει κουμπί για το παράθυρο του συνοδηγού από την πλευρά του οδηγού και φαίνεται το μέταλλο στις πόρτες.
Από εκεί και πέρα, το να αρέσει σε κάποιον το up για τους δικούς του προσωπικούς λόγους είναι απολύτως σεβαστό.
Kαταρχας δεν εθαψα ΟΛΑ τα υπολοιπα της κατηγοριας. Μιλησα για το 'τριδυμο', το Panda, και το 500
Δεν μιλησα για καποιο αλλο.
Για το τριδυμο, ο ορος 'playmobil' ισχυει σαφεστατα και μαλιστα με την κακη εννοια. Μεχρι εκει ομως.
Επισης για το 500 ανεφερθηκα συγκριτικα, οτι δηλαδη το UP! εχει ακομα καλυτερη εκμεταλλευση, ΔΕΝ εθαψα το 500, και αυτο εχει πολυ καλη εκμεταλλευση χωρων, απλως το UP! ειπωθηκε οτι εχει καλυτερη αλλα και μεγαλυτερο χωρο αποσκευων.
Η εργονομια Btw για να μην μπερδευεσαι εχει να κανει περισσοτερο με την λειτουργικοτητα στο ταμπλω, θεση οδηγησης κτλ.
Πραγματα στα οποια παραδοσιακα η VW εχει αποδειξει οτι υπερεχει σε σχεση με αρκετους κατασκευαστες, και δη την Fiat
(για το 500, οπου η θεση οδηγησης βολευει μονο μακρυποδαρους, με πολυ κοντα χερια και κοντο κορμο, οπως οι πιθηκοι )
Η εκμεταλλευση διαθεσιμων χωρων, εχει να κανει με το ποσα και ποσο ανετα χωρανε 4 ατομα.
Για το κουμπι αναφερθηκα πολλακις, δες πιο πανω. -
Για το κουμπι αναφερθηκα πολλακις, δες πιο πανω.
λες οι γερμανοι να βάλαν την σπαρτιατικη έκδοση κ όχι την 'με απολα'?
ασε που όπου υπαρχει ένας διακοπτης, ένας παραμενει σε όλες τις εξοπλιστικές εκδόσεις (τρίδυμα, πιξο)στη γκάμα μιας εταιρίας bigger is better σε όλα (ποιοτητα εσωτερικού, εξοπλισμό, ηχομονωση, 'πάτημα', χώρους) κατά 99%, εφόσων δεν μιλάμε για μεγάλη διαφορά γενεών. αν υπάρχει κάποια εξαίρεση, δεν μπορω να τη σκεφτώ
-
Τουότα IQ, ο ορισμός της εξαίρεσης. Smaller is better εδώ.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Για το κουμπι αναφερθηκα πολλακις, δες πιο πανω.
λες οι γερμανοι να βάλαν την σπαρτιατικη έκδοση κ όχι την 'με απολα'?
ασε που όπου υπαρχει ένας διακοπτης, ένας παραμενει σε όλες τις εξοπλιστικές εκδόσεις (τρίδυμα, πιξο)στη γκάμα μιας εταιρίας bigger is better σε όλα (ποιοτητα εσωτερικού, εξοπλισμό, ηχομονωση, 'πάτημα', χώρους) κατά 99%, εφόσων δεν μιλάμε για μεγάλη διαφορά γενεών. αν υπάρχει κάποια εξαίρεση, δεν μπορω να τη σκεφτώ
smart
mini -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Για το κουμπι αναφερθηκα πολλακις, δες πιο πανω.
λες οι γερμανοι να βάλαν την σπαρτιατικη έκδοση κ όχι την 'με απολα'?
ασε που όπου υπαρχει ένας διακοπτης, ένας παραμενει σε όλες τις εξοπλιστικές εκδόσεις (τρίδυμα, πιξο)στη γκάμα μιας εταιρίας bigger is better σε όλα (ποιοτητα εσωτερικού, εξοπλισμό, ηχομονωση, 'πάτημα', χώρους) κατά 99%, εφόσων δεν μιλάμε για μεγάλη διαφορά γενεών. αν υπάρχει κάποια εξαίρεση, δεν μπορω να τη σκεφτώ
Σπαρτιάτικη έκδοση και με navigon επάνω (το οποίο θα είναι προαιρετικό) δεν νομίζω ότι πάνε μαζί σαν έννοιες.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Για το κουμπι αναφερθηκα πολλακις, δες πιο πανω.
λες οι γερμανοι να βάλαν την σπαρτιατικη έκδοση κ όχι την 'με απολα'?
ασε που όπου υπαρχει ένας διακοπτης, ένας παραμενει σε όλες τις εξοπλιστικές εκδόσεις (τρίδυμα, πιξο)στη γκάμα μιας εταιρίας bigger is better σε όλα (ποιοτητα εσωτερικού, εξοπλισμό, ηχομονωση, 'πάτημα', χώρους) κατά 99%, εφόσων δεν μιλάμε για μεγάλη διαφορά γενεών. αν υπάρχει κάποια εξαίρεση, δεν μπορω να τη σκεφτώ
smart
το f2 εχει μόνο
mini
όντως, αν κ το suv της μινι πιο πολύ έχει αλλάξει ρότα συνειδητά, σε σχέση με το σπορτιφ μικρό. το ότι 'λένε' πως είναι χειρότερο ποιοτικά όντως είναι εκπληξηΣπαρτιάτικη έκδοση και με navigon επάνω (το οποίο θα είναι προαιρετικό) δεν νομίζω ότι πάνε μαζί σαν έννοιες.
ακριβώς. άλλωστε πάντα τα τουμπανο δείχνουν στις εκθεσεις
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η δική μου ένσταση είναι γιατί θάβονται όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας με επιχειρήματα του στυλ 'συναρμογή playmobil' και διάφορα χαριτωμένα περί εργονομίας (π.χ. χωράνε άνετα 4 ενήλικες), από τη στιγμή που έχουμε να κάνουμε με ένα απλό αμαξάκι από το οποίο απουσιάζουν οι κεντρικοί αεραγωγοί, δεν υπάρχει κουμπί για το παράθυρο του συνοδηγού από την πλευρά του οδηγού και φαίνεται το μέταλλο στις πόρτες.
Από εκεί και πέρα, το να αρέσει σε κάποιον το up για τους δικούς του προσωπικούς λόγους είναι απολύτως σεβαστό.
Kαταρχας δεν εθαψα ΟΛΑ τα υπολοιπα της κατηγοριας. Μιλησα για το 'τριδυμο', το Panda, και το 500
Δεν μιλησα για καποιο αλλο.
Για το τριδυμο, ο ορος 'playmobil' ισχυει σαφεστατα και μαλιστα με την κακη εννοια. Μεχρι εκει ομως.
Επισης για το 500 ανεφερθηκα συγκριτικα, οτι δηλαδη το UP! εχει ακομα καλυτερη εκμεταλλευση, ΔΕΝ εθαψα το 500, και αυτο εχει πολυ καλη εκμεταλλευση χωρων, απλως το UP! ειπωθηκε οτι εχει καλυτερη αλλα και μεγαλυτερο χωρο αποσκευων.
Η εργονομια Btw για να μην μπερδευεσαι εχει να κανει περισσοτερο με την λειτουργικοτητα στο ταμπλω, θεση οδηγησης κτλ.
Πραγματα στα οποια παραδοσιακα η VW εχει αποδειξει οτι υπερεχει σε σχεση με αρκετους κατασκευαστες, και δη την Fiat
(για το 500, οπου η θεση οδηγησης βολευει μονο μακρυποδαρους, με πολυ κοντα χερια και κοντο κορμο, οπως οι πιθηκοι )
Η εκμεταλλευση διαθεσιμων χωρων, εχει να κανει με το ποσα και ποσο ανετα χωρανε 4 ατομα.
Για το κουμπι αναφερθηκα πολλακις, δες πιο πανω.Θα αναγκαστώ να παραθέσω links.
Ξεκινάμε με τη γενίκευση που έκανες.
Μια χαρα για αυτο που προοριζεται, μικρο ευελικτο, πρακτικο, και οικονομικο, σβελτο αμαξακι πολης, με κορυφαια εργονομια και ποιοτητα, στην κατηγορια του.
Μακαρι να ακολουθησει ετσι και ο ανταγωνισμος...http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=26493&start=45#p2320175
Έπειτα τον όρο playmobil τον χρησιμοποιήσες για το twingo II.
Καθονται πιο ανετα ενηλικες μπρος-πισω.
Και στο twingo κάθονται.
Στο twingo καθονται, η ποιοτητα πλαστικων, και η συναρμογη ομως ειναι χειροτερη απο playmobil, και
φυσικα επισης χειροτερη απο το 500.http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=26493&start=90#p2320473
Για το θάψιμο στο 500.
Οκ, δεν ειναι μπιζου σαν το 500 μεσα εξω, ειναι ομως ΠΟΛΥ ΠΙΟ πρακτικο, a.k.a ΜΕΓΙΣΤΗ εκμεταλλευση χωρων στο συγκεκριμενο -παρομοιο με του 500- συνολικο μηκος, ογκο αμαξωματος, κτλ.
Που στο διάολο το ξέρεις και βάζεις και κεφαλαία για τονισμό, τρομάρα σου!!!
2ον Στο θεμα εργονομιας-φινιρισματος, δεν χρειαζεται η VW να αποδειξει κατι, ιδιαιτερα σε συγκριση με την Fiat.
Οχι γιατι η Fiat ειναι για τον π@υτσο, αλλα γιατι πρωτιστως, ο στοχος της σε αυτη την κατηγορια, ειναι το ντιζαιν, και οχι τοσο πολυ η πρακτικοτητα-εργονομια. H VW εδω καταφερνει και τα δυο, σε ρεαλιστικη βαση, ασχετως αν σε καποιους το ντιζαιν στο εσωτερικο δεν αρεσει.
Άσε να μαντέψω...σε είχε καλέσει ο Πιεχ να ρίξεις μια ματιά προτού βγει ώστε να περάσει και το περίφημο ΓΚ quality test το αμάξι...
3ον Σε επιπεδο προδιαγραφων, οι κινητηρες του στοχευουν κατευθειαν στην κορυφη, -οπως ειναι ηδη ο 85αρης twin-air θα μου πεις πολυ σωστα- εδω ομως οι Γερμανοι, μιλουν για 900κιλα, 100κιλα και βαλε λιγοτερα απο του αντιστοιχου 500.
Δεν ειναι λιγο πραγμα, σε αυτη την κατηγορια. Το αντιθετο θα ελεγα.
930κιλά είναι το 500twinair2ον, Στο θεμα ποιοτητας συναρμογης, καλως-κακως μεχρι στιγμης ετσι εχουν τα πραγματα.
Αρεσει δεν αρεσει, στα σημεια η VW συνηθως ειναι καλυτερη απο την Fiat, και σε ποιοτητα υλικων, και σε εργονομια-φινιρισμα.http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=26493&start=75#p2320313
Αυτά τα ολίγα.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Απιστευτο.. Εξωτερικη σχεδιαση αντιγραφη cuore.. ,εσωτερικο που μου θυμιζει παιχνιδακια πεταμενα απο εδω και απο εκει τυπου spark.. και η τιμη στην Ελλαδα μαλλον 2-3 χιλιαρικα πανω απο τον ανταγωνισμο..
Κατα τ αλλα χαιρομαι που εμαθα απο τον ΓΚ απιθανες λεπτομερειες για ενα αυτοκινητο που εχουμε δει ζωγραφιστο...To πως φαινεται στα δικα σου ματια, ειναι εντελως υποκειμενικο...
Το οτι εμεις το εχουμε δει σε φωτο (οχι ζωγραφιστο, εχει διαφορα), δεν σημαινει οτι δεν το εχουν δει αλλοι LIVE, και δεν μπορουν να εχουν ηδη εκφερει γνωμες, οι οποιες υπαρχουν ελευθερες στο net, σε διαφορα video, στην εκθεση.
Αλλο δεν μ' αρεσει, ειναι χαλια εμφανισιακα, δεν γουσταρω την VW γενικως, μου φερνει αλλεργια, και αλλο, εαν ενα αυτοκινητο, ειναι μελετημενο τοσο καλα ωστε να διαφαινεται οτι θα πετυχει στην αγορα, και στην κατηγορια του συγκεκριμενα...Προφανως και ειναι υποκειμενικο.. Και προφανως και ο καθενας γραφει την αποψη του και δε καθεται να μου το παιζει μανατζαραιος και υπερασπιστης μιας και καλα φαεινωτατης ιδεας και παγκοσμιας πρωτοτυπιας... Η daihatsu τοσα χρονια τι κανει δλδ στη κατηγορια?
Απλα μερικα πραγματα μπορεις να τα καταλαβεις αν δεν εχεις πανω απο 7 βαθμους μυωπια... Με λιγα λογια εχουμε ενα κουτακι με ροδες ,ενα αμαξακι που μοιαζει λιγοτερο αμαξακι απο αλλα της κατηγοριας του (π.χ. panda-twingo) και το οποιο θα κοστιζει και παραπανω απο αυτα..Τι αλλο θες? Και ολα αυτα βεβαια εκ πρωτης οψεως γιατι ΔΕ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.
Αν καθεσαι τωρα και μου υπερασπιζεσαι ενα αμαξι με βαση τον τροπο που στο πασαρουν ,με λιγα λογια τσιμπας το τυρακι, πιστευωντας οτι θα πετυχει στην αγορα (χεστηκαμε, το αυτοκινητο εξεταζουμε και οχι τις πωλησεις του) κι ας ειναι μπουρδελακι με βαση αυτα που βλεπεις ,εισαι απλα λιγο θυμα να το πω?Κατα τ αλλα οποιος αν εν ετει 2011 ,στην Ελλαδα μαλιστα, ενστερνιζεται γενικως οτι διαβαζει χωρις να δει και να πιασει ειναι αξιος της μοιρας του...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Mιλα και στον ενικο παιδι μου , σου επιτρεπω...
Αν εχω γινει κουραστικος, για εσενα, απλα ΜΗΝ διαβαζεις αυτα που γραφω, ειδικα απο την στιγμη που δεν ειναι offtopic.
Εχω απαντησει σε παρομοια τοποθεηση στο παρον. Το δικαιο δεν βγαινει ποσοτικως...
Δεν μιλαω ουτε λες και το εχω οδηγησει, ουτε λες και μπηκα μεσα και περιεργαστηκα το εσωτερικο του.
Μιλαω με βαση των πηγων, αρθρων, video που παρεθεσα, απο ανθρωπους που το εχουν δει, ως μια πρωτη εικονα-εκτιμηση.
Οπως μια πρωτη εκτιμηση ειναι η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ, του καθενος βλεποντας φωτο, ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ, ειναι μια πρωτη εκτιμηση, και
δυστυχως για καποιους απο εσας, με ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ, οταν προκειται απο ξενους επαγγελματιες του χωρου.
Απλα πραγματα.Λοιπον γρηγορη ,δε θελω να ερθω σε αντιπαραθεση,απλα θα σου πω κατι.Αν μπω στο θεμα του σιροκο και αρχιζω να λεω οτι ειναι πολυ αδιαφορο,εχει μικρους χωρους,το ταμπλο του ειναι πιο βαρετο κ απο ταμπλο toyota 20ετιας κλπ κλπ και παραθεσω 10 λινκ το πρωτο πραγμα που θα μου πεις ποιο θα ναι?Ρε φιλε 18 χρονων εισαι,τι μιλας,το οδηγησες?Γιατι εγω το οδηγησα και μου πεταξε κωλο και το βρηκα διασκεδαστικο.Αμα συνεχισω να επιμενω απλα θα με θεωρεις βλακα και δε θα συνεχισεις να μιλας μαζι μου γιατι το οδηγησες και ξερεις.Σωστα?σωστα,αρα για ποιο λογο σου φαινεται περιεργο οτι πολυ εδω μεσα σε αμφισβητουν επειδη υποστηριζεις πραγματα που δε τα χεις δει και τα δεχεσαι ως αυθεντιες επειδη το ειπε ο Χ αγγλος και ο Ψ γερμανος?Ok δικαιωμα σου,αλλα μου φαινεται ασχημο ενας ανθρωπος με οδηγικες εμπειριες να καθεται να διαφωνει για τα πλαστικα του up που ουτε αυτος ουτε εμεις πιασαμε και να μιλαει για οικονομια λες και το επηξε στο κεντρο της αθηνας για κανα μηνα.Πως να στο πω βαραει ασχημα.Βαλε τα λινκ,πες αυτα κ αυτα λενε οι ειδικοι αληθεια ή ψεματα,αναμενουμε να το δουμε απο κοντα και να τσεκαρουμε τι ψαρια πιανει.Ουτε μηδενισμοι για αλλα αυτοκινητακια ουτε τιποτα.Μην εκτιθεσαι για τον καθε κουβα.Εντελως φιλικα και σταματω εδω
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Λοιπον γρηγορη ,δε θελω να ερθω σε αντιπαραθεση,απλα θα σου πω κατι.Αν μπω στο θεμα του σιροκο και αρχιζω να λεω οτι ειναι πολυ αδιαφορο,εχει μικρους χωρους,το ταμπλο του ειναι πιο βαρετο κ απο ταμπλο toyota 20ετιας κλπ κλπ και παραθεσω 10 λινκ το πρωτο πραγμα που θα μου πεις ποιο θα ναι?Ρε φιλε 18 χρονων εισαι,τι μιλας,το οδηγησες?Γιατι εγω το οδηγησα και μου πεταξε κωλο και το βρηκα διασκεδαστικο.Αμα συνεχισω να επιμενω απλα θα με θεωρεις βλακα και δε θα συνεχισεις να μιλας μαζι μου γιατι το οδηγησες και ξερεις.Σωστα?σωστα,αρα για ποιο λογο σου φαινεται περιεργο οτι πολυ εδω μεσα σε αμφισβητουν επειδη υποστηριζεις πραγματα που δε τα χεις δει και τα δεχεσαι ως αυθεντιες επειδη το ειπε ο Χ αγγλος και ο Ψ γερμανος?Ok δικαιωμα σου,αλλα μου φαινεται ασχημο ενας ανθρωπος με οδηγικες εμπειριες να καθεται να διαφωνει για τα πλαστικα του up που ουτε αυτος ουτε εμεις πιασαμε και να μιλαει για οικονομια λες και το επηξε στο κεντρο της αθηνας για κανα μηνα.Πως να στο πω βαραει ασχημα.Βαλε τα λινκ,πες αυτα κ αυτα λενε οι ειδικοι αληθεια ή ψεματα,αναμενουμε να το δουμε απο κοντα και να τσεκαρουμε τι ψαρια πιανει.Ουτε μηδενισμοι για αλλα αυτοκινητακια ουτε τιποτα.Μην εκτιθεσαι για τον καθε κουβα.Εντελως φιλικα και σταματω εδω
Μα και να εχεις αντιθετη αποψη δεν ειναι προβλημα, ισα ισα σε συζητησεις εχει ενδιαφερον, εφοσον βεβαια και η απεναντι πλευρα, προβαλλει με στοιχεια, τεκμηριωμενα τις αποψεις του αντιστοιχα. (εφοσον και απο την πλευρα μου, υπηρχε παραθεση πηγων...). Μεταξυ των διαφορετικων πηγων, αλλα και ιστορικα, συμφωνα με το γνωστο προφιλ-φιλοσοφια-στυλ του καθε κατασκευαστη, συνηθως ετσι εχουν τα πραγματα, -VW προσοχη μεγαλυτερη στην εργονομια πχ, και Fiat προσοχη στο στυλ πιο πολυ- και εξηγησα αναλυτικοτερα το γιατι, πιο πανω.
Το θεμα της οικονομιας ισχυει γενικοτερα. Συχνοτερα θα μπορεις, και θα επιλεξεις να μετακινησε με ενα αυτοκινητο που εχει μεση καταναλωση στην πολη 6-7λιτρα, και αλλιως με ενα που εχει 9-11λιτρα οπως τα περισσοτερα σημερινα μικρομεσαια, για να μην πουμε και για τα μεσαια αλλα και SUV.
Επιπροσθετως, τωρα πλεον μπορει να μην πηζεις οπως προσφατα ΤΟΣΟ πολυ στην κινηση, απλα γιατι η μετακινηση με το αυτοκινητο, λογω τιμης βενζινης, ειναι σχεδον για τους...προουχοντες.
Tελος, θα το ξαναπω, δεν ΜΗΔΕΝΙΣΑ κανενα αυτοκινητο, εθεσα παρατηρησεις, βασιζομενες σε ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ εμπειρια (το Aygo το εχω οδηγησει, και εχω περιεργαστει επισης το εσωτερικο του αρκετα, οπως επισης το ιδιο και με το 500αρακι), συγκρινοντας καποια χαρακτηριστικα, που δεν επιδεχονται ΕΝΔΙΑΜΕΣΗΣ αποψης. (πχ χωροι, οταν ΟΛΟΙ οι δημοσιογραφοι απο την Φρανκφουρτη σου λενε οτι εχει μεγαλυτερους χωρους απο το 500, ε, τι να κανουμε, η πρωτη εκτιμηση ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ. ειναι αυτη. Το ιδιο για το πορτ μπαγκαζ, το ιδιο για εργονομια-φινιρισμα) -
Πραγματικά όμως...είναι το μοναδικό θέμα με VW που έχω διαβάσει και το διασκεδάζω αρκετά...
Δηλώνω μάλιστα ότι θα συνεχίζω να το διαβάζω με φανατισμό. Φυσικά δεν θα αγοράσω αυτό το κουτάκι, αλλά θα διασκεδάσω...
Τελικά όλες οι εταιρίες έχουν βάλει στο στόχαστρο το Panda (που το 2010 ήταν πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του και με 7 χρόνια παρουσίας στην αγορά) κακά τα ψέμματα...πάλι 1ο θα είναι και το καινούργιο ... κακά τα ψέμματα, ξανά...
Και είμαι σίγουρος ότι όλος ο τύπος θα παρακάμπτει αυτό το γεγονός και θα ψάχνει να βρει αυτό που υπολλείπεται σε πωλήσεις για να το κάνει αντίπαλο...
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii