380 χιλιόμετρα σε Εγνατία οδό και ως επί το πλείστον σε επαρχιακούς δρόμους με μέση ταχύτητα 70-90 km/h.
Μετά από ρεσιτάλ οικονομικής οδήγησης, μέση κατάλωση 7,2 lit/100km !
Για δίλιτρο νομίζω πρέπει να μαι πολύ ευχαριστημένος! (is200)
380 χιλιόμετρα σε Εγνατία οδό και ως επί το πλείστον σε επαρχιακούς δρόμους με μέση ταχύτητα 70-90 km/h.
Μετά από ρεσιτάλ οικονομικής οδήγησης, μέση κατάλωση 7,2 lit/100km !
Για δίλιτρο νομίζω πρέπει να μαι πολύ ευχαριστημένος! (is200)
Δε το φέρνουν φίλε μου. Αυτό ειναι το πρόβλημα.... Οι έλληνες φανοποιοί απαξιούν να χρησιμοποιήσουν τέτοια προϊόντα όποτε σου λέει το κατάστημα αν παραγγείλω εγώ κούτα θα μου μείνει, πάρτην ολόκληρη!
Και η 3Μ έχει και η BODY, upol, SEM.... έχει αρκετά. Που θα βρώ 1-2 κουτιά να αγοράσω δε ξέρω!
Παιδιά ψάχνω weld through primer και δε μπορώ να βρώ...
Σε όποιο κατάστημα ρωτάω, είτε με κοιτάνε περίεργα είτε μου λένε ότι δε μπορώ να πάρω 1-2 κομμάτια αλλά ολόκληρη κούτα!..
Ξέρει κανείς από που μπορώ να προμηθευτώ τέτοιο αστάρι; Στο εξωτερικό που ρώτησα κάποιους μου είπαν ότι δεν μπορούν να στείλουν ταχυδρομικώς τέτοια υλικά..
Μήπως τυχόν γνωρίζει κανείς κάποιον εγκαταστάτη που να έχει κάνει μετροπή σε Lexus IS 200?
Προφανώς όπου και να παω να ρωτίσω θα μου πούνε ότι μπορούνε να κάνουν την εγκατάσταση, αλλά θα ήταν σαφώς πολύ θετικό να έχει κάποιος ξανασχοληθεί με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο....
Ο χρήστης panban έγραψε:
ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΛΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΘΟΡΥΒΗΘΟΥΝ ΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ - ΠΡΑΤΗΡΙΟΥΧΟΙ - ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΙ- ΜΑΥΡΑΓΟΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΜΗΠΩΣ ΠΕΣΕΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΤΙΜΗ ΠΡΙΝ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΣΕΙ Η ΤΙΜΗ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ. ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΟΙ ΤΥΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΟΙ.
Την εχω ηδη ακυρωσει!
Παρομοίως... είναι κρίμα γιατί αν υπάρχει κατανάλωση και χαμηλές τιμές, όλοι βγαίνουν κερδισμένοι. Αλλά όταν κάποιοι επιδιώκουν να εκμεταλλευτούν καταστάσεις για να πλουτίσουν παραπάνω....
Προς ενημέρωση. Σήμερα το πρωί, Θεσσαλονίκη αεροδρόμιο στο αετζίαν, τιμή υγραερίου 0,789 !!
Έψαξα βρήκα γείτονα με ίδιο δρομολόγιο, παμε μαζί στη δουλειά και έριξα την καθημερινή κατανάλωσή μου σχεδόν στο 50%.
Ρωτώ τον κύριο βενζινά. Ποιός έχασε και ποιός κέρδισε;
Όσο για τους κυρίους εγκαταστάτες εδω μέσα θα προτιμούσα περισσότερη ειλικρίνεια (ότι τίποτα δεν είναι στάνταρτ και σαφής εγγύηση ΔΕΝ υπάρχει - μιλάμε άλλωστε για μια πατέντα στο αυτοκίνητο) παρά ανόητους-ειρωνικούς χαρακτηρισμούς σε όσους εκφράζουν τις αμφιβολίες τους και τους προβληματισμούς τους για μια τέτοια μετατροπή.
Υ.Γ. αν κάποιο μέλος εδώ έχει την καλοσύνη ας μου στείλει ΠΜ με πληροφορίες για εγκαταστάτες στη Βουλγαρία. Ευχαριστώ.
Σκεφτόμουν πολύ σοβαρά την εγκατάσταση υγραερίου στο αυτοκίνητό μου. Μάλιστα είχα φτάσει στο σημείο να ψάχνω συγκεκριμένα που θα το εγκαταστήσω.
Χθες περνώντας από αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης είδα πάλι ανεβασμένη την τιμή....
Με τέτοια άνοδο και την τιμή εκεί που έχει φτάσει (χώρια που δημιουργούν αυτές οι απότομες αυξήσεις έντονο αίσθημα αβεβαιότητας για μια επένδυση στην οικονομία)... ευχαριστώ αλλά δε θα πάρω! το μετάνιωσα. Ας το κρατήσουν οι βενζινάδες να κάνουν καφέ.
Με εκτίμηση
Δημήτρης
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
.....Ακόμα καλύτερες εντυπώσεις είχα με το Pirelli Pzero Nero το οποίο είχε και πάρα πολύ καλή αίσθηση στην οδήγηση αλλά μόλις αρχίσουν και φθείρονται αισθητά, η απόδοσή τους είναι απογοητευτική.
Τα επόμενά μου ελαστικά είναι αυτά......όταν λες 'φθείρονται αισθητά', τι εννοείς? Πόσα ΚΜ χρήσης ή ακόμα καλύτερα, πόσο πάχος πέλματος??
Σε τι αμάξι τα είχες??
Εννοώ προς το τέλος της ζωής τους οπότε δεν αποτελεί και μεγάλο μειονέκτημα εκτός και αν συνηθίζεις να τα λιώνεις πριν τα αλλάξεις.
Τα φορούσα σε μια Lexus IS200 (πισωκίνητο, 1500+ κιλά)
Σε διάσταση 215/45/17 έχω τα RE050A για 2 μήνες περίπου τώρα.
Γενικά δε διαφωνώ με τα συμπεράσματά σου αλλά ο κύριος λόγος που τα προτίμησα είναι τα ενισχυμένα πλαϊνά, η σπορ αίσθηση και η πληροφόρηση στο τιμόνι που δίνουν. Επίσης μου έκανε εντύπωση η πολύ καλή απόδοση στο βρεγμένο.
Πριν είχα Hankook τα οποία ήταν άριστο ελαστικό τουλάχιστον στο στεγνό πλην όμως είχαν 'καταστρέψει' τον οδηγικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου όντας πολύ μαλακά.
Ακόμα καλύτερες εντυπώσεις είχα με το Pirelli Pzero Nero το οποίο είχε και πάρα πολύ καλή αίσθηση στην οδήγηση αλλά μόλις αρχίσουν και φθείρονται αισθητά, η απόδοσή τους είναι απογοητευτική.
Lexus IS200 με τον 1G-FE
250.000 km και δεν καταλαβαίνει τίποτα προς το παρόν