-
Ο χρήστης antonis papas έγραψε:
Και όχι μόνο. Η συμπεριφορά του 500 είναι πολύ καλύτερη του ΚΑ. Επίσης αισθητικά, μηχανικά (πλέον) κλπ.
Εντάξει, το ΚΑ μπορεί να μήν είναι και Γαλλικό ή Dacia να το θεοποιήσουμε ,αλλά μη λέμε και ανακρίβειες.
Στον τομέα ειδικά οδική συμπεριφορά,όχι μόνο δεν είναι 'Η συμπεριφορά του 500 είναι πολύ καλύτερη του ΚΑ',αλλά
'Beats the Fiat 500 it's based on'.http://www.whatcar.com/car-reviews/ford ... ry/25856-5
Καλά! Τρια πουλάκια κάθονται και από την Πόλη έρχομαι ... για το Γαλλικό και τα Dacia!
H αναφορά μου για το 500 στο θέμα της συμπεριφοράς του είναι στην εξελιξη της αναρτησης του που υπεστει μετά το ανοιχτό 500 που αν δεν κάνω λάθος δεν υπάρχει στο ΚΑ και του βελτίωσε πολύ την συμπεριφορά του. -
Μάλλον το KA είναι προτιμότερο. χαμηλότερη τιμή και καλυτερη ανάρτηση. Χωρίς το super looks, δυστυχώς....
Και επί τη ευκαιρία, ξεχάστε το Twinair. Είναι ψόφιο κάτω από 1.800στροφές και από οικονομία μηδέν (αυτά βέβαια δεν θα τα διαβάσετε στον τύπο ενώ το διαδίκτυο βοά...)
βλ. και http://www.fiat.co.uk/Community/forums/ ... 11765.aspx -
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Μάλλον το KA είναι προτιμότερο. χαμηλότερη τιμή και καλυτερη ανάρτηση. Χωρίς το super looks, δυστυχώς....
Και επί τη ευκαιρία, ξεχάστε το Twinair. Είναι ψόφιο κάτω από 1.800στροφές και από οικονομία μηδέν (αυτά βέβαια δεν θα τα διαβάσετε στον τύπο ενώ το διαδίκτυο βοά...)
βλ. και http://www.fiat.co.uk/Community/forums/ ... 11765.aspxΣτο λινκ που παρέθεσες διάβασα σημεία και τέρατα.Ένας λέει ότι έχει ίδια κατανάλωση με Α6 tdi .Δηλαδή όταν κυκλοφορήσει η έκδοση με τους 105 ίππους, τί θα καίει?
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Μάλλον το KA είναι προτιμότερο. χαμηλότερη τιμή και καλυτερη ανάρτηση. Χωρίς το super looks, δυστυχώς....
Και επί τη ευκαιρία, ξεχάστε το Twinair. Είναι ψόφιο κάτω από 1.800στροφές και από οικονομία μηδέν (αυτά βέβαια δεν θα τα διαβάσετε στον τύπο ενώ το διαδίκτυο βοά...)
βλ. και http://www.fiat.co.uk/Community/forums/ ... 11765.aspxΤι πάει να πει είναι ψόφιο κάτω από τις 1800σαλ? 875 κυβικά είναι. Η κατανάλωση του είναι στα 5,7-6,0λτ αποκλειστικά μέσα στην πόλη και με A/C και είναι απείρως πιο γρήγορο από το 1200 αλλά και από οποιοδήποτε άλλο 1000αρι (ειδικά σε ρεπρίζ). Φθηνό δεν είναι αλλά το μοτεράκι του αξίζει κάθε cent ειδικά σε σχέση με το μέτρια εξοπλισμένο Κα με τον αρχαίο 1.2.
Τα γράφω σαν κάτοχος 500 1.2 και με 2 twinair στο πολύ κοντινό μου περιβάλλον. Το ένα από τα 2 μάλιστα το είχα προχθές για μισή μέρα και το πήγα Αττική οδό, κέντρο, Μαρούσι και πραγματικά το ζήλεψα. Εκτός του πλεονεκτήματος του μοτέρ, είναι και πολύ βελτιωμένο στα οδικά χαρακτηριστικά του σε σχέση με το δικό μου που είναι ΜΥ2008.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μάλλον το KA είναι προτιμότερο. χαμηλότερη τιμή και καλυτερη ανάρτηση. Χωρίς το super looks, δυστυχώς....
Και επί τη ευκαιρία, ξεχάστε το Twinair. Είναι ψόφιο κάτω από 1.800στροφές και από οικονομία μηδέν (αυτά βέβαια δεν θα τα διαβάσετε στον τύπο ενώ το διαδίκτυο βοά...)
βλ. και http://www.fiat.co.uk/Community/forums/ ... 11765.aspxΤι πάει να πει είναι ψόφιο κάτω από τις 1800σαλ? 875 κυβικά είναι. Η κατανάλωση του είναι στα 5,7-6,0λτ αποκλειστικά μέσα στην πόλη και με A/C και είναι απείρως πιο γρήγορο από το 1200 αλλά και από οποιοδήποτε άλλο 1000αρι (ειδικά σε ρεπρίζ). Φθηνό δεν είναι αλλά το μοτεράκι του αξίζει κάθε cent ειδικά σε σχέση με το μέτρια εξοπλισμένο Κα με τον αρχαίο 1.2.
Τα γράφω σαν κάτοχος 500 1.2 και με 2 twinair στο πολύ κοντινό μου περιβάλλον. Το ένα από τα 2 μάλιστα το είχα προχθές για μισή μέρα και το πήγα Αττική οδό, κέντρο, Μαρούσι και πραγματικά το ζήλεψα. Εκτός του πλεονεκτήματος του μοτέρ, είναι και πολύ βελτιωμένο στα οδικά χαρακτηριστικά του σε σχέση με το δικό μου που είναι ΜΥ2008.
To περιεχόμενο του δικού μου σχολίου αφορά κάτι που έχω ακούσει από πολλές πλευρές ότι δηλ. ο Twinair δεν είναι όσο οικονομικός έχει γραφεί από τα περιοδικά.
-
Ίσα ίσα ότι περιοδικό έχω διαβάσει αναφέρει ότι ο twinair δεν πραγματοποιεί αυτά που υπόσχεται στον τομέα της κατανάλωσης. Η κατανάλωσή του είναι σε πραγματικές Αθηναικές συνθήκες αυτή που γράφω παραπάνω. Και σε ρυθμούς κανονικούς-σβέλτους και όχι τσιγκούνικους. Με ίδιο ρυθμό το 1200 μου έχει 6,7-6,9λτ αλλά με πολύ υποδεέστερες επιδόσεις. Αν αυτό δεν είναι πρόοδος τότε τι είναι? Υπόψιν ότι η τιμή που ανακοινώνει η Fiat είναι στο πρόγραμμα ECO που το αμάξι αποδίδει 75 άλογα (δεν είμαι σίγουρος για το νούμερο) και έχει και μειωμένη ροπή.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ίσα ίσα ότι περιοδικό έχω διαβάσει αναφέρει ότι ο twinair δεν πραγματοποιεί αυτά που υπόσχεται στον τομέα της κατανάλωσης. Η κατανάλωσή του είναι σε πραγματικές Αθηναικές συνθήκες αυτή που γράφω παραπάνω. Και σε ρυθμούς κανονικούς-σβέλτους και όχι τσιγκούνικους. Με ίδιο ρυθμό το 1200 μου έχει 6,7-6,9λτ αλλά με πολύ υποδεέστερες επιδόσεις. Αν αυτό δεν είναι πρόοδος τότε τι είναι? Υπόψιν ότι η τιμή που ανακοινώνει η Fiat είναι στο πρόγραμμα ECO που το αμάξι αποδίδει 75 άλογα (δεν είμαι σίγουρος για το νούμερο) και έχει και μειωμένη ροπή.στο drive τευχοςς μαιου 2011 τεσταρουν σε πολλα αυτοκινητα τις αποκλισεις των εργοστασιακων με τις πραγματικες καταναλωσεις. το fiat twinair ηταν οπως και τα περισσοτερα καπου στο 25% αποκλιση. αλλα ελεγε οτι ειναι δυνατο να δεις και 4/100
-
Επειδή κι εγώ ψάχνω για αυτοκίνητο αυτό τον καιρό, και μάλιστα σε κατηγορία μίνι, θα αναφέρω κι εγώ μια ταπεινή μου άποψη. Πράγματι το 500αρι πουλάει μούρη και είναι πιο ακριβό απο άλλα της ίδιας κατηγορίας, π.χ. 107, c1, aygo κλπ όπως αναφέρθηκαν. Όμως η διαφορά τιμής δεν είναι τοσο μεγάλη όσο πιστεύουν πολύ, και το λέω αυτό έχοντας πάει στην αντιπροσωπεία πριν 2 μέρες. Ένα στοιχείο που κάνει διαφορά και μπορεί να μην το σκεφτεί κανείς αν δεν δει τα νούμερα είναι ο τρόπος πληρωμής. Αν κοιτάξεις τις αρχικές τιμές, τοτε σαφώς είναι πιο ακριβό. Αν δεν έχεις σκοπό να πληρώσεις μετρητά όμως, αλλά με δόσεις, ρίξε μια ματιά στο επιτόκιο.. Ενώ σε όλα τα άλλα είναι γύρω στο 8%, το 500αρακι είναι στο 3%!! Αποτέλεσμα? Η τελική διαφορά τιμής με δόσεις είναι πολύ μικρή!
Κατα τα άλλα, το δίλημμα 500 vs. corsa/ibiza είναι όπως είπαν πολλοί το τι θες. Αν θες πιο μικρό για την πόλη, μια χαρά ειναι το 500. Αν θες κατι πιο ολοκληρωμένο και μπορείς να διαθέσεις τα χρήματα, σίγουρα ανέβα στα άλλα. Και προσωπική μου άποψη, έυκολα επιλέγω το ibiza αντι του corsa
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
εγώ θα έπερνα ιμπιζα 1,2 tsi, και όχι άλλο ένα ΑΣΠΡΟ 500αρακι. παραείναι μικρό κ ακριβό το 500αρακι για τα γουστα μου, ο 1200αρης του ίμπιζα ειναι φοβερός κ οικονομικότατος. Αν με έτρωγε να δώσω τόσα λεφτά, θα έπαιρνα το πόλο 1200, που κ αυτό είναι διαχρονικό σχεδιαστικά.Well said. Το δίλημμα όντως πρέπει να είναι ανάμεσα σε Ibiza που τα κάνει ΟΛΑ καλά (και ταξίδι) και συμφέρει (τρομερά οικονομικό αν οδηγηθεί όπως πρέπει) και το λίγο ακριβότερο Polo που υπερτερεί λίγο στα σημεία, ενώ κρατάει και την αξία του καλώς ή κακώς. Το Corsa ούτε σαν κακόγουστο αστείο δε μου ακούγεται πλέον.
500αράκι μόνο αν μιλάμε για κατσαριδάκι πόλης. Είναι κουκλί και πράγματι καίει ελάχιστα. Η ροπούλα του είναι πολύ ευχάριστη, αλλά τα τόσο λίγα κυβικά + ΕURO5 (ή 6;) θέλουν συνήθεια στο σταμάτα-ξεκίνα (παρκάρισμα σε ανηφόρα με ανοιχτό A/C απλώς το ξεχνάς). Οι χώροι του ΕΙΝΑΙ θέμα, ακόμη και σε ένα μπάνιο για 4 άτομα.
ΥΓ: δεν ξέρω μήπως παίζει καμιά καλή προσφορά σε 100άρι Yaris 1.33, τώρα που το μοντέλο κλείνει την καριέρα του. Το γράφουμε χρόνια τώρα, πρέπει να είναι από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που ΣΧΕΔΟΝ σου δίνουν τα λεφτά σου πίσω + ότι ξενοιάζεις για πάντα. Προβλήματα μηδέν, κατανάλωση μηδέν (κι αυτό, αν οδηγηθεί όπως πρέπει), φθηνά και αραιά σέρβις, αδιανόητοι χώροι επιβατών (μικρός αυτός των αποσκευών) και εκνευριστικά υψηλή αξία μεταπώλησης.
-
Το βασικό ερώτημα όμως παραμένει. Αξίζει για έναν φοιτητή π.χ. να αγόρασει το Seat ibiza 1.2 tsi η το 500αρακι για χρήση 70% στην πόλη και 30% εκτός πόλης(ταξίδια κτλ) όπως γίνεται συνήθως. Με το Ibiza έχεις ενα πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο προφανώς αλλα παράλληλα για τα επόμενα χ χρόνια χρήσης θα έχεις χ*150 ευρω περίπου παραπάνω τέλη κυκλοφορίας όπως και μεγαλύτερα ασφάλιστρα λόγω κυβικών εκατοστών. Αξίζει αυτή η επιβάρυνση αν προστεθεί και σε αυτήν η μεγαλύτερη κατανάλωση του Ibiza για την χρήση που έθεσε ως παράδειγμα? Η μηπώς υπάρχουν άλλοι λόγοι που είναι πιο σημαντικοί απο τα παραπάνω και δικαιολογούν καλύτερα την επιλογή του Ibiza?
Υ.Γ. Για ταξίδι αν περιορίσουμε το 500ρακι σε τρείς επιβάτες και αναδιπλώσουμε το πίσω κάθισα έχουμε τον απαιτούμενο χώρο για αποσκευές κάνοντας μια απλή υποχώρηση στο θέμα επιβατών.
-
Εφόσον απ' ότι φαίνεται το 500αρακι είναι αυτό που σου κάνει κλικ, τότε γιατί το διπλοσκέφτεσαι? Όπως και να το κάνουμε το Ibiza στερείται οποιουδήποτε στυλ και είναι απλά άλλο ένα κουτί στο δρόμο. Το 500ρι μπορεί να μην είναι εργαλείο ολκής αλλά τουλάχιστον έχει σχεδίαση, χαρακτήρα, είναι οικονομικό, υπερασφαλές, σούπερ εξοπλισμένο και όταν θελήσεις να κάνεις κι ένα ταξιδάκι δεν θα σε απογοητεύσει (μέχρι 3 άτομα).
Το μόνο μείον είναι η τιμή του την οποία αν κάνεις κάμποσα χιλιόμετρα πιθανόν να την κάνεις απόσβεση από τα μηδενικά τέλη, το χαμηλό κόστος συντήρησης και τη χαμηλή κατανάλωση.
-
.Γ. Για ταξίδι αν περιορίσουμε το 500ρακι σε τρείς επιβάτες και αναδιπλώσουμε το πίσω κάθισα έχουμε τον απαιτούμενο χώρο για αποσκευές κάνοντας μια απλή υποχώρηση στο θέμα επιβατών.
Πόσοι θα είναι οι επιβάτες? Ξεκίνα από εκεί για να δεις αν σου κάνει ή όχι.
-
Για το diesel corsa 1.3 τι λετε? Αξιζει καλυτερα απο το σεατ 1.2 ? Το corsa 1.3 καει εξαιρετικα λιγα!
Fiat 500 vs Opel Corsa/Seat Ibiza