-
Μετά απο 3 μήνες περίπου με το αυτοκίνητό μου υγραεριοκίνητο να εφιστήσω την προσοχή σε εγκαταστάτες που είναι.... γάτες στο να μας τα αρπάζουνε
Λίγο ιστορικό...μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισα να περάσω γκάζι στο wrx μου καθώς η κατοστάρα είναι πλέον απλησίαστη. Κατέληξα σε σύστημα vialle το οποίο θεωρείται από τα 'καλά' ντεμέκ
Συνεννοήθηκα με κάποιον κύριο που τοποθετεί vialle. Ο συγκεκριμένος κύριος έχει κατάστημα στο Λαγκαδά της Θεσσαλονίκης, ασχολείται και με σέρβις ford. Τρώω 2 βδομάδες ρίξιμο στην ημερομηνία τοποθέτησης.... με τα πολλά έρχονται τα ανταλλακτικά και μου λέει να το περάσουμε. Το περνάει... αλλά μιά δουλειά μισή εντελώς. Εταζιέρες στο πορτ μπαγκαζ χύμα, η τάπα για το γέμισμα φόρα παρτίδα στον προφυλακτήρα σε σημείο που τον βόλεψε. Διαρροές γκαζιού. Λαμαρινόβιδες πάνω στο firewall με τις τρύπες ακριβώς πάνω στον αριθμό πλαισίου. Μιλάμε για τραγικά πράγματα... Κοψίματα στο αυτοκίνητο, check engine σχεδόν αμέσως αλλά κατά τα άλλα 'το αυτοκίνητο ξυρίζει'. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν οτι μου έφαγε το φπα, με μικρή απόδειξη, ενώ είχαμε συμφωνήσει άλλα.Με τα πολλά το ξαναπάω και το ρυθμίζει. Btw μη τρώτε πρόλογο ότι τα vialle είναι από τη μάνα τους ρυθμισμένα...το δικό μου πήγαινε σαν σκ@τα και ψιλοέστρωσε μετά τη ρύθμιση. Και συνεχίζουμε... χαρτιά για κτεο μου έδωσε μετά από ενάμιση μήνα. Δεν υπογράφει ο ίδιος αλλά άλλος εγκατάτης που έχει άδεια. Τέσπα, η δουλειά μας να γίνει. Παράλληλα επιμένει να μου το πάει αυτός για κτεο, αρνούμαι καθότι έχω οικογενειακό φίλο με ιδιωτικό κτεο. Περνάει λίγος καιρός και το πάω για κτεο. Εκεί τρώω το πρώτο άκυρο: Η δήλωση με τα εξαρτήματα άλλα αντί άλλων... φυσικά δεν το περνάει, μου γράφει το παιδί από το κτεο τι φοράει το αυτοκίνητο και τα στέλνω στον εγκαταστάτη και τα διορθώνει. Δεύτερη προσπάθεια για κτεο. Ένα από τα εξαρτήματα δεν έχει έγκριση τύπου ή δήλωση συμμόρφωσης, θα σας γελάσω. Φυσικά ο ευσυνείδητος κτεατζής δεν μου το περνάει. Εδώ μπαίνουν οι υποψίες... γιατί άραγε επέμενε να μου το περάσει σε κτεο που συνεργαζεται ο εγκαταστάτης;
Ο εν λογω κύριος βέβαια στην ερώτηση μου γιατί δεν μου το περνάνε κτεο το αυτοκίνητο μου απάντησε 'φέρτο να στο περάσω εγώ'.... σε απάντηση μου οτι θα το περάσω όπου θέλω εγώ μου αντιτάσσει στεγνά 'τότε τράβα βρές τα χαρτιά για το εξάρτημα από τον εισαγωγέα, εγώ δεν έχω καμμιά ευθύνη'. Όπως καταλαβαίνετε η συμπεριφορά αυτή δεν παραπέμπει σε σωστό επαγγελματία αλλά σε άτομο που σου λέει εμμέσως πλήν σαφώς εγώ τα φράγκα στα πήρα τώρα τράβα βγάλε άκρη. Το ζουμί της υπόθεσης είναι οτι το αυτοκίνητο δεν πέρασε ακόμα κτεο, 3 μήνες μετά την εγκατάσταση, χώρια οι κακοτεχνίες.
Τώρα θα μου πείτε έμπλεξες... ε ναι έμπλεξα. Μακάρι να ήξερα. Βασίστηκα στη φήμη που είχε ο εν λογω εγκαταστάτης. Αποδείχτηκε ότι δεν είναι σωστός επαγγελματίας. Χρησιμοποιώ το φόρουμ γιά να προειδοποιήσω για να μην την πατήσει κι'άλλος κόσμος: Προσοχή παίδες, η πλειοψηφία είναι της αρπαχτής. Αν κάποιος θέλει παραπάνω πληροφορίες τότε ευχαρίστως μέσω πμ.
-
Γιατι δεν ηρθες στο Αθηναιο αντιπροσωπο της βιαλλε που δεν εχει ακουστει κανενα προβλημα? Το χω ξαναπει, δεν κοιταμε τι μαρκα θα βαλουμε, αλλα τον μαστορα.
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Και σιγά μην ‘έκανα’ μετατροπή στον φίλο μου Dimitris TL, και πλήρωνα και τεχνίτη……..
Καλέ μου φίλε η πλάκα εργασίας σήμερα, έχει κόλπο, και μπροστά καταπράσινες συκιές…..
(εκτός από τα καταπληκτικά τεχνικά του προσόντα, είναι και φωτώ ******……)
ΑΝΤΩΝΗΣ.Ευχαριστώ πολύ φίλε για τα καλά σου λόγια τώρα μόλις τα διάβασα, με φέρνεις σε δύσκολη θέση, πάντως παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον τις αναλύσεις που κάνεις από αυτό το βήμα όπως και τα άλλα παιδιά και μπορώ να πω είναι πάρα πολύ διδακτικά και χρήσιμα για το κοινό, μπράβο σας και καλή συνέχεια....
-
Φίλε cson μου πέρασε από το μυαλό σαν ιδέα αλλά μετά από επικοινωνία μου με τον αθηναίο εγκαταστάτη μου σύστησε τον αντιπρόσωπό του στη Θεσσαλονίκη.
-
@Lemon3
Αν δεις οτι δεν γινεται δουλεια, πηγαινε το και πες του να το βγαλει και να σου δωσει τα χρηματα πισω.
Θα σου μεινουν βεβαια οι τρυπες, αλλα πιθανον καποιες να τις χρησιμοποιησεις για να βαλεις αλλο συστημα.Εννοειται οτι θα τον κυνηγήσεις.
Για αρχή καλη θα ηταν μια καταγγελία στον ΣΔΟΕ για την 'λειψη' απόδειξηΕπίσης δεν μπορω να καταλάβω πως κανει εγκαταστάσεις χωρις να εχει αδεια εγκταστατη...
Το σωματείο των εγκαταστατων τι λεει για την περίπτωση αυτη; -
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Μετά απο 3 μήνες περίπου με το αυτοκίνητό μου υγραεριοκίνητο να εφιστήσω την προσοχή σε εγκαταστάτες που είναι.... γάτες στο να μας τα αρπάζουνεΛίγο ιστορικό...μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισα να περάσω γκάζι στο wrx μου καθώς η κατοστάρα είναι πλέον απλησίαστη. Κατέληξα σε σύστημα vialle το οποίο θεωρείται από τα 'καλά' ντεμέκ
Συνεννοήθηκα με κάποιον κύριο που τοποθετεί vialle. Ο συγκεκριμένος κύριος έχει κατάστημα στο Λαγκαδά της Θεσσαλονίκης, ασχολείται και με σέρβις ford. Τρώω 2 βδομάδες ρίξιμο στην ημερομηνία τοποθέτησης.... με τα πολλά έρχονται τα ανταλλακτικά και μου λέει να το περάσουμε. Το περνάει... αλλά μιά δουλειά μισή εντελώς. Εταζιέρες στο πορτ μπαγκαζ χύμα, η τάπα για το γέμισμα φόρα παρτίδα στον προφυλακτήρα σε σημείο που τον βόλεψε. Διαρροές γκαζιού. Λαμαρινόβιδες πάνω στο firewall με τις τρύπες ακριβώς πάνω στον αριθμό πλαισίου. Μιλάμε για τραγικά πράγματα... Κοψίματα στο αυτοκίνητο, check engine σχεδόν αμέσως αλλά κατά τα άλλα 'το αυτοκίνητο ξυρίζει'. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν οτι μου έφαγε το φπα, με μικρή απόδειξη, ενώ είχαμε συμφωνήσει άλλα.Με τα πολλά το ξαναπάω και το ρυθμίζει. Btw μη τρώτε πρόλογο ότι τα vialle είναι από τη μάνα τους ρυθμισμένα...το δικό μου πήγαινε σαν σκ@τα και ψιλοέστρωσε μετά τη ρύθμιση.
Το Vialle LPi είναι όντως προ-ρυθμισμένο από το εργοστάσιο αφού φτιάχνεται ξεχωριστά για κάθε μοντέλο αυτοκινήτου.
Το Vialle LPfi ΔΕΝ είναι προ-ρυθμισμένο ειδικά για κάθε αυτοκίνητο, αλλά χρειάζεται να έχει γνώσεις και κυρίως χρόνο ο εγκαταστάτης, που αν κρίνω και από αρκετές άλλες περιπτώσεις που έχουν αναφερθεί για τον συγκεκριμένο, δυστυχώς ΔΕΝ...
Επίσης, ο συγκεκριμένος ΔΕΝ είναι επίσημος αντιπρόσωπος της Vialle και απ' όσο γνωρίζω, πλέον ΔΕΝ συνεργάζεται με τον επίσημο αντιπρόσωπο (στην Αθήνα). Προφανώς είτε εισάγει από το εξωτερικό, είτε προμηθεύεται από τη Subaru Hellas (που είναι ο άλλος επίσημος αντιπρόσωπος της Vialle). Το γεγονός οτι η Subaru Hellas έχει προσαρμόσει ένα LPfi σύστημα ειδικά για το Forester, ενισχύει την άποψή μου οτι μάλλον από εκεί τα προμηθεύεται πλέον ο εν λόγω εγκαταστάτης και αυτός είναι ο λόγος που διαθέτει μόνο LPfi και όχι LPi συστήματα...
Για το οτι δεν υπογράφει ο ίδιος, είναι λογικό από τη μία (καθώς πρόκειται για Α.Ε. αν δεν κάνω λάθος), αλλά αν υπογράφει κάποιος άλλος εγκαταστάτης που δεν απασχολείται ο ίδιος εκεί, αυτό είναι σχετικά εύκολο να διαπιστωθεί και από το Υπουργείο, αν κάνεις καταγγελία.
Ποιο είναι το εξάρτημα που δεν είναι πιστοποιημένο; Πάλι μια καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου, θα ήταν αρκετή για να ...στρώσει... σαν 'εγκαταστάτης'.
Για το ΦΠΑ, δε το συζητάμε, ενημέρωσε σχετικά αυτούς που πρέπει...
Πάντως αν δεν θες να έχεις άλλα μπλεξίματα (καθώς χωρίς ΚΤΕΟ, σύντομα δεν θα μπορείς να κυκλοφορείς καθόλου), εγώ θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις με τη Subaru Hellas και να ρωτήσεις εκείνοι ποιο πιστοποιημένο αντίστοιχο ανταλλακτικό χρησιμοποιούν κι αν γίνεται να το προμηθευτείς από εκείνους...
Τέλος, αν τυχόν έχεις νομική προστασία στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο του αυτοκινήτου, ή κάποιον γνωστό σου δικηγόρο, ζήτησε να στείλουν στον εγκαταστάτη ένα εξώδικο, αναφέροντας οτι θα είναι εκείνος απόλυτα υπεύθυνος για όποιο τυχόν πρόστιμο ή άλλη ποινή σου επιβληθεί, προκειμένου να είσαι καλυμμένος, μέχρι να περάσεις ΚΤΕΟ, αν τυχόν σου κάτσει κάποια στραβή σε κανένα έλεγχο...Τέλος, με την ευκαιρία να πω οτι στο LPfi (που τοποθέτησε ο αντιπρόσωπος της Vialle στην Αθήνα) στο Fusion της συζύγου μου, μετά από ένα μήνα με 1000+ χλμ. ΚΑΝΕΝΑ απολύτως πρόβλημα.
-
Πριν 2 μερες περασα ΚΤΕΟ, σημερα πηγα στη διευθυνση συγκοινωνιών και σε μιση ωρα ειχα τη 'νεα' αδεια στο χερι
Βεβαια δεν ειχαν εντυπα για αδειες και απλα μου εκτυπωσαν ενα αντιγραφο σε κανονικο χαρτι το οποιο συράπτουν πανω στην παλια αδεια.
Ελλάδα...
-
Ο συγκεκριμένος εγκαταστάτης στον Λαγκαδά, ήταν η αιτία που ασχολήθηκα με τον Megasquirt. Αφού ΑΥΤΟΣ κάνει tuning είπα τότε μέσα μου, τότε εγώ μπορώ να σηκώσω διαστημόπλοιο...
-
Όσον αφορά το ΚΤΕΟ μετά την εγκατάσταση, καλό θα ήταν να μην αφήνετε το αυτοκίνητο στον εγκαταστάτη για να «το περάσει», ούτε να πηγαίνετε στο ΚΤΕΟ που σας προτείνει για να βρείτε τον τάδε κ να του πείτε ότι σας έστειλε ο φίλος/κολλητός/ «αδελφός», αλλά να το περνάτε μόνοι σας κάπου αλλού.
Όταν είχα έτοιμα τα χαρτιά για το ΚΤΕΟ, δεν το άφησα στον εγκαταστάτη αλλά πήγα ο ίδιος σε ένα άσχετο ΚΤΕΟ άλλης πόλης, όπου τους είπα «κάντε έλεγχο σα να θέλετε να το κόψετε, ασχοληθείτε περισσότερη ώρα και αν χρειαστεί χρεώστε με κάτι παραπάνω».
Μετά από μία ώρα ψαξίματος από 2 άτομα (ήμουν μπροστά) μου είπαν πως η εγκατάσταση lpg -χωρίς να αποτελεί κάτι το φοβερό- είναι μια χαρά, και αισθάνθηκα ανακούφιση καθώς βρίσκομαι 2-3 ώρες την ημέρα μέσα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Όχι πως ο εγκαταστάτης μου έδωσε άσχημα δείγματα ώστε να μην τον εμπιστεύομαι, αλλά όπως λέει κ η λαική ρήση «του φοβισμένου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ»!
Το άλλο ωραίο που άκουσα από φίλο που έχει συνεργείο, είναι ότι άρχισαν οι προσφορές για «προμήθεια» (βλέπε μίζα) για κάθε πελάτη που στέλνει σε συγκεκριμένους εγκαταστάτες. Παίζουν από 50 έως 200 ευρώ, και μάλλον χάρη στην εκθετική αύξηση του αριθμού εγκαταστατών άρχισε να λειτουργεί ο «ανταγωνισμός»…..
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Μετά απο 3 μήνες περίπου με το αυτοκίνητό μου υγραεριοκίνητο να εφιστήσω την προσοχή σε εγκαταστάτες που είναι.... γάτες στο να μας τα αρπάζουνεΛίγο ιστορικό...μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισα να περάσω γκάζι στο wrx μου καθώς η κατοστάρα είναι πλέον απλησίαστη. Κατέληξα σε σύστημα vialle το οποίο θεωρείται από τα 'καλά' ντεμέκ
Συνεννοήθηκα με κάποιον κύριο που τοποθετεί vialle. Ο συγκεκριμένος κύριος έχει κατάστημα στο Λαγκαδά της Θεσσαλονίκης, ασχολείται και με σέρβις ford. Τρώω 2 βδομάδες ρίξιμο στην ημερομηνία τοποθέτησης.... με τα πολλά έρχονται τα ανταλλακτικά και μου λέει να το περάσουμε. Το περνάει... αλλά μιά δουλειά μισή εντελώς. Εταζιέρες στο πορτ μπαγκαζ χύμα, η τάπα για το γέμισμα φόρα παρτίδα στον προφυλακτήρα σε σημείο που τον βόλεψε. Διαρροές γκαζιού. Λαμαρινόβιδες πάνω στο firewall με τις τρύπες ακριβώς πάνω στον αριθμό πλαισίου. Μιλάμε για τραγικά πράγματα... Κοψίματα στο αυτοκίνητο, check engine σχεδόν αμέσως αλλά κατά τα άλλα 'το αυτοκίνητο ξυρίζει'. Το κερασάκι στην τούρτα ήταν οτι μου έφαγε το φπα, με μικρή απόδειξη, ενώ είχαμε συμφωνήσει άλλα.Με τα πολλά το ξαναπάω και το ρυθμίζει. Btw μη τρώτε πρόλογο ότι τα vialle είναι από τη μάνα τους ρυθμισμένα...το δικό μου πήγαινε σαν σκ@τα και ψιλοέστρωσε μετά τη ρύθμιση. Και συνεχίζουμε... χαρτιά για κτεο μου έδωσε μετά από ενάμιση μήνα. Δεν υπογράφει ο ίδιος αλλά άλλος εγκατάτης που έχει άδεια. Τέσπα, η δουλειά μας να γίνει. Παράλληλα επιμένει να μου το πάει αυτός για κτεο, αρνούμαι καθότι έχω οικογενειακό φίλο με ιδιωτικό κτεο. Περνάει λίγος καιρός και το πάω για κτεο. Εκεί τρώω το πρώτο άκυρο: Η δήλωση με τα εξαρτήματα άλλα αντί άλλων... φυσικά δεν το περνάει, μου γράφει το παιδί από το κτεο τι φοράει το αυτοκίνητο και τα στέλνω στον εγκαταστάτη και τα διορθώνει. Δεύτερη προσπάθεια για κτεο. Ένα από τα εξαρτήματα δεν έχει έγκριση τύπου ή δήλωση συμμόρφωσης, θα σας γελάσω. Φυσικά ο ευσυνείδητος κτεατζής δεν μου το περνάει. Εδώ μπαίνουν οι υποψίες... γιατί άραγε επέμενε να μου το περάσει σε κτεο που συνεργαζεται ο εγκαταστάτης;
Ο εν λογω κύριος βέβαια στην ερώτηση μου γιατί δεν μου το περνάνε κτεο το αυτοκίνητο μου απάντησε 'φέρτο να στο περάσω εγώ'.... σε απάντηση μου οτι θα το περάσω όπου θέλω εγώ μου αντιτάσσει στεγνά 'τότε τράβα βρές τα χαρτιά για το εξάρτημα από τον εισαγωγέα, εγώ δεν έχω καμμιά ευθύνη'. Όπως καταλαβαίνετε η συμπεριφορά αυτή δεν παραπέμπει σε σωστό επαγγελματία αλλά σε άτομο που σου λέει εμμέσως πλήν σαφώς εγώ τα φράγκα στα πήρα τώρα τράβα βγάλε άκρη. Το ζουμί της υπόθεσης είναι οτι το αυτοκίνητο δεν πέρασε ακόμα κτεο, 3 μήνες μετά την εγκατάσταση, χώρια οι κακοτεχνίες.
Τώρα θα μου πείτε έμπλεξες... ε ναι έμπλεξα. Μακάρι να ήξερα. Βασίστηκα στη φήμη που είχε ο εν λογω εγκαταστάτης. Αποδείχτηκε ότι δεν είναι σωστός επαγγελματίας. Χρησιμοποιώ το φόρουμ γιά να προειδοποιήσω για να μην την πατήσει κι'άλλος κόσμος: Προσοχή παίδες, η πλειοψηφία είναι της αρπαχτής. Αν κάποιος θέλει παραπάνω πληροφορίες τότε ευχαρίστως μέσω πμ.
- Επίσκεψη στον δικηγόρο σου.
- Επίσημο χαρτί από το ΚΤΕΟ γιατί δεν το περνάει.
- Επίσημο έλεγχο του αυτοκινήτου σου από την ομόσπονδα μηχανικών ηλεκτρολόγων. Καθώς και από το σωματείο των φανοποιών βαφέων. Θέλω εκθέσεις ενυπόγραφες με σφραγίδες των ομοσπονδιών.
- Κατάθεση αγωγής στον «εγκαταστάτη», και αντίγραφα στο υπουργείο συγκοινωνιών στο τμήμα συνεργείων.
- Αντίγραφο της κατάθεσης της αγωγής, επικυρωμένο, στην ομοσπονδία ‘μηχανικών ηλεκτρολόγων’.
- Όλα αυτά μέχρι την ερχόμενη παρασκευή. Αλλιώς μετά της 5 Σεπτεμβρίου.
- Όλα τα δάχτυλα δεν είναι ίδια, και οι περισσότεροι συνάδελφοι, αγαπάμε τον πελάτη, γιατί ζούμε από αυτόν, και τον θέλουμε και σε βάθος χρόνου.
Σίγουρα πρέπει να μάθουμε, ότι μια «φήμη», δημιουργείτε και μέσο παπαγάλων. Σίγουρα θέλει ψάξιμο που δεν είναι εύκολο, όπως είναι εύκολο στην επαρχεία, οπού είναι λίγοι οι συνάδελφοι, να δημιουργηθούν ψεύτικες ενδείξεις. - Όλα αυτά που περιέγραψες, τα συναντάμε σε λάθει τουλάχιστον πέντε εγκαταστατών, και όχι μαζεμένα σε ένα!!!....
- Το λάθος είναι και δικό σου, διότι έχω γράψει λεπτομερώς τι πρέπει να κάνουμε πριν αποφασίσουμε να αφήσουμε την περιουσία μας στα χέρια του οποιουδήποτε.
Περιμένουμε.
Antonis-team. -
Ο χρήστης dti έγραψε:
[
Για το οτι δεν υπογράφει ο ίδιος, είναι λογικό από τη μία (καθώς πρόκειται για Α.Ε. αν δεν κάνω λάθος),Δεν ειναι λογικό. Καθε Α.Ε. εχει εναν 'υπευθυνο συμφωνα με το νομο' που εχει ΤΟ δικαιωμα υπογραφής. Αυτός μπορει με αποφαση ΔΣ να εξουσιοδοτησει καποιον να υπογραφει α/α επι συγκεκριμενων θεματων.
Αρα κατι αλλο ισως παιζει.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Πριν 2 μερες περασα ΚΤΕΟ, σημερα πηγα στη διευθυνση συγκοινωνιών και σε μιση ωρα ειχα τη 'νεα' αδεια στο χεριΒεβαια δεν ειχαν εντυπα για αδειες και απλα μου εκτυπωσαν ενα αντιγραφο σε κανονικο χαρτι το οποιο συράπτουν πανω στην παλια αδεια.
Ελλάδα...
Αλλάζουν οι άδειες και δεν έχουν ακόμη τυπώσει της καινούργιες. Πρέπει να προμηθευτούν και ιδικό μηχάνημα, μα δεν τα έχουν βρει ακόμη με το προμηθευτή……
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
[
Για το οτι δεν υπογράφει ο ίδιος, είναι λογικό από τη μία (καθώς πρόκειται για Α.Ε. αν δεν κάνω λάθος),Δεν ειναι λογικό. Καθε Α.Ε. εχει εναν 'υπευθυνο συμφωνα με το νομο' που εχει ΤΟ δικαιωμα υπογραφής. Αυτός μπορει με αποφαση ΔΣ να εξουσιοδοτησει καποιον να υπογραφει α/α επι συγκεκριμενων θεματων.
Αρα κατι αλλο ισως παιζει.
Κάλε μου φίλε, άλλο η πιστοποίηση των υλικών, και άλλο η βεβαίωση σωστής εγκατάστασης, που δίνετε ΜΟΝΟΝ από τον εγκαταστάτη, που ΠΡΕΠΕΙ να είναι διαπιστευμένος, «πτυχίο», καθώς και άδεια εγκατάστασης, μετά από έλεγχο του υπουργείου, άδεια λειτουργίας επιχείρησης.
Και μου είναι παράδοξο, πως η ΔΟΥ του λαγκάδα, του έκανε έναρξη….. σιγά μην δεν γνωρίζω πώς…..
Φιλιά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
@Lemon3
1)Αν δεις οτι δεν γινεται δουλεια, πηγαινε το και πες του να το βγαλει και να σου δωσει τα χρηματα πισω.
Θα σου μεινουν βεβαια οι τρυπες, αλλα πιθανον καποιες να τις χρησιμοποιησεις για να βαλεις αλλο συστημα.2)Εννοειται οτι θα τον κυνηγήσεις.
3)Για αρχή καλη θα ηταν μια καταγγελία στον ΣΔΟΕ για την 'λειψη' απόδειξη4)Επίσης δεν μπορω να καταλάβω πως κανει εγκαταστάσεις χωρις να εχει αδεια εγκταστατη...
Το σωματείο των εγκαταστατων τι λεει για την περίπτωση αυτη;
- Υπάρχει έννομη διαδικασία, με αυτήν θα πληρώσει και της τρύπες, και διαφυγόντα κέρδη, και απόλυα χρόνου.
- Θα ήταν κουτό εάν δεν τον ‘κυνηγήσει’.
- Παρέλαβε την απόδειξη, και εάν αυτή είναι επίσημη διάτρητη, πέταξε το πουλάκι. Σίγουρα μια επιχείρηση που αγοράζει από εμπόρους πράγματα,(δεν του τα πήγε ο φίλος – θύμα, τότε πρέπει να είναι ‘και εκ πωλήσεως αγαθών’, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να εκδίδει μηχανογραφημένες αποδείξεις, με την υπογραφή από κάτω, του σφραγισμένου μηχανήματος της εφορίας. Κατά συνέπια αποδίδονται δυο παραστατικά, εκ πωλήσεως αγαθών, και εκ παροχής υπηρεσιών, που πρέπει να γράφουν πιες είναι αυτές οι εργασίες.
- Του έγραψα τι να κάνει, και πάντοτε στην διάθεση του, για να ξεβρομίζει ο κλάδος.
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Ο χρήστης kobulis έγραψε:
Όσον αφορά το ΚΤΕΟ μετά την εγκατάσταση, καλό θα ήταν να μην αφήνετε το αυτοκίνητο στον εγκαταστάτη για να «το περάσει», ούτε να πηγαίνετε στο ΚΤΕΟ που σας προτείνει για να βρείτε τον τάδε κ να του πείτε ότι σας έστειλε ο φίλος/κολλητός/ «αδελφός», αλλά να το περνάτε μόνοι σας κάπου αλλού.Όταν είχα έτοιμα τα χαρτιά για το ΚΤΕΟ, δεν το άφησα στον εγκαταστάτη αλλά πήγα ο ίδιος σε ένα άσχετο ΚΤΕΟ άλλης πόλης, όπου τους είπα «κάντε έλεγχο σα να θέλετε να το κόψετε, ασχοληθείτε περισσότερη ώρα και αν χρειαστεί χρεώστε με κάτι παραπάνω».
Μετά από μία ώρα ψαξίματος από 2 άτομα (ήμουν μπροστά) μου είπαν πως η εγκατάσταση lpg -χωρίς να αποτελεί κάτι το φοβερό- είναι μια χαρά, και αισθάνθηκα ανακούφιση καθώς βρίσκομαι 2-3 ώρες την ημέρα μέσα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
Όχι πως ο εγκαταστάτης μου έδωσε άσχημα δείγματα ώστε να μην τον εμπιστεύομαι, αλλά όπως λέει κ η λαική ρήση «του φοβισμένου η μάνα δεν έκλαψε ποτέ»!
Το άλλο ωραίο που άκουσα από φίλο που έχει συνεργείο, είναι ότι άρχισαν οι προσφορές για «προμήθεια» (βλέπε μίζα) για κάθε πελάτη που στέλνει σε συγκεκριμένους εγκαταστάτες. Παίζουν από 50 έως 200 ευρώ, και μάλλον χάρη στην εκθετική αύξηση του αριθμού εγκαταστατών άρχισε να λειτουργεί ο «ανταγωνισμός»…..
Φίλε, δεν σκέπτονται όλοι όπως εσύ σωστά.
Και να ξέρεις ότι πολλές μάνες φοβισμένων κλαίνε!!!..... εδώ δεν είναι το θέμα να φοβούνται, μα να σκέπτονται και na ψάχνονται. ‘Χωρίς φόβο και πάθος’……
Σίγουρα ο άσχετος της πρώτης σελίδας, μετά από 6717+1 παραθέσεις, μπορεί να διδάξει θεωρία στα σχολεία!!!!......Και τελευταίο, πάντα ρωτούσα τον νέο πελάτη που με έμαθε, και το σημείωνα στον υπολογιστή στην καρτέλα του φίλου που τον έστειλε!!!.... είναι χαρά μου η υποστήριξη του, και μέρος αυτής πρέπει να γυρίζει σε αυτόν. Υπάρχουν μερικοί πελάτες μου, που δεν έχουν πότε περάσει το 50%, του τι θα έπρεπε να τους χρεώσω. Σίγουρα το κέρδος μου είναι πολλαπλάσιο. Θα σου έλεγα ότι και 40 χρόνια το κάνω, τότε που ακόμα είχα χάρτινες καρτέλες….
Φιλικά
ΑΝΤΩΝΗΣ. -
Μαστορα σαφως...
Αλλα ΑΛΛΟ ειναι να μεινω ευχαριστημενος απο την δουλεια σου και να σε συστησω ( και μετα επειδη ΕΣΥ θελεις να μου κανεις 'σκοντο' οπου και οπως μπορεις)
και ΑΛΛΟ ειναι ( αυτο που υποψιαζομαι οτι υπονοει ο φιλος παραπανω ) να μου πεις 'Μεγαλε για καθε πελατη που μου στελνεις θα σου δινω το κατιτις σου'
Δε συμφωνεις???
-
Καλησπέρα σε όλους
ξεκαθαρίζω από την αρχή ότι γράφτηκα στο forum μόνο και μόνο για να ζητήσω συμβουλές από πιο ειδικούς μια και είμαι από τους πλέον ανίδεους τόσο ως προς την υγραεριοκίνηση όσο και ως προς τα αυτοκίνητα γενικότερα.
Για κακή μου τύχη (σε σχέση με την υγραεριοκίνηση) έχω το nissan qashqai, 1.6, 2WD, 2008.
Θα είχα πάει από καιρό στο υγραέριο για τους γνωστούς λόγους αλλά επειδή στο ερώτημα αυτό η αντιπροσωπεία με πάγωσε ('θα πάρεις καπάκι και βαλβίδες στο χέρι μετά από κάποιο διάστημα') το τριβελίζω στο μυαλό μου μήνες τώρα (τρόμαξα και από το πάθημα στη σελ. 40 του κόκκινου qashqai στην Θεσσαλονίκη) διαβάζοντας πολλές σελίδες σε διάφορα forums.
Βρίσκομαι στην Βέροια οπότε ψάχτηκα τόσο σε τοπικούς εγκαταστάτες όσο και σε αυτούς (τους 3-4 πιο γνωστούς) της Θεσσαλονίκης.
Μπορώ να πω ότι σε γενικές γραμμές έμεινα ικανοποιημένος από το επίπεδο γνώσεων των περισσοτέρων με το αντικείμενο τόσο γενικά όσο και με την ιδιαιτερότητα που έχει το qashqai με τις βαλβίδες (οι οποίες αν έχω καταλάβει καλά λόγω μεγέθους και υλικού φθείρονται όταν ψεκάζονται με αέριο μείγμα).
Αυτοί που βάζουν τέταρτης γενιάς με απέτρεψαν εκτός από έναν ο οποίος μου είπε ότι με αυτό και λαδιέρα θα είμαι μια χαρά (zavolli-1300 €) ενώ αυτοί που βάζουν πέμπτης γενιάς μου το πρότειναν ως μονόδρομο αλλά με σημαντικά μεγαλύτερο κόστος (icom-2000 € και vialle-2200 €).
Τα ερωτήματα που έχω προς τους ειδικούς είναι τα εξής:- Σε τι διαφέρει (ως προς την διάρκεια ζωής των βαλβίδων) ο ψεκασμός σε υγρή μορφή από την αέρια;
- Γιατί αυξάνεται η ροπή με τον ψεκασμό υγρού (τουλάχιστον έτσι μου είπαν) σε σχέση με το αέριο;
- Μεταξύ icom και vialle υπάρχει κάποιος λόγος να επιλέξω το ένα από τα δύο (πολύ σωστά κάποιος έγραψε παραπάνω ότι έχει πιο πολύ σημασία ο εγκαταστάτης παρά η μάρκα του κιτ);
- Γιατί αυτοί που δεν εμπορεύονται 5ης γενιάς τα 'κοροϊδεύουν' κιόλας (ρωτάω αν υπάρχει τεχνική εξήγηση-η εμπορική είναι προφανής) θεωρώντας την όλη φιλοσοφία τους 'κακή' για τον κινητήρα;
- Εξηγείται τεχνικά η τόσο μεγάλη διαφορά τιμής μεταξύ των συστημάτων 4ης και 5ης γενιάς (πχ πιο πολλά/πιο ακριβά εξαρτήματα και υλικά);
Τέλος, θα παρακαλούσα αν κάποιος έχει βάλει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο κάποιο σύστημα υγραερίου να κάνει τον κόπο να μας πει τις εντυπώσεις του (αλήθεια με εκείνο το κόκκινο της σελ. 40 τι απέγινε;)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το χρόνο σας
Γιώργος
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Μαστορα σαφως...Αλλα ΑΛΛΟ ειναι να μεινω ευχαριστημενος απο την δουλεια σου και να σε συστησω ( και μετα επειδη ΕΣΥ θελεις να μου κανεις 'σκοντο' οπου και οπως μπορεις)
και ΑΛΛΟ ειναι ( αυτο που υποψιαζομαι οτι υπονοει ο φιλος παραπανω ) να μου πεις 'Μεγαλε για καθε πελατη που μου στελνεις θα σου δινω το κατιτις σου'
Δε συμφωνεις???
Απόλυτα όπως πάντα μαζί σου!!!!!.....
Το τελευταίο ονομάζετε «δόλια υπεροδήγηση πνεύματος για ίδιο συμφέρον»…… τον σφάξω δεν τον σφάξω…..
Κατά ένα σκεπτικό, αθέμιτος συναγωνισμός ανταγωνισμός, ποντάροντας στην φτώχια και την ανέχεια. Κατά άλλο σκεπτικό, θα εκδώσει δελτίο προμήθειας?. Έτσι ο νόμος ορίζει. Και ο άλλος θα το βάλει στα έσοδα του?.......
Στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, όπου μας βομβαρδίζουν με άτυπες μεταφράσεις αγγλόφωνων (εκεί είναι τα αδελφάτα) ενίων της καταστροφής και του ολέθρου, ο κόσμος κλαίει τρομαγμένος. Κάνω κράτη διότι λίγοι είναι ψύχραιμοι λογικοί και νόμιμοι. Η ηθική εξέλειψε και η αρπαχτεί και ο παραλογισμός βασιλεύουν.
Τι γράφω ο κερατάς με 42ο ……… εδώ οι σερβερ πέφτουν και του άναψα κλιματιστικό!!!!.....
Σου έστειλα και κάτι να ηρεμήσει το πνεύμα σου….. πρέπει να το έχεις πάρει.
Φιλικά Αντώνης. -
Βεβαιως!
-
Λέγομαι Κώστας Βάτσος,έχω δηλώσει αυτά πού έχω δηλώσει επόνημα μέ ταυτόχρονη εμφάνηση καί τού προσώπου μου.
Αυτό ΔΕΝ χαρακτηρίζεται ανωνημία.
Εξέφρασα μέ λόγο τίς θέσεις μου καί αυτό δέν χαρακτηρίζεται υποκριτική καί εγώ ηθοποιός,αλλά μετατροπή τής σκέψης σέ λόγο
αυτό πού κάποιοι δυστυχείς αποκαλούν μπλά μπλά.
Τοποθετώ συσκευές σχεδών εδώ καί τριάντα χρόνια έχοντας αυτοκίνητα πού έχουν ξεπεράσει τό 1.000.000 χιλ.μέ συσκευές
χωρίς λαδιέρα.
Τριάντα σχεδόν χρόνια ακούω μηχανικούς νά μιλούνε γιά ξηρές καύσεις,γιά βόμβα στό αυτοκίνητο πού τοποθετεί υγραέριο,
γιά έλειψη απόδοσης (θά σέρνει τά πόδια του μέ τό υγραέριο...)κλπ πετροβολόντας τό υγρέριο καί σήμερα οί ίδοι μηχανικοί έχουν μεταμορφωθεί σέ
'σπεσιαλίστες' τού υγραερίου.Κατ'εσέ αυτοί είναι εντός ή εκτός εισαγωγικών συνάδελφοι?
Προκάλεσα τεχνικά τεκμηριωμένες αντίθετες απόψεις καί τις περίμενα αναρτιμένες στήν σελίδα πού μέ ξαναείδες καί σού 'ανεβηκε'
τό αίμα στό κεφάλι καί όχι στήν προσωπική σελίδα κάποιου ή κάποιου περιοδικού. Πελάτης μέ ενημέρωσε γιά τά 'καλά'σου λόγια
καί σού απαντώ μήν ακολουθώντας τό χρώμα καί τήν μορφή τού λόγου σου.
Υγραεριοκίνηση!