-
Θυμάμαι παλιά η BMW πρόσφερε ένα μοντέλο (εργοστασιακό) με ΦΑ.
Τεχνολογίες και πράσινα άλογα,
το θέμα είναι πόσο θα πωλείται το ΦΑ για τα αμάξια και πόσο το υγραέριο.Αν και δεν πιστεύω ότι θα επηρεάσει τις τιμές πώλησης,
το γεγονός είναι ότι το υγραέριο σε αντίθεση με το ΦΑ υπάρχει σε υπερεπάρκεια σε όλες τις χώρες (και θα μπορούσε να πωλείται πολύ φθηνότερα). -
Τα συν για το CNG:
- Δεν είναι επικίνδυνο (εκρηκτικό) όπως το υγραέριο. Είναι ελαφρύτερο από τον αέρα, οπότε δεν συσσωρεύεται στο έδαφος όπως το υγραέριο.
- Προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία για ίση ποσότητα οποιουδήποτε άλλου γνωστού καυσίμου (βενζίνης, diesel, υγραέριο)
- Φθηνότερο μέσο κόστος ανά χιλιόμετρο
Τα πλην:
- Είναι ακριβότερο ανά λίτρο σε σχέση με το υγραέριο
- Χρειάζεται ειδική δεξαμενή, κατάλληλη για εξαιρετικά μεγάλη πίεση, με σχετικά μικρή χωρητικότητα
- Μεγάλο βάρος δεξαμενής σε κυλινδρικό σχήμα, οπότε σε πολλά αυτοκίνητα ή δεν μπαίνει εύκολα ή θυσιάζεται το πορτμπαγκάζ...
- Προς το παρόν ανύπαρκτο δίκτυο διανομής (εκτός κι αν επενδύσει κάποιος σε ειδική αντλία που συνδέεται στο οικιακό δίκτυο, αν και αυτό κατά 99,9% θα είναι παράνομο...)
Τώρα για εμπειρία τοποθέτησης από εγκαταστάτες ισχύουν τα γνωστά...
-
Ο χρήστης dti έγραψε:
Τα συν για το CNG:- Δεν είναι επικίνδυνο (εκρηκτικό) όπως το υγραέριο.
Όχι, σε ανάμιξη με τον αέρα σε ποσοστό απο 5-15% αυταναφλέγεται, ήταν ο φόβος και ο τρόμος των ανθρακορύχων!
Είναι ελαφρύτερο από τον αέρα, οπότε δεν συσσωρεύεται στο έδαφος όπως το υγραέριο.
Ναί
- Προσφέρει μεγαλύτερη αυτονομία για ίση ποσότητα οποιουδήποτε άλλου γνωστού καυσίμου (βενζίνης, diesel, υγραέριο)
Προσφέρει μικρότερη αυτονομία καθώς αποθηκεύεται σε αέρια μορφή, άρα μικρότερη ποσότητα, δεν υγροποιείται με συμπίεση αλλά με ψύξη, η υγροποίηση συμφέρει μόνο για εμπορικούς σκοπούς. Για χρήση στα αυτοκίνητα συμπιέζεται με μικρό κέρδος στον τελικό συμπιεσμένο όγκο, για αυτό και οι διαφορετικές δεξαμενές.
Αυτό
- Φθηνότερο μέσο κόστος ανά χιλιόμετρο
Με αυτό
- Είναι ακριβότερο ανά λίτρο σε σχέση με το υγραέριο
μήπως είναι αντικρουόμενα
-
Δεν νομίζω πως το φυσικό αέριο σε οποιοδήποτε στοιχείομετρικό μιγμα μπορεί να αυταναφλεγει!
Οι ανθρακωρύχοι είχαν πρόβλημα όταν χρησιμοποιούσαν ασετιλίνη αντί για... μπαταρία για να δουν!
Με την κατάλληλη στοιχείομετρική αναλογία και μια φλόγα...ΜΠΟΥΜΜΜΜ!
Το βάρεσα με το Defy μου, γιούζινγκ Tapatalk
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Δεν νομίζω πως το φυσικό αέριο σε οποιοδήποτε στοιχείομετρικό μιγμα μπορεί να αυταναφλεγει!H αναλογία που έγραψα είναι 100% σωστή, φόβος των ανθρακωρύχων ήταν κάποτε, σήμερα είναι ο φόβος όσων δουλεύουν σε ΧΥΤΑ Αν θες ψάξτο λίγο για να βεβαιωθείς και μόνος σου
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Δεν νομίζω πως το φυσικό αέριο σε οποιοδήποτε στοιχείομετρικό μιγμα μπορεί να αυταναφλεγει!
H αναλογία που έγραψα είναι 100% σωστή, φόβος των ανθρακωρύχων ήταν κάποτε, σήμερα είναι ο φόβος όσων δουλεύουν σε ΧΥΤΑ Αν θες ψάξτο λίγο για να βεβαιωθείς και μόνος σου
Μα δεν είπα πως η αναλογία που έγραψες είναι λαθος! Είπα πως δεν γίνεται αυτανάφλεξη.
Ακόμη και στην σωστή αναλογία, χρειάζεσαι κάποια άλλη πηγή ανάφλεξης του μιγματος, αυτό είπα!Το βάρεσα με το Defy μου, γιούζινγκ Tapatalk
-
Άκρα οικονομία με Μetan ή CNG ή όπως το αποκαλούν στη Βουλγαρία. Στο Opel corsa που οδηγώ εκεί από Σόφια-Πλόβντιβ 2,5 € και αδιαφορώ πως αποκαλείται το αέριο αυτό διότι 150Κμ πιο φθηνά δεν διανύονται. Το ανάφερα και πιο παλιά. Βάζω κουκούλα στο δικό μου παρά το πάμφθηνο / καλύτερο υγραέριό τους και πάω χαλαρά με μια πολύ μικρή βαριά δεξαμενή, με ΡΕΖΕΡΒΑ και ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑ. Δεν χωρά και πολλά άλλα εξάλλου.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μα δεν είπα πως η αναλογία που έγραψες είναι λαθος! Είπα πως δεν γίνεται αυτανάφλεξη.
Ακόμη και στην σωστή αναλογία, χρειάζεσαι κάποια άλλη πηγή ανάφλεξης του μιγματος, αυτό είπα!Έχεις δίκιο, δική μου παρερμηνεία
-
Να κανω μια ερωτηση:
Εχω μια προσφορα για κιτ της brc στα 1200 € και της lovatto στα 1000€ απο τον ιδιο μαστορα.
δικαιολογειται η διαφορα των 200 €?Τοσο καλυτερο ειναι το brc ή να βαλω το lovatto αφοβα? -
Η brc θεωρειται και πιστευω ειναι, λογω προσωπικης εμπειριας απο την εγκατασταση στο αυτοκινητο μου, απο τις κορυφαιες οποτε ισως να δικαιολογειται αυτη η διαφορα. Παιζει μεγαλο ρολο ομως και ο εγκαταστατης.
Χωρις να εχω ακουσει κατι αρνητικο για τα lovatto, αν δεν ειχα θεμα με τα 200 ευρω παραπανω θα πηγαινα στην brc, παλι ομως λογω προσωπικης εμπειριας και απο αυτα που εχω ψαξει και δει για την εταιρια. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Να κανω μια ερωτηση:
Εχω μια προσφορα για κιτ της brc στα 1200 € και της lovatto στα 1000€ απο τον ιδιο μαστορα.
δικαιολογειται η διαφορα των 200 €?Τοσο καλυτερο ειναι το brc ή να βαλω το lovatto αφοβα?Βάλε το φθηνότερο μπας και προλάβεις να κάνεις κάποτε απόσβεση...
-
Έχω δύο προβλήματα μικρά όπως νομίζω εγώ.
1ον Σε mazda6 που έβαλα το σύστημα της BRC στην αλεξανδρούπολη μου παρουσιάζονται κομπιάσματα κάτω από τις 2000 στροφές. Μετά κανένα πρόβλημα. Ούτε λαμπάκια ούτε πτώση απόδοσης και μια φυσιολογική αύξηση της κατανάλωσης κατά 20% υπάρχει.
2ον Σε mitsubishi Carisma του 97 έχει ανάψει το λαμπάκι του κινητήρα από την εγκατάσταση και μετά. Στο διαγνωστικό που το είδα μου είπαν ότι η βλάβη είναι πρόβλημα στα μπεκ (και τα τέσσερα). Μετά από 3-4 επισκέψεις λύση δεν μπορεί να δοθεί.
Μπορούν οι κύριοι εγκαταστάτες να μου δώσουν μια απάντηση τι μπορεί να συμβαίνει και στις 2 περιπτώσεις;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων. -
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Να κανω μια ερωτηση:
Εχω μια προσφορα για κιτ της brc στα 1200 € και της lovatto στα 1000€ απο τον ιδιο μαστορα.
δικαιολογειται η διαφορα των 200 €?Τοσο καλυτερο ειναι το brc ή να βαλω το lovatto αφοβα?Βάλε το φθηνότερο μπας και προλάβεις να κάνεις κάποτε απόσβεση...
Με τα χιλόμετρα που κανω, υπολογιζω να αποσβεσω σε 6 μηνες!
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Να κανω μια ερωτηση:
Εχω μια προσφορα για κιτ της brc στα 1200 € και της lovatto στα 1000€ απο τον ιδιο μαστορα.
δικαιολογειται η διαφορα των 200 €?Τοσο καλυτερο ειναι το brc ή να βαλω το lovatto αφοβα?Βάλε το φθηνότερο μπας και προλάβεις να κάνεις κάποτε απόσβεση...
Aν μπορει να μας πει καποιος που κατασκευαζεται το BRC.
Ο εγκαταστατης που πηγα εγω (βαζει και BRC) μου ειπε οτι καποια ή ολα τα εξαρτηματα κατασκευαζονται στην Τουρκια.Με την ευκαιρια να αναφερω οτι συμπληρωσα σχεδον 1300 χιλιομετρα με αεριο σε 3 εβδομαδες
Αυριο θα παω για μια ρυθμιση που μου ειπαν να κανω μετα απο τα πρωτα 1000 χιλιομετρα.Το ωραίο ειναι οτι δυο φορες που τελειωσε το αεριο τελειωσε στα 346 & 347 χιλιομετρα, τελειος συγχρονισμος
Η δεξαμενη ειναι 34 λιτρα και 2 φορες που αδειασε εντελως εβαλα 29,17 και 28,5 λιτρα.
Η καταναλωση μου ειναι περιπου 10% πανω απο τη βενζινηΜεχρι στιγμης παμε πολυ καλα και ελπιζω ετσι να συνεχισω
Το συστημα ειναι της ΑΤΙΚΕΡ
-
Απ' οτι λεει και γνωριζω ολο το κιτ ειναι ιταλικο. Οι δεξαμενες μαλλον εχουν διαφορετικες προελευσεις. Η δικη μου ειναι πολωνικη, Stecco αν θυμαμαι καλα.
-
Ο χρήστης astrag1.6jtg έγραψε:
Εάν ερωτήσης κάποιον χημικό θά σού πεί ότι κατω από συνθήκες μεταβολής πίεσης καί θερμοκρασίας τό καύσιμο ελαιοποιήται(όντας πετραιλεοηδές).
Κυρ-Κωστα, το ποιο πιθανο ειναι να συμβαινει αυτο στο ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ και σε συγκεκριμένες συνθηκες αλλα οταν εκτονωθεί(αερια φαση) μου φαινεται λιγο κουλο να εχει ακομα αυτη τη μορφη(ελαιοποιημενο) ή καταλοιπα οπως π.χ. λαδι. Φυσικα δεν το αποκλειω να γινεται οπως τα λες, ποσο μαλλον που μας συμφέρει να ειναι ετσι και το lpg να εχει λιπαντικα στοιχεια. Ειναι σιγουρο ομως οτι δεν ειναι καταλοιπα απο κατι αλλο που μπορει να ειχε πριν μεσα το βυτιο ή απο το διυλιστήριο ?
Καλο καλοκαιρι
¨Ολα αυτά γίνωνται μέσα στόν πνεύμωνα (σού περιέγραψα τήν τάπα κένωσης στούς πνεύμωνες παλαιότερης τεχνολογίας) καί περνάνε ΜΕΣΑ στόν κινητήρα.Μήν ανησηχείς καί πέτα τήν λαδιέρα.
Καλή ρύθμηση μέ τόν αναλυτή καί όχι φτωχά μίγματα.
καλό καλοκαίρι. -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Να κανω μια ερωτηση:
Εχω μια προσφορα για κιτ της brc στα 1200 € και της lovatto στα 1000€ απο τον ιδιο μαστορα.
δικαιολογειται η διαφορα των 200 €?Τοσο καλυτερο ειναι το brc ή να βαλω το lovatto αφοβα?Και για τα δύο ρώτησα πριν 1 μήνα περίπου στον εγκαταστάτη μου και σε έναν άλλο, πάλι Θεσσαλονίκη με 900€.
Ψάξε κι άλλο. -
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
Μήν ανησηχείς καί πέτα τήν λαδιέρα.Μεχρι στιγμης, δεν εχω βαλει λαδιερα ουτε προσθετο αλλα το σκεφτομουν για το δευτερο. Ποια η αποψη σου για τα σκευασματα αυτα π.χ. tunap 164 ? Προτεινεις καποιο ?
Ρωταω, γιατι βαζεις συστηματα(vialle) που εχουν αντλια στην ρεζερβα lpg( (οπου και μπαινει το tunap) αλλα η εταιρια προτεινει να αποφευγουμε να βαζουμε λιπαντικα στην δεξαμενη προς αποφυγη βλαβων στην αντλια, πολυβαλβιδα κτλ... Τι γνωμη εχεις ? -
Μεχρι στιγμης, δεν εχω βαλει λαδιερα ουτε προσθετο αλλα το σκεφτομουν για το δευτερο. Ποια η αποψη σου για τα σκευασματα αυτα π.χ. tunap 164 ? Προτεινεις καποιο ?
Ρωταω, γιατι βαζεις συστηματα(vialle) που εχουν αντλια στην ρεζερβα lpg( (οπου και μπαινει το tunap) αλλα η εταιρια προτεινει να αποφευγουμε να βαζουμε λιπαντικα στην δεξαμενη προς αποφυγη βλαβων στην αντλια, πολυβαλβιδα κτλ... Τι γνωμη εχεις ?
Όλα αυτά καί άλλα πολλά γύρω από τό αυτοκίνητο μοιάζουν μέ τά ανάλογα προιόντα πού απευθήνονται στόν γυναικείο καταναλωτικό πληθισμό.Καταναλωτικές πρακτικές πού όμως δέν κάνουν καμία γυναίκα εξυπνότερη υγιέστερη καί μέ περισότερες γνώσεις.Απλά τίς κάνουν πιό γιαλιστερές.
Πιστεύω απάντησα.
καλό καλοκαίρι. -
Κατανοητος, ευχαριστω.
Υγραεριοκίνηση!