-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
το Daihatsu Charade Gt-ti αντιστοιχα, 3.500.000/2.800.000
3.776.000 δρχ. με το κλειδί στο χέρι (αλλά χωρίς ηλιοροφή και υφασμάτινες ταπετσαρίες στις πόρτες) το '95 λίγο πριν το τέλος...
ΥΓ. δηλαδή 11.080 ευρώ...
-
Κοιταγα τις τιμες που ανεβασε ο Γρηγορης..Αρκετα φτηνο το αξακι..Και πιο αδυναμο βεβαια..
Σχετικα με τις κλοπες, παλιος εργοδοτης της μητερας μου ειχε αγορασει καινουργιο ενα απο τα πρωτα πεντε συμφωνα με τα λεγομενα του r5gt στην ελλαδα..Του το εφαγαν εξω απο το σπιτι του μεσα σε μια εβδομαδα.
-
τι καλά που ζώ στο 2011...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Κοιταγα τις τιμες που ανεβασε ο Γρηγορης..Αρκετα φτηνο το αξακι..Και πιο αδυναμο βεβαια..Σχετικα με τις κλοπες, παλιος εργοδοτης της μητερας μου ειχε αγορασει καινουργιο ενα απο τα πρωτα πεντε συμφωνα με τα λεγομενα του r5gt στην ελλαδα..Του το εφαγαν εξω απο το σπιτι του μεσα σε μια εβδομαδα.
...σχετικα με τα κλεμμενα. Θυμηθηκα και αλλο σχετικα τρομαχτικο σκηνικο.
Καλοκαιρι 92' . Αδελφος ενος γειτονα, ζουσε χρονια στην Αγγλια, εφερε ενα μαυρο 205 GTI 1.9 , απο τα τελευταια, που βγηκαν, φαινοταν 'κουτα', με Αγγλικες πινακιδες, δεξιοτιμονο. Καποιες φορες το εβαζε στην πυλωτη, στην θεση του γκαραζ του αδελφου του, καποιες αλλες το αφηνε εξω με συναγερμο, αλλα και μπαστουνι.
Ενα βραδυ ξημερωματα, ακουγα κατι θορυβους, σαν ενα φορτηγο-μηχανημα,και ηχους που ακογουνται απο πλατφορμες που ανεβαινουν-κατεβαινουν υδραυλικα, δεν εδωσα σημασια, πιτσιρικας τοτε, ειχα σχολειο την επομενη, γυρισα πλευρο, κοιμηθηκα παλι.
Το πρωι το μαυρο 205, ειχε κανει φτερα. Δεν ξερω αν αληθευει, ο γειτονας (συνιδιοκτητης στην ιδια πολυκατοικια) μας ειπε
οτι τους εβλεπε απο το μπαλκονι, (4ος οροφος) να κρατανε και οπλα , και οτι ειχε 'παγωσει' δεν μπορουσε να κανει τιποτα, απλα στεκοταν αθορυβα, μεχρι να γινει η 'δουλεια', και μετα πηρε την αστυνομια.
Χολυγουντιανο λιγο το σεναριο, ισως και να συμμετειχε και ο αδελφος στο κολπο, και να μας ελεγε 'σαλτσες', αλλα
οτι ψιλοτρομαξαμε στην γειτονια, ηταν γεγονος... -
αν και κατοχος xsi λευκου τοτε,ψηφισα CRX V-Tec,ηταν πολυ γρηγορο θυμαμαι..
-
Ο χρήστης gbak έγραψε:
αν και κατοχος xsi λευκου τοτε,ψηφισα CRX V-Tec,ηταν πολυ γρηγορο θυμαμαι..στις ευθείες... και με ανύπαρκτη ροπή στις μικρομεσαίες στροφές.
-
Εντάξει, δεν ήταν και ψόφιο χαμηλά, μια χαρά ακολουθούσες την κίνηση χρησιμοποιώντας το κάτω άκρο του στροφομέτρου. Απλά το απότομο ξέσπασμα (πολύ) ψηλά σου έδινε την εντύπωση οτι πιο κάτω κοιμόταν ύπνο βαθύ.
-
Με μια κάτω ακολουθούσες τούρμπο.Και με αναρτηση λιγο καλυτερη αφηνες πίσω στα κλειστα τα τουρμπακια.Σε γενικές γραμμες πάντα!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Με μια κάτω ακολουθούσες τούρμπο.Και με αναρτηση λιγο καλυτερη αφηνες πίσω στα κλειστα τα τουρμπακια.Σε γενικές γραμμες πάντα!Άφηνε πίσω τα GT, το CRX στα κλειστά κομμάτια έστω και με θεϊκή ανάρτηση; Είσαι σίγουρος;
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Εντάξει, δεν ήταν και ψόφιο χαμηλά, μια χαρά ακολουθούσες την κίνηση χρησιμοποιώντας το κάτω άκρο του στροφομέτρου. Απλά το απότομο ξέσπασμα (πολύ) ψηλά σου έδινε την εντύπωση οτι πιο κάτω κοιμόταν ύπνο βαθύ.Στα γρήγορα θυμάμαι ό,τι το HONDA είχε 15 κιλα ροπή στις 7000 στροφές (μπορεί και στις 7100 ) και την μέγιστη δύναμη 160 άλογα στις 7600 αν δεν κάνω λάθος.
Τα 5GT είχαν 16,8 κιλά ροπή στις 3750 στροφές (στις 3000 η πρώτη γενιά) και δύναμη 120 άλογα στις 5750.Που είναι η ροπή των HONDA στις μικρές μεσαίες και που η ωφέλιμη περιοχή στροφών;
edit
Αν και είδα ό,τι στην παραπάνω λίστα υπάρχει το crx με τα 150 άλογα, αλλά δεν πειράζει δεν αλλάζει τίποτα στην ουσία του θέματος. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Εντάξει, δεν ήταν και ψόφιο χαμηλά, μια χαρά ακολουθούσες την κίνηση χρησιμοποιώντας το κάτω άκρο του στροφομέτρου. Απλά το απότομο ξέσπασμα (πολύ) ψηλά σου έδινε την εντύπωση οτι πιο κάτω κοιμόταν ύπνο βαθύ.
Στα γρήγορα θυμάμαι ό,τι το HONDA είχε 15 κιλα ροπή στις 7000 στροφές (μπορεί και στις 7100 ) και την μέγιστη δύναμη 160 άλογα στις 7600 αν δεν κάνω λάθος.
Τα 5GT είχαν 16,8 κιλά ροπή στις 3750 στροφές (στις 3000 η πρώτη γενιά) και δύναμη 120 άλογα στις 5750.Που είναι η ροπή των HONDA στις μικρές μεσαίες και που η ωφέλιμη περιοχή στροφών;
edit
Αν και είδα ό,τι στην παραπάνω λίστα υπάρχει το crx με τα 150 άλογα, αλλά δεν πειράζει δεν αλλάζει τίποτα στην ουσία του θέματος.Γιατί μπερδεύεσαι; Την κίνηση σου είπε ότι ακολουθείς, όχι ότι πας αεροπορία με 3000 Σ.Α.Λ. Προφανώς και θέλει στροφές για να πάει γρήγορα αλλά εκεί ψηλά, δεν πιάνεται!
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Με μια κάτω ακολουθούσες τούρμπο.Και με αναρτηση λιγο καλυτερη αφηνες πίσω στα κλειστα τα τουρμπακια.Σε γενικές γραμμες πάντα!
Άφηνε πίσω τα GT, το CRX στα κλειστά κομμάτια έστω και με θεϊκή ανάρτηση; Είσαι σίγουρος;
Το χοντα είχε θέμα με το στρίψιμο.Ειμαι σαφής όμως.Μονο με βελτιωτική αναρτηση.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Εντάξει, δεν ήταν και ψόφιο χαμηλά, μια χαρά ακολουθούσες την κίνηση χρησιμοποιώντας το κάτω άκρο του στροφομέτρου. Απλά το απότομο ξέσπασμα (πολύ) ψηλά σου έδινε την εντύπωση οτι πιο κάτω κοιμόταν ύπνο βαθύ.
Στα γρήγορα θυμάμαι ό,τι το HONDA είχε 15 κιλα ροπή στις 7000 στροφές (μπορεί και στις 7100 ) και την μέγιστη δύναμη 160 άλογα στις 7600 αν δεν κάνω λάθος.
Τα 5GT είχαν 16,8 κιλά ροπή στις 3750 στροφές (στις 3000 η πρώτη γενιά) και δύναμη 120 άλογα στις 5750.Που είναι η ροπή των HONDA στις μικρές μεσαίες και που η ωφέλιμη περιοχή στροφών;
edit
Αν και είδα ό,τι στην παραπάνω λίστα υπάρχει το crx με τα 150 άλογα, αλλά δεν πειράζει δεν αλλάζει τίποτα στην ουσία του θέματος.Γιατί μπερδεύεσαι; Την κίνηση σου είπε ότι ακολουθείς, όχι ότι πας αεροπορία με 3000 Σ.Α.Λ. Προφανώς και θέλει στροφές για να πάει γρήγορα αλλά εκεί ψηλά, δεν πιάνεται!
Εγώ μπερδεύομαι; Πως ακολουθείς εύκολα την κίνηση με ένα αυτοκίνητο που έχει ωφέλιμη περιοχή στροφών 600 στροφές;
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Με μια κάτω ακολουθούσες τούρμπο.Και με αναρτηση λιγο καλυτερη αφηνες πίσω στα κλειστα τα τουρμπακια.Σε γενικές γραμμες πάντα!
Άφηνε πίσω τα GT, το CRX στα κλειστά κομμάτια έστω και με θεϊκή ανάρτηση; Είσαι σίγουρος;
Το χοντα είχε θέμα με το στρίψιμο.Ειμαι σαφής όμως.Μονο με βελτιωτική αναρτηση.
Αντιφατικά μας τα λες coupea. Παραπάνω γράφεις ό,τι 'τα άφηνε πίσω'. Κλειστά κομμάτια που γράφεις παραπάνω σημαίνει στροφές, το CRX είτε με κακή είτε με καλή ανάρτηση δεν είχε καμία τύχη, γιατί:
Δεν είχε ροπή, πράγμα απαραίτητο στα κλειστά κομμάτια και ειδικά στα ανηφορικά
και το κυριότερο
είχε άθλιο πλαίσιο και όλοι ξέρουμε ό,τι και μαγικά να κάνεις με την ανάρτηση δεν καταφέρενεις πολλά πράγματα αφού το πλαίσιο είναι αυτό που 'στρίβει'.
Προ 20 ετίας που μιλάμε HONDA και καλή οδική συμπεριφορά ήταν ένννοιες εν διαμέτρου αντίθετες. -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Εντάξει, δεν ήταν και ψόφιο χαμηλά, μια χαρά ακολουθούσες την κίνηση χρησιμοποιώντας το κάτω άκρο του στροφομέτρου. Απλά το απότομο ξέσπασμα (πολύ) ψηλά σου έδινε την εντύπωση οτι πιο κάτω κοιμόταν ύπνο βαθύ.
Στα γρήγορα θυμάμαι ό,τι το HONDA είχε 15 κιλα ροπή στις 7000 στροφές (μπορεί και στις 7100 ) και την μέγιστη δύναμη 160 άλογα στις 7600 αν δεν κάνω λάθος.
Τα 5GT είχαν 16,8 κιλά ροπή στις 3750 στροφές (στις 3000 η πρώτη γενιά) και δύναμη 120 άλογα στις 5750.Που είναι η ροπή των HONDA στις μικρές μεσαίες και που η ωφέλιμη περιοχή στροφών;
edit
Αν και είδα ό,τι στην παραπάνω λίστα υπάρχει το crx με τα 150 άλογα, αλλά δεν πειράζει δεν αλλάζει τίποτα στην ουσία του θέματος.Γιατί μπερδεύεσαι; Την κίνηση σου είπε ότι ακολουθείς, όχι ότι πας αεροπορία με 3000 Σ.Α.Λ. Προφανώς και θέλει στροφές για να πάει γρήγορα αλλά εκεί ψηλά, δεν πιάνεται!
Εγώ μπερδεύομαι; Πως ακολουθείς εύκολα την κίνηση με ένα αυτοκίνητο που έχει ωφέλιμη περιοχή στροφών 600 στροφές;
Πώς προέκυψε αυτό Θοδωρή?
Μήπως ο ορισμός της 'ωφέλιμης περιοχής στροφών' είναι 'η περιοχή όπου ένας κινητήρας αποδίδει πάνω από το 95% της μέγιστης ροπής του' και δεν αρκεί π.χ. το 50 ή το 60% της μέγιστης ροπής για να ακολουθείς άνετα την κίνηση με ένα αυτοκίνητο που κατά τ'άλλα εθεωρείτο μικρός πύραυλος?...
-
Την κίνηση την ακολουθείς και με 40 άλογα... άρα δουλεύοντας στο CRX στις 3000 ΣΑΛ.
-
Ωφελιμη περιοχή 600 σαλ? Σιγά μην ήθελε και πατινάρισμα για να ανεβει μια μεγάλη ανηφόρα.
Μια χαρά ήταν ο κινητήρας για καθημερινή χρήση, δεν ταλαιπωρούσε καθόλου. Δε μιλάμε δα για δίχρονο καθαρό μοτο-κρος. -
Το CRX V-TEC συγκεκριμενα ειχε 150ιππους/7600σαλ και ροπη, 14,8χλγμ/7000.
Σημειωνω δυο καθοριστικα σημεια εδω, που διαφοροποιουν τελικο συμπερασμα, σε σχεση με το 'σημερα'.
1ον το βαρος της κατασκευης δεν ξεπερνουσε τα 1000κιλα. 2ον, ο κοφτης ηταν στις 8,400σαλ.(ή 8,100σαλ, ενα απο τα δυο, οποιος θυμαται/γνωριζει καλυτερα, ας διορθωσει...)
Ο μεταβλητος χρονισμος, παραλληλα επενεργουσε στις 5,500σαλ, ηδη απο εκει και μεχρι τις +8000σαλ, το αυτοκινητο
ειχε διαθεσιμη ισχυ-ροπη το 85% περιπουυ των μεγιστων τιμων, που προανεφερα.
Τα συμπερασματα δικα σας... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Την κίνηση την ακολουθείς και με 40 άλογα... άρα δουλεύοντας στο CRX στις 3000 ΣΑΛ.Αυτό ακριβώς. Λες και τα μικρά που δε βγάζουν πάνω από 10 'κιλά' ροπής έχουν πρόβλημα στην καθημερινή οδήγηση και πρέπει να τα δουλεύεις κόφτες. Σύμφωνοι, κάποια μοτέρ θέλουν τις στροφούλες τους για ν' αποκτήσουν ενδιαφέρον, αλλά στην καθημερινή οδήγηση ποιο αμάξι δε μπορεί ν'ακολουθήσει την κίνηση?!...
-
1000 κιλά; Πάρα πολλά λες. Για δες πόσο ελαφρύ ήταν...
Μικρες "βομβες" στα τελη 80's αρχες 90's