Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 13
    • Best 0
    • Groups 0

    stefakos

    @stefakos

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    13
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    stefakos Unfollow Follow

    Latest posts made by stefakos

    • RE: Σύγκριση σε μικρή κατηγορία (αυτ/το πόλης)

      Παιδιά ευχαριστώ πολύ για όλες τις απόψεις και τη βοήθεια σας. Δε θα σας πρήξω άλλο

      Μόνο κατι τελευταίο... Σε όσες αντιπροσωπείες έχω ρωτήσει μέχρι τώρα, δεν υπάρχει δυνατότητα test drive με αυτόματο!! Αυτό είναι αρκετά σοβαρό πρόβλημα καθώς δε γίνεται να μην δοκιμάσω κατι πριν το πάρω, ειδικά αν πρόκειται για ολόκληρο αμάξι! Και σαφώς το να δοκιμάσω μηχανοκίνητο δεν είναι το ίδιο.. Μήπως έχετε καμια πρόταση?!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefakos
    • RE: Σύγκριση σε μικρή κατηγορία (αυτ/το πόλης)

      Μπορεί κάποιος να μου εξηγησει ακριβώς ποια είναι η διαφορά των αυτόματων κιβωτίων που υπάρχουν? Ας πούμε, κανονικό αυτόματο, αυτόματο σειριακό, ημιαυτόματο, CVT, είναι αυτά που υπάρχουν..

      Τα κλασικά αυτόματα είναι αυτά με μετατροπέα ροπής αν δεν κάνω λάθος. Ο διπλός συμπλέκτης (τα DSG) σε ποια είναι? Το αυτόματο σειριακό με το ημιαυτόματο τι διαφορά έχουν και πως είναι η ονομασία τους (αν έχουν άλλη)?

      Το CVT διάβασα και κατάλαβα πως λειτουργεί, αλλά δεν βγάζω άκρη με τις συγκρίσεις γιατι πάντα υπάρχουν τα συν και πλην και οι προσωπικές απόψεις...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefakos
    • RE: Fiat 500 vs Opel Corsa/Seat Ibiza

      Επειδή κι εγώ ψάχνω για αυτοκίνητο αυτό τον καιρό, και μάλιστα σε κατηγορία μίνι, θα αναφέρω κι εγώ μια ταπεινή μου άποψη. Πράγματι το 500αρι πουλάει μούρη και είναι πιο ακριβό απο άλλα της ίδιας κατηγορίας, π.χ. 107, c1, aygo κλπ όπως αναφέρθηκαν. Όμως η διαφορά τιμής δεν είναι τοσο μεγάλη όσο πιστεύουν πολύ, και το λέω αυτό έχοντας πάει στην αντιπροσωπεία πριν 2 μέρες. Ένα στοιχείο που κάνει διαφορά και μπορεί να μην το σκεφτεί κανείς αν δεν δει τα νούμερα είναι ο τρόπος πληρωμής. Αν κοιτάξεις τις αρχικές τιμές, τοτε σαφώς είναι πιο ακριβό. Αν δεν έχεις σκοπό να πληρώσεις μετρητά όμως, αλλά με δόσεις, ρίξε μια ματιά στο επιτόκιο.. Ενώ σε όλα τα άλλα είναι γύρω στο 8%, το 500αρακι είναι στο 3%!! Αποτέλεσμα? Η τελική διαφορά τιμής με δόσεις είναι πολύ μικρή!

      Κατα τα άλλα, το δίλημμα 500 vs. corsa/ibiza είναι όπως είπαν πολλοί το τι θες. Αν θες πιο μικρό για την πόλη, μια χαρά ειναι το 500. Αν θες κατι πιο ολοκληρωμένο και μπορείς να διαθέσεις τα χρήματα, σίγουρα ανέβα στα άλλα. Και προσωπική μου άποψη, έυκολα επιλέγω το ibiza αντι του corsa

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefakos
    • RE: Σύγκριση σε μικρή κατηγορία (αυτ/το πόλης)

      Μελέτησα λίγο τα κιβώτια, κυρίως οσον αφορά τη διαφορά μεταξύ κλασικού αυτόματου και CVT. Το 2ο φαίνεται πως λειτουργεί πιο ομαλά αφού δεν έχει τις κλασικές 'σκάλες'. Όμως αποσο διάβασα, είναι περιορισμένο σε αντοχές.. αν ζοριστεί με το γκάζι.. :S Επίσης, θεωρητικά θα έπρεπε να έχει μικρότερη κατανάλωση, αλλά πρακτικά δεν φαίνεται κατι τέτοιο.

      Σημείωση: τα c1, 107, aygo, twingo, 500 έχουν κιβώτιο 5 ταχυτήτων, ενώ τα άλλα (picanto, alto) έχουν 4 ταχύτητες.

      Νομίζω πως πλεον ένα test drive είναι που χρειάζεται

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefakos
    • RE: Σύγκριση σε μικρή κατηγορία (αυτ/το πόλης)

      Ναι ναι, ανάποδα προφανώς

      Μόλις συνειδητοποίησα οτι δε μου τα παν ολα σωστά στην renault.. Μου έδωσαν φυλλάδιο για την έκδοση miss sixty του twingo που είχαν στην έκθεση και μου είπαν οτι τα χαρακτηριστικά είναι ίδια με την έκδοση που με ενδιαφέρει. Μόνο που τα νούμερα που έχει είναι για μηχανοκίνητο, όχι αυτόματο.. για το οποίο αλλάζουν σημαντικά (όσον αφορά τις καταναλώσεις). Πόσο με εκνευρίζει όταν μου λένε μ*****ς..

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefakos
    • RE: Σύγκριση σε μικρή κατηγορία (αυτ/το πόλης)

      Το twingo δε βγαίνει σε 5θυρο. Ο τύπος στην αντιπροσωπεία εντωμεταξύ είχε μια απάντηση για όλα, κι έτσι ισχυρίστηκε οτι τα 5θυρα είναι πιο ασφαλή απο τα 3θυρα καθώς έχουν λιγότερα χωριστά κομμάτια και άρα είναι πιο γερά. Αμφιβάλλω κατα πόσο υπάρχει διαφορά..

      Επίσης είπε κάτι άλλο: με αφορμή οτι η εγγύηση τους είναι 2 χρόνια, κι οτι σε άλλες εταρείες είναι περισσότερο, είπε οτι οι εγγυήσεις είναι πάντα 2 χρόνια κι αν θες την επεκτείνεις. Αυτό που έχουν άλλοι με περισσότερα χρόνια εξαρχής, στο χρεώνουν στην τιμή του αυτοκινήτου, ή στο βγάζουν σε άλλα άσχετα έξοδα, του τύπου μεταφορικά, έξοδα προετοιμασίας κ.ο.κ. Η αλήθεια είναι πως τέτοια έξοδα τα παρατήρησα σε μερικούς, π.χ. toyota..

      Είδα το micra στο δρόμο και έχει παρόμοιο σχήμα με το 500αρακι. Μήπως κι αυτό έχει το ίδιο σασι? Μήπως τελικά όλα σε 2-3 εργοστάσια φτιάχνονται?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefakos
    • RE: Σύγκριση σε μικρή κατηγορία (αυτ/το πόλης)

      Σήμερα είδα Renault Twingo και Suzuki Alto. Το 1ο είναι αρκετά εντυπωσιακό πρέπει να πω, με παρόμοια τιμή, αλλά στα συν οτι είναι στα 1.2. Το Alto είναι στα ίδια κι αυτό πάνω κάτω, αλλά παρατήρησα μια διαφορά στα χαρακτηριστικά: έχει μεγαλύτερη κατανάλωση και περισσότερες εκπομπές διοξειδίου, σημαντικό για οικολογικούς λόγους, αλλά και λαμβάνοντας υπόψιν το κόστος βενζίνης και τα τέλη κυκλοφορίας που θα βασίζονται στο τελευταίο.

      Επίσης παρατήρησα οτι και το Picanto έχει ψηλή κατανάλωση και εκπομπές διοξειδίου...

      Το Fiat Panda δε μου άρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ! Καμία σχέση με την παλιά έκδοση.. Κάτι που προέκυψε στο άσχετο όμως: είδα το 500αρακι το οποίο ενώ είναι πιο ακριβό σε συνολική τιμή, βγαίνει ελάχιστα παραπάνω με δόσεις γιατι έχει το μισο επιτόκιο απο όλα τα άλλα! Με λίγα λόγια, συμπεριλαμβάνεται στη λίστα, οπότε μπορείτε να σχολιάσετε και αυτό το μοντέλο

      Κρίμα αν όντως δε βγαίνει το Ford Ka σε αυτόματο.. Δε ξέρω αν μου έχει ξεφύγει καμια άλλη μάρκα...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefakos
    • RE: Σύγκριση σε μικρή κατηγορία (αυτ/το πόλης)

      Όπως είπα, το αυτόματο δυστυχώς είναι αναγκαίο. Άλλωστε αμα υπήρχε δυνατότητα να το αποφύγουμε, χαζοί είμαστε να δώσουμε 1-2 χιλιάρικα παραπάνω και να έχουμε και μειωμένη απόδοση?!

      Μπορεί να κάνω λάθος αλλά για τα Fiat έχω αρνητική εντύπωση και δε τα εμπιστεύομαι ιδιαίτερα.

      Οσον αφορά την παραπάνω τετράδα, βλέπω μια γενική απόρριψη προς Peugeot, Citroen, Toyota. Εντάξει, λίγο ως πολύ το aygo έχει απορριφθεί καθώς είναι ίδιο με τα άλλα 2 και πιο ακριβό. Αλλά θέλω να ξέρω για ποιο λόγο οι περισσότεροι έχετε αρνητικές απόψεις γι αυτά!

      Το picanto έχει τα θετικά οτι στην ίδια τιμή με τα άλλα έρχεται στα 1.2 και με 7 χρόνια εγγύηση. Από την άλλη... δε μου πολυ-αρέσει

      Βλέπω μια ιδιαίτερη συμπάθεια προς την Ford πάντως..! Η αλήθεια είναι πως κι αυτό συμπεριλαμβάνεται στις επιλογές, απλά μου ξέφυγε απο την λίστα που ανέφερα αρχικά. Λογικά σήμερα θα μάθω περισσότερα απο Ford, Renault και ίσως κανα ακόμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefakos
    • RE: Σύγκριση σε μικρή κατηγορία (αυτ/το πόλης)

      Επίσης, από τα 4 παραπάνω που ανέφερα, είναι όλα στα 1000 κυβικά, εκτός απο το picanto που είναι στα 1200. Ο αντιπρόσωπος ισχυρίστικε οτι στα 1000 το αυτόματο παιδεύεται σε μια ανηφόρα ας πούμε. Σε τι βαθμό ισχύει αυτό?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefakos
    • RE: Σύγκριση σε μικρή κατηγορία (αυτ/το πόλης)

      Ευχαριστώ παιδιά για τις απαντήσεις. Δυστυχώς το αυτόματο είναι από ανάγκη, καθώς το αμάξι θα είναι οικογενειακό και ένα μέλος έχει μάθει μόνο με αυτόματο :S Οπότε δεν υπάρχει επιλογή σε αυτό το κομμάτι...

      Φίλε fiestaros, τα c1-aygo-107-alto τα απορρίπτεις λόγω απόδοσης/αξιοπιστίας?

      Πληροφοριακά να σας πω οτι μεταξυ των c1-107-picanto-aygo, τα πρώτα 3 είναι στα ίδια χρήματα με τις εκπτώσεις, ενώ το aygo είναι πιο ακριβό. (Για τα άλλα δεν έχω μαζέψει πληροφορίες ακόμα.)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      stefakos
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr