Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Wankel...!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Wankel...!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    36
    83
    543
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yianniswalker last edited by

      Είναι προφανές ότι πρόκειται για υπερθέρμανση των εμπρός ελαστικών.
      Το ζήτημα είναι που οφείλεται αυτή η υπερθέρμανση και γιατί δεν έχει σημειωθεί το ίδιο για όλα τα αυτοκίνητα που μετρώνται;

      Αυτό το φαινόμενο το εμφανίζουν όλα τα αυτοκίνητα με μεγάλο κινητήρα μπροστά.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • ?
        A Former User last edited by

        Σωστός ο YiannisWalker

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nickolas last edited by

          Να υποθέσω δηλαδή ότι το καλύτερο αυτοκίνητο ως προς την οδική συμπεριφορά θα ήταν ένα Elise (κεντρομήχανο δεν είναι?) με κινηρήρα Wankel???

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης nickolas έγραψε:
            Να υποθέσω δηλαδή ότι το καλύτερο αυτοκίνητο ως προς την οδική συμπεριφορά θα ήταν ένα Elise (κεντρομήχανο δεν είναι?) με κινηρήρα Wankel???

            Πολύ καλή ιδέα για τους μηχανικούς της Lotus !!!
            Aντε να δούμε και 111W ..... (όπου W=Wankel)

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης nickolas έγραψε:
              Να υποθέσω δηλαδή ότι το καλύτερο αυτοκίνητο ως προς την οδική συμπεριφορά θα ήταν ένα Elise (κεντρομήχανο δεν είναι?) με κινηρήρα Wankel???

              Και με λεπτό οδηγό

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Ίσως ο ιδανικός συνδυασμός να ήταν κινητήρας Wankel και κιβώτιο ταχυτήτων CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων). Δεν ξέρω όμως γιατί δεν έχει δοκιμαστεί ως τώρα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Το CVT ταιριάζει καλύτερα σε κινητήρες με μικρό ωφέλιμο εύρος στροφών ... πχ. td ειδικά σε αυτόματο mod
                  Oι Wankel έχουν πολύ μεγάλο ωφέλιμο εύρος στροφών οπότε ένα SMG θα ταίριαζε καλύτερα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickolas last edited by

                    Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                    Το CVT ταιριάζει καλύτερα σε κινητήρες με μικρό ωφέλιμο εύρος στροφών ... πχ. td ειδικά σε αυτόματο mod
                    Oι Wankel έχουν πολύ μεγάλο ωφέλιμο εύρος στροφών οπότε ένα SMG θα ταίριαζε καλύτερα

                    Γιατί αυτό? Θεωρητικά το CVT δεν είναι ΤΟ ιδανικό κιβώτιο ως προς τη λειτουργία (αν εξαιρέσεις απώλεις ισχύος στην μετάδοση και βάρος...)

                    Σίγουρα αποκτά μέγιστη σημασία σε έναν κινητήρα με μικρό ωφέλιμο εύρος στροφών (όπου απλά αναιρεί αυτό το μειονέκτημα!!!) δεν εξακολουθεί όμως να είναι το καλύτερο δυνατό κιβώτιο ασχέτος κινητήρα?

                    Πραγματικά μπορείτε να φανταστείτε ένα κιβώτιο με καλύτερη λειτουργία?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ναι , θεωρητικά το CVT έχει το πλεονέκτημα των 'απείρων' σχέσεων μετάδοσης. Και σε ένα αυτοκίνητο που θες να κινείται άνετα και οικονομικά μπορεί να προγραμματιστεί η λειτουργία του έτσι ώστε να λειτουργεί ο κινητήρας κοντά στη μέγιστη ροπή και ... όλα καλά.
                      Για να εκμεταλευτείς το πλεονέκτημα των απείρων σχέσεων πρέπει η σχέση να μεταβάλεται συνεχώς ανάλογα με την ταχύτητα και το πως/πόσο πατάς το γκάζι. Ετσι όμως αυξάνονται οι απώλειες -άρα και η κατανάλωση- και η φθορά του.
                      Ο προγραμματισμός fixed σχέσεων - βλέπε το καταπληκτικό Jazz ή το προηγούμενο Punto/Y ή το multitronic της Audi- σε αυτό αποσκοπεί , στο να υπάρχει η δυνατότητα σπορ συμπεριφοράς χωρίς φθορές.
                      Σε ένα κινητήρα σαν τον RENESIS σε ένα σπορ ή έστω GT αυτοκίνητο , σίγουρα δεν θα εξυπηρετούσε την οικονομία (αφού έχει μεγάλο εύρος στροφών που θα έπρεπε να λειτουργεί) , όσο για τη σπορ συμπεριφορά του κιβωτίου ένα οποιοδήποτε SMG , 7G , DSG , F1 κλπ. είναι σαφώς καλύτερο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        emmanoyhl last edited by

                        Από άποψη οικονομίας καυσίμου και καλής λειτουργίας μια και χαμηλά είναι ψόφιος, το ανέφερα, αλλά Βασίλη τα επιχειρήματα σου με έπεισαν!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • N
                          nickolas last edited by

                          Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                          Για να εκμεταλευτείς το πλεονέκτημα των απείρων σχέσεων πρέπει η σχέση να μεταβάλεται συνεχώς ανάλογα με την ταχύτητα και το πως/πόσο πατάς το γκάζι. Ετσι όμως αυξάνονται οι απώλειες -άρα και η κατανάλωση- και η φθορά του.

                          Πράγματι αυτό πρέπει να είναι μεγάλο πρόβλημα...

                          Εγώ όμως αυτό που είχα κατά νου είναι η δυνατότητα τέρμα γκάζι=πλήρης ισχύς!!!

                          Δεν είναι ό,τι καλύτερο για σπορ οδήγηση αυτό (τουλάχιστον ως αρχή λειτουργίας)? Δηλαδή με το γκάζι να μην ελέγχεις το ποσοστό της διαθέσιμης ροπής που χρησιμοποιείς αλλά το ποσοστό της ισχύος του κινητήρα σου...

                          Σε ένα τυπικό 1400 η επιτάχυνση με 2α είναι ικανοποιητική, με 3η όμως όχι. Εάν η 2α φτάνει 90 και η 3η 130, με το CVT θα μπορούσες να έχεις ικανοποιητικό 'γκάζι', πιθανώς έως τα 110 και, γενικά, **θα είχες ανά πάσα στιγμή διαθέσιμη την πλήρη ισχύ του κινητήρα σου, άρα και τη βέλτιστη δυνατή επιτάχυνση **(σαν ένα χειροκίνητο με σχέσεις κομμένες και ραμμένες στις ανάγκες σου κάθε στιγμή μόνο που... δεν χρειάζεται κατέβασμα!)

                          Ο προγραμματισμός fixed σχέσεων - βλέπε το καταπληκτικό Jazz ή το προηγούμενο Punto/Y ή το multitronic της Audi- σε αυτό αποσκοπεί , στο να υπάρχει η δυνατότητα σπορ συμπεριφοράς χωρίς φθορές

                          Να υποθέσω δηλαδή ότι δεν υπάρχουν κιβώτια CVT που να έχουν λειτουργία απείρων σχέσεων προσανατολισμένη στην σπορ οδήγηση?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • Y
                            yianniswalker last edited by

                            Στην πράξη απλά πρόκειται για ένα άλυτο πρόβλημα βελτιστοποίησης (+ το γεγονός ότι ο ήχος του κινητήρα που λειτουργεί σε σταθερές στρογές είναι σπαστικος. Θα κάνει σαν σκούτερ το αμάξι).

                            Όπως σε όλες τις περιπτώσεις στη ζωή, το καλύτερο συμβαίνει πάντα όταν έχεις τις περισσότερες επιλογές (βλέπε CVT).

                            Απλά όπως συμβαίνει πάλι και στη ζωή όταν κάποιος σου δίνει ελευθέρίες θα πρέπει να ξέρεις πως να τις χειριστείς για να τις εκμεταλευτείς με το βέλτιστο τρόπο σε όλες τις περιπτώσεις (οικονομία, απόδοση, σπορ αίσθηση, ήσυχία, ευκολία χρήσης κτλ).

                            Το πρόβλημα αυτό σε συνδυασμό με το CVT δεν έχει καθόλου απλή λύση. Θα έπρεπε το σύστημα διαχείρισης να είναι πολύ πολύ έξυπνο (έτσι ώστε να επιλέγει σε κάθε περίπτωση τον βέλτιστο συνδυασμό σχέσης/απόδοσης/οικονομίας/ξενερώματος λόγω βουητού

                            Και πάντα υπάρχει και το πρόβλημα της αποδοχής από το κοινό.

                            Πιστεύω όμως ότι ένα CVT (προγραμματιζόμενο παρακαλώ...) είναι μία καλή λύση για κιβώτιο διότι (θεωρητικά) θα μπορούσε να είχες 20 συνδυασμούς σχέσεων και να επιλέγεις.

                            Αλλά για ποιούς είναι αυτά?
                            Σίγουρα όχι για το μέσο οδηγό που θα μπλέξει τα μπούτια του...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sharpshooter last edited by

                              Σίγουρα όχι για το μέσο οδηγό που θα μπλέξει τα μπούτια του...

                              και θα του είναι και άχρηστο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Να γίνω λίγο ανατρεπτικός. Γίνεται άραγε να συνδυαστεί ο Wankel με... diesel;

                                Οι common rail αντλίες είναι περιστροφικές, άρα κανένα πρόβημα σύνδεσης με τον κινητήρα, αρκεί ένας μειωτήρας στροφών (τώρα γυρνάνε στο 1/2 των στροφών του κινητήρα).

                                Ο Wankel είναι έτσι κι αλλιώς άμεσου ψεκασμού, άρα αντικατάσταση των μπεκ με αντίστοιχα diesel. Καταργούνται τα μπουζί και αυταναφλέγεται το καύσιμο με τη συμπίεση στα τοιχώματα. Σίγουρα θα χρειαστούν μετατροπές στο θάλαμο καύσης, είναι όμως εφικτό;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  krusenstern last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                  Να γίνω λίγο ανατρεπτικός. Γίνεται άραγε να συνδυαστεί ο Wankel με... diesel;

                                  Οι common rail αντλίες είναι περιστροφικές, άρα κανένα πρόβημα σύνδεσης με τον κινητήρα, αρκεί ένας μειωτήρας στροφών (τώρα γυρνάνε στο 1/2 των στροφών του κινητήρα).

                                  Ο Wankel είναι έτσι κι αλλιώς άμεσου ψεκασμού, άρα αντικατάσταση των μπεκ με αντίστοιχα diesel. Καταργούνται τα μπουζί και αυταναφλέγεται το καύσιμο με τη συμπίεση στα τοιχώματα. Σίγουρα θα χρειαστούν μετατροπές στο θάλαμο καύσης, είναι όμως εφικτό;

                                  έχει αρκετή συμπίεση ο Βάνκελ όμως για να αυταναφλεγεί το πετρέλαιο???

                                  Σπύρος

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    sharpshooter last edited by

                                    Εκτός αυτού θα πρέπει και να 'βαρύνει' αρκετά. Δηλαδή παχύτερα τοιχώματα κινητήρα.
                                    Άλλο που σκέφτομαι (δεν ξέρω αν ισχύει) είναι ότι λόγω υψηλότερης συμπίεσης και θερμοκρασίας θα πρέπει να ενισχυθούν και οι 'γωνίες' του ρότορα, κάτι που νομίζω ότι είναι ένα από τα μειονεκτήματα του κινητήρα αυτού.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
                                      Εκτός αυτού θα πρέπει και να 'βαρύνει' αρκετά. Δηλαδή παχύτερα τοιχώματα κινητήρα.
                                      Άλλο που σκέφτομαι (δεν ξέρω αν ισχύει) είναι ότι λόγω υψηλότερης συμπίεσης και θερμοκρασίας θα πρέπει να ενισχυθούν και οι 'γωνίες' του ρότορα, κάτι που νομίζω ότι είναι ένα από τα μειονεκτήματα του κινητήρα αυτού.

                                      Ότι θα βαρύνει είναι σίγουρο, αλλά και πάλι συγκριτικά με άλλους diesel θα είναι πολύ πιο ελαφρύς και ελαφρύτερος από εμβολοφόρους βενζίνης. Τα τοιχώματα και τα στροφεία είναι που απασχολούν περισσότερο και αν τελικά θα υπάρξει... αυτανάφλεξη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • S
                                        staz last edited by

                                        Η 'αυτανάφλεξη'(knocking),είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του κινητήρα wankel.....Eνα κάρβουνο(apex seal) να σπάσει και πας για ανακατασκευή κινητήρα.Με λίγα λόγια ντίζελ+βάνκελ=διάρκεια λειτουργίας κινητήρα 0,0001 sec.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • X
                                          xristos69 last edited by

                                          Ο χρήστης StAz έγραψε:
                                          Η 'αυτανάφλεξη'(knocking),είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του κινητήρα wankel.....Eνα κάρβουνο(apex seal) να σπάσει και πας για ανακατασκευή κινητήρα.

                                          ααααχ πόσους 'εχθρούς' έχει πια αυτος ο wankel??? ολο με το άγχος θα είναι οι κάτοχοι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • C
                                            cliodriver last edited by

                                            Το πετρέλαιο θέλει πολύ υψηλή συμπίεση (αν δεν κάνω λάθος, τα περισσότερα είναι πάνω από 11:1), και απλά - αυτή τη στιγμή - ο βάνκελ δεν μπορεί να την 'σηκώσει'.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr