-
Κίκιζα από μια βόλτα που σε πήγαν και από κάποιον μοτοσικλετιστή που έτυχε και πέρασε βγάζεις συμπεράσματα και πορίσματα. Αυτά τα ποστ είναι σχέτη τρομοκρατία ( θόρυβος βασικά είναι).
-
H μηχανη θα παει ποιο γρηγορα απο το αυτοκινητο σε καμπες και αυτο γιατι εχει τον χωρο να το κανει,σε στροφοδιαδρομες με συνεχομενα S ομως θα χασει γιατι οι εναλλαγες πλευρας θα τις κοστισουν σε χρονο.
Γενικα οπου η μηχανη οπου μπορει να ''απλωθει'' και να επιταχυνει(μεγαλες καμπες) θα ειναι μπροστα, οπου πρεπει να στριβει και να φρεναρει θα ειναι πισω.Οσο για τα περισσοτερα ατυχηματα που γινονται απο αναβατες που αναφερθηκε πριν οφείλεται στο οτι το 2κυκλο πιανει ποιο ευκολα μεγαλες ταχυτητες και δεν συγχωρει λαθος το οποιο μπορει να ειναι ενας αναγκαστικος ελιγμος η πατημα χαλικιων πανω σε στροφη.
-
@Καμπας
Δες εδω σε ιδανικες συνθηκες οδοστρωματος, -χωρις κρυφα/φανερα bumps αλλαγες στην ποιοτητα οδοστρωματος-, ποσο
κοντα σε χρονο ειναι ενα 480αρι GT-R:http://www.motorcycle-usa.com/12/1113/2 ... -GT-R.aspx
Φαντασου σε δημοσιο δρομο, υπερ ποιου ειναι οι συνθηκες...
-
Πόσο λείπει, Θεέ μου, μια ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ πίστα απ' αυτή την κωλοχώρα ...
(ναι, στα παιδιά με τις μηχανές αναφέρομαι...)
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Κίκιζα από μια βόλτα που σε πήγαν και από κάποιον μοτοσικλετιστή που έτυχε και πέρασε βγάζεις συμπεράσματα και πορίσματα. Αυτά τα ποστ είναι σχέτη τρομοκρατία ( θόρυβος βασικά είναι).Οχι, δεν με πηγαν ΜΙΑ βολτα, ουτε ετυχε ΕΝΑΣ μοτοσυκλετιστης...Εσυ βγες πρωτα απο το δωματιο που ειναι ο υπολογιστης...
-
Σε λίγο θα μου πεις πως δεν φτάνουν 5 ζωές για να φτάσω τις εμπειρίες σου
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Σε λίγο θα μου πεις πως δεν φτάνουν 5 ζωές για να φτάσω τις εμπειρίες σουΑυτα ισχυουν για κανα δυο ατομα μεμονωμενα. Απο αυτα που λες εσυ ενιοτε, δεν ξερω, μπορει να θελεις και περισσοτερες...
-
@Καμπας
Aλλο ενα αρκετα πληροφοριακο Video, συγκριτικο GT-R 480αρι vs Ducatti 1098S, απο το Autocar.http://www.youtube.com/watch?v=Man0X0bf ... ure=fvwrel
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε λίγο θα μου πεις πως δεν φτάνουν 5 ζωές για να φτάσω τις εμπειρίες σου
Αυτα ισχυουν για κανα δυο ατομα μεμονωμενα. Απο αυτα που λες εσυ ενιοτε, δεν ξερω, μπορει να θελεις και περισσοτερες...
Θες να μας πεις πως έφτασες σε αυτό το επίπεδο? ίσως είναι λίγο off-topic αλλά είμαι σίγουρος πως ενδιαφέρει τους πάντες
-
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Σε λίγο θα μου πεις πως δεν φτάνουν 5 ζωές για να φτάσω τις εμπειρίες σου
Αυτα ισχυουν για κανα δυο ατομα μεμονωμενα. Απο αυτα που λες εσυ ενιοτε, δεν ξερω, μπορει να θελεις και περισσοτερες...
owned.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Oι Ιταλοι λοιπον ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΠΟΥΘΕΝΑ! Στα ιδια με τον Godzila ειναι, με την διαφορα οτι αυτος κοστιζει
απο 40κ $ λιγοτερα απο το ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ της 'παρεας' (997ΤΤ PDK), μεχρι 390k $ απο το ακριβοτερο
(Superveloce).Μιλούσαμε για επιτάχυνση. Για να δεις τις πλήρεις δυνατότηες μιας τέτοιας κατασκευής πρέπει να ανέβεις πολύ σε χιλιόμετρα. Μια ενδεικτική μέτρηση θα ήταν το 0-300 χ.α.ω. που κάνουν οι Ευρωπαίοι ή το 0-200 μ.α.ω. που κάνουν οι Αμερικανοί (μάλιστα σε αυτή τη μέτρηση το Henessey Viper 1200 ξεφτύλισε την Veyron, η οποία ξεκίνησε πολύ καλύτερα αλλά κάπου στα 150 μίλια έμεινε πίσω). Στο 0-300 λοιπόν μια SV ή μια Fiorano είναι 15+ δεύτερα ταχύτερη από ένα GTR. Λογικότατο καθώς σε αυτά τα χιλιόμετρα μετράει η ισχύς. Εκεί λοιπόν πήγαινε το ότι οι Ιταλοί εξαφανίζονται πάνω από τα 100 μ.α.ω. και δεν χωράει αμφισβήτηση αυτό (το AMS έχει μετρήσει την Fiorano στα 29+s ενώ το προηγούμενο GTR ήθελε 53+ δεύτερα )!!! Για σύγκριση αναφέρω ότι η Enzo έχει μετρηθεί στα 25 και η Veyron στα 21 δεύτερα.
Κατά τα άλλα συνεχίσετε για τις μηχανές και τις ζωές οδηγικές εμπειρίας.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Καμπας
Δες εδω σε ιδανικες συνθηκες οδοστρωματος, -χωρις κρυφα/φανερα bumps αλλαγες στην ποιοτητα οδοστρωματος-, ποσο
κοντα σε χρονο ειναι ενα 480αρι GT-R:http://www.motorcycle-usa.com/12/1113/2 ... -GT-R.aspx
Φαντασου σε δημοσιο δρομο, υπερ ποιου ειναι οι συνθηκες...
Ρε Κίκιζα, θα μας τρελάνεις? 'Έφαγε το GTR ΔΥΟΜΙΣΗ ΔΕΥΤΕΡΑ σε 2 γύρους των 0.6 μιλίων (περίπου 35 δεύτερα ο γυρος), σε μια πίστα που δεν έχει και τόσο πατημένες καμπές και μας λες οτι είναι και κοντά? Μια αιωνιότητα και μια μέρα είναι αυτά τα 2 μιση δευτερα.
Το ξαναλέω: μια και μιλήσαμε αρχικά για επιδόσεις στην ευθεία, δείτε το λινκ που παρέθεσα πιο πάνω και θα συνειδητοποιήσετε οτι ακόμα και τα ταπεινά 600ρια 15ετίας γράφουν χαμηλά 11ρια για το 400άρι, το οποίο μετράει και πιο πολύ από το 0-100, καθώς μιλάμε για κόντρα ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ, ποιος θα φτάσει δλδ πιο γρήγορα από εδώ, εκεί, ακόμα κι αν έκανε λίιιγο περισσότερο χρόνο για να 100ρίσει.
Αλλά αφού μιλήσαμε και για χρόνους στην πίστα, στις Σέρρες μια F430 μπορεί να γυρίσει σε 1.30, τη στιγμή που το 600άρι CBR πέφτει και λίγο παρακάτω, χωρίς καν να θεωρείται το πιο στριφτερό στην κατηγορία του.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Έπαθα πλάκα με τον τύπο με το motard, ΚΤΜ πρέπει να ήταν αν κατάλαβα, που πήγαινε μαζί με τα supersport όσο ο δρόμος ήταν σχετικά κλειστός. Μετά, μόλις άνοιξε, ο καμεραμαν τους προσπέρασε όλους (σουζάροντας με 200+ ) και εξαφανίστηκε!Να πω πάντως, πως φαίνεται πως ξέρουν να οδηγούν, αλλά παίρνουν και ΠΑΡΑ, μα ΠΑΡΑ πολλά ρίσκα. Στον συγκεκριμένο δρόμο, τέτοιες ταχύτητες, είναι !
O KTMας με το μοτοκροσάδικο στυλ είναι και γενικά respect στους παλαβούς
Αλλά, χωρίς να θέλω να σας τρολάρω, αν βγάλουμε εκτός τον παράγοντα 'κίνηση', δε βλέπω να κάνουν κάτι (ως ταχύτητες στις στροφές γιατί στις ευθείες διακοσαρίζουν για πλάκα) που δεν μπορεί να κάνει ένα Evo και πιθανά καλύτερα. Και εν τέλει, ίσως σε μια απόσταση 10-20-30 Km μια μηχανή να είναι ταχύτερη (αν είναι αρκετά 'ανοικτή' για να εκμεταλλευτεί τα άλογά της) αλλά σε πιο μεγάλη απόσταση (πχ. Λαμία-Καρπενήσι, Ψαχνά-Μαντούδι-Βασιλικά-Ιστιαία) με αρκετό 'κλειστό' κομμάτι αμφιβάλλω πάρα πολύ αν μπορούν να είναι ταχύτεροι από ένα Evo ή ένα supercar (σε όλες τις περιπτώσεις εννοείται με γνώστες και αντίστοιχων ικανοτήτων οδηγών, όχι Rossi vs. sv2 ή nass δηλαδή).
-
Ε, εντάξει ρε Νάσο, άλλο να στρίβεις αραχτός στην μπακετιά σου με το a/c ανοιχτό κι άλλο να κοπανιέσαι δεξιά αριστερά πάνω στα κλιπ-ονς! Από ένα σημείο και πέρα θα τα παίξεις, αν δεν είσαι ο Ρόσσι.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
στις Σέρρες μια F430 μπορεί να γυρίσει σε 1.30Αν ο ιδιοκτήτης αφηνε τον Πατέλο να πατήσει στα κερμπς και να να πιέσει παραπάνω, και αυτή ακρετά πιο κάτω θα ήταν.
ΥΓ: Μου αρέσει... ως τώρα συγκρίναμε αυτοκίνητα μόνο. Τώρα και μηχανάκια.
-
Ναι, αλλά δεν έκανα σύγκριση με την αντίστοιχη F430 των μηχανών.
-
Για να πηγαίνεις έτσι δεν πας αραχτός με ό,τι και να 'σαι. Αλλά ο παράγοντας 'σωματική κούραση' είναι μέρος του 'πακέτου' της οδήγησης με μηχανή (όπως και το θέμα της αυτονομίας καυσίμου αν και σε τέτοιους ρυθμούς και ένα Evo καμιά 200αριά χλμ. έχει).
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Ναι, αλλά δεν έκανα σύγκριση με την αντίστοιχη F430 των μηχανών.Υπάρχει και η Scuderia. Θέλω να πω ότι ούτε η απλή 430 είναι το πιο hardcore παράδειγμα supercar. Πάντως πιστεύω ότι η αντιστοιχία 600 supersport με supercar επιπέδου 430-458 είναι σωστή. Η σύγκριση 1000αριού είναι με hypercars τύπου Enzo.
Όπως και να έχει η συζήτηση παραείναι φιλολογική και μου θυμίζει τις κόντρες του TG μεταξύ αεροπλάνου και αυτοκινήτου.
ΥΓ: Σε μια αντίστοιχη κόντρα του Drive Αθήνα-Αλεξ/πολη είχε κερδίσει το αυτοκίνητο πάντως καθώς ο μηχανόβιος εξαντληθηκε και η Aprilia (αν θυμάμαι καλά) δεν είχε την τελική της 911 Turbo για να την κοντράρει στην Εγνατία Οδό.
Nissan GT-R