-
Εμένα μόνο ένα πραγμα μ' αρέσει σ' αυτήν τη συνεργασία
Oι HEMI
Επ' ουδενί βέβαια δεν είναι άσχημο αμάξι αλλά δεν μου κάνει για Lancia -
Εμένα πάντως η THEMA μου αρέσει, το γιατί δεν το ξέρω. Ίσως γιατί μου άρεσε το 300άρι. Θα ήθελα όμως πολύ να διαβάσω και την γνώμη ενός κατόχου Thesis. Αlba ακούει?
-
http://www.lanciachannel.tv/main.jsp?li ... 2=&EVENTO3
Περιμένω εναγωνίως σχόλια ΙΚΕ...
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Εμένα πάντως η THEMA μου αρέσει, το γιατί δεν το ξέρω. Ίσως γιατί μου άρεσε το 300άρι. Θα ήθελα όμως πολύ να διαβάσω και την γνώμη ενός κατόχου Thesis. Αlba ακούει?Την είδα και την περιεργάστηκα από κοντά (δεν την οδήγησα φυσικά).Όσα είχα υποπτευθεί (και γράψει παλιότερα) επιβεβαιώθηκαν.
Στο κομμάτι της αισθητικής μπορεί να την κρίνω μόνο σε σχέση με αυτό που πραγματικά είναι,δηλ. ένα αμερικάνικο αυτοκίνητο και κυρίως σε σχέση με αυτό που αντικαθιστά (το παλιό 300) και όχι ως Lancia,αφού δεν εντάσσεται με κανένα τρόπο στην εταιρική ταυτότητα της τελευταίας,ακόμη και σε αυτή που αντιλαμβάνεται ως τέτοια η Fiat.Aναφορές δε της new Thema στην boxy αισθητική της παλιάς Thema ή στα οπίσθια φωτιστικά σώματα της Flaminia....με κάνουν μόνο να γελάω. Σε σχέση λοιπόν με το απελθόν 300 καταστρέφει ό,τι ιδιαιτερότητα αυτό είχε.Η νέα μάσκα,υπερανώνυμη και 10 φορές χειρότερη από αυτήν του παλιού 300,είναι μια 'βουτιά' στη δεκαετία του 80, όταν όλα τα μαστόδοντα USA ήταν σχεδόν πανομοιότυπα μεταξύ τους.Το πίσω μέρος αλλάζει λίγο,ακολουθώντας τη λογική 'lexus-style',ένα είδος που πλέον δεν είναι της μόδας,παρά μόνο στο Ιnglewood ανάμεσα στους gangs.Μόνον αυτοί και λίγοι Japs ακολουθούν αυτό το δρόμο.
Ελπίζω κάποιος βελτιωτής να αρχίσει να προσφέρει after market μάσκες με κάθετες μπάρες για τη Lancia.Θα είναι κλωτσιά στο καλάμι του Sergione για τις αμφιβόλου γούστου επιλογές του.Δεν υποστηρίζω a priori ότι είναι κακό αυτοκίνητο,χρέπι,βάρκα κλπ., δεδομένου ότι δεν το οδήγησα και έχω όλη την καλή διάθεση να πιστέψω όσα γράφτηκαν από τον ειδικό τύπο σχετικά με την ποιότητα κύλισής της,την ακουστική άνεση κλπ.Λάβε εδώ υπόψιν ότι δεν υφίσταται καμιά διαφορά ανάμεσα στο 300 και στην Thema σε ζητήματα set up,κρεμαγιέρας,χαρτογράφησης κινητήρων κλπ. ή μη μόνον τα εταιρικά σήματα και η Poltorna Frau στις επενδύσεις των καθισμάτων μόνο.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο κομμένο και ραμένο στα μέτρα,τις ανάγκες και τις συνθήκες της αμερικανικής αγοράς,όπου οι καταναλωτικές συνήθειες,οι απαιτήσεις των καταναλωτών και η διάκριση των segments είναι διαφορετικά από αυτά της ευρωπαϊκής αγοράς.Το αυτοκίνητο είναι ένα κλασσικό full size sedan (με ανταγωνισμό τις αντίστοιχες προτάσεις της Toyota,Acura,GM,Ford) και όχι luxury sedan (5er,A6,Lexus,Infinity,E klasse),πράγμα που σημαίνει ότι είναι φτιαγμένο με κύριο σκοπό να προσφρέρει άφθονους χώρους κοστίζοντας φθηνά στην κατασκευή.
Στην ευρωπαϊκή αγορά τοποθετείται αυτομάτως στο E segment,από το οποίο έχουν εξαφανισθεί πλέον όλες οι προτάσεις των γενικών κατασκευαστών (βλέπε Omega,Scorpio,607,C6 και πάει λέγοντας) και έχουν μείνει οι γνωστές γερμανικές μαζί με τις Lexus,Jag (αυτοκίνητα που υπερέχουν όχι μόνο σε image,αλλά και σε τεχνολογία,κατασκευαστικά standards,ποιότητα εξοπλισμού,πολυτέλεια).Εκεί το 300/Thema ουσιαστικά καλείται να προσποιηθεί κάτι που δεν είναι,έχοντας ως βασικό προσόν του τη συμπιεσμένη τιμή αγοράς.Και επειδή το αυτοκίνητο το είδα,σε διαβεβαιώ ότι σε επίπεδο παρεχόμενου εξοπλισμού και πολυτέλειας καμπίνας δεν απέχει καθόλου από ένα καλοεξοπλισμένο Insignia ή Mondeo.Με δεδομενο ότι
- οι εταιρικοί στόλοι έχουν πλέον στραφεί προς τα αμαξώματα SW και δη αυτά του D segment,ενώ από την άλλη αγοράζουν μια φορά το χρόνο και όχι κάθε μήνα
-με βάση πρόσφατο νόμο τα κυβερνητικά αυτοκίνητα στην Ιταλία δεν μπορούν να έχουν κυβισμό πάνω απ.ο 1600cc
η Thema χάνει μια σημαντική δεξαμενή αγοραστών.Συνεπώς το κύριο βάρος των ιταλικών πωλήσεων θα επωμισθεί για μια ακόμα φορά..... το δίκτυο,το οποίο θα καλείται στο τελευταίο τριήμερο κάθε μήνα να πινακιδώνει Thema με km zero (αυτοκίνητα θεωρητικώς πουλημένα αλλά χωρίς ιδιοκτήτη).
Οι πωλήσεις του τελευταίου τριημέρου κάθε μήνα (στη συντριπτική τους πλειοψηφία πινακιδωμένα αυτοκίνητα km zero)αποτελούν συνηθέστατη πρακτική του ομίλου,ιδίως στην εσωτερική του αγορά,αφού αντιπορσωπεύουν το 35-50% των μηνιαίων πωλήσεων του κάθε brand,βοηθώντας το gruppo να εμφανίζει όγκους και ποσοστά αγοράς που στην πραγματικότητα δεν έχει.Έτσι εμφανίζεται ως εμπορική επιτυχία το Freemont,κρύβονται οι κάτω του αναμενομένου πωλήσεις της Giulietta και μασκάρεται το flop του δικύλινδρου στο 500.
Για να τελειώνω.Δεν βρίσκω απολύτως κανένα λόγο να ρίξω δεύτερη μάτια στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο,είτε αυτό διετίθετο ως Chrysler,είτε ως Fiat,Lancia,Toyota ή Citroen.
- οι εταιρικοί στόλοι έχουν πλέον στραφεί προς τα αμαξώματα SW και δη αυτά του D segment,ενώ από την άλλη αγοράζουν μια φορά το χρόνο και όχι κάθε μήνα
-
Ενώ με πείθει η απάντηση σου συνεχίζει και μου αρέσει
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ενώ με πείθει η απάντηση σου συνεχίζει και μου αρέσειΚαλώς σου αρέσει.Δεν την βρίσκω ούτε εγώ αντιπαθητική ή ασουλούπωτη(μολονότι είναι το αυτοκίνητο του Tony Soprano)
Σκέψου όμως αν θα εκταμίευες για δαύτην (υποθετική τιμή) 45Κ για την 3,6 pentastar,όταν με 48Κ αγοράζεις F10 530i ή με 54Κ πας σε Α6 3.0ΤFS quattro Stronic .Ή αν θα έδινες 48Κ για την έκδοση V6 της VM όταν με 51υπάρχει η F10 530D ή με 57 η ΧF 3.0DS V6. -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Ενώ με πείθει η απάντηση σου συνεχίζει και μου αρέσει
Καλώς σου αρέσει.Δεν την βρίσκω ούτε εγώ αντιπαθητική ή ασουλούπωτη(μολονότι είναι το αυτοκίνητο του Tony Soprano)
Σκέψου όμως αν θα εκταμίευες για δαύτην (υποθετική τιμή) 45Κ για την 3,6 pentastar,όταν με 48Κ αγοράζεις F10 530i ή με 54Κ πας σε Α6 3.0ΤFS quattro Stronic .Ή αν θα έδινες 48Κ για την έκδοση V6 της VM όταν με 51υπάρχει η F10 530D ή με 57 η ΧF 3.0DS V6.Μόνο για την Jag θα τα έδινα αυτά τα λεφτά...
-
Με 45χιλ ούτε 520/Ε200/Α6 2.0 δεν παίρνεις, το θεωρώ απίθανο να κοστίζει τόσο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Με 45χιλ ούτε 520/Ε200/Α6 2.0 δεν παίρνεις, το θεωρώ απίθανο να κοστίζει τόσο.Οι τιμές που ανέφερα είναι οι τρέχουσες των συγκερκιμένων μοντέλων-εκδόσεων στην ιταλική αγορά...Στην ίδια αγορά υποθέτουμε ότι θα κυμανθεί γύρω στο 45αρι η Thema.Όχι στο Βενιζελιστάν των έκτακτων εισφορών και των φόρων πολυτελείας.
-
Στην ευρωπαϊκή αγορά τοποθετείται αυτομάτως στο E segment,από το οποίο έχουν εξαφανισθεί πλέον όλες οι προτάσεις των γενικών κατασκευαστών (βλέπε Omega,Scorpio,607,C6 και πάει λέγοντας) και έχουν μείνει οι γνωστές γερμανικές μαζί με τις Lexus,Jag
Σε 3 σειρές όλο το πρόβλημα της ευρωπαικής αντίληψης της αγοράς αυτών των αυτοκινήτων, το οποίο δεν αφήνει κανέναν άλλον να αναπνεύσει.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Στην ευρωπαϊκή αγορά τοποθετείται αυτομάτως στο E segment,από το οποίο έχουν εξαφανισθεί πλέον όλες οι προτάσεις των γενικών κατασκευαστών (βλέπε Omega,Scorpio,607,C6 και πάει λέγοντας) και έχουν μείνει οι γνωστές γερμανικές μαζί με τις Lexus,Jag
Σε 3 σειρές όλο το πρόβλημα της ευρωπαικής αντίληψης της αγοράς αυτών των αυτοκινήτων, το οποίο δεν αφήνει κανέναν άλλον να αναπνεύσει.
Όχι τίποτε άλλο αλλά πάνε χαμένα πολύ καλά αμάξια πολλές φορές
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Στην ευρωπαϊκή αγορά τοποθετείται αυτομάτως στο E segment,από το οποίο έχουν εξαφανισθεί πλέον όλες οι προτάσεις των γενικών κατασκευαστών (βλέπε Omega,Scorpio,607,C6 και πάει λέγοντας) και έχουν μείνει οι γνωστές γερμανικές μαζί με τις Lexus,Jag
Σε 3 σειρές όλο το πρόβλημα της ευρωπαικής αντίληψης της αγοράς αυτών των αυτοκινήτων, το οποίο δεν αφήνει κανέναν άλλον να αναπνεύσει.
Όχι τίποτε άλλο αλλά πάνε χαμένα πολύ καλά αμάξια πολλές φορές
+1
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Στην ευρωπαϊκή αγορά τοποθετείται αυτομάτως στο E segment,από το οποίο έχουν εξαφανισθεί πλέον όλες οι προτάσεις των γενικών κατασκευαστών (βλέπε Omega,Scorpio,607,C6 και πάει λέγοντας) και έχουν μείνει οι γνωστές γερμανικές μαζί με τις Lexus,Jag
Σε 3 σειρές όλο το πρόβλημα της ευρωπαικής αντίληψης της αγοράς αυτών των αυτοκινήτων, το οποίο δεν αφήνει κανέναν άλλον να αναπνεύσει.
Πολύ πέρα από το ενδεχόμενο της προκατάληψης ή της ευρωπαϊκοκεντρικής αυτοκινητιστικής αντίληψης (που δεν είναι και τόσο άγνωστες έννοιες πέρα από τον Ατλαντικό),το μεγαλύτερο πρόβλημα του 300 και του κάθε 300 το εντοπίζω στη στρεβλή οικονομική λειτουργία της ευρωπαϊκής αγοράς,που έχει συνέπεια ένα αυτοκίνητο που κοστίζει στις ΗΠΑ 23.000 ευρώ (ήτοι 32Κ USD),γιατί τόσο αξίζει,να πωλείται στις ευρωπαϊκές αγορές πάνω από 40.000 ευρώ.Μοιραία μια τέτοια τιμή περιορίζει δραματικά τα οικονομικά στρώματα προς τα οποία μπορεί να απευθύνεται,ενώ μοιραία το βάζει σε χωράφια κατασκευαστών στους οποίους και αναγνωρίζεται από το καταναλωτικό κοινό μια υπεραξία στο προϊόν (πραγματική ή ψευδής δεν μας ενδιαφέρει),ενώ και οι ίδιοι μπορούν να προσφέρουν πιο ολοκληρωμένο πακέτο προϊόντος για κάθε βαλάντιο.
Και το 300 δεν είναι αυτοκίνητο που απευθύνεται στα καλοαμειβόμενα κοινωνικά στρώματα των αμερικανών.Η διαφορά τιμής του για παράδειγμα με την BMW F10 (535) είναι της τάξης των τουλάχιστον 20-25Κ USD. -
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Στην ευρωπαϊκή αγορά τοποθετείται αυτομάτως στο E segment,από το οποίο έχουν εξαφανισθεί πλέον όλες οι προτάσεις των γενικών κατασκευαστών (βλέπε Omega,Scorpio,607,C6 και πάει λέγοντας) και έχουν μείνει οι γνωστές γερμανικές μαζί με τις Lexus,Jag
Σε 3 σειρές όλο το πρόβλημα της ευρωπαικής αντίληψης της αγοράς αυτών των αυτοκινήτων, το οποίο δεν αφήνει κανέναν άλλον να αναπνεύσει.
Όχι τίποτε άλλο αλλά πάνε χαμένα πολύ καλά αμάξια πολλές φορές
+1
scorpio και omega δεν ήταν αμάξια .
-
εδιτ
http://carscoop.blogspot.com/2009/11/20 ... s-and.html
-
Εχω μια περιεργεια να δω πως θα αντιμετωπισει η ιταλικη αγορα τη νεα, 'αμερικανικη' γκαμα της Lancia...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
εδιτ
http://carscoop.blogspot.com/2009/11/20 ... s-and.html
Μπλιάχ X 2...
-
Το Lancia.gr μας άφησε χρόνους;;
-
Εδω μας αφησε η ιδια η lancia..
-
LANCIA FORUM