< blockquote> Περί λαδιέρας το ανάγνωσμα και πάλι. Βρήκα αυτό το άρθρο
http://www.machinerylubrication.com/Read/663/natural-gas-engine-lubrication
που μιλάει για στατικούς κινητήρες φυσικού αερίου που αντιμετωπίζουν το ίδιο πρόβλημα με τις βαλβίδες εξαγωγής με αυτούς που χρησιμοποιούν υγραέριο.< /blockquote>
Επίσης περί χρησιμότητας της λαδιέρας-ξιδιέρας χωρίς να είμαι ειδικός και χωρίς να είμαι υπέρμαχος σόνι και καλά απλά για να προσθέτουμε ότι πληροφορία μπορεί να φανεί χρήσιμη όταν μάλιστα είναι εμπεριστατομένη με φωτογραφίες και γραφήματα
Γερμανικό Πανεπιστήμιο για τα effects της λαδιέρας.Τα λόγια είναι περιττά.
http://www.jlmlubricants.com/valve-saver-fluid.html
Ακόμη:
http://autogas-rempel.de/motorschutz/v-lube-studie.html
Βρήκα αρκετά εύκολα το παρακάτω
http://www.zavoli.de/shop/product_info.php?language=en&products_id=339&XTCsid=4f94f21fff999ef48eba45551490de8d
όπου αναφέρει ότι τα υγρά της λαδιέρας χρησιμοποιούνται χωρίς προβλήματα σε αυτοκίνητα με καταλύτες και αισθητήρες αέρος
Τα παρακάτω τα έκανα clopy- paste από το φίλο tzanabetis σε άλλο σάιτ :
υπόψιν ότι εδώ: http://www.jlmlubricants.com/images/stories/pdf/JLM_poster_ENG.pdf
λέει ότι οι δοκιμές έγιναν σε ένα Peugeuot 107 με κυβισμό 1.0
Δεν το θεωρώ έρευνα, απλά πείραμα. Και έχω ακόμα ενδοιασμούς κατα πόσο μπορούμε να το πάρουμε στα σοβαρά καθώς δεν μας λένε πουθενά κάτω από ποιες συνθήκες οδήγησης έγινε το τεστ. Δεν αναφέρεται πουθενά.
http://www.vanmeenen.com/flashlube/pdf/valvesaverkit-testresultsupdatenew.pdf
κι αυτό είναι της prins:
http://greencar.co.il/site/ValveCare Test Report Final.pdf
Στο AVENSIS που έχω επειδή έβαλα ρεζερβουάρ αερίου στη θέση της ρεζέρβας την αντικατέστησα με μία ρόδα ανάγκης, αυτές τις μικρές την οποία τη βρήκα σε μάντρα με μεταχειρισμένα (μου έκανε εντύπωση το πόσες πολλές τέτοιες ρόδες βρήκα).Δεν ήθελα να εμπιστευτώ τα κιτ που υπάρχουν διότι εάν μπώ σε μία λακούβα με νερά και στραβώσει η ζάντα δεν νομίζω ότι θα μου ήταν χρήσιμο .......το κιτ. Βέβαια μιλάω εκ του ασφαλούς μιας και δεν έχω πρόβλημα με το χώρο που μου καταλαμβάνει γιατί τα 500 λίτρα πόρτ μπαγκάζ μου είναι υπέραρκετά, φανταστήτε ότι μέσα έχω και ένα σπαστό ποδήλατο μόνιμα και πάλι έχω μπόλικο χώρο
ΥΓ1:Σήμερα ανακοινώθηκε ότι προχωράει το μέτρο με την πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη οπότε άρχεται η παρακμή του υγραερίου, το επόμενο τουτού μου όταν με το καλό θα έχω χρήματα θα είναι πετρελαιάκι
ΥΓ2:Καμμία ουσιώδη απάντηση στα σκόρπια ερωτήματά μου σε προηγούμενο ποστ μου που περίμενα ειδικά από τους ειδικούς
Αυτό από μόνο του μου λέει πολλά και για να γίνομαι πιο ξεκάθαρος μου μυρίζει διαφήμιση