Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus 2011
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus 2011
    • 1
    • 2
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 66
    • 67
    • 54 / 67
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    199
    1322
    1748
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fiestaros last edited by

      Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
      Σημερα το ειδα και γω...

      Η εκδοση που ειδα ηταν η Trend με ενα κοκκινο χρωμα το οποιο δεν μου αρεσε... Μεσα, γνωστα τα λημερια καθως αν βγαλεις καποιες αλλαγες το ταμπλο ειναι καρμπον του Fiesta... Καθησα στη θεση του οδηγου και εκει.. πελαγωσα!! Ποσοι διακοπτες υπαρχουν πανω στο τιμονι? Ο διακοπτης για τα φωτα που φανηκε λιγο αβολος και επιπλεον εχωσαν μεσα του και το ρυθμιστη των φωτων.. Οχι τοσο βολικο Ωραιο ταμπλο και ευκρινες, το χειροφρενο αν και δεν ειναι και στο καλυτερο σημειο, δεν με δυσκολεψε και το κιβωτιο σαφεστατο..
      Μπηκα πισω και.. ζντουπ.... η πλατη μου χτυπαει στο προσκεφαλο.. Με εξαιρεση αυτο χωρος για τα ποδια, απλετος και εκτος αυτου το κεφαλι μου δεν βρηκε πανω

      Βγαινοντας κοιταξα τον εξοπλισμο και ειδα να λεει 'θυρα usb'. 'Που ειναι ομως?' Τοτε μου ηρθε η αναλαμπη οτι στο Focus II η υποδοχη aux ηταν μεσα στο ντουλαπακι του συνοδηγου... Ανοιγω το ντουλαπακι και βλεπω τη θυρα στο βαθος (κηπος) του ντουλαπιου Ελεος! Την επομενη φορα να το βαλουν ακομα πιο μακρια απο το ηχοσυστημα....

      Πορτ παγκαζ δεν μπορουσα να ανοιξω... Γιατι αραγε?

      Ντραπηκα να ζητησω test drive, αν και το 150αρι εξω, περιμενε

      Ωραιο μεσα αλλα λιγο 'βαρυ' απο κουμπακια κλπ... Πισω... ακομα να το συνηθισω

      Συμφωνώ σε όλα αν και οι ecoboost είναι καταπληκτικοί σε αποδοση και οικονομία κατανάλωσης σε σχέσυ με άλλα τουρμπομοτέρ(βλ. multiair,tce,opel turbo)και έχουν χαμηλούς ρύπους.Είναι καλά μοτέρ και κακώς δεν διαφημίστικαν όσο άλλοι Πάντως όταν θα αρχίσει τις εκπτώσεις 2χίλιαρου η ford για το focus θα περπατήσει και εμπορικά επιτέλους το αμάξι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        focusman91 last edited by

        Το γεγονος οτι δεν το βλεπουμε ακομα στους δρομους ειναι

        • το ασχημο (επιτελους το ειπα!! ) πισω μερος
          -καπως ακριβες οι εκδοσεις με τον ecoboost
          -οι παραγγελιες τωρα αρχισαν να φτανουν..

        Οταν πεσουν οι τιμες τοτε θα παρει μπρος

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          apatilos last edited by

          Εμένα μου άρεσε το καινούργιο focus καθώς θυμίζει το πολύ όμορφο fiesta ΑΛΛΑ ο χώρος αποσκευών και οι χώροι μέσα έχουν μειωθεί πολύ σε σχέση με το προηγούμενο focus και αυτό είναι πολύ σοβαρό μειονέκτημα για τη συγκεκριμένη κατηγορία (μικρομεσαία)...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • F
            fiestaros last edited by

            Το focus θα πάρει τα πάνω του όταν θα έρθει ο περίφημος 1000άρης ecoboost 110 ίππων για τα πιο low-budget επίπεδα πλέον του έλληνα.Είναι τυχαίο που οι πωλήσεις των μίνι και μικρών έχουν την πλειοψηφία της πίτας?Ποια πουλάνε πλέον?Τα panda,aygo,micra,yaris,corsa αυτοκίνητα μέχρι 15000€.Οσα κάνουν πάνω από 20000€ έχουν μεγάλη πτώση πωλήσεων

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kpsig moderator last edited by

              Το είδα σε κόκκινο και πραγματικά μου θύμισε κορεάτικο. Απογοήτευση.
              Σε μαύρο με όλα αυτά τα χρώμια .....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                focusman91 last edited by

                Ξεκινησαν οι εκπτωσεις για το Focus III
                Ενας συμφορουμιτης απο το Club Ford εγραψε οτι τον πηραν τηλεφωνο απο την αντιπροσωπεια και του ειπαν για εκπτωση 1150 € συν αλλα 600 απο την αντιπροσωπεια.. Συνολο 1750 €. Δεν ειναι κι ασχημα νομιζω.. 1800 € μπορει ανετα να γινει το ποσο..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  theo13 last edited by

                  χθες οδηγησα το 1.6 150hp και εχωνα κανω δυο παρατηρησεις.

                  1. παρα πολυ μεγαλη υστερηση του γκαζιου.
                    2)μια αισθηση οτι το αμαξι δεν φρεναρει. δηλαδη σε βιαιη ακινητοποιηση απο τα 100 ενιωθα οτι αργησε παρα πολυ... καποιος που το εχει οδηγησει?

                  στα θετικα βαζω την πολυ καλη ηχομονωση και την καλη ποιοτητα κατασκευης.
                  τα κουμπακια κλπ πιστευω συνηθιζονται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    δεν εχει υστερηση το γκαζι, η αποκριση του κινητηρα δεν ειναι καλη
                    το αυτοκινητο φρεναρει ομορφα μονο σε μικρες ταχυτητες, σε μεγαλες εχει θεμα.
                    η ηχομονωση θα μπορουσε να ειναι και καλυτερη

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mad_max_geo last edited by

                      Ο χρήστης theo13 έγραψε:
                      χθες οδηγησα το 1.6 150hp και εχωνα κανω δυο παρατηρησεις.

                      1. παρα πολυ μεγαλη υστερηση του γκαζιου.
                        2)μια αισθηση οτι το αμαξι δεν φρεναρει. δηλαδη σε βιαιη ακινητοποιηση απο τα 100 ενιωθα οτι αργησε παρα πολυ... καποιος που το εχει οδηγησει?

                      στα θετικα βαζω την πολυ καλη ηχομονωση και την καλη ποιοτητα κατασκευης.
                      τα κουμπακια κλπ πιστευω συνηθιζονται.

                      Στον Σφακιανακη πηγες? Εγω γενικως στο αμαξι δε παρατηρησα κατι στα φρενα μου φανηκαν πολυ ωραια.Το αμαξι εστριβε και φρεναρε πολυ ομορφα αν και ειχε πολλες κλισεις.Εκεινο το καφε οδηγησες?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikbib last edited by

                        αχρηστο το βγαλατε το αμαξι , ειδικα ο κινητηρας ειναι χαλια . λιγο ''αδυναμος'' , να παμε στον ecoboost 180 hp?
                        για αναλυστε το ''εχει υστερηση'' να καταλαβουμε κι εμεις.
                        Παντως σε λιγες μερες θα εχω ιδία άποψη και θα σας πω για το focus

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mad_max_geo last edited by

                          Δε βγαζεις ακρη εδω μεσα για τιποτα οχι μονο για τους κινητηρες.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dstou last edited by

                            Ντεμπούτο για τον 1.000άρι εκομπούστ στη Φώκια και σε δύο εκδόσεις, μία με 100 και μία με 120 αλόγατα.
                            Ο κινητήρας είναι τρικύλινδρος, και για την μείωση των κραδασμών κάνει το κάτωθι

                            Rather than employ the traditional method of adding energy-draining balancer shafts, Ford
                            engineers have deliberately 'unbalanced' the flywheel and pulley to offset the engine
                            configuration.

                            http://www.autoblog.com/2011/09/12/ford-1-0l-ecoboost-three-cylinder-finds-a-home-in-the-euro-spec/#aol-comments

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              focusman91 last edited by

                              Οριακος θα ειναι, θεωρω... Με 17,4 κιλα ροπης δεν θα τραβαει τοσο καλα..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fiestaros last edited by

                                Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
                                Οριακος θα ειναι, θεωρω... Με 17,4 κιλα ροπης δεν θα τραβαει τοσο καλα..

                                Κάτσε ρε συ θα είναι η βάση του μοντέλου.Και πάλι μια χαρά θα τραβάει(άσε που με αυτό το μοτέρ θα πέσει η τιμή στα 16-17000€ και θα αρχίσει να πουλάει,γιατί μέχρι τώρα..) .Εδώ το 1.6 ti-vct έχει 15.8 ροπή.Γιατί τα golf 1.2 tsi τι τεχνικά χαρακτηριστικά έχουν,τα ίδια και πάνε και σβέλτα. Εδώ το focus 2 μέχρι πριν το δίνανε 1.4 με 80 άτια και 13 κιλά ροπής

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dstou last edited by

                                  Έλα ντε, παλιά πως πήγαινε.
                                  Τεσπά, θεωρώ πολύ σημαντικό αυτό το συγκεκριμένο downsizing, 1.000 κυβικά σε τέτοιο αμάξωμα είναι πρωτοφανές. Όπως επίσης τον 1.400άρι ΤΣΙ που μπαίνει στο Πασσάτ και στο Σουπέρμπ, ή ακόμη και τον 1.800άρι της Μερσεντές Ε ή τον 1.600άρι ντίζελ που μπαίνει στο Βόλβο S80 ή τον 1.600άρι του Σάαμπ 9-5. Υπερβαίνουν τα εσκαμμένα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    govus last edited by

                                    Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                    Έλα ντε, παλιά πως πήγαινε.
                                    Τεσπά, θεωρώ πολύ σημαντικό αυτό το συγκεκριμένο downsizing, 1.000 κυβικά σε τέτοιο αμάξωμα είναι πρωτοφανές. Όπως επίσης τον 1.400άρι ΤΣΙ που μπαίνει στο Πασσάτ και στο Σουπέρμπ, ή ακόμη και τον 1.800άρι της Μερσεντές Ε ή τον 1.600άρι ντίζελ που μπαίνει στο Βόλβο S80 ή τον 1.600άρι του Σάαμπ 9-5. Υπερβαίνουν τα εσκαμμένα.

                                    Εξαρτάται πώς το βλέπεις: από τη μία υπάρχει η 'ανάγκη' να δηλώνονται στα χαρτιά μικρές καταναλώσεις (βλ. εκπομπές CO2), αλλά από την άλλη είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός, πως η εξέλιξη στην τεχνολογία των κινητήρων την τελευταία 10ετία είναι πάρα πολύ μεγάλη .

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      focusman91 last edited by

                                      Ο χρήστης fiestaros έγραψε:

                                      Οριακος θα ειναι, θεωρω... Με 17,4 κιλα ροπης δεν θα τραβαει τοσο καλα..

                                      Κάτσε ρε συ θα είναι η βάση του μοντέλου.Και πάλι μια χαρά θα τραβάει(άσε που με αυτό το μοτέρ θα πέσει η τιμή στα 16-17000€ και θα αρχίσει να πουλάει,γιατί μέχρι τώρα..) .Εδώ το 1.6 ti-vct έχει 15.8 ροπή.Γιατί τα golf 1.2 tsi τι τεχνικά χαρακτηριστικά έχουν,τα ίδια και πάνε και σβέλτα. Εδώ το focus 2 μέχρι πριν το δίνανε 1.4 με 80 άτια και 13 κιλά ροπής

                                      Fiestare, πες αλευρι
                                      viewtopic.php?f=15&t=17404&p=2318964#p2318964

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fiestaros last edited by

                                        Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:

                                        Οριακος θα ειναι, θεωρω... Με 17,4 κιλα ροπης δεν θα τραβαει τοσο καλα..

                                        Κάτσε ρε συ θα είναι η βάση του μοντέλου.Και πάλι μια χαρά θα τραβάει(άσε που με αυτό το μοτέρ θα πέσει η τιμή στα 16-17000€ και θα αρχίσει να πουλάει,γιατί μέχρι τώρα..) .Εδώ το 1.6 ti-vct έχει 15.8 ροπή.Γιατί τα golf 1.2 tsi τι τεχνικά χαρακτηριστικά έχουν,τα ίδια και πάνε και σβέλτα. Εδώ το focus 2 μέχρι πριν το δίνανε 1.4 με 80 άτια και 13 κιλά ροπής

                                        Fiestare, πες αλευρι
                                        viewtopic.php?f=15&t=17404&p=2318964#p2318964

                                        Εχω υψηλές προσδοκίες από αυτό Καλό φαίνεται,μ αρέσει που θα έχει 6άρι χειροκίνητο και όχι αυτόματο διπλού συμπλέκτη σαν κάτι άλλα αλλά ας μάθουμε και τιμές και πως θα είναι στο δρόμο.Λεφτα υπάρχουν ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fiestaros last edited by

                                          Στα autotriti.gr,cityauto.gr,autobild.gr,gocar.gr έχει πληροφορίες και επίσημες φωτογραφίες των νέων focus st & fiesta st

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ken11
                                            ken11 last edited by

                                            Το Fiesta ST του χαλασανε τη μουρη με τη μασκα που βαλανε,κατα τα λοιπα φαινεται καλο και συμπαθητικο,ισως με μια καλυτερη ζαντα να δειξει περισσοτερο.Το Focus ST παλι ετσι οπως το φτιαξανε μοιαζει σαν ψαρουκλα..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 54 / 67
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr