-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Μα δεν είπα ποτέ ότι είμαι εναντίον των ημιαυτόματων κιβωτίων. Τουναντίον, πιστεύω ότι σε πολύ γρήγορα οχήματα εστιασμένα σε σχεδόν αγωνιστική οδήγηση (π.χ. supercars) είναι μονόδρομος. Αρκεί βέβαια το κιβώτιο να κρατάει τη σχέση στον κόφτη
κρατάει την σχέση μέχρι και 100 στροφές πριν τον κόφτη, δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κινείσαι με ταχύτητα που ορίζει την ιπποδύναμη/ ροπή σου εκτός ιδανικής περιοχής?
Για τον απλούστατο λόγο ότι μπορεί να σου ανεβάσει ακριβώς πριν μια στροφή, εκεί που εσύ θέλεις απλά να χτυπήσεις κόφτη και μετά να αφήσεις γκάζι για να επιβραδύνεις και με το μοτέρ. Στα supercars π.χ. δεν το κάνει αυτό...
, να ανεβάζει και κατεβάζει ακαριαία και σε απόλυτο χρόνο αλλά και σε σχέση με το πότε δόθηκε η εντολή από τα paddles
[color=#FF0080]γιατί, γνωρίζεις πολλά γρηγορότερα, ή τα χέρια σου το κάνουν πιο σύντομα?[/color]
Γρηγορότερα σίγουρα υπάρχουν, απλά σε άλλες κατηγορίες χρημάτων. Όπως και να έχει το θέμα μου δεν ήταν με το DSG αλλά με την δήθεν δυσκολία των χειροκίνητων.
, να μην κάνει kick downδεν κάνει κικ νταουν αν δεν πατίσεις το 'κουμπάκι' κάτω κάτω... από μόνο του δεν το κάνει στο sport...ούτε στο manual....
Θέλω να τσαρουχώνω και αυτό να μην κατεβάζει. Γίνεται σε κάποιο πρόγραμμα του; Αν ναι έχει καλώς, αν όχι κακώς για μένα που δεν γίνεται.
και να κάνει όσα πολλαπλά κατεβάσματα του ζητάς. Αυτά τα κάνουν όμως μόνο τα πολύ καλά κιβώτια στις πανάκριβες κατασκευές. Δεν έχω πρόβλημα ούτε με το DSG των VAG αν και σε καμία περίπτωση δεν πληροί όλες τις ως άνω προδιαγραφές.
αν δεν έχει πρόβλημα με το DSG γιατί αναφέρεις μόνο αυτά που νομίζεις ότι σε ενοχλούν σε αυτά (γιατί, ως γνωστόν, δεν το έχεις στα χέρια σου ως δικό σου οπότε πάλι θεωρία γράφεται...)
Πλησιάζεις με 4η και 120 μια φουρκέτα, φρενάρεις δυνατά και του ζητάς με 2 επανωτά πατήματα μέσα σε μισό δευτερόλεπτο να βάλει δευτέρα στα 70-80. Θα εκτελέσει αμέσως; Αν ναι, αποσύρω την ένστασή μου.
Εκείνο που με παραξενεύει είναι η εμμονή με την 'ευκολία' ακόμα και σε ταξίδι, θαρρείς και δεν ξέρουμε να οδηγάμε stick shifter όπως τα αμερικανά.
το ελληνικό ταξίδι δεν έχει τις τεράστιες καμπές και ευθείες της Αμερικής αλλά συνεχόμενες στροφές ανωφέρειες και κατωφέρειες όπως επίσης κλειστές επί το πλείστον στροφές με πολλές προσπεράσεις οπότε το DSG μου έχει βγει πολύ μα πολύ χρήσιμο... πέρα
Θέμα γούστου. Δεν με ενοχλούν ούτε τα χειροκίνητα, ούτε τα αυτόματα σε ταξίδι. Μόνο με τα CVT έχω πρόβλημα.
-
Ροζ βλέπω, γαλάζια βλέπω...
Παιδάκια είστε ωρέ;!
Ρίχτε καμία Παναγίτσα! Ρίχτε μωρέ κανέναν Χριστούλη, να δείξετε οτι είστε άντρες! -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Θα διαφωνήσω με τα bold πάντως...
Το ηλεκτρόγκαζο δεν προσθέτει ΠΑΝΤΑ καθυστέρηση. Επιπλέον πχ στο δικό μου αμάξι που φοράει ένα 'πρόγραμμα', το γκάζι λειτουργεί σαν 'ντιζάτο' ( τραγική λέξη ). Το βλέπω και από το vag-com.Εκεί που νιώθω υστέρηση είναι όταν:
-έχεις D
-σου έχει βάλει την μέγιστη δυνατή ταχύτητα (πχ 6η και είσαι με 1500rpm)
-πατάς γκάζι να προσπεράσεις,οπότε:
-πρέπει να πατήσεις το γκάζι,
-να κατεβάσει ταχύτητα (ή και παραπάνω από μία = μία επιπλέον καθυστέρηση)
-να 'φουσκώσει' το turboΟπότε προσωπικά εκεί βλέπω το ελάττωμα το οποίο περιγράφεις και όχι πως προέρχεται από το ηλεκτρόγκαζο η όποια υστέρηση.
Κατά τα άλλα, οκ σίγουρα το DSG (κι αυτό που ήθελα να γράψω πιο πίσω) είναι πως σου δίνει μία ευκολία, με τη διαφορά ότι ακριβώς επειδή μπορείς να χειρίζεται τις ταχύτητες από το τιμόνι, ουσιαστικά επικεντρώνεσαι περισσότερο στην οδήγηση.
(αυτό που έγραψε ο Νίκος: στοχεύεις και μπαίνεις - στη στροφή ντε! )Προσωπικά απλώς μου αρέσει πολύ το dsg και όπως λειτουργεί και ό,τι σου προσφέρει. Δεν λέω...ίσως είναι τεχνική ανάγκη γιατί απλώς είναι μία ακόμα ευκολία, αλλά...Αν δεν σου αρέσει (γενικότερα) η ευκολία αυτή, απλώς δεν την αγοράζεις.
Όπως ευκολία είναι ο αισθητήρας βροχής ή φωτός.
Δεν είναι κούραση να ενεργοποιείς τα φώτα σου μεσα σε τούνελ ή το βράδυ.
Δεν είναι κούραση να ενεργοποιείς τους υαλοκαθαριστήρες ενώ οδηγείς (και αρχίζει να βρέχει).Είναι όμως μία ευκολία ώστε να μπορέσεις να επικεντρωθείς περισσότερο στο δρόμο.
Βασικά το τρίπτυχο ηλεκτρόγκαζο-DSG-turbo είναι η χαρά του lag. Επειδή ούτως ή άλλως όλα αυτά μεμονωμένα έχουν lag στη λειτουργία τους, ο συνδυασμός τους (σε ταπεινές κατασκευές, σαν αυτές για τις οποίες μιλάμε) κάνει τα πράγματα ακόμα χειρότερα ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ.
Πάντως είναι λάθος να λέμε ότι με το DSG και το κάθε αυτόματο συγκεντρώνεσαι περισσότερο στην οδήγηση, γιατί και η αλλαγή ταχυτήτων είναι σημαντικότατο μέρος αυτής. Μάλλον αποκόβει τον οδηγό από την οδήγηση (επαναλαμβάνω σε συγκεκριμένες συνθήκες) παρά τον βοηθά να έχει τον πλήρη έλεγχο. Επίσης, ποτέ και με κανένα αυτόματο δεν έχω καταφέρει να έχω το ίδιο balance σε γκάζι-φρένο-κατεβάσματα απ' ότι με manual. Ούτε με τα paddles βελτιώνεται η κατάσταση, ούτε στο S.
Anyway...γούστα και απόψεις...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πλησιάζεις με 4η και 120 μια φουρκέτα, φρενάρεις δυνατά και του ζητάς με 2 επανωτά πατήματα μέσα σε μισό δευτερόλεπτο να βάλει δευτέρα στα 70-80. Θα εκτελέσει αμέσως; Αν ναι, αποσύρω την ένστασή μου.ναι.
Κατεβάζει άμεσα όταν φρενάρεις.Απλώς αν προσπαθήσεις (πολύ) να το 'μπερδέψεις' (πατώντας λίγο γκάζι και ζητώντας να κατεβάσει 2-3 ταχύτητες) το πολύ-πολύ να σου κατεβάσει 2 ταχύτητες όχι σε 0,5sec αλλά σε 1,2 (αν θυμάμαι σωστά τους χρόνους).
Δεν ξέρω αν αυτό έχεις στο μυαλό σου.ΥΓ:νομίζω ότι μία οδήγηση με ένα DSG (κατά προτίμηση S3-Scirocco R που ίσως έχουν λίιιγο πιο επιθετικό πρόγραμμα στο κιβώτιο), ζητώντας να κάνει αυτά ακριβώς που ζητάς, ίσως σε...πείσουν ότι αυτό που σου λέω όντως γίνεται.
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Μεγάλη κούραση το να αλλάζεις ταχύτητα. Ούτε στις φαμπρικές της Γερμανίας και στου Βελγίου τις στοές τέτοια ταλαιπώρια...
είναι αρκετά επίπονο μυοσκελετικά... αποδεδειγμένα σε πολλές ώρες οδήγησης υπάρχουν καταγεγραμμένα κρούσματα... οι 'επαγγελματίες' (ταξί) έχουν πολλά τέτοια θέματα..
άσε που αυτοί που δουλεύουν στις φάμπρικες της Γερμανίας είναι αυτοί που φτιάχνουν και το εν λόγο κιβότιο οπότε κάποιο λόγο θα είχαν... το αστείο σου λοιπόν ατυχές.Αν ήμουν ταξιτζής και περνούσα 10 ώρες στο κέντρο με 1η-2α-3η κι εγώ αυτόματο θα είχα και μάλιστα με μετατροπέα ροπης για να είναι όσο πιο ομαλό γίνεται. Στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη όμως με το χειροκίνητο απλά 'ξεπιάνεται' το αριστερό πόδι και το δεξί χέρι στα διόδια.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Πάντως είναι λάθος να λέμε ότι με το DSG και το κάθε αυτόματο συγκεντρώνεσαι περισσότερο στην οδήγηση, γιατί και η αλλαγή ταχυτήτων είναι σημαντικότατο μέρος αυτής. Μάλλον αποκόβει τον οδηγό από την οδήγηση (επαναλαμβάνω σε συγκεκριμένες συνθήκες) παρά τον βοηθά να έχει τον πλήρη έλεγχο. Επίσης, ποτέ και με κανένα αυτόματο δεν έχω καταφέρει να έχω το ίδιο balance σε γκάζι-φρένο-κατεβάσματα απ' ότι με manual. Ούτε με τα paddles βελτιώνεται η κατάσταση, ούτε στο S.
Συμφωνώ ότι σε συγκεκριμένες περιπτώσεις μπορεί να νιώσεις ένα αρκετό lag (όπου lag = καθυστέρηση στην επιτάχυνση σε σχέση με ένα χειροκίνητο σασμάν), αν και πάλι απλώς είναι η ιδέα μας γιατί αντί να αλλάζεις ταχύτητα (κάνεις κάτι), πατάς γκάζι και ... περιμένεις. και η αναμονή χωρίς να κάνεις κάτι, πάντα διαρκεί (στο κεφάλι μας) περισσότερο.
Θα ήταν ωραίο να μπορούσε να γίνει κάποιο τεστ με χρονομέτρηση επιτάχυνσης 40-100km/h με χειροκίνητο και αυτόματο (ξεκινόντας από πχ 4η+1200rpm και να πρέπει ο οδηγός να κατεβάσει 1-2 ταχύτητες)Πάντως από το bold καταλαβαίνω ότι ίσως δεν έχεις 'προσπαθήσει' να τρέξεις τόσο όσο με το χειροκίνητο κιβώτιο (ίσως γιατί δεν νιώθεις και την ίδια σιγουριά στην οδήγηση εσύ ως άνθρωπος-οδηγός).
Σημειώνω ότι προσωπικά με το S δεν μπορώ να οδηγήσω πιο γρήγορα από 'απλώς σβέλτα'.Χρειάζεσαι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ τα paddles για να πας πιο γρήγορα.
Anyway...γούστα και απόψεις...
Κουβέντα να γίνεται και απόψεις να ανταλλάσουμε φυσικά. Προφανώς και δεν έχω διάθεση να σε πείσω.Απλώς προσπαθώ να δω από τη δική σου προοπτική.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Συμφωνώ ότι σε συγκεκριμένες περιπτώσεις μπορεί να νιώσεις ένα αρκετό lag (όπου lag = καθυστέρηση στην επιτάχυνση σε σχέση με ένα χειροκίνητο σασμάν), αν και πάλι απλώς είναι η ιδέα μας γιατί αντί να αλλάζεις ταχύτητα (κάνεις κάτι), πατάς γκάζι και ... περιμένεις. και η αναμονή χωρίς να κάνεις κάτι, πάντα διαρκεί (στο κεφάλι μας) περισσότερο.
Θα ήταν ωραίο να μπορούσε να γίνει κάποιο τεστ με χρονομέτρηση επιτάχυνσης 40-100km/h με χειροκίνητο και αυτόματο (ξεκινόντας από πχ 4η+1200rpm και να πρέπει ο οδηγός να κατεβάσει 1-2 ταχύτητες)Πάντως από το bold καταλαβαίνω ότι ίσως δεν έχεις 'προσπαθήσει' να τρέξεις τόσο όσο με το χειροκίνητο κιβώτιο (ίσως γιατί δεν νιώθεις και την ίδια σιγουριά στην οδήγηση εσύ ως άνθρωπος-οδηγός).
Σημειώνω ότι προσωπικά με το S δεν μπορώ να οδηγήσω πιο γρήγορα από 'απλώς σβέλτα'.Χρειάζεσαι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ τα paddles για να πας πιο γρήγορα.
Δεν έχεις ιδιαίτερο άδικο. Όντως τα περισσότερα αξιόλογα αυτόματα-σπορ δεν ήταν δικά μου και πάντα τα πήγαινα με μια σχετική επιφύλαξη όπως πρέπει δηλαδή όταν έχεις την περιουσία του άλλου στα χέρια σου. Παρόλα αυτά την βασική ιδέα νομίζω την παίρνει κανείς.
Κουβέντα να γίνεται και απόψεις να ανταλλάσουμε φυσικά. Προφανώς και δεν έχω διάθεση να σε πείσω.Απλώς προσπαθώ να δω από τη δική σου προοπτική.
Αν το θέτεις έτσι θα προσπαθήσω να σου εξηγήσω πως το αισθάνομαι βάση ενός παραδείγματος:
Είμαι με DSG προσθιοκίνητο σε ανηφορική κλειστή. Φτάνω στο apex με τη σχέση που θέλω και τη στιγμή που θέλω να δώσω γκάζι για να κάνω την ιδανική έξοδο (λέμε τώρα ), με το συνδυασμό turbo-DSG-ηλεκτρόγκαζο δεν θα καταφέρω ποτέ να το κάνω με το ίδιο αποτέλεσμα απ' ότι με το χειροκίνητο, που ενδεχομένως να το πατινάρω και λίγο ή σε πιο extreme καταστάσεις για έμπειρους (όχι για μένα) να παίξω και λίγο γκάζι-φρένο. Λίγο θα αργήσει να φουσκώσει η τουρμπίνα, λίγο να καθυστερήσει το paddle να δώσει εντολή στο DSG (που καθυστερεί ξεκάθαρα), λίγο το lag του ηλεκτρόγκαζου, ε μου τη χάλασαν τη φάση... -
Δε σου φταίει το dsg γιαυτό
Η έλλειψη ατμόσφαιρας φταίει
-
Ιδέα σου είναι ότι καθυστερεί το DSG, στην πραγματικότητα πρέπει να κάνει συνολικά (από το πάτημα του paddle μέχρι την επανασύμπλεξη της νέας ταχύτητας) ίσως το 1/3 του χρόνου που κάνεις να πατήσεις συμπλέκτη-αλλάξεις ταχύτητα με το λεβιέ-αφήσεις συμπλέκτη. Απλά επειδή δεν είσαι απασχολημένος εκείνη την ώρα να ανακατεύεις τη βενζίνη λες 'μα τι κάνει τόση ώρα'
Κατ' εμέ 'συμμετοχή στην οδήγηση' = 'απόφαση για το ποιά ταχύτητα θα επιλεγεί 100% στον οδηγό' (με εξαίρεση θέματα ασφαλείας και συγκεκριμένα την υπέρβαση ορίου στροφών σε κατεβάσματα). Από εκεί και πέρα το 'πατάω συμπλέκτη-κινώ το λεβιέ-αφήνω συμπλέκτη' μου φαίνεται καθαρά μηχανιστικά κίνηση, από την οποία καλύτερη να απαλλαγούμε ώστε να ασχοληθούμε με πιο ουσιαστικά όπως φρενάρισμα, στρίψιμο, πάτημα γκαζιού. Σε 20 χρόνια θα λέμε 'πωπω κάποτε πατάγαμε συμπλέκτη' όπως λέμε τώρα 'πωπω κάποτε κάναμε διπλή σύμπλεξη'
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Πάντως είναι λάθος να λέμε ότι με **το DSG **και το κάθε αυτόματο συγκεντρώνεσαι περισσότερο στην οδήγηση, γιατί και η αλλαγή ταχυτήτων είναι σημαντικότατο μέρος αυτής. **Μάλλον αποκόβει τον οδηγό από την οδήγηση (επαναλαμβάνω σε συγκεκριμένες συνθήκες) παρά τον βοηθά να έχει τον πλήρη έλεγχο. Επίσης, ποτέ και με κανένα αυτόματο δεν έχω καταφέρει να έχω το ίδιο balance σε γκάζι-φρένο-κατεβάσματα απ' ότι με manual. Ούτε με τα paddles βελτιώνεται η κατάσταση, ούτε στο S.
Anyway...γούστα και απόψεις**...
+100000.
Η κατασταση αυτη θα αντιστραφει (και εχει ηδη, σε μερικες πολυ πιο extreme κατασκευες, οπως πχ στο κιβωτιο της 458italia...), oταν η αλλαγη στο διπλοσυμπλεκτο, θα ειναι εντελως 'ξερη' και αποτομη, στους χρονους που εχει ηδη πετυχει η Ferrari πχ, οταν δεν θα περναει επομενη σχεση στον κοφτη αυτοματα, και οταν δεν θα παρεμβαινει το λογισμικο του κιβωτιο, σε αποτροπη αλλαγης -ειτε προς τα πανω, ειτε προς τα κατω- σε τυχον κατσαρο οδοστρωμα, σε εντονο φρεναρισμα, ή εντονη επιταχυνση.
Ακομα και τοτε φυσικα η συμμετοχικοτητα προς την κατασκευη συνολικα, ειναι σχετικα μειωμενη. Η ευκολοτερη συγκεντρωση, ειναι αυτη που επιτυγχανεται
στην ιδανικη χαραξη πορειας, κατι που προερχεται φυσικα απο τους αγωνες, και διευκολυνε την ζωη της νεας γενιας αγωνιζομενων, στην περεταιρω βελτιωση χρονων, και αποδοση τους στο αθλημα.@nass
Σιγουρα σε ενα βαθμο προκειται και για 'γουστα'. Αν ομως καποιος ειναι λατρης καλων χειροκινητων, εχει μαθει να αλλαζει πολυ γρηγορα, και συχνα, οποτε χρειαζεται τις σχεσεις, δεν 'καιγεται' να προτιμησει διπλοσυμπλεκτο, τουλαχιστον εφοσον η κυρια προτεραιοτητα του ειναι η οδηγικη ευχαριστηση. Τα υπαρκτα msεcond αργοτερης αλλαγης του χειροκινητου, ειναι σχεδον τιποτα, οταν δεν εχουν να κανουν με κλειστη χρονομετρημενη διαδρομη, αλλα με την μεγιστη δυνατη οδηγικη ευχαριστηση, απο το αυτοκινητο που οδηγουμε... -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Δε σου φταίει το dsg γιαυτόΗ έλλειψη ατμόσφαιρας φταίει
Γι ' αυτό και σε όλα μου τα ποστ κάνω αναφορά στο τρίπτυχο turbo-DSG-ηλεκτρόγκαζο! Αλλά καλώς ή κακώς αυτά τα 3 πάνε πακέτο στη συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων.
Ιδέα σου είναι ότι καθυστερεί το DSG, στην πραγματικότητα πρέπει να κάνει συνολικά (από το πάτημα του paddle μέχρι την επανασύμπλεξη της νέας ταχύτητας) ίσως το 1/3 του χρόνου που κάνεις να πατήσεις συμπλέκτη-αλλάξεις ταχύτητα με το λεβιέ-αφήσεις συμπλέκτη. Απλά επειδή δεν είσαι απασχολημένος εκείνη την ώρα να ανακατεύεις τη βενζίνη λες 'μα τι κάνει τόση ώρα'
Κατ' εμέ 'συμμετοχή στην οδήγηση' = 'απόφαση για το ποιά ταχύτητα θα επιλεγεί 100% στον οδηγό' (με εξαίρεση θέματα ασφαλείας και συγκεκριμένα την υπέρβαση ορίου στροφών σε κατεβάσματα). Από εκεί και πέρα το 'πατάω συμπλέκτη-κινώ το λεβιέ-αφήνω συμπλέκτη' μου φαίνεται καθαρά μηχανιστικά κίνηση, από την οποία καλύτερη να απαλλαγούμε ώστε να ασχοληθούμε με πιο ουσιαστικά όπως φρενάρισμα, στρίψιμο, πάτημα γκαζιού. Σε 20 χρόνια θα λέμε 'πωπω κάποτε πατάγαμε συμπλέκτη' όπως λέμε τώρα 'πωπω κάποτε κάναμε διπλή σύμπλεξη'
Μα προς Θεού δεν λέω πουθενά ότι η χειροκίνητη αλλαγή (μου) είναι πιο γρήγορη απ' του DSG. Αλλά το κατέβασμα απ' τα paddles πχ εκτός του ότι αργεί πιο πολύ απ' το ανέβασμα, υστερεί και σε δυνατότητα ρύθμισης του γκαζιού (πάλι πακέτο με το ηλεκτρόγκαζο και το lag του turbo).
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μα προς Θεού δεν λέω πουθενά ότι η χειροκίνητη αλλαγή (μου) είναι πιο γρήγορη απ' του DSG. **Αλλά το κατέβασμα απ' τα paddles πχ εκτός του ότι αργεί πιο πολύ απ' το ανέβασμα, υστερεί και σε δυνατότητα ρύθμισης του γκαζιού **(πάλι πακέτο με το ηλεκτρόγκαζο και το lag του turbo).
Eδω θα διαφωνησω λιγο...
Τουλαχιστον στα DSG οπου το λογισμικο ειναι λιγο πιο...'γαργαλημενο' (σιγουρα στο Scirocco R ειναι στην καλυτερη του εκδοση, απ' οσο λεγεται τουλαχιστον) οπως πχ στο Polo GTI 180, που ειχα μια μικρη επαφη,
το κατεβασμα ειναι αισθητα πιο γρηγορο, σε σχεση με διαφορα DSG σε αλλα αυτοκινητα που εχω δει (πχ Α3 1.8 tfsi DSG, Golf 160 DSG ), επιπλεον το αυτοματο πλεον μυτι-τακουνι που κανει το λογισμικο στο κατεβασμα, καλυπτει σχεδον στο επακρο, τις οποιες 'ανησυχες' αναζητησεις.
Μονο στο θεμα του ηλεκτρογκαζου θα συμφωνησω, οτι πραγματι, το timing δεν ειναι το ιδανικο, που μπορει να επιτευχθει σε αντιστοιχη περιπτωση με Manual κιβωτιο, υπο την προυποθεση βεβαια ο χειριστης, να εχει μαθει μυτι-τακουνι τελεια, ακριβως την στιγμη που το θελει , και με τις στροφες που το θελει... -
Προβλεπω κι αλλη διασπαση του θεματος. Μ'αρεσει.
Ειδα παντως Golf R γυρνωντας σπιτι πριν λιγο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μεγάλη κούραση το να αλλάζεις ταχύτητα. Ούτε στις φαμπρικές της Γερμανίας και στου Βελγίου τις στοές τέτοια ταλαιπώρια...
είναι αρκετά επίπονο μυοσκελετικά... αποδεδειγμένα σε πολλές ώρες οδήγησης υπάρχουν καταγεγραμμένα κρούσματα... οι 'επαγγελματίες' (ταξί) έχουν πολλά τέτοια θέματα..
άσε που αυτοί που δουλεύουν στις φάμπρικες της Γερμανίας είναι αυτοί που φτιάχνουν και το εν λόγο κιβότιο οπότε κάποιο λόγο θα είχαν... το αστείο σου λοιπόν ατυχές.Αν ήμουν ταξιτζής και περνούσα 10 ώρες στο κέντρο με 1η-2α-3η κι εγώ αυτόματο θα είχα και μάλιστα με μετατροπέα ροπης για να είναι όσο πιο ομαλό γίνεται. Στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη όμως με το χειροκίνητο απλά 'ξεπιάνεται' το αριστερό πόδι και το δεξί χέρι στα διόδια.
ακριβώς! αυτό ήταν το μεγαλύτερο κριτήριο μου για το αυτόματο στο αυτοκινητο/ ταξίδι1
πως να ξεπιάνετε το πόδι και το χέρι!
σοβαρέψου.... καλά τα επιχειρήματα, καλή κι η πλάκα... το αυτόματο για αυτό ακριβώς έγινε///
Τέλος πάντων, ό,τι θετε πιστεύετε... ο θεός δείχνει κατανόηση...
αλλά οδηγήστε πρώτα μή κι αλάξετε γνώμη!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μεγάλη κούραση το να αλλάζεις ταχύτητα. Ούτε στις φαμπρικές της Γερμανίας και στου Βελγίου τις στοές τέτοια ταλαιπώρια...
είναι αρκετά επίπονο μυοσκελετικά... αποδεδειγμένα σε πολλές ώρες οδήγησης υπάρχουν καταγεγραμμένα κρούσματα... οι 'επαγγελματίες' (ταξί) έχουν πολλά τέτοια θέματα..
άσε που αυτοί που δουλεύουν στις φάμπρικες της Γερμανίας είναι αυτοί που φτιάχνουν και το εν λόγο κιβότιο οπότε κάποιο λόγο θα είχαν... το αστείο σου λοιπόν ατυχές.μη κτυπας το κεφαλι σου, αυτή είναι η δουλειά μου, health & safety at work... διαβάζω αρκετά...
p.s.: Κιβώτιο.
ααααα, συγγνώμη για τα ορθογραφικά αλλά η γενιά σας έφερε τα διαόλια τα κινητά... και ξεχάσαμε αυτά που ξέραμε... κάποτε...
-
βγαίνω τώρα με το R στον δρόμο ε... προσοχή...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
βγαίνω τώρα με το R στον δρόμο ε... προσοχή...[/πλακίτσα mode off]
-
Σορι τωρα αλλά τι συγκρίνουμε. Δεν τίθεται καν συγκριση ενος dsg με ενα χειροκίνητο. Στην καθημερινότητα δεν το συζητάμε, κερδίζει hands down ακόμα και στο auto mode (αν δουλευει σωστά). Βασικά ο μονος λογος για τον οποιο δε θα το έπαιρνα είναι το οτι χαλάει
Στη γρήγορη οδήγηση οσο και αν νομίζουμε οτι αφαιρει, εγω νομίζω πως προσθέτει (ειδικά αν κατεβάζει οποτε του λες εσύ και οχι οποτε θελει αυτό οπως το Λεον 1.8 dsg που είχα οδηγήσει... και φυσικά έκτοτε είπα να περιμένω 5 χρονακια να ωριμάσει το πράγμα). Σιγά σιγά ωριμάζουν όμως...
Και τελικά ποσο % του χρονου μας κάνουμε γρήγορη οδήγηση οπου πραγματικά ισως μας ενοχλήσει η τυχον μη-συμμετοχικότητα; Για καθημερινά αυτοκίνητα μιλάμε άλλωστε, οχι για αγωνιστικά ή έστω αγωνιστικά 'δρόμου' βλέπε ειδικές κατασκευές προορισμένες για οδηγική απόλαυση.
-
auto vs manual κιβώτια S09E10
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
βγαίνω τώρα με το R στον δρόμο ε... προσοχή...
[/πλακίτσα mode off]
εγώ δεν έχασα τον αυτοσαρκασμό μου κι εσείς το χιούμορ σας....
GOLF R - SCIROCCO R