-
5οοο (παρά 9 χλμ) μάζεψα με το Σ, τα 2Κ μονάχα εγιναν 'ευκολα' και όχι γρηγορα (αν και φορτωμένο σε σημείο να μη χωράει ουτε 1 μπουκάλι νερο), τα υπολοιπα επαρχιακούς-εθνική-πόλη (με αυτή τη συχνότητα).
ποιος θα πέσει κοντά στη μαντεψιά στα συνολικά λιτράκια;!
-
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
5οοο (παρά 9 χλμ) μάζεψα με το Σ, τα 2Κ μονάχα εγιναν 'ευκολα' και όχι γρηγορα (αν και φορτωμένο σε σημείο να μη χωράει ουτε 1 μπουκάλι νερο), τα υπολοιπα επαρχιακούς-εθνική-πόλη (με αυτή τη συχνότητα).ποιος θα πέσει κοντά στη μαντεψιά στα συνολικά λιτράκια;!
Αν είναι λιγότερα από 650 λίτρα, οδηγείς σαν την γιαγιά μου!
-
13???
μια φορά μοναχα κατάφερα να δω 13+ κ έβγαλα 195 χλμ σε 1ωρα6λεπτά. (στα Πηγάδια Ξανθης ήταν το
ραν
τε
βού
και τα τελευταία 5 και βαλε χλμ είναι χωρια, γέφυρες μονης κατεύθυνσης και άλλα τετοια ομορφα...
14+ ειδα συνολική) -
Ποιο
αυτο
κι
νη
τάκι
είναι; -
Νέο (προσωπικό) ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης στην διαδρομή Αθήνα - Ιωάννινα (τελικά, έκανα την βλακεία και πήγα πάλι από Ριο και έπηξα στην κίνηση κατά περιοχές... ). Συνολικός χρόνος 5 ώρες, με μισή περίπου ώρα σε στάσεις (βενζίνη, φαγητό, έλεγχος πίεσης στα ελαστικά).
Μέση, 10.4 λτ/100 με μέση ταχύτητα 99χλμ. Πολύ χαμηλή μέση, αλλά είχε πολλή κίνηση , ειδικά από Λόγγο και μέχρι Ριο, μας πήγαινε με 50 ένας!Βοήθησε βέβαια και το γεγονός πως δεν 200άρισα σε όλη την παράκαμψη Αγρινίου, μόνον για λίγο , γιατί μου έκανε εντύπωση μια 116 που πήγαινε με καμιά 190!
Βρήκα κίνηση στα Πλατανάκια-Λούρο και δεν το φχαριστήθηκα όσο ήθελα!
Μετά από δύο βόλτες Γιάννενα-Μέτσοβο, ανεβήκαμε στα 10.7 λτ/100.
Γενικά πάντως, οδηγώ μάλλον αργά για τα δεδομένα μου, με CC στα 150 συνήθως και όχι τρελά ανοίγματα. Είναι και Αύγουστος και στους δρόμους οι κάφροι έχουν αυξηθεί!
Αυτοκίνητο (για τους νέους αναγνώστας...), BMW 120i.
Αν και πλέον, για τους δίλιτρους, σημασία δεν έχει η κατανάλωση, αλλά το τεκμήριο και η 'έκτακτη' εισφορά του 5%... Για μένα, όποιος αγοράσει πλέον 2λιτρο, είναι ...ήρωας. Εμείς οι... παλαιότεροι, είμαστε απλώς οι μ@λάκες. Ευτυχώς που υπάρχουν και κάποιοι που χαίρονται βέβαια, γιατί κάνουν οικονομία (και στο τέλος της χρονιάς, ό,τι κέρδισαν +κάτι ψιλά, τους τα παίρνει το κράτος πίσω άμεσα (τέλη) ή έμμεσα (φόροι). -
S2K είναι @αρις
-
Στις διακοπές με το Κρουζ 1.8 αυτόματο έκανα 1300 χλμ απο τα οποία 400 αυτοκινητόδρομος, 300 ορεινό δίκτυο, 500 επαρχειακό δίκτυο, 100 χωματόδρομοι με μέση κατανάλωση 8 λίτρα τα 100.
-
Ταξιδι 200χλμ με σταθερα 120χλμ/ωρα + αλλα 100χλμ σε επαρχιακες διαδρομες με σχετικη κινηση και clima ανοιχτο μονιμα σε ολα τα χλμ
2 επιβατες + αποσκευες
Αυτοκινητο Corsa OPC με 18αρες ζαντεςΜεση καταναλωση 8.8λ/100χλμ
-
380 χιλιόμετρα σε Εγνατία οδό και ως επί το πλείστον σε επαρχιακούς δρόμους με μέση ταχύτητα 70-90 km/h.
Μετά από ρεσιτάλ οικονομικής οδήγησης, μέση κατάλωση 7,2 lit/100km !
Για δίλιτρο νομίζω πρέπει να μαι πολύ ευχαριστημένος! (is200)
-
Nissan Micra 1.0 K11c. Μέση 5,3 με 30% ΕΟ, 60% επαρχιακό δίκτυο, 10% πόλη σε σύνολο χιλιομέτρων 510.
-
Έχει η υπηρεσία ένα Mercedes Sprinter 314 βενζίνη 2300 κ.ε. Έχουν εμφανιστεί τιμολόγια βενζίνης όπου φαίνεται ότι το εν λόγω όχημα βάζει μέχρι και 88 λίτρα βενζίνης. Εν τω μεταξύ, ψάχνοντας στο νετ βρήκα ότι η χωρητικότητα του τεπόζιτου είναι 75 λίτρα.
http://www.hobbyautos.com/index.php?bra ... 31&lang=en
Ξέρει κανείς κάτι διαφορετικό; Υπήρχε μοντέλο με μεγαλύτερη χωρητικότητα; -
Μιας και έπεσε η τιμούλα αρκετά είπα να κάνω κανα χιλιομετράκι παραπάνω και να γυρίσω λίγο από την ορεινή χώρα...
Το πρωί γέμισα αφού έκανα 915χλμ με 51,20ευρώ και 40,38λίτρα και έβαλα ξανα το κουτάκι(tuning box) που υπόσχεται 30% παραπάνω όλα και ξεκίνησα προς καλαμπάκα και πάνω προς Λίμνη Πηγών Αωού κτλ μεριά και πίσω.Να το δοκιμάσω λιγάκι...Να μην τα πολυλογώ δεν το ξαναγέμισα ακόμη αλλά έχω κοντά 600χλμ και ο δείκτης είναι στη μέση... Βαριέμαι να πεταχτώ κάπου τώρα αλλά αύριο όλο και καμιά 600άρα χλμ-άκια θα κάνω...
-
Τέλος διακοπών και το κοντέρ έγραψε περί τα 2000 χλμ. ακόμη (1947 για την ακρίβεια) ...
Μέση κατανάλωση για τρεις διαφορετικούς προορισμούς (Μεγαλόπολη, Ερέτρια και Χράνους Μεσσηνίας) είχα τα 7,15 λίτρα/100 χλμ., ενώ ξόδεψα 230 € για καύσιμο. Τα 875 χλμ. έγιναν με μπαγκαζιέρα οροφής, ενώ ο κλιματισμός δούλευε στο 80% των χιλιομέτρων. Αξιοσημείωτο ήταν, πως λόγω και των ημερομηνιών των διακοπών μας, δεν πέτυχα σχεδόν πουθενά 'κίνηση', καθώς και το γεγονός, πως με πλήρες φορτίο τόσο στους σχεδόν επίπεδους δρόμους προς και από Ερέτρια **με **μπαγκαζιέρα, όσο και στους προπολεμικούς δρόμους Καλαμάτας- Κορώνης αλλά και στην Ε.Ο. Αθήνας-Μεγαλόπολης, που έχει έντονες υψομετρικές διαφορές και μη έχοντας μπαγκαζιέρα, είχα ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια μέση κατανάλωση (6,88 λίτρα) ...
Όσο σκέφτομαι τι θα είχα κάψει ή ξοδέψει μ' ένα αντίστοιχο ντηζελάκι ...Καλές διαδρομές εύχομαι σε όσους ακόμη βρίσκονται σε διακοπές ή θα φύγουν τις προσεχείς μέρες !
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Μιας και έπεσε η τιμούλα αρκετά είπα να κάνω κανα χιλιομετράκι παραπάνω και να γυρίσω λίγο από την ορεινή χώρα...
Το πρωί γέμισα αφού έκανα 915χλμ με 51,20ευρώ και 40,38λίτρα ........51.2/40.38 = 1.267 €/ λίτρο ???? Δηλαδή και 4,7 λ/100ΚΜ και 50 λεπτά λιγότερο κόστος λίτρου καυσίμου σε σχέση με την (άνευ ρύπων) βενζίνη ???
Τστστσ, βρωμο-diesel.......
και έβαλα ξανα το κουτάκι(tuning box) που υπόσχεται 30% παραπάνω όλα και ξεκίνησα προς καλαμπάκα και πάνω προς Λίμνη Πηγών Αωού κτλ μεριά και πίσω.Να το δοκιμάσω λιγάκι...
Να μην τα πολυλογώ δεν το ξαναγέμισα ακόμη αλλά έχω κοντά 600χλμ και ο δείκτης είναι στη μέση... Βαριέμαι να πεταχτώ κάπου τώρα αλλά αύριο όλο και καμιά 600άρα χλμ-άκια θα κάνω...
Κάνει δουλειά δηλαδή το κουτάκι αυτό??
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
και έβαλα ξανα το κουτάκι(tuning box) που υπόσχεται 30% παραπάνω όλα και ξεκίνησα προς καλαμπάκα και πάνω προς Λίμνη Πηγών Αωού κτλ μεριά και πίσω.Να το δοκιμάσω λιγάκι...
Να μην τα πολυλογώ δεν το ξαναγέμισα ακόμη αλλά έχω κοντά 600χλμ και ο δείκτης είναι στη μέση... Βαριέμαι να πεταχτώ κάπου τώρα αλλά αύριο όλο και καμιά 600άρα χλμ-άκια θα κάνω...
Κάνει δουλειά δηλαδή το κουτάκι αυτό??
δε το εχεις βαλει ακομη???
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
και έβαλα ξανα το κουτάκι(tuning box) που υπόσχεται 30% παραπάνω όλα και ξεκίνησα προς καλαμπάκα και πάνω προς Λίμνη Πηγών Αωού κτλ μεριά και πίσω.Να το δοκιμάσω λιγάκι...
Να μην τα πολυλογώ δεν το ξαναγέμισα ακόμη αλλά έχω κοντά 600χλμ και ο δείκτης είναι στη μέση... Βαριέμαι να πεταχτώ κάπου τώρα αλλά αύριο όλο και καμιά 600άρα χλμ-άκια θα κάνω...
Κάνει δουλειά δηλαδή το κουτάκι αυτό??
δε το εχεις βαλει ακομη???
Μα ποσο απλα και αθωα τα λέει ο puntofato...
Αυτο το κουτακι τι ειναι? Σε cdti μπαίνει?
-
Αφού είναι απλά πώς να τα πω; Και στη γιαγιά μου να πω να το βάλει θα το κάνει...
Ψάξε tuning box και θα δεις. Για το cdti 1.3 είναι ίδιο με το δικό μου.
-
ενα παρομοιο πουλαει ο ΙΚΕ, μαλιστα με εγγυηση για οικονομια εως 99,9%
-
Δεν το βάζεις για οικονομία αυτό. Το βάζεις στον αισθητήρα πίεσης της 'φλογέρας' και κοροϊδεύει (με βάση κάποιο πρόγραμμα που έχει στο ολοκληρωμένο του) τον εγκέφαλο ο οποίος με τη σειρά του κρατάει παραπάνω κλειστό το βηματικό μοτέρ που ελέγχει τα επιστρεφόμενα καύσιμα και κατά συνέπεια την πίεση στη 'φλογέρα'. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ψεκάζουν τα μπεκ παραπάνω καύσιμο σε χαμηλώτερο παλμό και ο χρήστης του οχήματος να βλέπει παραπάνω επιδόσεις με λιγότερο πάτημα του γκαζιού...
Απλά ήθελα να δω τι κάνει σε σχέση με την οικονομία του οχήματος... -
Όλα αυτά τα μαραφέτια που αυξάνουν τη δύναμη, αυξάνουν την πίεση στο σύστημα (που είναι ήδη πάρα πολύ ψηλή στους σύγχρονους ντίζελ).
Το μόνο που έχω δει να αλλάζει το αβάνς είναι ένα αυστραλέζικο κουτί (γύρω στο χιλιάρικο) - και έχει ρύθμιση για τον χρήστη.
Βέβαια οι ρύποι (ΝΟχ) εκτοξεύονται αλλά αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η οικονομία και όχι το περιβάλλον.
Έρευνα Κατανάλωσης