-
Ο βασικός λόγος είναι πως ο φόβος του να σκοτωθείς είναι μεγαλύτερος του φόρβου να τρακάρεις.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ανακαλω λοιπον σε οτι αφορα το ZR1...Να ανακαλέσεις και για τα άλλα καθώς το R&T μέτρησε 6.8s για την Superveloce, 7s για την Fiorano και 7.1 για το 530 για το 0-100 mph. Από εκεί και πάνω εννοείται ότι οι Ιταλοί απλά εξαφανίζονται.
-
Καλά κάνεις και το επισημαίνεις αυτό, άρα συμπέρασμα, νίκησε η ομάδα
-
-edit-
-
Νοζόμι το ότι είσαι άκυρος εντελώς το καταλαβαίνεις, έτσι; Τι σχέση έχει αυτό το πράγμα με stock αυτοκίνητα;
-
Υπάρχει ένα Τουρμπισμένο Clio V6 (αυτό το παλαιοΓαλλικό, το πισωκίνητο) στη Γαλλία με περίπου 700 άλογα. Αυτό τα σκίζει όλα άμα λάχει ναούμε.
..Το ξεσκίσατε το θέμα.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Υπάρχει ένα Τουρμπισμένο Clio V6 (αυτό το παλαιοΓαλλικό, το πισωκίνητο) στη Γαλλία με περίπου 700 άλογα. Αυτό τα σκίζει όλα άμα λάχει ναούμε.
..Το ξεσκίσατε το θέμα.
Με απογοητεύεις... περίμενα τουλάχιστον ένα F18 να το ποστάρεις...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ο βασικός λόγος είναι πως ο φόβος του να σκοτωθείς είναι μεγαλύτερος του φόρβου να τρακάρεις.Πραγματι, σε ενα μεγαλο βαθμο, για αυτο και ανεφερα πριν οτι ειναι πολυ μικροτερη η αναλογια των πραγματικα εμπειρων αναβατων, σε σχεση με τους εμπειρους οδηγους ισχυρων αυτοκινητων.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ειναι πολυ μικροτερη η αναλογια των πραγματικα εμπειρων αναβατων, σε σχεση με τους εμπειρους οδηγους ισχυρων αυτοκινητων.Εγώ βλέπω να ισχύει ακριβώς το ανάποδο.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ανακαλω λοιπον σε οτι αφορα το ZR1...
Να ανακαλέσεις και για τα άλλα καθώς το R&T μέτρησε 6.8s για την Superveloce, 7s για την Fiorano και 7.1 για το 530 για το 0-100 mph. Από εκεί και πάνω εννοείται ότι οι Ιταλοί απλά εξαφανίζονται.
Γενικοτερη ανακληση απο μερους μου, θα ισχυε ΜΟΝΟ, αν τα παραπανω ξεπερνουσαν το GT-R σε ΟΛΕΣ τις μετρησεις επιδοσεων...
Για παμε λιγο, να δουμε και 1/4Mile, αλλα και το γνωστο στο US, και ακρως κατατοπιστικο figure8...
Το GT-R, θυμιζω, εχει -συμφωνα με τις μετρησεις το Motortrend- 1/4mile - 11,2sec , figure8 23,3sec.
H Superveloce εχει 1/4mile 11,4sec με figure8 αντιστοιχα 24,5sec.
H Fiorano εχει στην ιδια κατηγορια επιδοσεων, 11,3sec , σε figure8 δεν εχει μετρηθει.
ΜΟΝΟ η αγαπημενη σου (και ολων φυσικα, αλλα μεχρι ενος σημειου...) Italia, κερδιζει στο 1/4Mile, με 11,1sec, αλλα
χανει στο figure8 με χρονο 24,0sec.
Oι Ιταλοι λοιπον ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΠΟΥΘΕΝΑ! Στα ιδια με τον Godzila ειναι, με την διαφορα οτι αυτος κοστιζει
απο 40κ $ λιγοτερα απο το ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ της 'παρεας' (997ΤΤ PDK), μεχρι 390k $ απο το ακριβοτερο
(Superveloce).
Tι να λεμε βρε συ Αλεξανδρε, ο Ιαπωνας τους εχει παρει τα σωβρακα, σε ολα τα επιπεδα.
Ενταξει, σε πολλους δεν αρεσει εμφανισιακα, το θεωρουν PS3 (λες και τους εχουν παει εστω βολτα καποιοι εμπειροι κατοχοι, και να τους εχουν αναφερει και οι ιδιοι αν εχει τετοια αισθηση... ), αλλοι πανευκολο (στα 8/10 και πανω, ακριβως το αντιθετο), και αλλοι, απατη γενικοτερη, κυνηγι μαγισσων κτλ...http://www.motortrend.com/roadtests/cou ... _data.html
http://www.motortrend.com/roadtests/exo ... specs.html
http://www.motortrend.com/roadtests/exo ... specs.html
http://www.motortrend.com/roadtests/exo ... specs.htmlP.S Σε παρακαλω, μην αρχισεις παλι με τα λαστιχα, δεν θα το αντεξω...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ειναι πολυ μικροτερη η αναλογια των πραγματικα εμπειρων αναβατων, σε σχεση με τους εμπειρους οδηγους ισχυρων αυτοκινητων.
Εγώ βλέπω να ισχύει ακριβώς το ανάποδο.
Πως? Αφου εισαι ολη μερα στον υπολογιστη, εχεις πιασει μακα...
-
Kαι οι δυο εχετε δικιο αλλα τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα. Καλως η κακως τα διαφορα μηχανακια που κυκλοφοροησαν και κυκλοφορουν απ'το 2000 και μετα ειτε ειναι 600-750 η 1000-1400 εχουν επιδοσεις ας πουμε εφαμιλες για να ειμαστε μεσα των σουπερκαρ. Οταν μπορεις να παρεις ενα τετοιο μηχανακι με τα λεφτα ενος σουπερμινι, ειναι λογικο να κυκλοφορουν αρκετα. Θα μπορουσαν καλλιστα να ειναι και τα σουπερκαρ το ιδιο φθηνα σε εναν φανταστικο κοσμο, αλλα οπως και να εχει η ποιοτητα των οδηγων στην εκαστοτε χωρα θα παρεμενε σταθερη. Οποτε ειτε κυκλοφορουσαν 5000 γρηγορα μηχανακια και 500 σουπερκαρ ειτε το αναποδο, παλι καμια δεκαρια θα ηταν αυτοι που θα τα πηγαιναν στο πραγματικο οριο τους.
Εγω θα παω λιγακι με το μερος του ΙΚΕ καθως για να παρεις ενα τετοιο μηχανακι πρεπει να κουβαλας λιγο τρελα μεσα σου και να εχεις μπολικες δοσεις του μικροβιου της ταχυτητας. Οποτε θα το πιεσεις, θα ανακαλυψεις τα ορια του και θα προσπαθησεις να το πας γρηγορα. Απο την αλλη για τα σουπερκαρ δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις αυτων που τα παιρνουν απλα για να τα εχουν και να τα βολταρουν η τελος παντων ειναι δραματικα μεγαλυτερες απο αυτες των αντιστοιχων μηχανοβιων. Γενικοτερα παντως, τους οδηγους που θα πιεζουν τα συγκεκριμενα μηχανηματα και οχι μονο, δεν θα τους πετυχεις στα μερη και στις ωρες που βολταρεις εσυ. Φανταζομαι δεν εχεις ερθει ποτε στον Διονυσο 2 και 3 το βραδυ να πετυχεις κατι τρελα παρεακια να πηγαινουν κατι ΜΧ5 και κατι S2000 σε εγγληματικους ρυθμους. Επισης φανταζομαι οτι δεν εχεις παει Αη Γιαννη Ρωσο 8-9 το πρωι ενος Σαββατου για να αντικρισεις το παρακατω θεαμα και να αναθεωρησεις εντελως για τους ρυθμους με τους οποιους μπορει να κινηθει ενα supersport μηχανακι στα χερια ενος καλου οδηγου.
Aπλα οι καλοι οδηγοι ειναι απλα καπου εκει εξω και κανουν τις βολτες τους, οι καλοι μηχανοβιοι ειναι συνηθως γνωστοι μεταξυ τους και κανονιζουν τετοιου ειδους βολτες αντι να χαλανε βενζινες κανοντας πανω-κατω την βουτα και το ολυμπιακο χωριο. Το συγκεκριμενο καναλι εχει πολλα αντιστοιχα βιντεακια, αν θες ριξε μια ματια και εστιασε στο κοντερ για να καταλαβεις τι συμβαινει.
Σταματαω εδω γιατι εχω καταλαβει πως ειμαι και δεν θελω να ενοχλω τους αλλους χρηστες του φορουμ, συγνωμη αν εγινα κουραστικος με το μεγαλο ποστ.
-
@Καμπας
Exω πετυχει παρεες ουκ ολιγες φορες, και απο το ενα στρατοπεδο και απο το αλλο.
Oσο για τον Αι Γιαννη Ρωσο, μην μου το θυμιζεις, τον εχω κανει 2 φορες βραδυ, και εχει μεινει απωθημενο...
Πλεον δεν ειμαι πιτσιρικας για να κυνηγαω ολα τα 'πατηματα' στην Αττικη, οπως παλαιοτερα ,
αλλα τα ματια μου εχουν δει παρα πολλα, και εχω ζησει επισης πολλα, και μεσα απο πολυ γρηγορα μπακετ.
Ειναι πολλες περισσοτερες οι φορες που εχω χαλβαδιασει γρηγορα μηχανακια (και δεν ειναι η τρελα μου, δεν ασχολουμαι γενικα με μηχανες) με αναβατες, του στυλ που προανεφερα (ροδα τσαντα και κοπανα, 80'ς look 'γυφτου' ), μεχρι επικινδυνα αχρηστους, σε αντιθεση με αρκετα ισχυρα -συνηθως γαργαλημενα- και οχι πανακριβα αυτοκινητα.
Προσωπικα επισης παραδειγματα, με 600αρες street, οι οποιες δεν στεκονται σε καμπες μετα τα 140km/h...
Ισως τελικα παιζουν ρολο και τα παραδειγματα, αλλα και απο πιο 'στρατοπεδο' εχει δει κανεις τα περισσοτερα.
Για το θεμα με τις καμπες παντως, απο προσωπικη εμπειρια μεχρι στιγμης, η γνωμη μου δεν αλλαζει...P.S Επρεπε να σε ειχα στην αναβαση που καναμε στην Περαχωρα, με Nissan GT-R...
Με την καρδια, να εχει φτασει στον λαιμο, ολη την ωρα, και τα πλευρικα g συνεχεια 1-1,3... -
Έπαθα πλάκα με τον τύπο με το motard, ΚΤΜ πρέπει να ήταν αν κατάλαβα, που πήγαινε μαζί με τα supersport όσο ο δρόμος ήταν σχετικά κλειστός. Μετά, μόλις άνοιξε, ο καμεραμαν τους προσπέρασε όλους (σουζάροντας με 200+ ) και εξαφανίστηκε!
Να πω πάντως, πως φαίνεται πως ξέρουν να οδηγούν, αλλά παίρνουν και ΠΑΡΑ, μα ΠΑΡΑ πολλά ρίσκα. Στον συγκεκριμένο δρόμο, τέτοιες ταχύτητες, είναι !
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Πως? Αφου εισαι ολη μερα στον υπολογιστη, εχεις πιασει μακα...
Δίπλωμα μηχανής έχεις?
-
Με αναγκαζεις να ξανα-γραψω ενω δεν θελω ...
Σου απαντησα ηδη απ'το προηγουμενο ποστ μου, αλλα μαλλον δεν εκφραστηκα σωστα. Τα μηχανακια ειναι σαν τα σουπερκαρ απλα υπαρχουν πολυ περισσοτερα, αυτο δεν συμαινει οτι ειναι πιο ευκολο να βρεις αναβατη που να ειναι πραγματικα γρηγορος. Οσα σουπερκαρ/supersport μηχανακια και να κυκλοφορουν, ο αριθμος των ταλαντουχων οδηγων τους παραμενει σταθερος εφοσον παραμενει σταθερος και ο πληθυσμος. Επειδη εσυ δεν εχεις πετυχει κανεναν αξιολογο αναβατη, σημαινει οτι τα μηχανακια δεν μπορουν να παρουν καμπες με παραπανω απο 140χλμ ; Ακομα κι αν το βλεπεις στα βιντεακια δεν το πιστευεις ; Και τελος παντων ακομα και σε μια πολυ γρηγορη επαρχιακη διαδρομη, η μεση ωριαια ταχυτητα σπανια ξεπερνα τα 80-90 χλμ/ωρα οποτε οι 2-3 καμπες των 140-170χλμ/ω δεν κανουν την διαφορα σε μια διαδρομη 15-20-30 χλμ. Δεν υποστηριξα ποτε οτι οι 2 τροχοι θα στριψουν πιο γρηγορα απ'τους 4 (οταν φυσικα οι 4 κουβαλανε καποιο σοβαρο μηχανημα απο πανω) αλλα αν μειονεκτουν καπου τα μηχανακια, αυτο ειναι στα αργα κομματια και οχι στα γρηγορα, οποτε αν οι 1-2-3 που πετυχες ζοριζοντουσαν να στριψουν με 140+ ηταν μαλλον θεμα δικο τους και οχι της μηχανης.
Δεν μπορω να καταλαβω την λογικη σου, ουτε εγω εχω πετυχει καποιον μεχρι σημερα να με αφησει πισω στον Διονυσσο, αυτο τι σημαινει ; Οτι δεν υπαρχουν γρηγοροτεροι συνδυασμοι αυτοκινητου/οδηγου εκει εξω ; Ενα εβο 1ο σταδιακι να ερθει με καμια 400αρα αλογα, με καλο οδηγο που να γνωριζει λιγακι την διαδρομη, θα μου ριξει την μιση διαδρομη.
-
Ο χρήστης Καμπάς έγραψε:
Kαι οι δυο εχετε δικιο αλλα τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα. Καλως η κακως τα διαφορα μηχανακια που κυκλοφοροησαν και κυκλοφορουν απ'το 2000 και μετα ειτε ειναι 600-750 η 1000-1400 εχουν επιδοσεις ας πουμε εφαμιλες για να ειμαστε μεσα των σουπερκαρ. Οταν μπορεις να παρεις ενα τετοιο μηχανακι με τα λεφτα ενος σουπερμινι, ειναι λογικο να κυκλοφορουν αρκετα. Θα μπορουσαν καλλιστα να ειναι και τα σουπερκαρ το ιδιο φθηνα σε εναν φανταστικο κοσμο, αλλα οπως και να εχει η ποιοτητα των οδηγων στην εκαστοτε χωρα θα παρεμενε σταθερη. Οποτε ειτε κυκλοφορουσαν 5000 γρηγορα μηχανακια και 500 σουπερκαρ ειτε το αναποδο, παλι καμια δεκαρια θα ηταν αυτοι που θα τα πηγαιναν στο πραγματικο οριο τους.Εγω θα παω λιγακι με το μερος του ΙΚΕ καθως για να παρεις ενα τετοιο μηχανακι πρεπει να κουβαλας λιγο τρελα μεσα σου και να εχεις μπολικες δοσεις του μικροβιου της ταχυτητας. Οποτε θα το πιεσεις, θα ανακαλυψεις τα ορια του και θα προσπαθησεις να το πας γρηγορα. Απο την αλλη για τα σουπερκαρ δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις αυτων που τα παιρνουν απλα για να τα εχουν και να τα βολταρουν η τελος παντων ειναι δραματικα μεγαλυτερες απο αυτες των αντιστοιχων μηχανοβιων. Γενικοτερα παντως, τους οδηγους που θα πιεζουν τα συγκεκριμενα μηχανηματα και οχι μονο, δεν θα τους πετυχεις στα μερη και στις ωρες που βολταρεις εσυ. Φανταζομαι δεν εχεις ερθει ποτε στον Διονυσο 2 και 3 το βραδυ να πετυχεις κατι τρελα παρεακια να πηγαινουν κατι ΜΧ5 και κατι S2000 σε εγγληματικους ρυθμους. Επισης φανταζομαι οτι δεν εχεις παει Αη Γιαννη Ρωσο 8-9 το πρωι ενος Σαββατου για να αντικρισεις το παρακατω θεαμα και να αναθεωρησεις εντελως για τους ρυθμους με τους οποιους μπορει να κινηθει ενα supersport μηχανακι στα χερια ενος καλου οδηγου.
Aπλα οι καλοι οδηγοι ειναι απλα καπου εκει εξω και κανουν τις βολτες τους, οι καλοι μηχανοβιοι ειναι συνηθως γνωστοι μεταξυ τους και κανονιζουν τετοιου ειδους βολτες αντι να χαλανε βενζινες κανοντας πανω-κατω την βουτα και το ολυμπιακο χωριο. Το συγκεκριμενο καναλι εχει πολλα αντιστοιχα βιντεακια, αν θες ριξε μια ματια και εστιασε στο κοντερ για να καταλαβεις τι συμβαινει.
Σταματαω εδω γιατι εχω καταλαβει πως ειμαι και δεν θελω να ενοχλω τους αλλους χρηστες του φορουμ, συγνωμη αν εγινα κουραστικος με το μεγαλο ποστ.
Yπαρχει λογος που οι supersport κοστιζουν οσο ενα 1200αρι αυτοκινητο. Ειναι ενας σωληνας με 2 ροδες
Υπαρχει λογος που οι περισσοτεροι θανατοι ειναι απο μηχανες. Υπαρχει λογος που το ΚΑΤ ειναι γεματο απο μηχανοβιους που εχουν σπασει τα παντα στο σωμα τους. Υπαρχει λογος που αν πατησεις αποτομα φρενο στην βροχη εχεις πεσει κατω. Μπορω να απαριθμησω εκατο λογους.Με ενα μεταχειρισμενο subaru sti που κοστιζει 15.000ε ο μεσος οδηγος θα κινηθει πολυ γρηγοροτερα απο τον μεσο οδηγο της μηχανης. Για βροχη δεν συζηταμε καν. Ειναι αδυνατον να οδηγησεις γρηγορα με μηχανη στην βροχη.
Παντως στο δημοσιο δρομο οι περισσοτεροι που κινουνται απαγορευτικα γρηγορα ειναι οι αναβατες των supersport. Αυτο γιατι συνηθως πιανουν ολο το πλατος του δρομου για να στριψουν και κανουν σφηνες. Δυστυχως δεν εχουν περασει απο το Κατ για να συνετιστουν.
Σε πιστα παντως τα πραγματα αντιστρεφονται
-
Όσοι κάνετε τέτοιους αφορισμούς έχετε οδηγήσει ποτέ γρήγορο αυτοκίνητο και γρήγορη μηχανή?
-
Η αναφορα μου με τις καμπες, εχει να κανει με προσωπικη εμπειρια, σε πατημα, σε διαφορετικες περιοχες.
Ηταν ελαχιστες (ουτε 5, απο συνολικα ουτε καν θυμαμαι... ) οι φορες που ο εκαστοτε, αναβατης βρεθηκε μπροστα, και διατηρησε διαφορα σε καμπη, σε σχεση με το αυτοκινητο.
Σαφεστατα εντυπωσιακο το Video και τα νουμερα ταχυτητας πολυ υψηλα, (μεγαλο το ρισκο βεβαια οπως ειπε και ο ΗF, με τασεις αυτοκτονιας )ισως πρεπει να οργανωσουμε κανενα συγκριτικο, Superbike vs GT-R σε επιλεγμενη (άδεια απο αλλα αυτοκινητα) διαδρομη.
Οδηγο με καλα 'χερια' και GT-R εχω γνωστο, αν προσφερεται εμπειρος αναβατης με προσφατη καλη supersport, μπορουμε
και να το κινηματογραφησουμε... -
Ας περασει πρωτα ενα βραδυ απο Διονυσο για να δουμε αν 'εγκρινουμε' (μας κανει μπολικες βολτες κτλ) το αυτοκινητο και βλεπουμε ... να σου στειλω ΡΜ ;
Nissan GT-R