Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Megane 3 R.S.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Megane 3 R.S.
    • 1
    • 2
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 55 / 56
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    112
    1119
    3330
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Ο γύρος του Μπεμβέ έγινε από περιοδικό, διάβασες το λινκ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        Ο χρήστης dstou έγραψε:
        Ο γύρος του Μπεμβέ έγινε από περιοδικό, διάβασες το λινκ?

        Οχι

        Αμα ειναι απο περιοδικο δεν εχει αξια η συγκριση

        Sent from my LG-P500

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Z
          zisis1992 last edited by

          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

          Ο γύρος του Μπεμβέ έγινε από περιοδικό, διάβασες το λινκ?

          Οχι

          Αμα ειναι απο περιοδικο δεν εχει αξια η συγκριση

          Sent from my LG-P500

          +1

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Ο χρήστης dstou έγραψε:
            Ο γύρος του Μπεμβέ έγινε από περιοδικό, διάβασες το λινκ?

            Πολλούς γύρους κάνουν οι οδηγοί των περιοδικών. Αρκετούς γύρους με Μ και καλούς χρόνους έχει κάνει ο Horst von Saurma...αλλά στην 1Μ δεν έχουν οδηγό, παρά το όνομα του περιοδικού.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilism last edited by

              Renault Megane RS Trophy Vs Renault Megane R26.R @ Nurburgring
              Youtube Video

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • V
                vasilism last edited by

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasilism last edited by

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zisis1992 last edited by

                    Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasilism last edited by

                      Ολόκληρος ο γύρος του Megane RS Trophy στο Nürburgring
                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        samatistas last edited by

                        Megane III RS Monaco GP Edition:

                        http://www.autotriti.gr/data/news/previ ... 100914.asp

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          vellerefontis last edited by

                          Ο χρήστης jlian έγραψε:
                          κάτι για μηχανές που δε μπορούν να ακολουθήσουν αυτοκίνητα έγραφε εδω μέσα αλλά κάτι έγινε και βγήκε άλλο κομμάτι του αρχικού κειμένου που έκανα εντιτ... τώρα το ξεκαθαρίζω...

                          καλά, κόψε κάτι, ούτως ή άλλως τους είναι αρκετά δύσκολο να ακολουθήσουν ό,τι γρήγορο γενικότερα... πρέπει ο οδηγός τους να είναι καλός, πολύ καλός... και να μην έχει παιδιά, μητέρα, πατέρα, συγγενείς κι ο.κ.ε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            astanapan last edited by

                            Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:

                            Οι περισσότεροι ψαγμένοι οδηγοί που ξέρω να είχαν AWD και το πούλησαν, το έκαναν για την υψηλή κατανάλωση. Οι παραπάνω αρετές κοστίζουν ξέρετε. Εκτός κι αν το έχεις δεύτερο ή τρίτο αυτοκίνητο.

                            καλά, κόψε κάτι, ούτως ή άλλως τους είναι αρκετά δύσκολο να ακολουθήσουν ό,τι γρήγορο γενικότερα... πρέπει ο οδηγός τους να είναι καλός, πολύ καλός... και να μην έχει παιδιά, μητέρα, πατέρα, συγγενείς κι ο.κ.ε.

                            +1 κ στους 2. Για να αξιοποιήσεις ενα 'σωστό' AWD (STi, Evo) πρέπει να έχεις κότσια (και να εκπαιδευτείς) να φτάνεις στα (αυξημένα) όριά του (δύσκολο στους γεμάτους παγίδες δρόμους μας...) αλλιώς δεν είσαι πιο γρήγορος απο ενα προσθιοκίνητο ίδιας ιπποδύναμης. Και κακά τα ψέματα, μιλάμε για πολλά γκαφρά σε αποκτηση-συντήρηση-τέλη, και φυσικά σε βενζίνες..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Μόνο και μόνο η τεράστια διαφορά σε ελκτική πρόσφυση αρκεί για να είσαι πολύ γρηγορότερος από οποιοδήποτε δικίνητο στον τυπικό ελληνικό δρόμο.
                              Για να μη βάλουμε μέσα το πολύ μεγαλύτερο fun factor (πρακτικά μπορείς να τα οδηγήσεις όπως θέλεις).
                              Οσο για το 'προσθιοκίνητο ίδιας ιπποδύναμης' μόνο το Focus RS ξέρω και από αυτό ένα πχ. Evo X είναι πολύ γρηγορότερο.

                              Εννοείται φυσικά ότι θέλει καλό οδηγό -το ίδιο όμως και το αντίστοιχο προσθιοκίνητο. Ομως, τα πολύ μεγαλύτερα περιθώρια ασφάλειας του AWD σημαίνουν μικρότερα ρίσκα και λιγότερο καλό οδηγό από προσθιοκίνητο ίδιων 'χρόνων' σε συγκεκριμένες διαδρομές.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vellerefontis last edited by

                                Ο χρήστης nass έγραψε:
                                Μόνο και μόνο η τεράστια διαφορά σε ελκτική πρόσφυση αρκεί για να είσαι πολύ γρηγορότερος από οποιοδήποτε δικίνητο στον τυπικό ελληνικό δρόμο.
                                Για να μη βάλουμε μέσα το πολύ μεγαλύτερο fun factor (πρακτικά μπορείς να τα οδηγήσεις όπως θέλεις).
                                Οσο για το 'προσθιοκίνητο ίδιας ιπποδύναμης' μόνο το Focus RS ξέρω και από αυτό ένα πχ. Evo X είναι πολύ γρηγορότερο.

                                Εννοείται φυσικά ότι θέλει καλό οδηγό -το ίδιο όμως και το αντίστοιχο προσθιοκίνητο. Ομως, τα πολύ μεγαλύτερα περιθώρια ασφάλειας του AWD σημαίνουν μικρότερα ρίσκα και λιγότερο καλό οδηγό από προσθιοκίνητο ίδιων 'χρόνων' σε συγκεκριμένες διαδρομές.

                                άρα λιγότερο απαιτητικό άρα λιγότερο συμμετοχικό το 4κίνητο!!!!

                                άσε φίλε μοντ, είχα και τετρακίνητα, και ψευτοτετρακίνητα και πισωκίνητα και ό,τι βρέξει ο νους σου... τα δύο πιο απίθανα αυτοκίνητα που είχα μέχρι τώρα στην ζωή μου ήταν το EVO Makinen και το Scirocco R... με διαφορά όμως από τα υπόλοιπα, και σε χαρά και σε ουσία.

                                Οπότε οι γενικότεροι κανόνες έχουν να κάνουν με τις προτιμήσεις του καθενός αλλά ακόμη περισσότερο με την εκάστοτε εφαρμογή της όποιας μετάδοσης της κίνησης...

                                υπάρχουν σε όλες τις κατηγορίες μετάδοσης καλά αλλά και κακά αυτοκίνητο, μάλιστα μερικά είναι πολύ μέτρια παρά τις... περγαμινές που έχουν λάβει...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  samatistas last edited by

                                  Στο τελευταίο Autobild έχει συγκριτικό του Megane RS με το VW Golf GTi Edition 35.

                                  Ενώ σε όλο το άρθρο το Megane υπερτερεί στα πάντα ως σπορ αυτοκίνητο, και στο δείκτη ευχαρίστησης το βγάζει καλύτερο στη τελική κατάταξη βγαίνει, περιέργως, το αναμενόμενο για το περιοδικό αυτό αποτέλεσμα, δηλ Golf.

                                  Βάσει του άρθρου τα μόνο πλεονεκτήματα του Golf έναντι του Megane είναι οι χώροι για τους πίσω, η ορατότητα πίσω, η εργονομία, και το ότι είναι πιο πρακτικό στη καθημερινότητα.

                                  Μα πραγματικά είναι αυτά πράγματα που γράφεις ή καθορίζουν το αποτέλεσμα σε 2 σκληροπυρηνικά αυτοκίνητα?

                                  Η είναι κριτήρια κάποιου υποψήφιου αγοραστή αυτών των 2 αυτοκινήτων?

                                  Ωρες ωρες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Και εσύ τώρα τα λες αυτά ως ουδέτερος αναγνώστης ;

                                    Τι σας νοιάζει τι λένε τα περιοδικά ; Πόσες φορές πρέπει να το συζητήσουμε αυτό εδώ μέσα ;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      Τι δε καταλαβες Σαββα? Μιλαει ο ανθρωπος για ενα αρθρο (δε το εχω διαβασει) στο οποιο εκθειαζουν το megane rs, λενε μονο 2-3 πραγματακια θετικα για το golf και βγαζουν νικητη το golf?
                                      Τι δε σου κανει εντυπωση απ ολα αυτα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        samatistas last edited by

                                        Εγώ την άποψη μου την έχω! Και διαμορφώνεται από πολλούς άλλους παράγοντες πέρα από την άποψη των 'ειδικών'.Απλά κατακρίνω ένα άρθρο που απλά άλλα γράφει και αλλού καταλήγει!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Τι από τα δύο είναι λάθος όμως, αυτά που γράφει ή το που καταλήγει? Μήπως το μάρκετινγκ έκανε και εδώ τη δουλειά του?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            saligari_magiko last edited by

                                            Εγώ μη έχοντας την παραμικρή άποψη για τα 2 αυτά αυτοκίνητα το μόνο που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί να κάτσει κάποιος να εκθειάσει το α έναντι του β σε όλο το άρθρο και στο τέλος να βγάλει το β > α? Τα παίρνει δηλαδή το περιοδικό αλλά παρ όλ αυτά η καρδιά του συντάκτη χτυπάει ακόμα αγνά κι αυτοκινητιστικά οπότε και προσπαθεί να μπολιάσει τα φρυχτά ψέματα του με μικρές δώσεις αλήθειας για να έχει την συνείδησή του καθαρή απέναντι στον αυτοκινητόφιλο αναγνώστη του?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 55 / 56
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr