-
Μακαρι αν ειναι καλο και ωραιο γιατι ενταξει μιλαμε για μια εταιρια που εχει διδαξει μηχανολογια και ατμοσφαιρικα μοτερ που λιγοι εχουν βγαλει!
-
-edit-
-
Λίγο αηδιά μου φαίνεται, αλλά ίσως το συνηθίσω.
http://www.autobild.de/bilder/fotos-hon ... html#bild1 -
Ο χρήστης akiskev έγραψε:
Λίγο αηδιά μου φαίνεται, αλλά ίσως το συνηθίσω.
http://www.autobild.de/bilder/fotos-hon ... html#bild1Από πίσω-πλάι μια χαρά φαίνεται......πολύ πιο πρωτότυπο από Golf, Astra κτλ, όμως αυτή η μάσκα μπροστά -εάν παραμείνει- χαλάει όλη την σούπα!!!
-
αυτό είναι ή είναι σοπιά?
αν είναι το πραγματικό μαρέσει αρκετά
το 4θυρο ειναι αλλά αυτό καλό -
Το σχεδιο αυτο απο μπροστα ειναι αρκετα προβλεψιμο και δεν κανει την διαφορα σε εμφανιση,θελω να ελπιζω σε κατι πιο δυναμικο ως συνολο.
-
θα ήθελα παντως μια τετοια πρόσοψη στο 5θυρο. Το κάνει πιο ... γήινο! Θα μ'αρεσε έτσι.
-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Κάποτε αυτή η εταιρία έβγαζε μαζί με την BMW τα καλύτερα μοτόρια στον κόσμο !Τώρα το έχει ρίξει στα υβριδικά, σημεία των καιρών...
Απο αυτην την εταιρια εχουν βγει θρυλικα αυτοκινητα!
Μεγαλωσα με Honda..το πρωτο σχολειο στα αυτοκινητα για καποιον που ξεκιναει. -
Είναι>Ο χρήστης akiskev έγραψε:
Λίγο αηδιά μου φαίνεται, αλλά ίσως το συνηθίσω.
http://www.autobild.de/bilder/fotos-hon ... html#bild1Είναι ολοφάνερο ότι απλα φτιάξανε το 5θυρο με την μούρη του αμερικάνικου Σίβικ.
Μια η Φόρντ με το νέο 'παγκόσμιο' Φόκους τωρα η Χόντα με αυτό.
-
Σας είχα γράψει ότι θα έρθει νωρίτερα από τις προβλέψεις σας!
Απλά μην βιάζεστε να δείτε την τελική του μορφή! Γενικά η χόντα δεν συνηθίζει να δίνει πληροφορίες πολλούς μήνες πριν. Θυμάστε τι είχαν κάνει με το f/l του τωρινού σιβικ που το είδαμε εντελώς ξαφνικά και αυτό ουσιαστικά λίγο πριν βγει στην παραγωγή! Βέβαια κάποιοι ξέραμε από τα δικά μας φόρουμ αλλά αυτά ήταν μισόλογα ατόμων που εργάζονται στο σουίντον και τέτοια θα σας μεταφέρω.
Υποστηρίζουν λοιπόν ότι:- Θα έχει καλύτερη απόσβεση στις αναρτήσεις δίχως παραχωρήσεις στην οδική συμπεριφορά. Το επιβεβαίωσαν οι παραπάνω που οδήγησαν το πρωτότυπο στο σουίντον. Απομένει να το δούμε και εμείς. Λογικά θα βελτιώθηκε εκεί που ακούστηκαν τα περισσότερα παράπονα. Ο ημιάκαμπτος πάντως θα μείνει λόγω κόστους και όγκου!
- Θα εγκαταλειφθεί η σχεδίαση με το πίσω τζάμι, αλά crx και θα αντικατασταθεί από άλλο συμβατικό, ενιαίο με πίσω υαλοκαθαριστήρα. (μάλλον το στυλ ηττήθηκε από την πρακτικότητα εδώ) Επίσης θα καταργηθεί η γυάλινη μάσκα ακόμα και η εξέλιξη της στο f/l. Θα διατηρηθούν πάντως τα κρυμμένα χερούλια στις πίσω πόρτες στα πρότυπα του nsx.( Βαρεθήκαμε να ακούμε βέβαια ότι αυτό το πρωτοείδαμε σε αλφα ρομέο 156...)
- Θα διατηρηθεί το dual display αλλά θα υπάρξει και μια ευμεγέθης κεντρική κονσόλα.(Μάλλον χαιρετάμε το τόσο οδηγοκεντρικό εσωτερικό του τωρινού σιβικ. Θα είναι πάντως εντυπωσιακό όπως του τωρινού σιβίκ με πολλές ηλεκτρονικές ευκολίες.) Να δούμε αν θα συμπεριλάβουν την Ελλάδα επιτέλους ώστε να δούμε και στα ελληνικά σιβικ το σύστημα με τις φωνητικές εντολές του σιβικ 2006!
- Θα υπάρχει σύστημα start stop και keyless entry.(Αν βελτιώσουν με δαύτο και άλλο την οικονομία του 1.8 η χόντα θα πουλήσει καλά στην Ευρώπη και πάλι. Η ελληνική αγορά βέβαια δεν ξέρω αν πλέον θα μπορεί να 'σηκώσει' 1800 κυβικά.)
- Θα διατηρηθεί το μοτερ των 1339 κυβικών αλλά και το πολύ καλό 1.8 με μικροβελτιώσεις.(Μακάρι αυτό να σημαίνει παραπάνω ιπποδύναμη με καλύτερη απόδοση στις χαμηλομεσαίες)! Άγνωστο αν θα υπάρξει υβριδική έκδοση αλά crz ή 1.6! Για τάπερ ειδικά δεν έχει ακουστεί το παραμικρό! Επίσης δεν ξέρουμε κάτι για τούρμπο μοτέρ!
Πάντως θεωρώ ότι το τελικό σχέδιο θα είναι εξέλιξη του σημερινού μοντέλου κάτι που εκ των πραγμάτων δεν μπορεί να μας εντυπωσιάσει τόσο, όσο, αναλογικά έκανε ο προκάτοχος του. Ελπίζω να παραμείνει εντυπωσιακό αλλά δεν περιμένω ανάλογο wow factor!
Για να δούμε τι θα δούμε... -
Τα νέα από την άλλη μεριά του Ατλαντικού δεν είναι πάντως καλά. Δεν είδα ούτε ένα τεστ που να μιλά θετικά για το 4θυρο civic και τις περισσότερες φορές μιλούν για μεγάλο πισωγύρισμα.
Αν δεν έχουν κάτι το αξιόλογο να παρουσιάσουν τότε άλλα λόγια να αγαπιόμαστε με τους λογιστές εκεί στη Suzuka....
-
εξαρτάται, αν είναι από του Autoblog εγω δεν πιστεύω τίποτα γιατί μας τα έχουν πρήξει να θάβουν ΤογιοτοΧόντες και να παινεύουν τα Γιουντάι
Εντάξει, το πιάσαμε το μήνυμα να πάνε να γ@μηθουν τα Τζαπώνια που πηραν τα εργοστάσια τους απο το Αμέρικα και τα πήγαν στην Κίνα και ζήτω η Γιουντάι που πηγε εργοστασια εκεί για να έχει δουλειά ο κόσμος
και συνεχεια ιστορίες οτι κολλάει το γκάζι των Τογιότα και χάνει η Χόντα την πρωτη θεση στην εξυπηρετηση πελατών και ζήτω τα Γιουντάι που το παινεύουν ακόμη και τα Τζαπώνια και πολλές άλλες π@παριές -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
εξαρτάται, αν είναι από του Autoblog εγω δεν πιστεύω τίποτα γιατί μας τα έχουν πρήξει να θάβουν ΤογιοτοΧόντες και να παινεύουν τα Γιουντάι
Εντάξει, το πιάσαμε το μήνυμα να πάνε να γ@μηθουν τα Τζαπώνια που πηραν τα εργοστάσια τους απο το Αμέρικα και τα πήγαν στην Κίνα και ζήτω η Γιουντάι που πηγε εργοστασια εκεί για να έχει δουλειά ο κόσμος
και συνεχεια ιστορίες οτι κολλάει το γκάζι των Τογιότα και χάνει η Χόντα την πρωτη θεση στην εξυπηρετηση πελατών και ζήτω τα Γιουντάι που το παινεύουν ακόμη και τα Τζαπώνια και πολλές άλλες π@παριέςΤο σύνολο σχεδόν των οχημάτων (πλην υβριδικών) των Ιαπώνων στην Αμερική κατασκευάζονται στις ΗΠΑ και έχουν και τα υψηλότερα ποσοστά Αμερικανικών εξαρτημάτων. Οπότε δεν βλέπω που θα στηριζόταν αυτό.
Ανεξάρτητα..... οι Κορεάτες έχουν μία πολύ πιο ενδιαφέρουσα σχεδιαστική προσέγγιση, κατ' εμέ πάντα, από τους Ιάπωνες την περίοδο αυτή.
όπως αυτό
σε σχέση με αυτό
-
Θάψιμο από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού:
http://www.reuters.com/article/2011/08/05/us-honda-civic-idUSTRE7741P320110805
-
Βελτιωμένη αεροδυναμική και κινητήρας με 150 hp + 350 Nm από 2.2 lt (diesel) έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης κατά 25 gr (από 135 ---> 110).
http://www.autoblog.com/2011/08/13/hond ... c-w-video/
Το κρίμα βέβαια είναι ότι το συγκεκριμένο για την ώρα δεν μας αφορά. Αλλά και πάλι με κινητήρα 2.2 lt....
-
Δυστηχώς δεν αναφέρεται κάτι για τους βενζινοκινητήρες. Λογικά θα υπάρχουν οι παρόντες στα 1400 και 1800; Τίποτα για κανένα τουρμπομοτέρ;
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Βελτιωμένη αεροδυναμική και κινητήρας με 150 hp + 350 Nm από 2.2 lt (diesel) έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης κατά 25 gr (από 135 ---> 110).http://www.autoblog.com/2011/08/13/hond ... c-w-video/
Το κρίμα βέβαια είναι ότι το συγκεκριμένο για την ώρα δεν μας αφορά. Αλλά και πάλι με κινητήρα 2.2 lt....
είδα κάτι φωτογραφίες που με απογοήτευσαν ειδικά στο πίσω μέρος που θυμίζει κακό αντίγραφο παλαιότερης γενιάς mercedes c-class sportscoupe! Αν είναι έτσι προτιμώ χίλιες φορές το δικό μου πεντάθυρο!
-
Νεώτερα από το θέμα νεο σιβικ...
έχουν λέει, δουλέψει πολύ, πάνω στο θέμα της αεροδυναμικής του νέου σιβικ με αποτέλεσμα βελτίωση 12,5% σε σχέση με το τωρινό σιβικ...
Αυτό το αποτέλεσμα σύμφωνα με την εταιρεία, έχει βελτιώσει εντυπωσιακά την αίσθηση ασφάλειας του οχήματος στα πολλά χιλιόμετρα αλλά και γενικότερα την σταθερότητα αυτού.
Για να δούμε...ανήκω σε εκείνους που κρατούν ...'μικρό καλάθι' για αυτή την γενιά σιβικ -
Βελτίωση 12,5% στο ήδη εντυπωσιακό 0,26 του τωρινού τάπερ??? Πού θα το πάνε δηλαδή? Σε λίγο θα είναι.. αόρατο από τον αέρα!
-
Μπορεί να μην μείωσαν απλά τον αεροδυναμικό συντελεστή αλλά να μείωσαν την άνωση Γιώργο. Αυτό θα συνέβαλε στην σταθερότητα στα πολλά.
HONDA CIVIC (2011)