-
Για να δω τι απόψεις έχουν, πως τις πλασάρουν στην αγορά, τι προετοιμασία έχουν κάνει, και τι αντίλογος μπορεί να υπάρξει.
Εμένα η δουλειά μου μπορεί να είναι ακριβώς αυτή, μαρκετίαρ ή πιαρίστας σε ανταγωνιστική εταιρεία ή απλώς διαφημιστής.
Στο φινάλε αν δεν σε αφορούν, άλλαξε σελίδα και εντόπισε κάτι άλλο πιο ενδιαφέρον. Γιου αρ δε μπος. -
Ο μόνος λόγος που διαβάζω τις θέσεις των εταιρειών σε αυτά τα άρθρα των 4Τ είναι για να γελάσω... Λίγα γραφεία τύπου δίνουν σοβαρές απαντήσεις.
-
Κορυφαίος λόγος κι αυτός, ή κάνω λάθος?
-
o 'δάσκαλος' δεν έγραψε και πάλι το εν λευκώ...μάλλον επιβεβαιώνονται οι συμφορουμίτες που τον προηγούμενο μήνα μιλήσανε για απομάκρυνση του από το περιοδικό. Πάντως στην ανάλογη σελίδα θεωρείται ακόμα δ/ντης του περιοδικού
-
Ωραία όλα αυτά για τους Diesel. Μήπως έπρεπε όμως να μας πουν και τι θα γίνει στην Ελληνική πραγματικότητα, που τα ταξί πενταετίας βγάζουν περισσότερη μαυρίλα και από bluebird.
-
Κανείς δεν πρόσεξε οτι το μισό περιοδικό είναι άρθρα γραμμένα απο τον Στράτη ?
Πολλά τα 'κρυφά μηνύματα' λοιπόν. Ως συνήθως...
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Στη γνωριμια με το νεο σκαραβαιο στο προηγουμενο τεύχος ο σταυροπουλος (? ) βρηκε σκληρο τον ημιακαμπτο. Ουτε που πηρε χαμπαρι πως ο δίλιτρος σκαραβαιος εχει πολλαπλους πίσω (εκτός αν διαβαζει ντραιβ)Παρασυρθήκαμε από τη φωτό 'φάντασμα' της VW, όπου φαίνεται ξεκάθαρα ο ημιάκαμπτος πίσω. Κατά Μ.Σ., πάντως, και το δίλιτρο με τους 4 συνδέσμους πίσω είναι σφιχτό.
στο παρόν τεύχος υπάρχει κ άλλο αρθρο γκρίζα διαφήμιση για τη φιατ, αλλά το προσπερνάω,επειδή το έγραψε ο φίλος Σ.Λ
ε;;;
Σε ποιο πράγμα αναφέρεσαι ρε Πάνο; -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
στο παρόν τεύχος υπάρχει κ άλλο αρθρο γκρίζα διαφήμιση για τη φιατ, αλλά το προσπερνάω,επειδή το έγραψε ο φίλος Σ.Λ
ε;;;
Σε ποιο πράγμα αναφέρεσαι ρε Πάνο;τεύχος αυγουστου σελ 14-15 με τίτλο 'η φιατ πρωταθλητής...οικολογίας'.
τελείως γραφείο τύπου της φιατ βρε συ.
τα επιτεύγματα που γράφονται κ την κάνουν πρωταθλητή, ΔΕΝ τα έχουν οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες? πχ αύξηση 5% των ανακυκλωμένων υλικών και μερών συγκριτικά με το 2009, μειωση εκπομπων θορυβων των νεων κινητήρων κατά 4% σε σχεση με το 2008, παρουσίαση του 500ev (εδώ μέχρι κ η πορσε εχει παρουσιάσει ev, ενώ άλλοι κυκλοφορούν κανονικά ή πιλοτικά ev) κτλ
άσχετο-σχετικό, πως κ η σμαρτ δεν βγαίνει πρωταθλητής στην εκπομπή CO2 αφού η γκάμα της έχει μόνο το F2 με τους 1000δες κινητήρες? πώς βγαίνει η κατάταξη αυτή? -
Ρε παίδες συγνώμη που το γράφω εδώ, όμως το θεωρώ μερικώς σχετικό με το θέμα οπότε ας το μεταφέρουν οι συντονιστές εκεί που κρίνουν ορθότερο!
Πριν λίγο πληροφορήθηκα τον θάνατο σε τροχαίο του παλαιού συντάκτη των 4τ Δημήτρη Πρωτονοτάριου!
Είχα την τύχη να τον γνωρίσω από κοντά αφού μας ένωνε και η κοινή ενασχόληση με τους υπολογιστές της δεκαετίας του 80 πέραν της αγάπης για τα αυτοκίνητα! Ο Δημήτρης ήταν πραγματικά άνθρωπος που κοσμούσε τον χώρο για όσους τον ήξεραν!
Καλό ταξίδι Δημήτρη! -
πω ρε κριμα
-
Εδώ έγραφε ως Proto, όσοι έχετε όρεξη καθίστε να διαβάσετε τα ποστ του. Βέβαια, δεν πλακωνόταν για Άλφα, VAG κλπ. αλλά άξιζαν τον κόπο.
-
Όντως. Με αρκετές τεχνικές γνώσεις και με σωστή ανάλυση.
-
Κρίμα ο άνθρωπος, τον διάβαζα κι εγω στο περιοδικό
-
Πριν πολλά χρόνια, ένα βράδυ είχα πάρει ταξί για να κατέβω κέντρο. Στη διαδρομή πιάσαμε την κουβέντα με τον οδηγό γύρω από την αυτοκίνηση και σε κάποια φάση με ρώτησε αν διαβάζω R&D. Όταν του απάντησα θετικά μου συστήθηκε - Δημήτρης Πρωτονοτάριος.
Μιλήσαμε για καρτ, για κοινούς γνωστούς μας, για τεχνικά, για το όνειρο του να φτιάξει έναν 'αλγόριθμο αγωνιστικής οδήγησης' και για πολλά αλλά. Στο τέλος της διαδρομής μου έγραψε σε ένα χαρτί το κινητό του να πηγαίναμε για καφέ να τα λέγαμε εκτενέστερα, αλλά με τα πολλά το αμέλησα.
Τελευταία 'επαφή' μαζί του ήταν μερικά άρθρα στα τελειώματα του R&D (ή μήπως ήταν Ignition;)...
Ας είναι ελαφρύ το χώμα...
-
Δυστυχώς είχε παρατήσει το επάγγελμα αυτό εδώ και χρόνια και προς το τέλος της ζωής του περνούσε δύσκολα! Ο Δημήτρης πέραν της τεράστιας γνώσης περί αυτοκινήτων και αγώνων μας μάθαινε την basic του amstrad cpc με τρόπο φιλικό και κατανοητό που ειλικρινά μ' έκανε ν' ασχοληθώ μετά από 20-25 χρόνια και πάλι με το μηχάνημα! Όλα αυτά από έναν ευγενικό άνθρωπο χαμηλών τόνων και με ευγένεια ψυχής που σου προκαλούσε σεβασμό!
Εγώ τον είδα τελευταία φορά πριν κάμποσο καιρό όταν φάγαμε με παρέα στην Πάρνηθα!
Στεναχωρήθηκα ακόμα περισσότερο που πληροφορήθηκα εκ των υστέρων τον τόπο και την ώρα τέλεσης της κηδείας με αποτέλεσμα να μην παρευρεθώ στην κήδεια που έγινε χθες στην Πετρούπολη. Κρίμα ρε γαμώτο... -
Πολύ άσχημο νέο, ακόμα θυμάμαι τα άρθρα του και τα εκπληκτικά του σχέδια.
-
-
ελπιζω σε λιγο να μην πεσει στα χερια σου το τελευταιο...
-
Αν ψάξει κανείς μπορεί να βρεί πολλά παλιά και συλλεκτικά τεύχη. Τώρα το τελευταίο το βρίσκεις σε χιλιάδες περίπτερα...
-
Το έχω το 1ο τεύχος και είναι σε άψογη κατάσταση. Το πουλάω 1000 ευρώ αν ενδιαφέρεται κάποιος.
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό