Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μικρες "βομβες" στα τελη 80's αρχες 90's
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μικρες "βομβες" στα τελη 80's αρχες 90's
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 11 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    284
    457
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 9
      993cc last edited by

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

      το Daihatsu Charade Gt-ti αντιστοιχα, 3.500.000/2.800.000

      3.776.000 δρχ. με το κλειδί στο χέρι (αλλά χωρίς ηλιοροφή και υφασμάτινες ταπετσαρίες στις πόρτες) το '95 λίγο πριν το τέλος...

      ΥΓ. δηλαδή 11.080 ευρώ...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nonos last edited by

        Κοιταγα τις τιμες που ανεβασε ο Γρηγορης..Αρκετα φτηνο το αξακι..Και πιο αδυναμο βεβαια..

        Σχετικα με τις κλοπες, παλιος εργοδοτης της μητερας μου ειχε αγορασει καινουργιο ενα απο τα πρωτα πεντε συμφωνα με τα λεγομενα του r5gt στην ελλαδα..Του το εφαγαν εξω απο το σπιτι του μεσα σε μια εβδομαδα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          τι καλά που ζώ στο 2011...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης nonos έγραψε:
            Κοιταγα τις τιμες που ανεβασε ο Γρηγορης..Αρκετα φτηνο το αξακι..Και πιο αδυναμο βεβαια..

            Σχετικα με τις κλοπες, παλιος εργοδοτης της μητερας μου ειχε αγορασει καινουργιο ενα απο τα πρωτα πεντε συμφωνα με τα λεγομενα του r5gt στην ελλαδα..Του το εφαγαν εξω απο το σπιτι του μεσα σε μια εβδομαδα.

            ...σχετικα με τα κλεμμενα. Θυμηθηκα και αλλο σχετικα τρομαχτικο σκηνικο.
            Καλοκαιρι 92' . Αδελφος ενος γειτονα, ζουσε χρονια στην Αγγλια, εφερε ενα μαυρο 205 GTI 1.9 , απο τα τελευταια, που βγηκαν, φαινοταν 'κουτα', με Αγγλικες πινακιδες, δεξιοτιμονο. Καποιες φορες το εβαζε στην πυλωτη, στην θεση του γκαραζ του αδελφου του, καποιες αλλες το αφηνε εξω με συναγερμο, αλλα και μπαστουνι.
            Ενα βραδυ ξημερωματα, ακουγα κατι θορυβους, σαν ενα φορτηγο-μηχανημα,και ηχους που ακογουνται απο πλατφορμες που ανεβαινουν-κατεβαινουν υδραυλικα, δεν εδωσα σημασια, πιτσιρικας τοτε, ειχα σχολειο την επομενη, γυρισα πλευρο, κοιμηθηκα παλι.
            Το πρωι το μαυρο 205, ειχε κανει φτερα. Δεν ξερω αν αληθευει, ο γειτονας (συνιδιοκτητης στην ιδια πολυκατοικια) μας ειπε
            οτι τους εβλεπε απο το μπαλκονι, (4ος οροφος) να κρατανε και οπλα , και οτι ειχε 'παγωσει' δεν μπορουσε να κανει τιποτα, απλα στεκοταν αθορυβα, μεχρι να γινει η 'δουλεια', και μετα πηρε την αστυνομια.
            Χολυγουντιανο λιγο το σεναριο, ισως και να συμμετειχε και ο αδελφος στο κολπο, και να μας ελεγε 'σαλτσες', αλλα
            οτι ψιλοτρομαξαμε στην γειτονια, ηταν γεγονος...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • gbak
              gbak last edited by

              αν και κατοχος xsi λευκου τοτε,ψηφισα CRX V-Tec,ηταν πολυ γρηγορο θυμαμαι..

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thvarveris last edited by

                Ο χρήστης gbak έγραψε:
                αν και κατοχος xsi λευκου τοτε,ψηφισα CRX V-Tec,ηταν πολυ γρηγορο θυμαμαι..

                στις ευθείες... και με ανύπαρκτη ροπή στις μικρομεσαίες στροφές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  taurus last edited by

                  Εντάξει, δεν ήταν και ψόφιο χαμηλά, μια χαρά ακολουθούσες την κίνηση χρησιμοποιώντας το κάτω άκρο του στροφομέτρου. Απλά το απότομο ξέσπασμα (πολύ) ψηλά σου έδινε την εντύπωση οτι πιο κάτω κοιμόταν ύπνο βαθύ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coupeas last edited by

                    Με μια κάτω ακολουθούσες τούρμπο.Και με αναρτηση λιγο καλυτερη αφηνες πίσω στα κλειστα τα τουρμπακια.Σε γενικές γραμμες πάντα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thvarveris last edited by

                      Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                      Με μια κάτω ακολουθούσες τούρμπο.Και με αναρτηση λιγο καλυτερη αφηνες πίσω στα κλειστα τα τουρμπακια.Σε γενικές γραμμες πάντα!

                      Άφηνε πίσω τα GT, το CRX στα κλειστά κομμάτια έστω και με θεϊκή ανάρτηση; Είσαι σίγουρος;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thvarveris last edited by

                        Ο χρήστης taurus έγραψε:
                        Εντάξει, δεν ήταν και ψόφιο χαμηλά, μια χαρά ακολουθούσες την κίνηση χρησιμοποιώντας το κάτω άκρο του στροφομέτρου. Απλά το απότομο ξέσπασμα (πολύ) ψηλά σου έδινε την εντύπωση οτι πιο κάτω κοιμόταν ύπνο βαθύ.

                        Στα γρήγορα θυμάμαι ό,τι το HONDA είχε 15 κιλα ροπή στις 7000 στροφές (μπορεί και στις 7100 ) και την μέγιστη δύναμη 160 άλογα στις 7600 αν δεν κάνω λάθος.
                        Τα 5GT είχαν 16,8 κιλά ροπή στις 3750 στροφές (στις 3000 η πρώτη γενιά) και δύναμη 120 άλογα στις 5750.

                        Που είναι η ροπή των HONDA στις μικρές μεσαίες και που η ωφέλιμη περιοχή στροφών;

                        edit
                        Αν και είδα ό,τι στην παραπάνω λίστα υπάρχει το crx με τα 150 άλογα, αλλά δεν πειράζει δεν αλλάζει τίποτα στην ουσία του θέματος.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • realzeus
                          realzeus last edited by

                          Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                          Εντάξει, δεν ήταν και ψόφιο χαμηλά, μια χαρά ακολουθούσες την κίνηση χρησιμοποιώντας το κάτω άκρο του στροφομέτρου. Απλά το απότομο ξέσπασμα (πολύ) ψηλά σου έδινε την εντύπωση οτι πιο κάτω κοιμόταν ύπνο βαθύ.

                          Στα γρήγορα θυμάμαι ό,τι το HONDA είχε 15 κιλα ροπή στις 7000 στροφές (μπορεί και στις 7100 ) και την μέγιστη δύναμη 160 άλογα στις 7600 αν δεν κάνω λάθος.
                          Τα 5GT είχαν 16,8 κιλά ροπή στις 3750 στροφές (στις 3000 η πρώτη γενιά) και δύναμη 120 άλογα στις 5750.

                          Που είναι η ροπή των HONDA στις μικρές μεσαίες και που η ωφέλιμη περιοχή στροφών;

                          edit
                          Αν και είδα ό,τι στην παραπάνω λίστα υπάρχει το crx με τα 150 άλογα, αλλά δεν πειράζει δεν αλλάζει τίποτα στην ουσία του θέματος.

                          Γιατί μπερδεύεσαι; Την κίνηση σου είπε ότι ακολουθείς, όχι ότι πας αεροπορία με 3000 Σ.Α.Λ. Προφανώς και θέλει στροφές για να πάει γρήγορα αλλά εκεί ψηλά, δεν πιάνεται!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coupeas last edited by

                            Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                            Με μια κάτω ακολουθούσες τούρμπο.Και με αναρτηση λιγο καλυτερη αφηνες πίσω στα κλειστα τα τουρμπακια.Σε γενικές γραμμες πάντα!

                            Άφηνε πίσω τα GT, το CRX στα κλειστά κομμάτια έστω και με θεϊκή ανάρτηση; Είσαι σίγουρος;

                            Το χοντα είχε θέμα με το στρίψιμο.Ειμαι σαφής όμως.Μονο με βελτιωτική αναρτηση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thvarveris last edited by

                              Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                              Εντάξει, δεν ήταν και ψόφιο χαμηλά, μια χαρά ακολουθούσες την κίνηση χρησιμοποιώντας το κάτω άκρο του στροφομέτρου. Απλά το απότομο ξέσπασμα (πολύ) ψηλά σου έδινε την εντύπωση οτι πιο κάτω κοιμόταν ύπνο βαθύ.

                              Στα γρήγορα θυμάμαι ό,τι το HONDA είχε 15 κιλα ροπή στις 7000 στροφές (μπορεί και στις 7100 ) και την μέγιστη δύναμη 160 άλογα στις 7600 αν δεν κάνω λάθος.
                              Τα 5GT είχαν 16,8 κιλά ροπή στις 3750 στροφές (στις 3000 η πρώτη γενιά) και δύναμη 120 άλογα στις 5750.

                              Που είναι η ροπή των HONDA στις μικρές μεσαίες και που η ωφέλιμη περιοχή στροφών;

                              edit
                              Αν και είδα ό,τι στην παραπάνω λίστα υπάρχει το crx με τα 150 άλογα, αλλά δεν πειράζει δεν αλλάζει τίποτα στην ουσία του θέματος.

                              Γιατί μπερδεύεσαι; Την κίνηση σου είπε ότι ακολουθείς, όχι ότι πας αεροπορία με 3000 Σ.Α.Λ. Προφανώς και θέλει στροφές για να πάει γρήγορα αλλά εκεί ψηλά, δεν πιάνεται!

                              Εγώ μπερδεύομαι; Πως ακολουθείς εύκολα την κίνηση με ένα αυτοκίνητο που έχει ωφέλιμη περιοχή στροφών 600 στροφές;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thvarveris last edited by

                                Ο χρήστης coupeas έγραψε:

                                Με μια κάτω ακολουθούσες τούρμπο.Και με αναρτηση λιγο καλυτερη αφηνες πίσω στα κλειστα τα τουρμπακια.Σε γενικές γραμμες πάντα!

                                Άφηνε πίσω τα GT, το CRX στα κλειστά κομμάτια έστω και με θεϊκή ανάρτηση; Είσαι σίγουρος;

                                Το χοντα είχε θέμα με το στρίψιμο.Ειμαι σαφής όμως.Μονο με βελτιωτική αναρτηση.

                                Αντιφατικά μας τα λες coupea. Παραπάνω γράφεις ό,τι 'τα άφηνε πίσω'. Κλειστά κομμάτια που γράφεις παραπάνω σημαίνει στροφές, το CRX είτε με κακή είτε με καλή ανάρτηση δεν είχε καμία τύχη, γιατί:
                                Δεν είχε ροπή, πράγμα απαραίτητο στα κλειστά κομμάτια και ειδικά στα ανηφορικά
                                και το κυριότερο
                                είχε άθλιο πλαίσιο και όλοι ξέρουμε ό,τι και μαγικά να κάνεις με την ανάρτηση δεν καταφέρενεις πολλά πράγματα αφού το πλαίσιο είναι αυτό που 'στρίβει'.
                                Προ 20 ετίας που μιλάμε HONDA και καλή οδική συμπεριφορά ήταν ένννοιες εν διαμέτρου αντίθετες.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nidosan last edited by

                                  Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                  Εντάξει, δεν ήταν και ψόφιο χαμηλά, μια χαρά ακολουθούσες την κίνηση χρησιμοποιώντας το κάτω άκρο του στροφομέτρου. Απλά το απότομο ξέσπασμα (πολύ) ψηλά σου έδινε την εντύπωση οτι πιο κάτω κοιμόταν ύπνο βαθύ.

                                  Στα γρήγορα θυμάμαι ό,τι το HONDA είχε 15 κιλα ροπή στις 7000 στροφές (μπορεί και στις 7100 ) και την μέγιστη δύναμη 160 άλογα στις 7600 αν δεν κάνω λάθος.
                                  Τα 5GT είχαν 16,8 κιλά ροπή στις 3750 στροφές (στις 3000 η πρώτη γενιά) και δύναμη 120 άλογα στις 5750.

                                  Που είναι η ροπή των HONDA στις μικρές μεσαίες και που η ωφέλιμη περιοχή στροφών;

                                  edit
                                  Αν και είδα ό,τι στην παραπάνω λίστα υπάρχει το crx με τα 150 άλογα, αλλά δεν πειράζει δεν αλλάζει τίποτα στην ουσία του θέματος.

                                  Γιατί μπερδεύεσαι; Την κίνηση σου είπε ότι ακολουθείς, όχι ότι πας αεροπορία με 3000 Σ.Α.Λ. Προφανώς και θέλει στροφές για να πάει γρήγορα αλλά εκεί ψηλά, δεν πιάνεται!

                                  Εγώ μπερδεύομαι; Πως ακολουθείς εύκολα την κίνηση με ένα αυτοκίνητο που έχει ωφέλιμη περιοχή στροφών 600 στροφές;

                                  Πώς προέκυψε αυτό Θοδωρή?

                                  Μήπως ο ορισμός της 'ωφέλιμης περιοχής στροφών' είναι 'η περιοχή όπου ένας κινητήρας αποδίδει πάνω από το 95% της μέγιστης ροπής του' και δεν αρκεί π.χ. το 50 ή το 60% της μέγιστης ροπής για να ακολουθείς άνετα την κίνηση με ένα αυτοκίνητο που κατά τ'άλλα εθεωρείτο μικρός πύραυλος?...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Την κίνηση την ακολουθείς και με 40 άλογα... άρα δουλεύοντας στο CRX στις 3000 ΣΑΛ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      taurus last edited by

                                      Ωφελιμη περιοχή 600 σαλ? Σιγά μην ήθελε και πατινάρισμα για να ανεβει μια μεγάλη ανηφόρα.
                                      Μια χαρά ήταν ο κινητήρας για καθημερινή χρήση, δεν ταλαιπωρούσε καθόλου. Δε μιλάμε δα για δίχρονο καθαρό μοτο-κρος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Το CRX V-TEC συγκεκριμενα ειχε 150ιππους/7600σαλ και ροπη, 14,8χλγμ/7000.
                                        Σημειωνω δυο καθοριστικα σημεια εδω, που διαφοροποιουν τελικο συμπερασμα, σε σχεση με το 'σημερα'.
                                        1ον το βαρος της κατασκευης δεν ξεπερνουσε τα 1000κιλα. 2ον, ο κοφτης ηταν στις 8,400σαλ.(ή 8,100σαλ, ενα απο τα δυο, οποιος θυμαται/γνωριζει καλυτερα, ας διορθωσει...)
                                        Ο μεταβλητος χρονισμος, παραλληλα επενεργουσε στις 5,500σαλ, ηδη απο εκει και μεχρι τις +8000σαλ, το αυτοκινητο
                                        ειχε διαθεσιμη ισχυ-ροπη το 85% περιπουυ των μεγιστων τιμων, που προανεφερα.
                                        Τα συμπερασματα δικα σας...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nidosan last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Την κίνηση την ακολουθείς και με 40 άλογα... άρα δουλεύοντας στο CRX στις 3000 ΣΑΛ.

                                          Αυτό ακριβώς. Λες και τα μικρά που δε βγάζουν πάνω από 10 'κιλά' ροπής έχουν πρόβλημα στην καθημερινή οδήγηση και πρέπει να τα δουλεύεις κόφτες. Σύμφωνοι, κάποια μοτέρ θέλουν τις στροφούλες τους για ν' αποκτήσουν ενδιαφέρον, αλλά στην καθημερινή οδήγηση ποιο αμάξι δε μπορεί ν'ακολουθήσει την κίνηση?!...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            1000 κιλά; Πάρα πολλά λες. Για δες πόσο ελαφρύ ήταν...

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 11 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr