Μια που οδηγώ ίδιο Αλμεράκι με τον Kouk απλά 3 χρόνια παλαιότερο και μετά από 157.000 χλμ. ας πω και εγώ 2-3 πραγματάκια δεδομένου οτι μιλάμε για ένα προβλεπόμενα συντηρημένο αυτοκίνητο.
Αν έχεις λάστιχα 175/65-14 στην επόμενη αλλαγή βάλε 185/60-14. Μεγάλη διαφορά.
Λάδια δεν καίει. Εγώ βάζω Amsoil AMO 10W-40 κάθε 10.000 χλμ. Φθηνά και πολύ καλά. Για βαλβολίνες μπορείς να δοκιμάσεις Redline MT-90 αλλά δεν θα καταλάβεις και καμία διαφορά. Γ@μάτος ο λεβιές, μακρυές οι 4η-5η.
Τιμόνι ελαφρύ αλλά αρκετά σαφές. Μπορεί εύκολα να γίνει υπερστροφικό με άφημα φρένου ή/και τιμονιά εκεί που θες αλλά καμιά φορά και εκει που δεν θες (πχ. πατημένη 4η στην παλιά Σπ. Λούη έξω από το ΟΑΚΑ πριν το 2004-αν είσαι 'υποψιασμένος' έχει μια κάποια πλάκα το θέμα αλλιώς αρχίζεις τα γνωστά περί ιαπωνικού κρατήματος). Περιέργως αν δεν το στραμπουλίξεις δεν υποστρέφει πολύ.
Θερμοκρασία δεν ανεβάζει. Θεωρώ οτι όλος αυτός ο ντόρος που είχε γίνει με τα καρμπυρατεράτα Σάνυ Ν14 δεν έχει λόγο ύπαρξης πλέον. Αν σου ανεβάσει θα πάθει οτι παθαίνουν και όλα τα άλλα μοτέρ. Από κατανάλωση αν δεν περνάς τις 3.000 σαλ είναι καλούτσικα για την εποχή του. Διαφορετικά καίει αρκετά.
Τα φρένα έχουν πολύ καλή και άμεση αίσθηση αλλά με φορτωμένο αμάξι δείχνουν (και είναι...) ψιλοψόφια. Ομοίως ενώ με 2 άτομα μέσα ο κινητήρας είναι νευρικός και με πολύ απόκριση (κάποιοι το έχουν περάσει και για 1.6), με φουλ φόρτωμα θέλει κατέβασμα 3ης και σύνεση στις προσπεράσεις. Άνεση και ηχομόνωση στα μείον. Αντοχή, κόστος συντήρησης, αξιοπιστία, κιβώτιο, προμηθευτές (Hitachi, Ichikoh, Calsonic), 'made in Japan' στα συν.
Αυτά. Ότι άλλο θες ρωτάς...